Banner

Atentie s-a deschis procedura insolventei impotriva SERDEAN PAN SRL

Tweet this

Impotriva debitorului SERDEAN PAN SRL
s-a deschis procedura insolventei in dosarul 20493 - 2014-11-18
aflat pe rolul Tribunalului ALBA
Daca aveti bani de recuperat de la aceasta firma va invitam sa ne scrieti urgent la secretariat@urbansiasociatii.ro




Reclamati abuzurile la adresa office@asistentapentruconsumatori.ro sau la adresa: iulian.urban@gmail.com

Redirectioneaza 2% pentru Asociatia www.asistentapentruconsumatori.ro


2 Comentarii

  1. Alin Beleni said

    am July 28 2008 @ 1:00 pm

    Buna ziua,
    In ultimul timp vad ca tot mai multe persoane se lovesc de aceste situatii, care (majoritatea)sunt perfect legale. Atata timp cat ati semnat un contract in care este stipulata dobanda si/sau alte costuri, este prostia dumneavoastra ca ati acceptat asa ceva!
    Daca s-ar face o statistica, se va observa ca doar persoanele slab pregatite, din punct de vedere al studiilor, sunt “pagubite”.
    Nu spun ca nu exista oferte in care nu sunt mentionate unele dobanzi sau comisioane, dar acestea vor fi intotdeauna inscrise in contract.

    Vreau sa mentionez ca nu doresc sa fiu contrat pentru cele scrise, deoarece este o parere PROPRIE si PERSONALE!

    O zi usoara,
    Alin

  2. Alina Stan said

    am July 28 2008 @ 1:04 pm

    Si tatal meu a patit la fel, a luat un TV si un telefon, amandoua faceau vreo 1000 lei si cred ca a platit triplu. Ma intreb de ce oamenii continua sa ia credite de la ei.

  3. MIHAELA said

    am July 28 2008 @ 1:19 pm

    am patit la fel pt doua telefoane platesc de 3 ani si daca facem un calcul cred ca imi luam masina cu banii aia…e cea mai proasta afacere pe care o fac oamenii in ultimul timp……CITITI CU ATENTIE CONTRACTUL..

  4. Csaba said

    am July 28 2008 @ 1:41 pm

    banuiesc ca cei pagubiti au 12 clase, “bacalaureat”, si unii probabil si diplome de alt gen, de “inalte studii”. Pana ce nu se termina in Romania cu prostia conform caruia “are diplome=om invatat, om cult”, porcariile de acest gen vor continua.
    Treziti-va o data, nu anii de studii va feresc de asemenea cazuri, ci mentalitatea in sine !
    Cine a auzit de asemenea porcarie sa cumperi un calculator de la Altex de 2400 RON ?
    Si mai mult, sa dai peste 4000 RON pe ea ? Pai acelasi calculator il luai la un magazin second-hand, si 99% sanse sa fi fost mai corect. In plus, marile magazine Altex, Flanco, Flamingo, DC Shop, nu au avut si nu vor avea niciodata oameni pregatiti, pentru ca si acolo, se angajeaza pe diplome, iar tehnica de calcul este practic imposibil sa o inveti la scoli, in Romania !
    Deci, cei care sunt buni in meserie, in informatica, in Romania, nu au diplome, pentru ca nu au cum sa aibe, si nu se injosesc sa se duca la un curs sa primeasca o diploma de la cineva care le-ar putea fi elev !!!
    Deschideti-va ochii, si mintile, si pana atunci, solicitati asistenta celor care da anunturi prin ziare, de genul “ofer asistenta IT”, ca sa nu va mai traga tepe dobitocii de la altex, flanco, si asociatii lor, pentru ca, deocamdata, de calculator vandut corect, montat corect, de catre flanco, ultrapro, si restul firmelor “mari”, nu s-a auzit, si nici nu se va prea auzi !

  5. ig said

    am July 28 2008 @ 3:27 pm

    da, si eu sunt intr-o situatie similara cu cea descrisa de mirela rizea, si va rg fff mult sa ne datzi o sugestie concreta asupra formei de atacare legala a celor de la eurolines.

    – cu siguranta ca ei sunt acoperiti de contractul semnat ( semnat dealtfel … cu altex ), dar simt ca in acest stil voi continua si la 70 de ani sa fiu sunat luna de luna sa mi se spuna ca am de platit — un minim de plata— iar suma sa continue sa creasca.

    – oare daca mor ce-o sa faca — vin si-si recupereaza frigideru ….. de la fier vechi.

    – si eu am acuma aprox 4500 de ron reprezentand dobanzile lor aberante, de pe acel card pe care ei il dadeau ( tot altex) la vremea respectiva cu un disponibil de 800 de ron.

    — multumesc.

  6. Iulian Urban said

    am July 28 2008 @ 3:42 pm

    Raspuns pentru IG

    Trebuie sa notifici Euroline in legatura cu faptul ca refuzi sa mai platesti aceste rate pentru ca au devenit prea oneroase pentru tine si efortul financiar facut de tine a devenit disproportionat in raport cu produsul cumparat, valoarea acestuia si nivelul platilor operate pana la acest moment.
    Iata un ghid de urmat de un debitor ipotetic Gigi

    [1] In primul rand Gigi va trimite catre Euroline o scrisoare prin care Gigi trebuie sa transmita urmatorul punct de vedere :
    ” Cu referire la notificarea / solicitarea dvs. de plata no. din data de…va transmit acest raspuns, prin care va informez asupra faptului ca, fara sa recunosc debitul, fara sa refuz sa il platesc, insa intrucat am dreptul si doresc sa verific validitatea restantei pe care dvs. spuneti ca o datorez catre Euroline, va cer sa imi raspundeti in scris la urmatoarele intrebari :
    – pentru ce fel de servicii/produse datorez eu aceasta suma de bani pretinsa la plata de Euroline
    – vreau sa imi explicati modul in care a fost calculata suma, cu defalcarea debitului principal fata de alte categorii de pretentii financiare cuprinse in total indicat de dvs. ca restant la aceasta data, si baza legala si contractuala in baza careia ati calculat aceste majorari, dobanzi si alte speze financiare cerute de la mine spre plata;
    – sa imi trimiteti copii ale documentelor in baza carora dvs. Euroline pretindeti ca eu datorez aceste sume de bani
    – sa imi trimiteti lista completa a platilor pe care eu le-am facut catre Euroline , impreuna cu contractul semnat de mine [ din care nu mi-ati dat un exemplar si pe care nu m-ati lasat sa il negociez ] si graficul de plati, plus un extras complet de cont al platilor facute pana la acest moment de mine catre dvs.
    – sa imi spuneti daca Euroline este creditorul original sau daca a preluat creanta prin cesiune sau subrogatie de la creditorul initial si daca este asa, sa imi spuneti care este identitatea acestui creditor original;
    – sa imi spuneti daca Euroline a asigurat debitul la o societate de asigurare si daca nu cumva aceasta a platit despagubirea catre dvs.
    – sa imi demonstrati ca dreptul de a pretinde suma de bani nu este prescris conform legilor romanesti in materie de prescriptie extinctiva
    – sa imi spuneti care este numarul dvs. de inregistrare la ONRC , codul dvs. unic de inregistrare si faptul ca aveti in obiectul de activitate al societatii Euroline activitatea de colectare a debitelor si autorizare de prelucrare a datelor personale conform legii 677/2001
    – toate documentele vreau sa imi fie trimise avans mentiunea conform cu originalul si avand semnatura originala si stampila reprezentantilor creditorului Euroline sau a eventualilor creditori originali;
    Pana imi veti trimite aceste documente si raspunsuri/precizari, va notific prin prezenta asupra faptului ca, atat Euroline cat si eventualii creditori originali, va trebui sa va abtineti de la faptul de a comunica date despre mine catre Biroul de Credit pentru ca mi-ai incalca drepturile, si daca voi suferi orice consecinta negativa de pe urma unei asemenea iniative a dvs. sau a creditorilor, ma voi adresa Justitiei sa cer obligarea la plata de daune; de asemenea va notific incetarea platilor catre dvs. pana la momentul la care nu imi veti trimite aceste documente si aceste lamuriri;
    Astept sa imi trimiteti raspunsul dvs. impreuna cu documentele solicitate in termen de 30 de zile de la data primirii prezentei scrisori pe care vi-o trimis astazi data de….
    Va notific de asemenea faptul ca, pana la data la care nu imi veti trimite un raspuns scris insotit de documentele solicitate, nu vreau sa ma mai contactati telefonic, e-mail sau in vreo alta forma si vreau sa notificati si catre alti eventuali creditori originali, in caz contrar urmand sa le cer daune in Justitie sub acuzatia de hartuire si amenintare nefondata.
    Daca nu imi veti trimite raspunsurile scrise si documentele cerute in cele 30 de zile, voi prezuma faptul ca notificarea dvs. de plata a fost rodul unei erori, si va voi cere sa ma stergeti din baza dvs. de date, si sa incetati orice alte proceduri impotriva mea.”

    Asadar Gigi da dovada de deschidere si dialog fata de societatea de credite de consum si se declara dispus sa rezolve problema, obligand insa creditorul sa-i transmita dovezile restantei. Daca Gigi nu stie adresa sau datele de contact ale societatii de credite de consum, el o poate cauta in portalul on-line http://www.vrajitorul.eu .

    [2] In al doilea rand Gigi trebuie sa ceara in regim de urgenta de la Biroul de Credit sa-i comunice situatia inscrierii lui acolo, pentru a fi sigur ca nu a fost cumva inscris ca restantier; amintesc aici faptul ca, primul raport de credit solicitat intr-un an catre Biroul de Credit este gratuit iar pentru celelalte Gigi va plati o taxa de 6 ron, pe care si-o va recupera ulterior prin proces de la creditorul care i-a cerut ilegal sa plateasca sume de bani pe care Gigi nu i le datora.

    [3] Daca cele 30 de zile au trecut si Gigi nu a primit un raspuns scris si documentele solicitate de la societatea de credite de consum, trebuie sa pastreze dovada ca a cerut aceste lamuriri . In general mai ales cand este vorba de colectarea in zona B2C [ adica restante de la credite de consum de valoare mica, la care deja aceste societati de credit de consum si-au recuperatt banii ] societatile de credit de consum obisnuiesc sa nu trimita aceste documente cerute de Gigi, pentru ca pierd timpul cautandu-le in arhiva, printandu-le, costuri cu posta catre, risca sa se ajunga la proces unde se constata ca au incasat mai multi bani decat trebuia de la acesti debitori, se prefera sa Gigi sa fie scos din lista de restantieri. Gandit-va ca cel mai rau lucru care se poate intampla unei societati de credite de consum este sa fie obligata de Justitie sa restituie sume de bani incasate in mod abuziv de la consumatori.

    Hai sa vedem ce are de facut Gigi daca primeste totusi raspuns si documente de la societatea de credit de consum.
    In primul rand, Gigi trebuie sa verifice faptul ca a primit absolut TOATE documentele solicitate si ca acesta sunt conforme cu originalul, adica semnate si certificate prin stampila de catre IFN .Daca constata faptul ca sunt documente care nu i-au fost trimise, Gigi trebuie sa trimita o notificare catre societatea de credit de consum sa le spuna ca nu i-au furnizat toate actele si ca atare, el a verificat, nu datoreaza banii [ dar sa verifice in mod real ca sa nu riste un proces inutil ] si sa le spuna ca refuza plata debitului, adica refuza sa valideze si recunoasca restanta. Daca el refuza sa valideze restanta, si va fi inscris la Biroul de Credit sau in alte baze de date referitoare la rau-platnici , el va putea sa ceara daune in Justitie impotrivasocietatii care i-a acordat creditul de consum si care il abuzeaza.
    In acest sens, Gigi va trebui sa trimita o notificare la Biroul de Credit, sa-i anunte ca el nu a validat si recunoscut total sau partial datoria, si sa le spuna sa nu il inregistreze in evidentelor lor [ deloc daca nu recunoaste debitul in totalitate ] sau sa il inregistreze cu datoria corecta [ daca recunoaste datoria doar partial ] . Trimitand aceasta scrisoare la Biroul de Credit, daca va verifica ulterior si va vedea ca a fost inscris ilegal in evidentele BC, va avea toate sansele sa le deschida proces si sa obtina daune de la Biroul de Credit.
    [4] In acelasi timp, Gigi trebuie sa apeleze la un avocat si sa deschida proces impotriva societatii de credit de consum in solidar cu Biroul de Credit, astfel incat sa poate obtine o hotarare de exonerare si “reparare” a situatiei istoriei bonitatii sale, sa i se poate curata si sterge datele eronate inscrise la Biroul de Credit, si sa ceara si obligarea acestora in solidar sa-i plateasca daune si despagubiri plus cheltuielile de judecata ocazionate de acest proces.
    Cam acestia sunt in mare pasii pe care eu, ii sfatuiesc pe consumatorii romani sa-i parcurga atunci cand primesc notificari de plata de la societatile de la care au luat credite de consum , pentru care in timp au ajuns sa plateasca si de cate 500 % fata de debitul initial; sigur eu sfatuiesc de asemenea sa se dea curs negocierilor, ca problema sa se clarifice, si numai daca se constata ca acesti creditori nu doresc decat sa il hartuiasca ca sa il sileasca sa cedeze si sa plateasca datorii inexistente sau sume de bani aberante rezultate din penalitati ilegale sau generate de clauze contractuale abuzive, atunci sa apeleze la avocati specializati si sa le deschida acestora procese in Justitie si sa le ceara daune.

  7. Urban Iulian » Ce pot face consumatorii care sunt sufocati de ratele uriase platite la creditele de consum said

    am July 28 2008 @ 3:56 pm

    […] Un calculator finantat prin ERS Euroline a ajuns sa coste cat o masina (873) […]

  8. Aly Wisam said

    am July 28 2008 @ 4:26 pm

    Oameni buni, Nu cred ca sunteti atat de naivi, in cat sa credeti ca daca nu platiti un credit, va va bonusa o banca in lumea asta.
    Cat despre EFG, cunosc foarte bine situatia, daca nu va platiti la timp, adica nu sunteti SERIOSI fata de banca, platiti penalizare. Simplu si Omenesc.

  9. Cristi M said

    am July 28 2008 @ 8:57 pm

    Toate aceste lucruri se intampla datorita faptului ca… foarte putini romani citesc contractele de credit bancare (sau de la IFN-uri, egal). Din practica, am intalnit oameni care semneaza contracte pe sume mult mai mari decat cele spuse aici, care NU citesc. In cazul in care ar citi, ar avea posibilitatea sa conteste anumite lucruri, sau sa nu semneze acel contract.

    Campaniile de presa duse impotriva produselor bancare nu le consider justificate, oare nu ar fi mai bine sa promoveze cineva o campanie de gen “cititi cu atentie ce semnati”?

  10. Iulian Urban said

    am July 29 2008 @ 11:00 am

    Raspuns pentru Cristi

    Sa stii ca eu nu derulez o campania contra bancilor si, tocmai vreau sa pun accent pe faptul ca , consumatorii romani sunt manipulati sa nu citeasca clauzele contractelor pe care le semneaza
    http://www.urbaniulian.ro/2008/05/22/mecanismele-fraudei-cum-suntem-manipulati-sa-nu-citim-cu-atentie-clauzele-contractelor-de-credit-bancar/
    Asadar, de exemplu practica BCR care prin videoclipuri publicitare te indeamna sa fii atent la ce fel de vecini vei avea, sau cum este administratorul blocului in care te vei muta, fara sa iti spuna ca cel mai important lucru este sa fii atent la clauzele contractelor pe care le semnezi, este o practica abuziva asa cum poti citi aici http://www.urbaniulian.ro/2008/07/07/reclama-inselatoare-a-bancilor-ramane-nesanctionata-de-cna-si-anpc-insa-poate-fi-stopata-de-justitie/
    Iar urmare a demersurile facute de mine si de echipa de la http://www.AsistentaPentruConsumatori.ro deja institutiile au inceput sa sanctioneze asemenea abuzuri asa cum poti sa vezi ca s-a intamplat in cazul Bancpost
    http://www.urbaniulian.ro/2008/07/24/cna-a-dispus-oprirea-de-la-difuzare-a-clipului-publicitar-creditul-imediat-al-bancpost/
    Mult succes si daca mai ai nelamuriri te astept
    Urban Iulian

  11. Cristi M said

    am July 29 2008 @ 10:07 pm

    In mesajul meu, m-am referit STRICT la presa… adica la televiziuni si presa scrisa, nicidecum la alte forme de exprimare. Motivul pentru care m-am referit la PRESA este ca acolo are acces tot romanul de rand; nu toti oamenii care vin la banca sa ia un credit au acces la Internet, sau reusesc sa consulte site-uri de Internet in prealabil. Insa, eu zic ca 99% din ei se uita cel putin la un buletin de stiri, sau citesc un ziar, macar o data pe saptamana.

    Este foarte important ca omul sa citeasca contractul cand i se pune in fata… din pacate, din practica pot spune ca maxim 5% din cei care vin la banca pentru un credit solicita sa citeasca contractul…

  12. Csaba said

    am July 30 2008 @ 8:30 am

    pentru Cristi M:

    mai pupa putin bancile pe undeva, bancile, care au nenorocit peste 30 % din populatia LUMII (si nu doar a tarii), ca vezi saracele, se duce campanie impotriva lor….
    Dobitoc tre sa fiii sa faci asa ceva !

  13. Elena Toma said

    am July 30 2008 @ 11:07 pm

    Din cate stiu eu factura in sine reprezinta un contract.
    Pentru a scapa de aceste “greseli” care pana la urma se pot intampla oricui, trebuie gasita o solutie.
    La orice credit, indiferent de forma de plata, se poate plati integral anticipat.
    Pentru plata anticipat , va vor percepe un comision, care in mod normal nu ar trebui sa depaseasca 1%.
    Achitati integral creditul (se va face un calcul si nu veti ajunge in nici un caz sa achitati suma finala, deci platiti mai putin).In cazul in care la primele discutii sunteti refuzat verbal, faceti cerere in scris. Trimiteti cererea in plic cu recomandare de primire ca in cazul in care veti insista pe plata anticipata a creditului si veti fi refuzati sa puteti folosi cererea in instanta.
    Dupa care daca va puteti permite sa angajati un avocat si sa asteptati ani de zile pentru dreptate reprezinta alegerea dumneavoastra.
    Pentru oamenii normali care merg sa cumpere de la magazine autorizate sa se imprumute de la banci recomandate de acestea… sa nu o mai faca!Separati lucrurile. Nu puneti toate ouale intr-un cos.
    in mod normal cel care comercializeaza in cazul de fata Altex ar trebui sa isi schimbe partenerii.Imaginea pe care si-o face prin intermediul acestor parteneri nu este cea mai buna.

  14. Elena Toma said

    am July 30 2008 @ 11:20 pm

    Sunt tare curioasa sa vad cate persoane din cele care au contractat credite cu banci din Romania au reusit sa schimbe un articol dintr-un contract cu acestea. Ma refer la contracte de credit obisnuite nu contracte de milioane de euro.
    Trebuie sa intelegeti, nu exista negociere cu bancile, mai ales pentru muritorii de rand.De aceea revin si atrag atentia, ati observat o anomalie, ceva in neregula, la ratele ce le aveti de achitat ptr credite de genul: calculator, frigider, etc. platiti in avans si renuntati la credit.Nu asteptati sa ajungeti in instanta, s-ar putea sa aveti ghinion sa nu castigati.

  15. Iulian Urban said

    am July 31 2008 @ 1:10 pm

    Raspuns pentru Elena Toma

    Factura nu poate tine loc de contract.Ea are doar un rol de inregistrare contabila conform normelor Codului Fiscal

    In acest sens, trebuie sa tinem cont de urmatoarele aspecte

    Legea 469/2002, modificata, care normeaza disciplina contractuala, impune agentilor economici sa incheie contracte, iar debitorul poate sa se apere in instanta invocand lipsa contractului si a clauzelor contractuale .
    – Art. 2. – (1) P?r?ile contractante enumerate la art. 1 alin. (1) vor întreprinde toate diligen?ele pentru stipularea de clauze care s? asigure realizarea obiectului contractului.
    (2) Contractul trebuie s? cuprind? în mod obligatoriu, în func?ie de natura sa, clauze contractuale referitoare la: obliga?iile ce revin p?r?ilor în derularea contractului, condi?iile de livrare ?i de calitate a bunurilor ?i/sau serviciilor, termenele, modalit??ile de plat? ?i de garantare a pl??ii pre?ului, instrumentele de plat? ?i clauzele de consolidare a pre?ului în condi?iile infla?iei ?i devaloriz?rii, riscul contractual, precum ?i modul de solu?ionare a eventualelor litigii ap?rute în leg?tur? cu derularea ?i executarea contractului.
    (3) P?r?ile contractante pot depune diligen?ele necesare în scopul ob?inerii de informa?ii privind credibilitatea financiar? ?i seriozitatea persoanei juridice sau a persoanei fizice cu care intr? în raporturi contractuale, în conformitate cu reglement?rile B?ncii Na?ionale a României privind organizarea ?i func?ionarea Centralei Incidentelor de Pl??i.

    Daca te uiti de asemenea in art.46 C.comercial vei observa ca obligatiile comerciale se probeaza- printre altele – cu “facturi acceptate”.
    In consecinta, facturile pot proba existenta unor raporturi contractuale dar va trebui sa privesti contractul ca negotium iuris si mai putin ca instrumentum porbationis. Adica o factura nu poate sa tina loc de contract incheiat intre parti conform art. 969 Cod Civil
    Trebuie sa te mai uiti si in OG nr.5/2001 referitoare la somatia de plata unde se vorbeste de asemenea de facturi- doar ca mijloc de proba a obligatiilor de plata, insa in lipsa unui contract, factura nu are valoare probanta absoluta.

    In opinia mea, inscrierea pe factura a mentiunii conform careia pentru intarziere la plata se aplica penalitati pe zi de intarziere, este unilaterala si nu realizeaza acordul de vointa al partilor, in lipsa unei conventii scrise din care sa rezulte acordul acestora si asupra altor obligatii fata de cea de plata a pretului.
    Prin urmare, atata timp cat intre parti nu s-au incheiat raporturi contractuale sub forma inscrisului unic ci in forma simplificata a comenzii urmate de executare sau doar in forma unei facturi fiscale , nu s-a nascut obligatia de plata a despagubirilor sub forma penalitatilor de intarziere. Ramane insa posibila obligarea debitoarei la plata dobanzii legale.
    Aceasta pare a fi si orientarea instantei supreme si nu numai
    Vezi Dec. nr. 3079/17.06.2003 si 774/11.02.2003 CSJ sectia comerciala
    Dec. nr. 862/05.06.2002 C.A. Bucuresti, sectia a VI-a Comerciala
    Dec. nr. 280/31 martie 1998 a Curtii de Apel Cluj
    Dec. nr. 482/28.10.1999 a Curtii de Apel Brasov -Sectia Comerciala.

    Cu stima

    Urban Iulian

  16. Laszlo Mihai said

    am August 1 2008 @ 12:26 pm

    Studiile nu au legatura, am avut colegi de facultate care nici nu ar fi trebuit sa ajunga acolo, doar, eventual, sa depuna un CV pentru personal adminitrativ ???!!??!
    Cert este ca romanu’ nu a avut pana acum nimic. In 90, cei ce aveau TV color se puteau declara din clasa medie. Acum, ei, sa ma scuzati, bizonii, se duc cu CI in manuta, se tem la inceput ca nu vor primi nimic, stau cu emotii iar cand primesc acceptul considera ca l-au prin pe Dumnezeu de picior si atunci cum sa mai citeasca ei contractul scris cu caractere de 4 sau 5, si asa stufos? Bina c-am televizor, DVD, LCD, TNT, DDP, PRC si alte initiale.
    Este vorba de fudulie si atat. Este drept ca majoritatea celor ce accepta, sfiosi, cu teama, nu prea au studii dar totodata nici raioanele de carti sau librariile nu sunt aglomerate fiind nevoite sa se extinda sau sa apeleze la firme de credit.
    S-a tampit poporu’ cu televizoru’ ca de-acolo stie de creditele astea, televizoru’ vechi face lobby pentru unu nou. Televiziunea se autodezvolta, intinereste, se inmultesate pe nervii nostri si pe banii si incultura prostilor.
    Ma scuzati, asa le trebuie. Romanii trebuie sa invete odata pentru totdeauna ca banul nemuncit nu are spor decat la smecheri.
    Mai bine ar cauta sa cunoasca mai multe, mai bine ar citi, ar merge la teatru, i-ar interesa cultura si educatia copiilor lor. Face romanu’ credit, efort, plateste un PC de 5 ori si s-ala prost, dar o carte buna i se pare scumpa la 20 lei. Asa le trebuie.
    La piata, nu-i prost ala care cere, ci ala care da. Daca te uiti putin la rosii, te mai uiti pe la vecinu’ negustorului, mai negociezi putin e bine, astfel, daca citesti ce semnezi ai o viata mai linistita.
    Legea, ma scuzati, nu te iarta de necunoasterea ei.

    De asemenea cred ca ar fi interesant sa abordati si subiectul abuzului de drept. Sunt foarte multe cazuri cu multi batrani, aproape senili, procesomani, care i-au o fata ne neputinciosi nevinovati si fac reclamatii dupa reclamatii impotriva tinerilor vecini sau nu numai care uneori chiar nu merita iar politia nu-i opreste fiindca, culmea, ori nu stie legea ori se face ca nu o stie, dar in mod normal procesomanii ar trebui sactionati pentru abuz de drept. Ar fi bine sa afle lumea.

    Cu stima si sarcasm,

    Mihai

  17. chris said

    am August 2 2008 @ 9:24 am

    Din pacate, ma numar si eu printre cei care au facut credit pentru un produs de consum la ERS. La un moment dat, dorind sa aflu cat mai am de plata pentru a incerca sa platesc anticipat, mi s-a spus ca acest calcul nu mi se poate face decat daca fac o cerere de rambursare anticipata. Ok, fac cererea si constat ca am cu mult mai mult de platit daca platesc anticipat, decat daca as fi mers in continuare cu ratele!! Adica acel comision de plata anticipata pe care il percepeau era mai mare decat o rata in sine si bineinteles dobanda nu s-ar fi recalculat (ex. daca mai aveam 1000 ron prin rate, ei cereau 1200 pentru plata anticipata). Este normal asa ceva??

  18. loreta mateescu said

    am August 4 2008 @ 12:33 pm

    Cine are contract sau a vazut vreodata un contract de la ERS ,mana sus .

  19. Silviu said

    am August 30 2008 @ 3:18 pm

    Anul trecut, in decembrie, avand nevoie de un laptop, am prins “o promotzie cu 20 de rate fara dobanda” la Altex. Date fiind conditziile, am zis ca nu avea sens sa scot din buzunar 3200 RON (nu ar fi fost un efort prea mare, dar nici neglijabil) daca pot sa-l platesc treptat. Astfel, in fiecare luna platesc rata 160 RON + 3 RON comision de administrare lunar.
    Citind, mai sus, despre intamplarile altora stau serios pe ganduri si incerc sa evit sa trec prin astfel de situatii… in viitor.
    Am toate chitantzele si hartiile, inclusiv actul aditional la contractul de credit, dar nu am primit contractul de credit!!!
    De aceea, ma gandesc serios sa gasesc o cale (sa trimit o cerere, adresa) de a solicita furnizarea contractului de credit.
    Domnule Iulian, ce ne putetzi sfatuii in acest sens.

    Multumesc anticipat!
    Silviu

  20. sorin said

    am August 31 2008 @ 9:43 am

    s-a uitat cineva cine este actionar la firma asta? o sa fiti uimiti!!!

  21. Silviu said

    am September 2 2008 @ 12:11 am

    Sorin, uimeshte-ne!

  22. Sonia B said

    am January 27 2009 @ 12:30 pm

    loreta mateescu said
    am August 4 2008 @ 12:33 pm

    Cine are contract sau a vazut vreodata un contract de la ERS ,mana sus .

    Si totusi ce se poate face in aceasta situatie,cand nu ‘exista’ un contract semnat de ambele parti ? Desi le-am trimis scrisoare recomandata prin care solicitam sa ne trimita ‘actele semnate’ nu au binevoit sa se ocupe de asta,in schimb trimit somatie de plata …..am ramas fara cuvinte ,sper sa o rezolvam intr-un fel ,caci nu-i firesc sa fie asa….
    Numai bine

  23. Cristi said

    am August 6 2010 @ 10:28 pm

    Eu am luat un frigider acum 6 ani si am platit in fiecare luna 100 de lei si acum ma-m interesat si am de plata 1000 de euro pai pana il achit il fac ferari ATENTIE CE SEMNATI ca semnati pe buzunaru vostru……..

  24. rosina said

    am October 29 2010 @ 11:09 am

    acesi situatie si la mine,am luat de la altex un frigider acum 5 ani in valoare de 700 lei,am platit in fiecare luna suma minima de plata si comisioanele,dupa vreun an mi-i sau virat pe card o suma de vreo 900 lei pe care am retras-o continuan sa platesc in fiecare luna comisioanele intregii sume,acum am ajuns la suma de 3900 lei plata dupa 5 ani,am vb la tel. cu cei de la efg si mi-au spus ca ,contractul de la altex sa incheiat iar eu am de plata suma de mai sus doar pt cei 900 lei pe care i-am retras,asadar,pt retragerea de numerar nu am semnat nici un contract,tinand cont ca pe cel de altex l-am achitat am hotarat sa nu mai platesc ninic pana cand nu-mi trimit contractul cu semnatura mea pe el ,asa ca astept dar de la mine nu mai primesc nici un ban,mai e cineva in situatia mea? ce sa fac?

  25. ana ilie said

    am April 19 2011 @ 9:46 pm

    a fost cineva dat in judecata de cei de la euroline pana acum?
    sper sa scapam odata de escrocii astia.astept raspuns de la opc.multa bafta la toti.

Comment RSS


Atentie s-a deschis procedura insolventei impotriva SERDEAN PAN SRL

Tweet this




Reclamati abuzurile la adresa office@asistentapentruconsumatori.ro sau la adresa: iulian.urban@gmail.com

Redirectioneaza 2% pentru Asociatia www.asistentapentruconsumatori.ro


Lasa un comentariu

Nume: (Obligatoriu)

eMail: (Obligatoriu)

Site:

Comentariu: