Banner

Postacvirus o boala care batuie societatea romaneasca!

Tweet this


Va mai aduceti aminte de ancheta facuta de Catalin Tolontan in 2015
pe tema postacilor de partid ? Cum a fost infectata societatea noastra






Bine atunci ancheta viza doar PDL insa aceiasi schema de organizare si
lucru exista si la PNL si la PSD peste tot. pe masura ce se apropiau
alegerile, sub coordonarea unor team-leaderi acestia aveau misiunea sa
CONTREZE orice stire negativa despre persoana, partidul, problema care
trebuia combatuta. Erau selectati cu grija li se spunea ce sa combata si
treceau la treaba.
Ii vedeti si acum pe postacii angajati politic
pe marile site-uri de stiri din Romania, extrem de activi pe marginea
oricarui subiect politic. Platiti cu pana la 1000 euro pe luna, acestia
sunt in special angajati de firme puternice din zona vanzarii de produse
alimentare, cosmetice si binenteles produsele farmaceutice [
medicamente, vaccinuri, etc]





Li se dau instructiuni, li se pun la
dispozitie seturi de Q & A , materiale de propaganda [ studii
medicale finantate tot de industria pharma] si sunt instruiti la fel ca
cei angajati de partidele politice, sa combata ORICE postare in zona de
Facebook, Instagram, Twitter, etc care se refera la serviciul, produsul,
medicamentul, vaccinul, etc celui pentru care lucreaza.
Ca sa nu
li se ia urma prea usor, acestia nu sunt angajati direct de catre marile
corporatii ci sunt angajati ai unor firme cu care marile corporatii fac
contracte si ii platesc sub forma de servicii de publicitate, etc.






Am discutat astazi cu mai multi cunoscuti din zona de public
relationship. Sunt firme care ofera acum companiilor, servicii de
protectie a imaginii publice prin munca unor postaci care sunt instruiti
ca atunci cand numele produsului, al firmei, al conceptului apare in
spatiul public sa il apere imediat, iar aceste firme castiga extrem de
bine; Este un cerc select, inchis, totul se bazeaza pe incredere pentru
ca asta este baza afacerii : totul sa creeze iluzia ca "'cetateanul
onest simte datoria sa intervina, sa apere produsul"'. In general
postacii angajati sa apere produse, servicii si imaginea marilor
corporatii alimentare, cosmetice sau farmaceutice, folosesc profile unde
fie gasesti postate tot felul de banalitati, in general lipsesc sau
sunt greu de gasit date personale, pentru ca la randul lor creeza prin
profile false impresia realitatii existentei lor, desi in realitate nici
numele, nici localitatea de domiciliu, nimic nu corespunde.






Misiunea „postacilor“ a fost mereu aceea de a crea iluzia unei
majorităţi de natură să intimideze. Ei nu argumentează cu adevărat, ci
expun sentimente sau sincerităţi trucate primite servit de catre
angajatorii lor marile corporatii. Cei cu care am discutat astazi imi
spuneau ca se fac recrutari de postaci si cele mai bune ""referinte in
CV"' le au cei care au activat la nivel politic pentru un partid sau
altul





" Noi nu exprimam opiniile noastre; Noi suntem platiti sa
scriem ce ni se spune, primim indrumari sa combatem orice , pentru noi
este un job pe care il facem 24/24. In general suntem tineri cu varste
de la 18 ani insa am vazut si colegi trecuti de 40 de ani. Pana la urma
este o meserie; Eu unul am inchis acum un proiect pentru o firma de
cosmetice mare. Sincer eu nu asi cumpara produsele firmei ca sunt
jalnice pline de chimicale, dar job-ul meu era sa reactionez sa scriu ce
produs bun este, ca ii atac pe cei care spuneau ca aveau reactii
alegerice. Am colegi care lucreaza pe zona pharma acolo sunt platiti mai
bine pentru ca si bataia este mare pe medicamente, tratamente, spitale,
vaccinuri, etc; Culmea este ca si acesti colegi ai mei vazand din
interior ce se intampla, nu cred in realitate in aceste medicamente,
insa repet este un job si pentru bani ei scriu ce li se spune"' imi
spunea senin acest tanar cu care am vorbit. L-am intrebat ce parere are
despre faptul ca influenteaza in rau decizia unor oameni nu are regrete
ca face asta ? "' Nu am ca nici aia nu au regrete ca eu altfel mor de
foame ; cat timp fac bani din asta este treaba lor sa se documenteze si
sa vada ca ce scriem , argumentam si postam noi sunt lucruri impinse din
spate de marketingul marilor corporatii"' mi-a raspuns la fel de
senin!.





Agenţii de influenţă ai diferitelor entităţi publice sau
private sunt doar cazurile cele mai clare, dar pervertirea opiniei se
poate produce în moduri mult mai diverse şi mai complicate.





În
sfârşit, nu putem trece peste aspectul cel mai delicat şi mai supus
controverselor. Pentru destui oameni influenţi, sinceritatea opiniei nu
doar că este ceva irelevant, dar este ceva care se construieşte şi care
se modifică. Totul este o imagine fabricata, imbracata ca cineva, undeva
sa ia o decizie politica, sa cumpere un produs, un medicament totul in
folosul politicienilor si marilor corporatii, si tot totul in
detrimentul romanului de rand care cada prada acestei uriase masinarii
de manipulat ganduri, idei si constiinte. Traim intr-un urias Babilon si
asta tinde sa ne fie fatal la cat mai multi dintre noi.





O
industrie care isi bate joc de oameni, de vietile lor, totul in numele
banului totul in numele castigarii de capital politic sau financiar.





Reclamati abuzurile la adresa iulian.urban@gmail.com

Redirectioneaza 2% pentru Asociatia www.asistentapentruconsumatori.ro


Lasa un comentariu

Nume: (Obligatoriu)

eMail: (Obligatoriu)

Site:

Comentariu: