MID PROFI SRL si-a platit datoriile dupa interventia U&A

Tweet this

Clientul SC DAKOTA COM SRL reprezentat de echipa din Sibiu, condusa de managerul de caz Eugen Grosu din cadrul agentiei de colectare debite URBAN SI ASOCIATII SRL a finalizat cu succes recuperarea creantei de la debitorul MID PROFI SRL, [ C.U.I 19242773 ]

Daca aveti de incasat bani de la MID PROFI SRL, [ C.U.I 19242773] va invitam sa ne scrieti la adresa secretariat@urbansiasociatii.ro




Reclamati abuzurile la adresa office@asistentapentruconsumatori.ro sau la adresa: iulian.urban@gmail.com

Redirectioneaza 2% pentru Asociatia www.asistentapentruconsumatori.ro


2 Comentarii

  1. cristina said

    am July 24 2008 @ 3:06 pm

    ma bucur ca se ia atitudine in astfel de cazuri

    ar trebui sa ne sesizam mai des si sa nu ne lasam calcati in picioare pe banii nostrii

    din astfel de povestiri avem ce sa invatam

    multumesc firmei urban si asociatii – pt implicarea de care da dovada zilnic si pt ca doreste sa schimbe moduri de comportament in societate si mentalitati

    flicitari echipei

  2. VICTORIA said

    am July 24 2008 @ 3:15 pm

    Trebuie sa inceteze aceasta ” afacere” in Romania
    Sau mai mult, datorita comportamentului nostru asa ne trebuie
    Pana si bulgari auu invatat ce inseamna “turism”
    Noi, romani nu ne simtim in vacanta daca nu suntem tratati urat si nu platim serviciiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii proaste cu multi bani ca sa si ne laudam ( ex Plaja Majestic -Mamaia , terasa **** unde o pizza infecta si cruda 30 ron servita printre slipuri si burtii paroase ).
    Bravo Romania, o tara frumoasa dar ce pacat ……….
    Te strica romaniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

  3. fulgerica said

    am July 25 2008 @ 11:01 am

    Traim in Romania. Deci e foarte clar faptul ca tipii aia puneau acele obiecte “de valoare” in zona de joaca, fiind ferm convinsi ca cineva le va sparge si deh, acel cineva – daca tot isi permite un hotel de 4 stele inseamna ca are si bani sa plateasca o vaza amarata.

    Cine stie cati au mai trecut prin asta si de cate ori au jecmanit turistii…

  4. Iulian Urban said

    am July 25 2008 @ 11:59 am

    Raspuns pentru Fulgerelu

    Iti dai seama ca poti sa faci bani buni amplasand asemenea “obiecte de valoare MAAARE” in holurile hotelurilor si apoi exact ca un pescar, astepti sa dea cate un fraier de copil sau turist peste ele si gata, faci vanzare si profit mai mare decat cel realizat din inchirierea unor camere.
    Te asteptam si cu alte comentarii
    Urban Iulian
    http://www.AsistentaPentruConsumatori.ro

  5. Darius- Romania Libera said

    am July 25 2008 @ 12:21 pm

    Reportaj – Hoteluri-ghetou pe litoral
    Un gard inalt, calificativul o stea
    Darius Martinescu
    Vineri, 25 Iulie 2008
    » Igrasie, instalatii sanitare sparte, gratii la ferestre. Imaginea turismului oamenilor muncii este prezenta pe litoral la mai bine de 17 ani de la caderea comunismului. Unitatile de cazare de doua stele si o stea au supravietuit gratie tarifelor relativ mici.

    Ieftin si prost. mai bine de jumatate din hotelurile de pe litoral sunt incadrate la categoriile o stea si doua stele. Patronii complexurilor turistice si ai unitatilor de cazare de lux se fac ca nu vad concurenta pe care le-o fac caminele muncitoresti cu pretentii de
    hotel. Liderii organizatiilor agentiilor de turism si reprezentantii ministerului de resort se bat cu caramida in piept cum ca litoralul romanesc se afla pe picior de egalitate cu cel bulgaresc, insa “peisajul” statiunilor turistice sarace este dezolant si nu are nimic in comun cu turismul de calitate.

    Eforie, cenusareasa eterna
    Daca in statiunile din nordul si sudul judetului Constanta hotelurile sarace alterneaza cu cele de lux, in cazul statiunilor Eforie Nord si Eforie Sud si-tuatia este dramatica. O mana de unitati de cazare de trei si patru stele sunt sufocate de cele cateva zeci de “bombe”. Administratorii acestora nu s-au prea omorat cu investitiile, multumindu-se in majoritatea cazurilor sa dea o spoiala la fatada. Eforie seamana, din acest punct de vedere, cu un platou de filmare de la Buftea: cu o fata care imita turismul colorat, vesel si cu tente occidentale, iar in spate descoperi cartoanele. Balconul, frigiderul si televizorul sunt singurele “optionale”.

    “Diana” – mocheta de pe vremea lui Ceausescu
    Hotelul de doua stele “Diana” din Eforie Nord se inscrie perfect in peisajul lunar al turismului la limita de jos. Vopsit cu o culoare oribila, are facilitati standard: televizor la fiecare etaj. Frigiderul si TV-ul pentru camera pot fi inchiriate, contra cost, de la receptie si doar o parte din cele 120 de camere duble cu baie si dus au balcon. La restul turistul admira panorama – daca i se poate spune asa mizeriei din spatele unitatii de cazare – de dupa gratii. In varf de sezon, un sejur de sapte zile costa 563 de lei.
    La capitolul mancare, hotelul practica ceea ce numeste “meniu incrucisat”: 26 de lei pe zi de persoana la demipensiune si 52 lei pensiune completa, totul in sistem de bonuri valorice. Cu titlu informativ, de 50 de lei poti sa mananci o intreaga zi la una din cantinele “impinge tava” din statiune. Comentariile turistilor cazati aici sunt cat se poate de relevante: “Naspa, frate! Supernaspa”; “Conditii rele. Mobila stricata… timp de zece zile nu a schimbat nimeni lenjeria. Erau zile cand nici gunoiul nu se ridica”; “Cel mai mizerabil hotel din Eforie Nord de doua stele, care pare a fi de juma’ de stea. Camera a fost mizerabila si urat mirositoare de la o mocheta de pe timpul lui Ceausescu. Serviciile au fost praf, intre bun si rau” . La fel de “laudate” sunt hotelurile Minerva, Felix si cam toate unitatile de cazare asemanatoare.
    Clientii au remarcat ca singure avantaje pentru sejurul la categoria doua stele distanta relativ mica de plaja, pentru ca majoritatea “caminelor” se afla chiar pe faleza si, in unele cazuri, au fatada proaspat vopsita.

    “Riviera” saracilor
    Pe faleza din Eforie Sud, unitatile hoteliere par trase la indigo. Aceleasi fatade obosite, la cateva hoteluri un restaurant din aceeasi categorie. Am inceput cu Hotel “Riviera”. Oferta pare tentanta ca pret: baie proprie pentru fiecare camera, frigiderul si televizorul contra cost, piscina, se accepta si animale de companie. O camera dubla costa intre 141 si 153 lei in varf de sezon. Realitatea este insa cu totul alta. Piscina a devenit depozit de materiale, grupurile sanitare miros precum baile comune din caminele de nefamilisti si – ceea ce este cel mai rau – turistii s-au plans ca in unitate se foloseste cu succes sistemul spagii pentru obtinerea unei camere cat de cat confortabile. In plus, in varful de sezon esti obligat sa platesti o masa pe zi. Urmeaza “Gloria”, unitate de cazare “sora”, aflata la vreo 300 de metri distanta. Camere libere din belsug, oferta de tarife identica. Un pic mai curatel, insa cu aceleasi hibe:
    mobilier vechi, curatenie deficitara, personal nepasator. “Excelsior” iese un pic din tipare, in sensul ca mancarea a fost catalogata de turisti drept buna, iar camerele sunt mai curate. La fel si restaurantul, care pe dinafara si pe dinauntru arata “uman”. Spatiile de cazare sunt insa la fel de mici, iar dotarile – putine. Cele mai proaste calificative le-a primit din partea turistilor unitatea “Magura”. La aceleasi tarife mentionate mai sus, oferta este si mai slaba. De fapt, turistii acuza lipsa igienei, restaurantul arata ca o cantina de santier, intreruperi frecvente de apa, piscine cu apa infecta.

    Concurenta directa – o stea
    Desi pare incredibil pentru un litoral care se bate cu riviera bulgareasca, in Eforie Nord si Sud functioneaza peste 20 de hoteluri clasificate la categoria o stea.
    Cateva dintre ele sunt in proces de renovare si nu primesc turisti, insa majoritatea le ofera clientilor cel mai ieftin sejur posibil si, culmea, la conditii asemanatoare cu unitatile de doua stele. Hotelul “Milcov” din Eforie Sud, desi aduce mai mult cu o vila, pentru 120 de lei ofera in varf de sezon camere cu baie proprie, televizor si frigider incluse. E drept ca gardul imprejmuitor te face sa te simti ca in arest, insa, comparativ cu ceea ce gasesti la categoria doua stele, este o oferta deloc de neglijat.

    » Nu va luati dupa poze!
    Parerile clientilor sunt impartite. “Venim de mai multi ani la mare in acest sistem. E drept ca hotelurile si camerele nu arata asa cum trebuie, insa este singura posibilitate prin care ne permitem un sejur pe litoral”, a precizat Vasile Iacob, turist din Eforie Sud. “A fost pentru prima si ultima data cand stau la doua stele. De banii astia, stau si mananc mult mai bine la oricare pensiune din Eforie. Celor care vor sa vina pe litoral le recomand sa nu se ia dupa imaginile de pe internet, ci sa vada cu ochii lor camera unde se vor caza”, a spus Razvan Plop, un tanar de 28 de ani, din Targoviste. “Nu sunt multumita de conditiile din camere si cu atat mai putin de mancare. Pentru ca in ultimele doua zile au fost nori si nu am putut face plaja, am cerut un televizor la receptie, dar nu avea cablu tras in camera. asta e litoralul! Daca aveam mai multi bani, nu veneam in ruptul capului la Eforie”, a precizat o turista cazata la hotelul “Felix”.

  6. Alexandru said

    am July 25 2008 @ 12:57 pm

    Din pacate tot ce s-a scris mai sus este adevarat si incep sa cred tot mai mult in expresia “avem o tara frumoasa, pacat ca e locuita”.
    Sa va povestesc si eu:
    De 5 ani am renuntat sa mai merg in concediu in Romania, pur si simplu nu mai mai atrage….de ce?….pentru ca m-am saturat de fetele acre ale chelnerilor ( atunci cand vin cu mana in buzunar la masa si iti spun cat ai de plata si tu le ceri nota in scris), de fetele acre ale personalului din hoteluri, care se stramba atunci cand ii rogi sa-ti schimbe lenjeria si in special m-am saturat de jegul care troneaza peste tot si de oamenii care cred ca prostia este o virtute.
    Anul acesta ma voi duce din nou ( a treia oara) in concediu in Turcia unde pentru un concediu intr-un complex de 5 stele, all inclusive platesc ( cu tot cu bilet de avion) cam cat platesti la Mamaia pentru 3 stele cu demipensiune.
    Sa va povestesc cate ceva din Turcia si credeti-ma ca nu exagerez, sunt mici exemple sau fapte aparent neimportante dar care se aduna si te fac sa te reintorci in tara lor.

    Eram in Kusadasi ( in 2005 ) , am iesit seara pe faleza cu sotia si doi prieteni sa bem o bere la o terasa, era destul de tarziu, cum noi ne-am intins destul de mult cu berea numai bine ca s-a facut si ora inchiderii …inchipuiti-va ca nu am fost dati afara ( cum mai mult ca sigur ca s-ar fi intamplat in Romania ) ba mai mult, a venit proprietarul barului sa ne spuna ca el pleaca acasa si ca daca dorim putem sa ramanem numai sa comandam ce trebuie pana pleaca el ca sa putem sa si platim. Am mai comandat bere, sucuri si alte cele dupa care la nota de plata i-am lasat ciubuc cateva lire turcesti ( cam 1 euro). Nu vreau sa va spun ca s-a intors la masa noastra cu un platou plin de fructe, alune si alte chestii de rontait…asa…din partea casei…dupa care a plecat. Va dati seama ca saracul om nu si-a facut nici o problema ca puteam sa plecam cu diverse lucruri de la terasa ( casa de marcat !!!, pahare, scrumiere etc ).

    Tot in 2005 , in drum spre Kusadasi ( pt ca atunci am fost cu masina ): Am oprit la Izmir la o benzinarie sa facem plinu’. Obisnuit ca la noi , am pus mana pe pompa sa alimentez dar in secunda doi vanzatorul statiei a iesit din ghereta lui si a insistat sa alimenteze el ca sa nu ne murdarim. Va dati seama ca l-am lasat…partea mai tare acum urmeaza…in timp ce alimenta eu m-am apucat sa spal parbrizul masinii folosidu-ma de galeata si stergatorul de langa pompa , vanzatorul , vazandu-ma a sarit din nou ca ars ca vrea el sa spele parbrizul…l-am lasat. Intre timp s-a umplut rezervorul masinii si a dat un pic de motorina pe afara stropind un pic aripa din spate, nu am dat atentie numai ca vanzatorul s-a simtim vinovat si a insistat ca vrea sa curete el…am zis ok…numai ca in loc sa curete numai aripa a spalat toata masina in spalatoria din benzinarie….tot din partea casei ( am platit numai alimentarea)…oricum i-am lasat ciubuc ca asa se face in Turcia :)

    In Belek ( 2007), eram cazati la un hotel de 5 stele care era la o distanta de aproximativ 5 km de statiunea Belek, intr-o zi am vrut sa mergem in statiune sa o vizitam si a trebuit sa luam un taxi…in fine…am negociat ( pt ca totul de negociaza in turcia) cu taximetristul un pret de 5 euro/ persoana dus-intors. In momentul in care ne-a cerut banii in avans am fost destul de reticenti ( desi stiam ca nu se pune problema ) ,ne era teama ca ne va lasa acolo si nu se va intoarce dupa noi dar nu a fost asa…mai mult…soferul a stat dupa noi , in acelasi loc, aprox 4 ore si tot el a zambit cand ne-am intors la masina ( probabil ca in Romania un sofer de taxi aflat in aceasta situatie ti-ar fi evocat parintii, mortii, etc )

    Pe plaja la ei imi lasam de fiecare data ( in timpul in care mergeam sa iau pranzul ) rucsacul cu aparatul foto si camera video si nu-mi faceam probleme ca ar putea sa dispara

    Cu exemple de acest gen as putea umple o carte dar nu vreau sa plictisesc lumea… oricum…pe langa toata ospitalitatea de care dau dovada, de bunavointa mai intervin si curatenia, conditiile exceptionale de cazare si serviciile hoteliere impecabile. In toate hotelurile lor ( cel putin in cele in care am fost eu )ramai foarte repede impresionat aceste lucruri

    Nu vreau sa fac reclama Turciei ( sau daca ma gandesc bine …ba da …vreau sa fac reclama ) dar incercati macar odata sa mergeti acolo ( pt cei care nu ati fost )si o sa vedeti ca nu am exagerat deloc.

    Din fericire pt ei si din pacate pt noi asta este adevarul, nu suntem in stare sa facem turism, nu suntem in stare sa profitam…suntem pusi numai pe furat, pe ciupit un leu de-aici un leu de-acolo, peste tot pe unde mergem lasam numai mizerie in urma noastra, nu stim sa apreciem bunul gust si unde mai pui ca dupa un concediu facut in Romania, in loc sa te intorci bine dispus te intorci plin de nervi si regrete.

    Cum am mai spus…am renuntat de mult sa-mi fac concediile in tara si nu mi-a parut rau deloc.

    Pacat! mai avem de invatat.

  7. Urban Viorel » Cum am fost jecmaniti in Hotelul Carmen din Venus said

    am July 25 2008 @ 1:46 pm

    […] http://www.urbaniulian.ro/2008/07/24/cum-am-fost-jecmaniti-in-hotelul-carmen-din-venus/ Afisari: 0 « Nu Toti Criminalii De Razboi Sunt Tratati La Fel – urbaNNews […]

Comment RSS


MID PROFI SRL si-a platit datoriile dupa interventia U&A

Tweet this




Reclamati abuzurile la adresa office@asistentapentruconsumatori.ro sau la adresa: iulian.urban@gmail.com

Redirectioneaza 2% pentru Asociatia www.asistentapentruconsumatori.ro


Lasa un comentariu

Nume: (Obligatoriu)

eMail: (Obligatoriu)

Site:

Comentariu: