Atentie s-a deschis procedura insolventei impotriva PHOENIX BOOK SRL

Tweet this

Impotriva debitorului PHOENIX BOOK SRL
s-a deschis procedura insolventei in dosarul 6061 – 2015-03-31
aflat pe rolul Tribunalului S?LAJ
Daca aveti bani de recuperat de la aceasta firma va invitam sa ne scrieti urgent la secretariat@urbansiasociatii.ro




Reclamati abuzurile la adresa office@asistentapentruconsumatori.ro sau la adresa: iulian.urban@gmail.com

Redirectioneaza 2% pentru Asociatia www.asistentapentruconsumatori.ro


2 Comentarii

  1. nicolae.joni@robcon.ro said

    am August 4 2008 @ 2:07 pm

    Hei, domnu iulian, daca ar fi numai week end-urile, inca nu ar fi rau.
    Dra datorita nefunctionarii cum trebuie a transportului naval, al celui feroviar, totul merge pe camioane si dubitze.Costurile acestea – enorme – datorate atat incetinelii transporturilor cat si consumurilor exagerate si pieselor de schimb, amortismentelor exagerate etc se reflecta in pretul ridicat al marfurilor si in profitul scazut sau chiar pierderea pe care in final le inregistreaza tara noastra (fata de altele unde lucrurile acestea functioneaza).
    Nu trebuie sa ne miram ca suntem intotdeauna pe ultimul – sau fie, penultimul loc in clasamentele de performanta economica.

    In ultimele doua decenii, adevaratii imbecili au luat decizi gresite, de a nu dezvolta autostrazi sau transportul naval – iata acum consecintele acelor decizii gresite. Si va mai dura, din pacate …
    N.Joni Timisoara 04.08.2008

  2. cosmin said

    am August 4 2008 @ 2:38 pm

    incercati sa mergeti si noaptea sau sa iesiti din turma, pentru ca oricum nu vom schimba o stare de fapt: cozile astea sunt si la supermarket la casa, sunt si pe partie, sunt si vor fi cam peste tot.
    probabil suntem cu mult mai multi decat credem, cu siguranta ne inghesuim intr-un mecanism suprasaturat; insa intre motivatia “greuceneasca” intru savarsirea binelui pulic (general) :) si nevoia de a “te rezolva” pe tine, cred ca a doua – invariabil – o sa ne determine sa cautam intai solutii pt. noi insine si apoi pentru noi toti la comun: de ex. poti sa te intorci luni la 5 dimineata de la mare, poti sa nu te mai duci la ski in romania, poti sa-ti faci cumparaturile de la supermarket atunci cand nu e nimeni la casa. si in felul asta nu o sa-ti mai freci creierii inutil enervandu-te si nu sa mori de inima rea la 40 de ani.

    si, pana una alta… blocaje in trafic sunt si la ei :) si chiar mai rau

  3. Urban Viorel » Aici sunt banii vostri : 5 ore de la Brasov la Bucuresti ! Viteza medie de deplasare : 34 km /h said

    am August 4 2008 @ 2:43 pm

    […] http://www.urbaniulian.ro/2008/08/04/aici-sunt-banii-vostri-5-ore-de-la-brasov-la-bucuresti-viteza-m… Afisari: 0 « Creditul ca instrument de inrobire a omenirii […]

  4. Costin said

    am August 4 2008 @ 3:08 pm

    Buna ziua,
    Am citit articolul dvs. despre cei 170km (distanta Brasov – Bucuresti) parcursi in 5 1/2 ore.
    Duminica seara ma intorceam de la Paulis (la 8 km de Ploiesti) spre casa, in Bucuresti, cartierul Dr. Taberei si am reusit performanta sa fac 2 1/2 ore.
    Am o masina buna (120CP) si relativ noua (2 ani) si nu ma tirasc pe drum cu ea, insa cind se merge in coloana, asta este, te adaptezi la viteza celorlalti.
    Ii urasc pe nesimtitiii care vin in spatele tau si te preseaza cu farurile sa te dai deoparte ca sa ajunga el in spatele celui din fata ta si sa-l preseze si pe acesta. Nu vor sa inteleaga ca se merge in coloana, nu este loc pe nici una din benzi si deci asta este !
    La viteza de 120-130 km/h nu poti sta la 1m in spatele altui autovehicol fara a fi in pericol ambele masini.
    Acesti dobitoci prin manevrele lor sint cei care de obicei produc accidentele dar in 75% din cazuri scapa neimplicati in ele.
    Cu stima,
    Costin Dragomi

  5. Iulian Urban said

    am August 4 2008 @ 3:09 pm

    asa este iar pe astia Politia nu are ochi sa-i vada.
    Multumesc de comentariu
    Urban Iulian

  6. Mario said

    am August 4 2008 @ 3:18 pm

    In primul rand vreau sa va spun ca eu nu am mai platit rovigneta de vreo 2 ani.Motivele pt. care am decis acest lucru, le-ati enumerat mai sus d-le Urban ,cu varf si indesat, si stiti bine ca sunt doar o mica parte din mostrele de nesimtire pe care ni le administreaza guvernantii nostri.
    Weekend-ul acesta am fost la munte in Fagaras.Haideti sa va readuc aminte cum este renumitul Transfagarasan in zona lacului Vidraru. Soseaua cred ca este nemodernizata de 20 de ani, exceptand niste plombe aruncate cu furca peste niste cratere care dateaza din timpul impuscatului.Viteza medie este totusi de vreo 37km/ora,mult mai mare decat pe DN 1.Deci cineva ar putea sa spuna ca sunt carcotas, nu-i asa ?
    Peisajul ,superb de altfel ,este asezonat pe ici pe colo, dar de fapt in toate locurile posibile si imposibile de gherlani grataragii care ce credeti ca asculta ? Manele, normal.
    Gunoi la greu, dar nici suficiente pubele, trebuie sa recunoastem.
    In zona Piscul Negru pe langa macelul de masini , corturi si gunoaie mai trebuie sa suporti si mirosul de fecale care acopera toata zona, ca doar am venit la munte la aer curat ( de —-t ! )
    Daca nu stiati, proprietarii “luxoaselor “asezaminte din zona deverseaza toata canalizarea direct in raul din preajma.
    Si mai la vale, cine credeti ca spala farfuriile in rau ?
    La Balea, acelasi lucru, o ticneala de masini care claxoneaza fara noima cand trec prin tunel ( o fi trendy ?), gratare peste gratare, tarabe cu tot felul de suveniruri de prost gust, masini parcate cat mai imecil cu putinta etc
    Pacat de zona , ca este superba, dar va sfatuiesc sa nu calcati pe acolo in iulie , august.
    Weekend-ul a fost salvat totusi de un traseu spectaculos la vf. Vanatoarea lui Budeanu
    Pentru comparatie, exista si in Austria mai multe sosele la mare inaltime ( hoch alpen strasse ), insa prostii de austrieci ce au facut ? Au pus o taxa de 28 Euro de masina, si ai toate conditiile .Nu vreau sa imi mai aduc aminte , ca mi se face rau.
    Acelasi lucru s-ar putea face si aici, daca ar interesa pe cineva.Dar nu intereseaza.
    Ar fi bani si de drum si de pubele si de parcari elegante si de toalete civilizate !
    Din pacate o sa tot ridicam din umeri si o sa spunem ca asta e!Si atunci ne meritam soarta !
    Sa auzim de bine !

  7. Gabriel Bratu said

    am August 4 2008 @ 3:22 pm

    In mare sunt de acord cu unele lucruri din articol, dar sunt si multe exagerari.
    Merg des pe acest traseu, si de vreo 2 ani de zile merg intre Ploiesti si Brasov pe la Cheia. Sigur, trebuie sa fii luat permisul pe bune pentru asta, din cauza curbelor si a faptului ca este o singura banda pe sens, dar drumul este foarte bun ca si asfalt. N-am intalnit niciodata in cele cateva zeci de drumuri vreun politist care sa dirijeze 90% pe acest drum, oricum – nici nu vad cum ar face-o, ori obligi 100% ori pe niciunul… si obligativitatea apare doar cand exista un blocaj foarte serios.

    Conteaza foarte mult si ora la care se pleaca.
    Chiar in week-end am fost de la Bucuresti la Targu Mures si inapoi. La dus – vineri – am plecat la 17:30 din Bucuresti, am luat-o prin Dascalu si am iesit pe DN1 prin Balotesti, la ora 24 eram in Targu Mures, trecand pe la Cheia. Cel mai rau a fost la intrarea in Ploiesti, unde am circulat in coloana aproximativ 2 – 3 km.

    La intoarcere, adica ieri, am plecat la 10:30 din Targu Mures. La 16:15 eram deja in Bucuresti. Asta mergand chiar pe centura de Vest a Ploiestiului (tot prin Cheia am venit).

    In general merg cu viteza permisa legal (nu depasesc 90 km la ora nici unde este posibil, pentru ca ma intereseaza si consumul – ca idee, ieri am scos 7,7 l/100km, in conditiile in care am circulat cu o Hyundai Sonata pe benzina de 2400 cmc si 162 CP, care este o masina gurmanda de felul ei).

  8. Iulian Urban said

    am August 4 2008 @ 3:26 pm

    Raspuns pentru Gabriel Bratu

    Exagerari ? Unde ai mers tu cu 90 km/h intre Predeal si Busteni ? Intre Sinaia si Comarnic ? Pe Centura de Vest a Ploiestiului? Intre Barcanesti si Bucuresti? La Antena 1 ? unde anume ca sa stiu sa merg si eu pe acolo ……
    Conteaza ora ? pai daca sunt in weekend si este duminica, cum poate sa plece un turist la 10 dimineata spre Bucuresti ? Normal ca pleci ca omul dupa-amiaza zilei de duminica, nu stau pe drum si duminica si sambata, ca nu sunt nebun sa imi petrec week-end-ul in masina

  9. Gabriel Bratu said

    am August 4 2008 @ 3:41 pm

    Replica pentru Iulian Urban:

    Calm, calm. Sa pastram un dialog civilizat, va rog. Una peste alta, suntem niste straini, nu este cazul sa ne adresam altfel decat foarte politicos.

    “Unde ai mers tu cu 90 km/h intre Predeal si Busteni ? Intre Sinaia si Comarnic ? Pe Centura de Vest a Ploiestiului? Intre Barcanesti si Bucuresti? La Antena 1 ?”

    Am spus ca am venit prin Cheia. Asta inseamna ca de la Brasov am facut stanga prin Sacele si am mers prin Cheia, apoi Valenii de Munte, Ploiesti. Si sunt multe zone aici unde se prinde 90 km/h, da. Cum am spus, nu merg cu mai mult, in general. Pe Centura Ploiestiului se poate prinde fara probleme 90 km/h intre acele semafoare. Intre Barcanesti si Bucuresti se poate circula iarasi cu viteze mari – ia vedeti cu ce viteze se circula inainte de intrarea in Balotesti, sa zicem, ca sa mentionez o comuna apropiata de Bucuresti. La Antena 1 nu se poate circula cu 90 km/h, dar nici nu este voie, oricum.

    Legat de ora de plecare: eu am spus – dar probabil nu ati citit cu atentie – ca am plecat la 10:30 din Targu Mures – asta inseamna ca am fost in Brasov la ora 13:00; nu mi se pare o ora nerezonabila de plecare spre Bucuresti. Dar se poate pleca si mai tarziu, vedeti ca am spus ca la drumul dus am plecat la 17:30 din Bucuresti, adica asa cum se pleaca da regula, si nu am facut mai mult de 6 ore si jumatate pana la Targu Mures, asta inseamna aproximativ 4 ore pana la Brasov, vinerea seara.

  10. cosmin said

    am August 4 2008 @ 3:45 pm

    pt dl. mario,

    tot ce ai relatat suna cat se poate de real. frumos povestit. am putea conveni ca acest mix format din sosele proaste – manele – carnati – masini parcate tampit – ciori si vrabiute – vanatoarea lui buteanu -> este pana la urma deliciul vietii noastre de zi cu zi? este o zeama pe care o gasim in aceeasi masura frumos distribuita peste tot, omogenizata si unsa pe fiecare felie pe paine la care convenim sa ne uitam (sau sa analizam). merge aplicata si pe o zi prin traficul bucurestean, merge si aplicata de asemenea si pe ce vezi la teveu.
    cred insa ca acest consum emotional (te enervezi, te consumi, injuri in gand, scrasneti din dinti si sari stresat la fiecare claxon din tunel) nu merita. egoismul asta despre care scriu acum este de fapt o forma de conservare, ne ajuta pe toti sa ne vedem interesul propriu. daca ai masina… o sa vina o zi cand o sa o calci. daca ai pe cine sa suni… inevitabil vei suna :) pana la urma ideea e sa-ti fie tie bine. -> si celor din jur (de exemplu participantilor la trafic cu care te intersectezi). insa neverbalizand (riscul este sa devina vulgar) cred insa ca daca noi convenim de ex. sa nu aruncam hartii pe jos o facem… tot pt. noi. nu pt binele general, ci pentru noi personal.
    altfel nici nu stiu cum am putea masura toata aceasta problema. suna a “problema globala”.

    noi toti suntem in aceeasi oala.

    clocotita :)

  11. Mario said

    am August 4 2008 @ 5:18 pm

    Oradea -> Munchen: maxim 10 ore
    Oradea -> Bucuresti: 13 ore

    Din Oradea, locul unde locuiesc, pana in Munchen (Germania) se fac mai putin de 10 ore cu masina. Ultimul drum cu masina la Bucuresti l-am facut in 13 ore …

  12. Mario said

    am August 4 2008 @ 5:45 pm

    Pt. domnul Cosmin,

    Multumesc pt.comentariu, este un alt punct de vedere cu care sunt de acord, insa in cazul meu e cam greu de aplicat , am un temperament coleric ( esti un fin psiholog )
    Sunt constient ca nu merita sa te consumi si chiar imi propun in fiecare dimineata sa fac abstractie de toate stupizeniile din trafic si de peste tot.Dar rar reusesc, din pacate.
    Pana la urma intrebarea care ma macina este cum naiba aia pot si noi nu !Sigur , sunt o mie de explicatii, ca balcanismul , ca mostenirea comunista, ca ne-au calcat turcii si tatarii etc.
    Nu stiu, poate avem un defect ca natie si macar daca l-am constientiza , tot ar fi un pas inainte.
    Sau poate de vina este sistemul prost in care traim, si iar revin obsedant la occident, acolo nu prea ai motive sa te enervezi( si slava domnului nu este nici pe departe o societate perfecta). Acolo oamenii se respecta unii pe altii.
    Aici nu

  13. Limbovici Florin said

    am August 5 2008 @ 12:33 am

    Buna ziua,

    este sub orice critica ce se intampla pe drumurile noastre, modul in care se circula, flash-uitorii ( care in mod clar nu stiu sa semnalizeze ), pasionatii de muzica si gurmanzii care apropo de Transfagarasan, l-au imputit fonic si olfactiv cu manele si fum de la mititei, domnii cu cascheta care stau la pescuit “vitezomanii” care depasesc viteza legala cu 5 km/h ( acestia pot fi inregistrati de aparatele radar, fata de cei care merg cu mai mult de 50 km/h peste viteza legala, de aparate poate vechi ), etc.
    Nu merita sa ne mai batem capul, dreptate celui care spunea sa ne facem in asa fel programul incat sa ne fie noua bine, caci sa luptam pentru conditii mai bune , hmmm, ce sa zic ? ati auzit de “sisif”, nu ?
    Cred ca trebuie sa o luam pe calea aerului de acum, cu kite-ul pe camp, pe langa sosea, cu motoparapanta, deltaplanul, etc.
    Aaaa, mai avem totusi si bicicleta, ktm-ul, calul :D, oricum gata, am luat-o razna.
    Precum se vede, nu am folosit pe alocuri termenul “DOBITOC”.
    Cu respect.

  14. csaba said

    am August 5 2008 @ 9:06 am

    Problema cu manelele sta in felul urmator – ca si cu popa si biserica – nu le mai cumparati albumele, si nu mai considerati muzica. Si atunci, simplu, cum nici popa nu predica de unul singur in biserica, nu vor mai canta, pentru ca nu vor mai avea cui.

  15. kov said

    am August 5 2008 @ 11:03 am

    Interesant…Daca a-ti viziona macar o ora in weekend stirile de la orice post de televiziune, a-ti afla cam orice despre unde se poate si cum se circula! Eu stau in Brasov, dar atat am aflat ca vineri dupaamiaza daca vin dinspre Bucuresti sau duminica daca ma duc spre Bucuresti e jale. Si asa e de 1-2 ani deja, trebuia sa va obisnuiti pana acum. Tot din stiri se afla ca daca vreti sa va petreceti weekendul intr-o zona turistica, iar e jale, deci mai bine va luati liber in cursul saptamanii, plecati de joi, si va intoarceti luni – SIMPLU! Busteni (telecabina 5 ore de asteptat), Mamaia (nu mai sunt locuri de parcare, loc de plaja, in caz de ploaie ingheata toata circulatia), Balea si Cheile Bicazului (vrei sa treci cu masina tu si inca o mie pe zi, in aceeasi duminica :), pe o banda). Cam atat despre turismul romanesc. Cei de pe la conducere sunt coplesiti de atatea probleme noi (pentru noi) ce apar zi de zi si nu stiu unde a capul si unde-i coada. Seara trecuta am ascultat iar textele pe care le scot politicienii nostrii. Prin urmare am constatat ca
    1. Habar nu au ce vorbesc de cele mai multe ori, doar fac un mix de cuvinte din care toata lumea intelege ce vrea, dar niciodata nu vei ghici intr-adevar ce se va intampla.
    2. In cazul unor probleme grave, niciunul nu stie cum sa actioneze si doar arunca vina si obligatia unii pe altii.
    3. Fata de un politician american sau neamt, sunt egal cu NUL. Nu vor sa inteleaga ca poporul i-a angajat si pentru ei trebuie sa lucreze.
    OK, sa nu mai arunc lemne pe foc, ca toata lumea stie cum sta treaba.

    Pe de alta parte, pentru domnii care sunt deranjati de “flashuitori”. Si eu dau cate-un flash, sa se trezeasca ala din fata, care merge in zig-zag, eu incerc sa-l depasesc, dar e ori drogat ori ametit de cate gropi a ocolit pana acum si uita sa verifice si oglinda retrovizioare. Prin urmare, in procedura normala de depasire, unde te asiguri, semnalizezi, te asiguri si depasesti, trebuie introdus si un flash, mai ales cand o patesti periodic ca handicapatul din fata si el intra in depasire cand ai ajuns deja in paralel cu el, sau e preocupat cu ocolitul gropilor cu 20 la ora, si prefera sa mearga ca retardatul pe strada, riscand sa te accidenteze in timpul depasirii. PS. anul trecut am vazut in oglinda retrovizioare cum a patit unul: in drumul spre Cta. pe undeva am depasit un camion de 40t. In spatele nostru, un Q7 nou nout intra si el in depasire. Tiristul prostul, pe care il depaseam, intra si el in depasire. Noi am accelerat, am scapat, Q7 nou nout, saracul era pe la mijlocul camionului, a fost fortat sa se arunce de pe drum, pe camp. Camionul chiar a venit peste el, era la viteza mare, poate franare brusca ar fi ajutat, dar in momente de panica nu prea ai timp de gandit.
    Sunt foarte sigur ca cei care iti dau un flash scurt in spate, 90% au si motive. Ori pari periculos de depasit, ori mergi ca prostul cu 100 pe banda a doua,intre Comarnic si Ploiesti, ori au patito si incearca sa previna orice risc.

    O zi placuta la toti !

  16. dan sandulescu said

    am August 5 2008 @ 11:53 am

    una e sa dai flas-uri din precautie si cu totul altceva sa mergi la 2 metri distanta in spatele unuia la 120 km la ora. am patit-o eu cu un “smecher” cu jeep. aveam 120la ora pe banda 2. pe prima banda erau vreo 2-3 camioane care mergeau cu 80 si am zis sa le depasesc. trecusem deja de vreo 2 si mai aveam unul pe care deja il depaseam cand vad un flash-uitor in fundul meu. am accelerat pana am ajuns la 140 si ala tot in fundul meu. ma depaseste nervos pe exterior pe contrasens si inteligentul apoi imi mai pune si o frana in fata – asa, la intimidare. ce credeti ca ar fi zis politia romana daca faceam accident? – ca n-am pastrat distanta regulamentara fata de vehicolul din fata.
    in ceea ce priveste drumul Brasov – Bucuresti intr-adevar e o bataie de joc. eu chiar nu pot sa inteleg de ce nu se lucreaza (si) noaptea. ca doar platesc din banii nostri autoritatile locale.

  17. Keys said

    am August 5 2008 @ 11:58 am

    Vreau sa zic numai, ca am fost in Austria acum 2 saptamani.
    Pe autostrazile Debrecen-Budapesta si Budapesta-Wien, erau 80% camioane, care transporta marfa. Domnul de mai sus spunea ca va fi aglomeratie oricum.
    Nu este adevarat. Pe o autostrada cu 3-3 benzi, unde se circula la greu nu este aglomeratie niciodata. Chiar si daca este problema de accident, se blocheaza o banda, dar 2 tot raman libere.
    Iar guvernul nostru roman zice: “da-o naibii de autostrada. bun ii aia pentru romani”
    Sincer nici mie nu imi este la fel sa merg cu 30-40 km/h si sa ma tot uit daca pot sau nu depasi. Pe autostrada mergi cu cat iti tin rotile.
    Pe autostrada nu trebuie sa iti faci probleme sau sa te gandesti “care nemernic o sa depaseasca si o sa intre in mine frontal?” pentru ca sunt separate benzile.
    Deci pertotal, pe o autostrada ai o siguranta mult mai mare decat pe drumurile astea, ajungi la destinatie mult mai rapid si nu iti tocesti masina pe drumurile de proasta calitate…
    Poate ca guvernul roman ar trebui sa se gandeasca la asaceva si sa nu-si mai construiasca 4 case, 5 masini si 2 hoteluri…

  18. Radu Ghidiceanu said

    am August 5 2008 @ 12:39 pm

    Am mers pe acelasi drum, DN1, duminica. Regretam ca aparatul foto era in portbagaj fiindca voiam sa fotografiez coloana si sa o trimit eu spre postare. Am fost placut surprins cand am vazut ca initiativa era deja luata. Ba mai mult, subiectul a starnit si ceva comentarii. Poate fiindca e punctul in care suntem loviti zilnic toti, dar daca privim asa, atunci sunt prea putine comentarii. Pentru acest motiv as vrea sa invit si pe ceilalti cititori sa isi exprime punctul de vedere pentru a deveni mai clar cati suntem si despre ce vorbim. Este sau nu este, si ce e de facut.
    Eu am intrat din Ploiesti pe DN1. Am zis sa plec mai tarziu ca sa evit aglomeratia. Pe la ora 21:30 am ajuns in Saftica unde coloana a inceput sa se deplaseze “la pas”. Putin cam prea devreme sa inceapa coada de Bucuresti din Saftica. Daca am fi mers incet de tot (adica sa ne miscam continuu cu 5-10 km/h) era bine. Dar nu. O tineam in miscat, frana, miscat inca 2 m, frana. Numai bine sa inchingi motorul si sa prajesti ambreiajul. Dupa vreo jumate de ora zaresc printre copaci cum coloana isi reia fluenta. Se vedeau acum si girofarele de la masina de politie. Ma gandesc ca a fost un accident si toata lumea care trece se opreste sa se uite ca la urs blocand traficul. Dar nici macar. Aia a fost in alta zi. In fata, un jeep tragea un hummer 😐 In fata erau asistati de o masina de politie si mergeau incet. Nu am inteles de ce nu se trecea mai alert pe langa ei?!?!
    Totusi, raman la convingerea mea. In majoritatea cazurilor, in fata este un sofer prost (si am costatat asta si in timpul in care drumurile in Bucuresti au fost in refacere).
    Unii dorm la semafor si uita sa plece. Semaforul se dovedeste destul de scurt in multe locuri si abia trec 4-5 masini. Daca cel din fata era atent, mai treceau inca 2 masini. Si uite asa apar claxoanele si flash-urile. Te dai cetatean civilizat cateva zile si pana la urma nu mai poti. Ala o sa faca asa si maine si poimaine. Si mie si tie. Si cel mai rau este ca nu mai ai pe unde sa il ocolesti.
    Altul face economie la carburant si pleaca mai greu de pe loc. E drept ca, daca masina iti afisaza consumul instantaneu la plecare, s-ar putea sa ai un soc. Dar nici asa sa faca economie la 2 litri de benzina de 4lei la suta de km pe nervii nostrii si sa ne lase primii … la semaforul urmator.
    Altii nu se uita in oglinda. Ajungi in spatele lor si nici macar nu le trece prin cap sa foloseasca prima banda. Zicea cineva ca o masina la 1m in spatele tau creeaza pericol de accident? Vedem pericolul cine ? Eu si cu tine ? El nu vede nici un pericol. Nici macar nu tresare. Habar nu are ce coloana s-a facut in spatele lui si il vezi ca continua sa povesteasca. Uite ca s-a termiant satul. Uite ca s-a terminat si urmatorul. Ce facem ? Ii dam un claxon sau mergem pana la Bucuresti asa cu faptul ca suntem cetateni civilizati ?
    Altul merge pe banda a 2a si pur si simplu nu vrea sa-l lase pe celalalt sa treaca. Banda 1 e libera. Nu ca nu l-ar fi vazut. Doar ca nu vrea. Il obliga pe cel din spate sa faca o manevra improprie ca sa il poata evita. Daca nu il poate evita, face o mare coloana in spate. La inca vreo 50 de masini in spate, oi fi si eu intrebandu-ma de ce deodata mergem atat de incet. O fi fost vreun accident ? E vreo lucrare ? Nooo. E unu care nu vrea!
    Nu am vorbit aici de smecherii de sosea care zboara la sol si depasesc pe sens invers. Vorbim de aia care iti intind nervii fara sa se miste prea tare. Si mai lipseste sa-i auzi “eu conduc de 20 de ani si nu am avut nici un accident”. Da aia de au facut coada in spte pana le-a plesnit o vena sau care au decolat de cum au prins loc, o fi sarit careva in sant ? Aia se pun ?
    Acesti soferi sunt cei asupra carora am vrut sa atrag atentia, fiindca pana la urma ei determina flashul si claxonul.

  19. Mario said

    am August 5 2008 @ 2:02 pm

    Asa este domnule Ghidiceanu, a-ti sesizat situatiile care ma deranjeaza si pe mine si pe multi altii.Daca nu ma insel,cred ca exista si un articol in legea rutiera in care se sanctioneaza cei care incurca circulatia( care circula mult sub limita maxima de viteza )
    Eu sunt din Bucuresti si toata lumea stie ca traficul este infernal, dar cu toate acestea sunt multe situatii in care datorita unor tonti care dorm pe ei apar blocaje suplimentare.Si aici este vorba de respectul fata de celalalt, in sensul ca daca marea majoritate a soferilor circula cu treaba , cei care au iesit sa caste gura prin Bucuresti ar trebui sa o faca mai cu elan ! Sigur , multi vor spune ca fiecare sofer are ritmul lui, si este adevarat, dar in conditiile anormale de astazi situatia este cu totul alta.
    Si totusi , daca ar exista putina preocupare si interes anumite situatii s-ar rezolva cu foarte putin efort.
    De exemplu, pe str. I. Campineanu intre Union Center si Sala Dalles sunt parcate masini si pe stanga si pe dreapta pe strada( neregulamentar evident ).Asa ca in loc de 2 benzi a mai ramas una.Cum semaforul de la Dalles tine pe verde aprox. 5 secunde, va imaginati ce macel de masini care stau se formeaza in zona.Cei care au trecut pe acolo stiu foarte bine despre ce vorbesc.Acum fiind perioada concediilor este ceva mai lejer, dar din septembrie din parkingul de la arhitectura pana la Dalles se fac si 25 min.Iti vine sa-ti smulgi parul din cap cu penseta !
    Intereseaza pe cineva problema asta ? Nici vorba!
    Alt exemplu: Pe Calea Victoriei in dreptul teatrului Tanase, de 4-5 ani de zile banda intai este obturata pentru niste lucrari de renovare care nu exista.Evident ca apare un blocaj stupid si daca ai nesansa sa fii pe banda intai, cand ajungi la locul cu pricina trebuie sa stai la mila ca sa intri pe banda a doua.
    A observat cumva cineva de la primarie aceasta situatie ? Nu, si nici nu intereseaza.
    Si exemplele pot continua.
    Ce vreau sa spun este ca s-ar putea face cate ceva , daca ar exista un pic de preocupare si buna intentie.
    Sa vedem ce-o face si noul primar.

  20. prizonieri pe sosele in Romania said

    am August 5 2008 @ 2:39 pm

    Prizonieri pe ?osele

    Ciprian Iancu
    Mar?i, 05 August 2008
    Sute de euronaveti?ti ?i turi?ti str?ini veni?i în concediu în România au r?mas ieri bloca?i pe DN 7, din cauza unei lucr?ri la carosabil.

    Câteva dale puse aiurea la o trecere la nivel cu calea ferat? au paralizat traficul pe DN 7. A?a se face c?, ieri, drumul ce are drept punct terminus Vama N?dlac (luat? cu asalt, zilele acestea, nu doar de euronaveti?ti, ci ?i de numero?i turi?ti str?ini veni?i s?-?i petreac? concediile în România) a devenit un veritabil calvar, cozile de ma?ini întinzându-se chiar ?i pe 20 de kilometri.

    Cum era de a?teptat, explica?ia pentru aceast? stare se traduce în termeni pur române?ti. Dup? o banal? interven?ie la linia ferat? ?ibot – Cugir, dalele dintre ?ine au fost fixate la un nivel mai ridicat cu aproximativ 10 centimetri fa?? de cele din exteriorul ?inelor. Drumarii ar fi trebuit s? intervin? pentru uniformizarea trecerii dintre ?osea ?i calea ferat?, dar, surpriz?: lucrarea ar fi trebuit realizat? chiar de Ziua Drumarului, prilej tradi?ional de odihn? ?i voie bun? pentru angaja?ii de la Transporturi. A?a se face c? cei 40 de kilometri cuprin?i între Simeria ?i ?ibot au putut fi parcur?i, ieri, în treipatru ore, iar cozile de ma?ini au atins „valori-record“.

    „Am pus p?mânt, ca solu?ie de urgen??“

    „Povestea“ a început vineri, atunci când angaja?ii societ??ii RCCF Trans Trafic, firma privat? c?reia i-a fost concesionat? linia ferat? ?ibot – Cugir, au intervenit la trecerea la nivel cu ?oseaua pentru a stabiliza ?inele. Dup? ce au strâns ?uruburile, angaja?ii Trans Trafic au pus dalele dintre ?ine la un nivel mai ridicat cu aproximativ 10 centimetri fa?? de cele din exteriorul ?inelor. „I-am chemat înc? de vineri pe cei de la drumuri îns? ne-au spus c? ei nu lucreaz? pentru c? e Ziua Drumarului. Am mai pus noi p?mânt cum am putut, ca solu?ie de urgen??“, spune Ioan Cristea, responsabilul cu securitatea circula?iei din cadrul firmei amintite.

    „Am f?cut 10 kilometri în 40 de minute“

    Nici pe parcursul weekendului situa?ia nu a suferit îmbun?t??iri marcante: nimeni de la Drumuri nu s-a prezentat la fa?a locului pentru a rezolva problema. Enervat, ieri-diminea??, prefectul jude?ului Hunedoara, Dan Aurel Pric?jan, le-a ordonat „drumarilor“ s? rezolve imediat problema. Solu?ia nu era deloc complicat?: o ma?in? cu mixtur? asfaltic? ar fi trebuit s? fie turnat? la fa?a locului, pe câ?iva metri p?tra?i.

    Turi?tii sunt de vin?

    La ora 15.30 îns?, o echip? RCCF Trans Trafic înc? mai a?tepta asfaltul promis de drumari, iar coada de ma?ini se întindea deja pe câ?iva zeci de kilometri. Când au aflat c?, pe lâng? cozile de la Sântuhalm ?i de la intrarea în Or??tie, mai au de stat la alte dou? (una la ie?irea din Or??tie ?i alta aproape de trecerea de la ?ibot) ?oferii au „luat foc“: „N-am mai p??it a?a ceva-n via?a mea! Am f?cut 10 kilometri în 40 de minute. Am dat peste un echipaj de poli?ie care probabil st?tea «la vân?toare» cu radarul, dar niciun poli?ist care s? ne spun? s? ocolim pe cel?lalt mal al Mure?ului“, a r?bufnit Mariana Cozma, o ?oferi?? aflat? la cap?tul r?bd?rii.

    Puse în fa?a situa?iei unice în Europa, autorit??ile ridic? agale din umeri ?i paseaz? responsabilitatea dintr-o curte într-alta. „Noi am fi intervenit acolo, dar ast?zi este Ziua Drumarului (mai to?i drumarii fiind liberi înc? de vineri, având parte de o minivacan?? – n.r.). E clar c?, fiind ?i sezonul românilor care vin acas?, capacitatea DN 7 este total dep??it?“, a declarat Gheorghe Brânzan, ?eful Sec?iei jude?ene Hunedoara a Companiei Na?ionale de Autostr?zi ?i Drumuri.

    O reac?ie asem?n?toare a avut ?i primarul localit??ii unde a ap?rut problema, Ilie Tomu?. „Este nevoie s? se repare, dar pe noi nu ne-a anun?at nimeni. (…) La noi în comun? este totu?i bine. La S?c?ma? e r?u de tot. E un praf ?i o aglomera?ie de nici nu v? imagina?i“, a spus edilul localit??ii ?ibot. (A colaborat Mihaela Moraru)

    20 de kilometri este distan?a pe care se întindeau ieri cozile de ma?ini pe DN7, în jude?ele Alba ?i Hunedoara

    CEA MAI TRANZITAT? VAM?

    Zilnic, 40.000 de persoane trec prin N?dlac

    Statisticile Poli?iei de Frontier? arat? c? vama N?dlac este cea mai tranzitat?, mai ales în aceste zile, când românii care lucreaz? în str?in?tate se întorc în ?ar? pentru a-?i petrece concediile. „În primele zile ale lunii august, care marcheaz? debutul celei mai intense perioade a concediilor, tranzitul la frontierele României a crescut cu peste 50% fa?? de primele zile ale lunii iulie. ?i anul acesta, punctul de trecere a frontierei preferat de turi?ti este N?dlac. Pe aici au trecut, doar în acest weekend, peste 117.000 de persoane, majoritatea intrând în România. Doar în ultimele 24 de ore (de duminic? la prânz pân? ieri la prânz), vama a fost tranzitat? de peste 38.000 de oameni“, au precizat poli?i?tii de frontier?. (Alex Negru)

  21. eugenius said

    am August 5 2008 @ 10:47 pm

    Domnilor, cred ca se impune ca pe langa aceste stiri si news-uri care te fac sa rabufnesti dar care pana la urma …poate nu au alt efect decat sa ne faca sa ne “racorim”, sa expuneti zilnic si cate un text, de “bun simt” din codul rutier cu scopul de a starni discutii si polemici pe acea tema. Exemplu ar fi ca se pedepseste si circulatia cu o viteza nejustificat de mica fata de viteza legala (sper ca am retinut bine) cu destinatie expresa la acei “soferi” careatunci cand vad un echipaj de politie merg cu 30km/h (in localitate) sau cu maxim 50km/h (afara din localitate). Fratilor!!!!!! si cand este radar nu trebuie decat sa circulati cu viteza LEGALA sau cu pana la 10% peste ea si SIGUR nu va va taxa nici un “cap de creta”… Va doresc numai bine si nici un eveniment rutier!!!!!!

  22. eugenius said

    am August 5 2008 @ 11:18 pm

    ….nu va faceti griji!!! am auzit ca ungurii preconizeaza sa aduca autostrada lor de la Szeged pana la Nadlac pana la sfarsitul anului (ca sa scoata traficul greu din Szeged si Mako)….noi am amanat inceperea autostrazii Arad-Timisoara pentru la anul….iar la anul poate o mai amanam pana in 2010 si tot asa….intre timp nervi, ambreiaje supraincinse, iarasi nervi cu DOBITOCI care depasesc coloana oprita si blocheaza circulatia in ambele sensuri….. si astea incep de la centura Aradului, continua la Paulis unde niste ….(nu gasesc un calificativ)….au montat in iarna un indicator de restrictie de 30km/h – indicator ce era de ani buni doar restrictie de iarna la pod (desi nu era cazul)- iar acum acolo “capetele de creta” stau cu radarul la ciupeala…calvarul continua pe valea Muresului…si atinge apogeul la Deva…pana la….destinatie…. si peste tot liniile continue s-au prelungit la nesfarsit (cam 40-50% fata de anii anteriori…

    IN LOC DE CONCLUZIE
    ….in noiembrie am facut 17 ore de la Arad la Paris (1800 km) iar in aprilie (extrasezon totusi) 13 ore Arad-Constanta (850 km)….si avem un ministru al transporturilor foarte FUDUL…… (ca sa nu mai vorbim de toata echipa guvernamentala)….

  23. filip said

    am August 6 2008 @ 9:15 pm

    in lumea asta ori unde oameni traieste cum merita
    asa traim pentru ca asa meritam

  24. Emil said

    am August 10 2008 @ 11:14 pm

    Salut,
    Nu prea avem ce sa facem. Asa bine zice Mircea Badea, Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul.
    Acum cateva zile am mers legal pe ruta Craiova – Tirgu Jiu.
    Repet…..legal.
    110 Km parcursi in 2 (doua) ore si 25 de minute.
    Calculati voi viteza medie.
    Ma depaseau si carutasii care aveau niste cai mai acatarii.
    E frustrant sa circuli cu asemenea medie.
    Asta e……….. ne comparam la viteza legala cu UE si la autostrazi cu lumea a 3-a.

  25. Jean Valjean said

    am August 11 2008 @ 9:03 am

    Sa va spun una recenta: 4 ore de la Harsova la Giurgeni, viteza medie 2 km pe ora, ieri 10 august.
    Coada la pod se intindea pe 10 kilometrii pentru ca i-a apucat reparatiile la drum imediat dupa pod, acum in sezon, pe o zona de 3 kilometrii fiind numai pietris.

  26. Urban Iulian » Autostrada Jafului National - Bucuresti - Brasov ; imagini care demonstreaza frauda ! - aici zac banii vostrii said

    am August 17 2008 @ 5:19 pm

    […] aminte ca pe DN1 se fac cam 5 ore de la Bucuresti la Brasov, asa cum am scris in acest material, http://www.urbaniulian.ro/2008/08/04/aici-sunt-banii-vostri-5-ore-de-la-brasov-la-bucuresti-viteza-m…, am decis sa merg pana la Ghermanesti, Snagov, sa vad si eu cu mai arata si cum au evoluat […]

  27. p egropile patriei said

    am May 27 2010 @ 9:31 am

    diferenta intre aceasta zona si vestul tarii…in vest se circula groapa la groapa…:-)) cu rovinieta

Comment RSS