Banner

SC GARDEN LIFE MANAGEMENT SRL si-a platit datoriile dupa interventia U&A

Tweet this

ANTARES ROMANIA SRL  reprezentat de echipa de specialisti din cadrul agentiei de colectare debite URBAN SI ASOCIATII, a finalizat cu succes recuperarea creantei de la debitorul SC GARDEN LIFE MANAGEMENT SRL(CUI 25543878).

Daca aveti de incasat bani de la SC GARDEN LIFE MANAGEMENT SRL  va invitam sa ne scrieti la adresa secretariat@urbansiasociatii.

Pentru mai multe Cazuri inchise cu succes va rugam accesati pagina www.urbansiasociatii.ro




Reclamati abuzurile la adresa iulian.urban@gmail.com

Redirectioneaza 2% pentru Asociatia www.asistentapentruconsumatori.ro


2 Comentarii

  1. Petrisor Socol said

    am July 31 2008 @ 1:02 pm

    O intrebare catre posesorul de card: lui ii veneau extrase de cont lunare? Multumesc

  2. Gabriela B said

    am July 31 2008 @ 2:45 pm

    stimati domni,
    intrucat am contactat atat telefonic cat si via e-mail unul din reprezentantii firmei Urban&Asociatii (d-na Claudia Neagu) dar nu am primit niciun raspuns, va scriu, in speranta ca veti acorda atentie si relatarii mele cu privire la un card de credit emis de Banca Romaneasca. Sa va prezint situatia pe scurt. Dupa cum am mentionat, am detinut un card de credit emis de BROM. Mentionez ca acest card expirase dar, intrucat nu am primit (asa cum ar fi fost normal si cum procedeaza toate celelalte banci)notificare pentru a ma prezenta la banca in vederea reinnoirii lui sau in sensul de a mi se solicita in mod expres alimentarea integrala a acestuia intr-un anume interval de timp, am presupus ca el se reinnoieste automat, in mod tacit, similar cu politica oricarei alte banci din Bucuresti. Pe cale de consecinta, am continuat sa alimentez lunar acest card. Incercand sa contractez un imprumut de la o alta banca mi s-a spus ca figurez in evidentele biroului de
    credit cu grad de risc F (daca imi amintesc bine) avand o datorie care depasise 90 zile de cand ar fi trebuit sa fie achitata INTEGRAL desi nu am fost instiintata in niciun fel despre acest lucru. In momentul de fata obligatiile mele fata de aceasta banca au fost achitate integral din data de 04.01.2008 iar raporturile mele cu aceasta banca au incetat definitiv dar eu continuu sa figurez in aceste evidente ca “rau platnic” ceea ce ma impiedica sa pot contracta orice alta forma de imprumut. As dori sa stiu daca este normal ca, la incetarea raporturilor contractuale, sa figurez in continuare la Biroul de credit si ce ar trebui sa fac pentru ca aceasta banca sa solicitate stergerea mea din aceste evidente intrucat consider, ca partea cea mai mare din vina le apartine, prin neinstiintarea clientului ca este obligatorie achitarea integrala a sumei restante altfel cardul nu se mai prelungeste. Daca as fi primit o astfel de notificare nu as fi intampinat nicio
    dificultate in a achita suma restanta, dar intrucat unul din functionarii de la sucursala IANCULUI mi-a spus ca NU E NICIO O PROBLEMA SI CA pot sa achit suma in continuare, lunar, am procedat in consecinta.
    va multumesc pentru timpul acordat si, daca veti considera necesar, va stau la dispozitie pentru o intrevedere si pentru orice alte detalii suplimentare.

    cu deosebita consideratie,

  3. Iulian Urban said

    am July 31 2008 @ 3:11 pm

    Raspuns pentru Petrisor Socol

    NU primea asemenea extrase de la banca
    Cu stima
    Urban Iulian

  4. Alin Beleni said

    am July 31 2008 @ 4:24 pm

    Daca e asa cum spune domnul, trebuie sa dea in judecata banca si sa obtina despaguriri.
    In mod normal justitia ii va da dreptate, dar intrebarea este…in cat timp?

  5. marius said

    am July 31 2008 @ 5:00 pm

    Buna ziua. Astfel de practici nu sunt noi. Eu unul am patit-o. In cursul acestui an (ianuarie mai exact) am fost sunat de cumnata mea care lucreaza la BRD Bacau si mi-a spus ca vrea imi trimita o suma de bani pe care a uitat-o sa mi-o dea cand ne-am intalnit si m-a intrebat in care cont sa imi trimita banii: cel deschis pentru euro sau cel pentru lei. Eu i-am spus ca nu am deschis nici un cont, decat la BCR si acela pentru ca an un credit. Cumnata mea imi spune ca mi-a gasit cele doua conturi si a vazut ca sunt ambele deschise la filiala Vatra Dornei. Desi stiam ca este imposibil si cu riscul de a ma face de ras, am mers la banca. Acolo ce sa vezi: intradevar doua conturi deschise: unul in lei si unul in euro. Am intrebat la banca cum este posibil, iar cei de acolo nu au putut sa ma lamureasca, spunandu-mi sa fac o cerere. In urma analizei cererii, s-a descoperit ca ambele conturi au fost deschise in 2004, au fost facute tranzactii, dar nu au putut sa imi spuna cine a deschis conturile si catre ce persoane s-au facut tranzactii.
    Deoarece au fost anumite sume de bani n ambele conturi, am solicitat lichidarea acestor doua conturi, cu incasarea sumelor existente.
    Si acum am emotii ca voi fi cautat de politie sau alte organe ale statului.

  6. Urban Viorel » Un brasovean aduce acuzatii de frauda si fals BRD Brasov ; plati pe care nu le-a facut niciodata l-au dus direct la Biroul de Credit said

    am July 31 2008 @ 6:28 pm

    […] http://www.urbaniulian.ro/2008/07/31/un-brasovean-aduce-acuzatii-de-frauda-si-fals-brd-brasov-plati-… Afisari: 0 « Exporturile de energie au crescut cu 77% […]

  7. Dovezi care arata ca angajati ai bancilor sunt implicati in filiere infractionale de acordare a unor credite ilegal « MKB ROMEXTERRA BANK said

    am September 12 2008 @ 12:26 am

    […] Urban Iulian » Un brasovean aduce acuzatii de frauda si fals BRD Brasov ; plati pe care nu le-a fac… said […]

Comment RSS


SC GARDEN LIFE MANAGEMENT SRL si-a platit datoriile dupa interventia U&A

Tweet this




Reclamati abuzurile la adresa iulian.urban@gmail.com

Redirectioneaza 2% pentru Asociatia www.asistentapentruconsumatori.ro


Lasa un comentariu

Nume: (Obligatoriu)

eMail: (Obligatoriu)

Site:

Comentariu: