ANTAL PETRU ANTAL INTREPRINDERE FAMILIALA si-a platit datoriile dupa interventia U&A

Tweet this

S.C. GASPECO L&D S.A. ,   reprezentat de echipa de specialisti din cadrul agentiei de colectare debite URBAN SI ASOCIATII, a finalizat cu succes recuperarea creantei de la debitorul ANTAL PETRU ANTAL INTREPRINDERE FAMILIALA (RO17609092 ; F02/1066/2005).
Daca aveti de incasat bani de la  ANTAL PETRU ANTAL INTREPRINDERE FAMILIALA va invitam sa ne scrieti la adresa secretariat@urbansiasociatii.ro

Pentru mai multe cazuri cu succes accesati urbansiasociatii.ro




Reclamati abuzurile la adresa iulian.urban@gmail.com

Redirectioneaza 2% pentru Asociatia www.asistentapentruconsumatori.ro


2 Comentarii

  1. Urban Viorel » Duci masina la service Autoklass si o iei lovita; o televiziune din Italia filmeaza pe tema incompetentei mecanicilor romani said

    am August 1 2008 @ 7:24 pm

    […] http://www.urbaniulian.ro/2008/08/01/duci-masina-la-service-autoklass-si-o-iei-lovita-o-televiziune-… Afisari: 0 « Acuzatii grave de frauda cu carduri aduse Bancpost […]

  2. Sotirios said

    am August 4 2008 @ 10:39 am

    E o mare problema. Din pacate ea este generala, nu numai la Mercedes. Din fericire, la firme precum Mercedes, BMW sau Jaguar, exista un sistem implementat care te ajuta sa vezi ce s-a intamplat cu masina ta. Si cred ca toti cei care au avut probleme puteau apela la el. Trebuie sa recunosc ca mi se pare putin tendentios articolul, dar asa se intampla atunci cand te supara cineva. Iar pe domnii din Italia ii invit sa le spun ce am patit cand am apelat la un serviciu de tractare langa Milano. Sunt de acord ca trebuie facut ceva, dar doar cu cei de la Autoklass nu putem sa spunem ca s-a rezolvat problema centrelor service din Romania.

  3. Anghelache said

    am August 4 2008 @ 11:08 am

    din tot articolul am retinut un singur lucru: ca s-a mai deschis un service mercedes-benz in zona de nord. o sa-l incerc si pe acesta, ca m-am saturat de cei de la casa auto. oricum, alta varianta nu am….si ai dreptate, poate se schimba ceva….dar nu cred!

  4. Cosmin Popescuq said

    am August 4 2008 @ 12:05 pm

    Si eu am fost sa imi fac revizia la Autoklass la un MB nou cumparat anul trecut de la ei si am fost foarte nemultumit de modul in care am fost tratat. Pacat – in perioada prevanzare au fost foarte atenti si comunicativi. Postvanzare sunt niste catastrofe – nu fac cinste marci pe care o reprezinta.

  5. ionut badea said

    am August 11 2008 @ 1:23 am

    Astept ca toti cei care aveti probleme cu acest Service sa supunem atentiei media toate acestea. Stiu ca numai de asta nu aveti timp, nici eu n-am avut si nu am timp de asa ceva, DAR EI PE ASTA MIZEAZA!!! Uite ca au gasit pe unul care a lasat totul si ma dedic 24/24 sa le explic ca pe banii de la noi o duc bine si pleaca la mare cand un client nemultumit ca mine bate sute de km sa-si rezolve o problema serioasa, de ei creata, si ei sunt la mare dom’le!!!

    Daca nu punem umarul s-o rezolvam, maine se mai strica o masina in AUTOKLASS Center Srl, a cui o fi la rand? Pe a mea au rezolvat-o, si au incasat si 2 facturi de ~1800 euro.

  6. ionut badea said

    am August 30 2008 @ 4:40 pm

    Am o problema care treneaza de aproape doua luni. La inceputul lunii Iunie ac., mai precis pe data de 05.06.2008 inainte cu aproape o luna de a pleca in vacanta, am dus autoturismul Mercedes E 290 TD – WDB 210 *******– nr. Inmatriculare B 09 YBA, la service-ul MERCEDES AUTOKLASS CENTER Bucuresti Sucursala Sud – Splaiul Unirii. Am dorit sa mi se inlocuiasca uleiul la motor filtrele de aer, ulei si combustibil, candelele deoarece ramanea lampa aprinsa dupa pornire pentru aproximativ 30 sec., uneori nu pornea, reglaj far faza lunga dreapta si aveam o problema cu geamurile electrice ( in momentul in care le deschideam nu reuseam sa le mai inchid si in acel timp nu mai functionau nici scaunele, plafoniera si nici alarma de lumini uitate aprinse. Mi s-a preluat masina iar in cursul zilei urmatoare am fost sunat si mi s-a comunicat ca este totul gata dar mi se recomanda sa se inlocuiasca uleiul si priza de la cutia de viteze datorita faptului ca masina are 262.000 km . La aceasta comunicare am raspuns ca eu stiu ca uleiul la cv se schimba doar o data la 60.000 km si nimeni pana acum nu mi-a facut aceasta recomandare tinand cont ca aceasta masina de la 75.000 km si pana in prezent majoritatea service-urilor s-au efectuat in acea unitate, restul in service-uri Mercedes din Italia si Germania. Mi s-a spus ca Mercedes recomanda la fiecare 60.000 km acest schimb de ulei. In acest caz eu am acceptat acest schimb de ulei dar, pe raspunderea celui care m-a contactat. Urmatoarea zi dupa achitarea facturii am ridicat masina si am constatat ca in afara problemei cu geamurile care nu a fost rezolvata, nici cutia de viteze nu mai functiona ca inainte,cand se incalzea, la schimbarea rapoartelor 3-4 si 4-5 motorul urca in turatie ca si o masina cu cv manuala cand patineaza ambreiajul iar in D avea un zgomot foarte fin, reglajul farului nu se efectuase, au fost inlocuite doar candelele 2 si 5 ( cred ca era indicat sa fie inlocuite toate tinand cont de nr de km). In portbagajul masinii aveam toate piesele care fusesera inlocuite mai putin acea priza de la cutia de viteze. Am revenit la service si am fost preluat de un alt coleg pe motiv ca cel care se ocupase inainte era in concediu medical. I-am prezentat problemele pentru care am revenit, atragandu-i atentia asupra problemei, care mi se parea foarte grava, a cutiei de viteze. Am mai comandat si inlocuirea discurilor de frana vazand ca trebuie sa mai las masina in service. Urmatoarea zi, dupa ce am mai achitat o factura, am preluat masina. Mi se comunicase ca totul este rezolvat, si am constat cu stupoare ca era asa cum am lasat-o cu aceleasi probleme, mai putin discurile de frana care fusesera inlocuite. Am intrebat care a fost problema geamurilor si mi s-a comunicat ca a fost inlocuit un bloc de relee , iar zgomotul de la cutia de viteze pare sa fi fost o tabla de protectie a esapamentului. Curios raspuns pentru un zgomot care nu era in permanenta sau la anumite turatii ale motorului ci doar in pozitia D a schimbatorului. Am revenit la service si am rugat ca in acel moment in care nu functionau geamurile sa se puna calculatorul si sa se faca o diagnoza in urma careia a rezultat ca releul de incarcare nu functiona si datorita curentului mare din instalatie unul din calculatoare intra in protectie, fapt care facea ca geamurile sa poata fi inchise doar in anumite momente sau la oprirea motorului. Am comandat si acest releu dupa care am mers cu unul dintre angajati cu masina in probe si a vazut cum functiona cutia de viteze . La intrebarea mea vis – avis de faptul ca nu m-a informat nimeni ca trebuie schimbat uleiul din cutia de viteze la fiecare 60000 km, interesant este ca acest angajat mi-a comunicat ca intradevar, Mercedes recomanda de mai putin de un an de zile schimbul de ulei la aceste cutii, la fiecare 60.000 km. Dupa proba facuta impreuna cu angajatul service-ului, l-am rugat sa verificam macar nivelul uleiului din cutie si tipul de ulei folosit. La verificarea nivelului am constatat ca uleiul era peste semnul de maxim al jojei dar angajatul care a efectuat aceasta operatie mi-a spus ca nu are ce sa se intample daca este ulei mai mult in cutia de viteze. Atunci am intrebat cat ulei trebuie pus si am primit trei raspunsuri diferite de la trei angajati. In ceea ce priveste tipul de ulei pus in cutie mi s-a raspuns ca este cel specificat in fisele Mercedes dar nu mi s-a dat nici un cod. Mi s-a comunicat sa revin saptamana urmatoare cand ajunge si piesa comandata ( releul de incarcare), eu avertizandu-I ca deja mai am foarte putin pana la plecarea in vacanta. In data de 02.07.2008 am revenit in service. La o zi dupa revenirea in service mi s-a comunicat ca masina este gata iar la intrebarea mea daca cv este in regula mi s-a spus ca nu au avut timp sa constate. Urmatoarea zi in jurul orelor 17 am revenit telefonic si mi s-a comunicat ca mai sunt si alte programari si nu au avut timp de masina mea ca si cum revenirile si acuzatia ca mi-au stricat cv nu primau. Am telefonat unui superior pe care l-am intrebat daca a doua zi ( 05.07.2008 ) lucreaza, deoarece eu ma aflam la 450 km distanta si as fi facut un efort sa revin in oras, dar doresc sa-l intalnesc pentru a discuta si gasii o rezolvare a problemei mele. Acesta mi-a confirmat ca il gasesc a doua zi si ca ma asteapta. Am constatat uimit ca nu era la serviciu si la cererea adresata domnisoarei de la relatii cu clientii de a discuta cu o persoana din conducere, aceasta mi-a comunicat ca nu este nimeni din conducere deoarece sunt plecati pe litoral.
    Luni 07.07.2008 dupa ce am contactat un cotidian, la primul apel al unui jurnalist pentru investigatie, s-au deranjat subit 2 directori sa ma contacteze care mi-au promis ca problema mea se rezolva si nu este nevoie de asa ceva. A fost prima oara cand un reprezentant al acestui service m-a intrebat daca am cu ce sa ma deplasez, mi s-a promis ca se va rezolva imediat problema mea si am mai fost intrebat ce ar putea sa-mi mai faca la masina ca sa fiu multumit. Am raspuns ca nu am nevoie momentan de masina deoarece aveam deja un autoturism inchiriat, insa va trebui ca pe data de 11.07.2008 sa plec in vacanta ( fapt invederat deja de nenumarate ori pana atunci ) si nici de pomeni nu am nevoie eu solicit doar sa mi se faca masina asa cum era. Urmatoarea zi am fost sunat de unul dintre directori care mi-a comunicat ca problema cutiei pare sa se fi rezolvat, deoarece au folosit un kit de reparatie si totul este in regula, urma sa i se faca o proba urmatoarea zi. Am sunat la service ziua urmatoare, mi s-a comunicat de catre domnul Emil Vararu ca problema pare sa se fi rezolvat, masina este in probe, urmeaza sa ma contacteze imediat pentru a o ridica. Acest lucru se intampla dimineata in jurul orelor 10 iar dupa amiaza in jurul orelor 17 am revenit tot eu cu telefon si mi s-a comunicat ca inca nu s-a rezolvat, maine incercam si cu blocul de supape, poimane cu calculatorul si tot asa pana am primit in cele din urma un autoturism cu care sa ma pot deplasa. La preluarea autoturismului (10.07.2008), in momentul in care am luat cateva obiecte din masina mea, am observat ca ete lovita in partea dreapta spate. Mi s-a promis ca pana la revenirea mea totul o sa fie in regula si ca problema cv pare sa se rezolve deoarece este din cauza tipului de ulei introdus, la recomandarea Mercedes, in cutie. Am revenit si am luat legatura cu service-ul in data de 28.07.2008, mi s-a comunicat ca masina nu este gata inca sa revin a doua zi. Urmatoarea zi am fost sunat de la service si mi s-a comunicat ca pot veni sa ridic autoturismul, din pacate nu eram in oras asa ca am anuntat ca voi veni pe 30.07.2008 dimineata, urmatoarea zi. Am fost sa ridic masina, comunicanu-mi-se in prealabil ca este gata. Am cerut garantie 1 an pentru cv si mi s-a comunicat ca nu-mi pot da decat pentru uleiul inlocuit 3 luni, iar cand am fost sa vad masina am constatat ca in locul unde fusese lovita era indreptata doar tabla, bara in schimb era crapata iar in acea zona au aparut si niste pete care am inteles ca sunt din cauza izolatiei???
    Mi s-a spus ca dat fiind faptul ca domnul Emil Vararu poate lua o decizie in acest caz trebuie sa asteptam sa revina in tara deoarece este plecat in Germania.
    Urmatoarea zi am revenit la service, fara sa anunt acest fap, pentru a-mi lua anumite obiecte din masina si spre surprinderea mea domnul Emil V. era acolo.
    L-am intrebat ce se intampla cu garantia si cu faptul ca reparatia avariei la caroserie era facuta doar pe jumatate iar acesta mi-a spus ca din punctul dansului de vedere masina este in regula si o pot prelua. Tot pe domnul Emil V l-am intrebat de ce alte service-uri nu umbla in cutiile de viteze si le trimit producatoriilor si de ce daca acest fapt se datoreaza uleiului recomandat gresit de Mercedes nu ii cheama pe cei de la Mercedes sa le expuna aceasta problema si sa o rezolve? Raspunsul dansului: ” Cei de la alte service-uri sunt prosti nu sunt specialisti ca noi, iar cu nemtii nu-i prima oara cand gresesc…”. Am refuzat categoric si am cerut o expertiza Mercedes asupra autoturismului si a ceea ce s-a efectuat. Tot domnul Emil V. mi-a spus ca reparatia caroseriei era un serviciu facut din partea service-uli deoarece masina era lovita la momentul preluarii de catre ei. Atunci am intrebat de ce pe procesul verbal nu apare acest fapt si daca nu au lovit-o dansii de ce au rteparat-o pe jumatate? Mi-a raspuns ca mi s-a facut un favor.
    Tot domnul Emil V. mi-a cerut sa-i predau autoturismul pe care mi-l pusese la dispozitie deoarece la ora 12 trebuie sa o dea altui client. Am ramas uimit de intuitiile acestuia ca eu as fi fost in aceea zi in localitate si mai ales in service, dat fiind faptul ca tocmai se intorsese din Germania si nu ma contactase in vreun fel pana in acel moment.
    Am cerut in continuare garantie pentru ceea ce s-a facut si probat in si pe cutia de viteze a masinii mele si deasemeni sa se efectueze reparatie corespunzatoare a caroseriei in locul in care a fost avariata in service-ul dansilor. Am comunicat de asemeni ca am sa predau autoturismul pus la dispozitie in momentul in care cererile mele vor fi indeplinite.
    Initial domnul Emil V. mi-a comunicat ca va trebui sa platesc parcare pentru masina mea, ulterior ca voi plati 65 euro/zi pentru autoturismul pus la dispozitie, dupa care s-a razgandit si a spus ca va da autoturismul, pus la dispozitie, furat.
    Aici este o scurta prezentare a faptelor derulate si a comportamentului reprezentantilor MERCEDES din Romania vis-avis de clientii MERCEDES care platesc de aproape de doua ori pretul pieselor de schimb fata de preturile practicate in restul Europei. Lipsesc foarte multe detalii care privesc lipsa de profesionalism si respectul fata de client.
    In timpul in care am fost plecat atrebuit sa fac service C la auto care mi-a fost data spre folosinta iar cei de la service-ul Mercedes din Italia mi-au atras atentia asupra faptului cum este completata cartea de service a masinii. Mai mult l-am contactat pe domnul Emil V. sa-l intreb ce trebuie facut iar dansul mi-a recomandat sa merg in continuare, am insistat spunandu-i ca totusi este o masina noua si nu-mi pot bate joc de ea. La insistenta mea a acceptat sa-i inlocuiesc doar uleiul si filtrul de ulei. Nu am tinut cont de sfatul dansului si am inlocuit pe langa ulei si filtrul de ulei, filtrul de aer si cel de combustibil. Cred ca este interesant sa observati ce fac reprezentantii dvs. cu masinile pe care le puneti la dispozitia clientilor lor pe cheltuieli destul de mari ale companiei dvs. Acum eu ma intreb, ce s-a urmarit in momentul in care mi s-a pus la dispozitie o masina care nu avea service-urile facute pana la acea data? Poate ca puteam sa si mor in autostrada la o viteza de 130 km/h.
    Avand in vedere toate cele expuse mai sus, respectuos va adresez rugamintea de a trimite un expert al casei constructoare, pentru a efectua o expertiza in acest caz. Am facut o sesizare si catre Mercedes Romania dar m-as simti mult mai protejat daca s-ar ocupa o persoana direct de la dvs.
    Deoarece acesti directori de service mi-au comunicat ca Mercedes a gresit in acest caz, cu recomandarea tipului de ulei, ceea ce este foarte greu de crezut, astept un raspuns din partea dvs..
    Fata de toate cele mentionate mai sus am urmatoarele intrebari:
    1. – acest service este autorizat de catre compania Dvs. ?
    2. – acest service este autorizat sa efectueze reparatii la cutiile de viteza? Spre exemplu BMW nu accepta ca service-urile autorizate sa efectueze reparatii de acest gen, cel putin in Romania, cutiile de viteza se trimit in Germania.
    3. – care este tipul de ulei recomandat de Mercedes pentru tipul de cutie de viteze cu care este dotat autoturismul meu si care este cantitatea de ulei necesara unui schimb?
    4. – care este timpul normal acceptat de Mercedes ca o masina cu problemele mai sus mentionate sa stea in service?
    5. – este normal un asemenea comportament adoptat de catre reprezentantii dvs. fata de clientii Mercedes, care platim in Romania aproape dublu piesele de schimb?
    6. – Care este termenul prevazut de dvs in rezolvarea reclamatiilor de acest gen?
    7. – Mai pot avea incredere in ceea s-a facut, se face, sau se va face masinii mele in acest service?
    Cu stima,
    Ionut Badea

  7. ionut badea said

    am August 30 2008 @ 4:43 pm

    ———- Forwarded message ———-
    From: ibabusiness
    Date: 2008/8/30
    Subject: autoklass center sud
    To: iulian urban
    Cc: Cristi.Andras@autoklass.ro

    Stimate domn,

    Respectuos va adresam rugamintea, ca tot ceea ce este in legatura cu neintelegerea aparuta intre Autoklass Center Sud si dl. Ionut Badea sa nu mai fie facut public pe site-ul dvs.. Rugamintea vine in urma tratativelor purtate cu aceasta unitate service si pare ca neintelegerile isi vor avea rezolvare pe cale amiabila.

    cu multumiri,

    ionut badea –

    http://www.ibaconcept.ro

  8. ionut badea cartan said

    am June 5 2011 @ 8:49 pm

    Asta cu B-09-YBA este un sarantoc de prima mana,care incearca sa profite de diferite servicii de la diferite firme fara sa scoata un leut din buzunarele-i rupte.Asa a facut si cu mormanul ala de fiare vechi de-i spune el masina.S-a dus peste oamenii aia de la Autoklass cu troaca aceea care si cei de la REMAT au cerut spaga ca sa i-o primeasca la topit,in ideea ca daca face putin iures,va pleca cel putin cu o cutie de viteze nou-nouta,daca nu cumva cu un Mercedes nou si neaparat o clasa de lux.Lovitura de care a pomenit mai sus este facuta de el,eu avand parcarea in apropierea troacei lui am vazut-o mai demult,daca nu ma insel aparure si rugina,se vedea clar contrastul dintre argintiu si rugina.Nea ionute,esti un vierme amarat care vrea de pomana,dar cu forta !!!

  9. Liviu said

    am September 28 2011 @ 7:53 am

    Am si eu E270 CDI(W211) automat,si uleiul in cutie nu se schimba NICIODATA.
    GARANTAT MB GERMANY.

Comment RSS