Atentie s-a deschis procedura insolventei impotriva EAGLE MEDIA S.R.L.

Tweet this

Impotriva debitorului EAGLE MEDIA S.R.L.
s-a deschis procedura insolventei in dosarul 12103 – 2015-07-02
aflat pe rolul Tribunalului C?L?RA?I
Daca aveti bani de recuperat de la aceasta firma va invitam sa ne scrieti urgent la secretariat@urbansiasociatii.ro




Reclamati abuzurile la adresa iulian.urban@gmail.com

Redirectioneaza 2% pentru Asociatia www.asistentapentruconsumatori.ro


2 Comentarii

  1. Casuta Dan said

    am August 12 2008 @ 8:48 am

    Stimati domni,

    In prezent am un credit de nevoi personale deschis la Banca Romaneasca (si eu si sotia mea).
    Nu sunt anuntat de schimbarea dobanzii in scris, cu confirmare de primire asa cum stipuleaza Legea privind regimul juridic al contractelor de credit de consum.
    Banca Romaneasca va spune ca au anuntat la ghiseu.
    Nu am timp sa alerg la banca tot timpul. Trebuie sa produc banii pentru a plati acest credit.
    Mentionez ca plata ratelor am facut-o corect, la data stablita, disciplinat si cu buna credinta.
    Iata ce spune Legea:
    “Consumatorul trebuie sa fie informat, in scris, despre orice modificare survenita pe durata contractului de credit asupra dobanzii anuale sau a costurilor intervenite ulterior datei semnarii contractului de credit, in momentul in care intervine aceasta modificare. Aceasta informare se face prin scrisoare recomandata cu confirmare de primire sau prin intermediul unui extras de cont ce se furnizeaza consumatorului in mod gratuit”.
    Sa inteleg ca Banca este mai presus de Lege? Am impresia ca treaba asta este o practica generala pe cuprinsul Romaniei.
    Conform Legii, aceasta modalitate nu este corecta si nu se ia in considerare.
    Sistemul Bancii este cel putin stupid: casieria nu are nici o legatura cu ofiterul de credit. Sunt ca doua firme separate. Calculatoarele si reteaua din dotare se pare ca sunt doar pentru impresionarea clientilor care au vazut mai rar tehnica de calcul. Daca este prea greu sau costisitor sa angajeze un om care sa trimita o scrisoare unui client sau este prea scump serviciul de posta atunci macar sa puna la punct un sistem prin care casieria sa te informeze la ghiseu ca s-a schimbat dobanda si ca vei avea de platit mai mult (ca doar nu platesti mai putin nu?).
    Am fost la sucursala din Buzau a Bancii. Am vorbit cu ofiterul de credit si cu directorul sucursalei. Au tacut, nu au spus nimic. Aveam dreptate.
    Mi-au spus ca nu pot face nimic, sistemul este facut astfel incat cu un om din banca nu ai ce vorbi, trebuie sa vorbesti direct la Bucuresti.
    Sunt milioane de EURO care intra in buzunarul Bancilor doar pentru ca “uita” sa iti spuna de modificarea dobanzii si apoi percep dobanda.
    Se face sau se poate face ceva in sensul acesta? Banuiesc ca nu sunt singurul om din Romania care a patit asa ceva.
    Cum este posibil ca o Banca sa isi permita sa rada de legile tarii si mai ales, de clientii ei? Este stat in stat?
    Autoritatile romane nu fac nimic pentru a termina cu aceasta situatie?

    Cu stima,
    Casuta Dan

Comment RSS