Banner

Atentie s-a deschis procedura insolventei impotriva LEADER CONSULTING S.R.L.

Tweet this

Impotriva debitorului LEADER CONSULTING S.R.L.
s-a deschis procedura insolventei in dosarul 19459 - 2014-11-03
aflat pe rolul Tribunalului GIURGIU
Daca aveti bani de recuperat de la aceasta firma va invitam sa ne scrieti urgent la secretariat@urbansiasociatii.ro




Reclamati abuzurile la adresa iulian.urban@gmail.com

Redirectioneaza 2% pentru Asociatia www.asistentapentruconsumatori.ro


2 Comentarii

  1. Ando Ciupav Cristian said

    am August 17 2008 @ 9:48 pm

    Cred ca mai toate masinile ieftine de la Renault (adica sub 15000 euro) au probleme mari de siguranta. Eu am avut un accident in octombrie anul trecut. Am lovit un taximetrist care a intrat in intersectie fara sa cedeze. La mine impactul a fost frontal, la el in lateral (in dreptul soferului). Viteza mea era de 50-60 km/h si, cu toate astea airbag-urile masini nu s-au deschis (nici unul). Eu am un Renault Clio Symbol (nu Logan, dar cam acelasi lucru, difera doar caroseria). Si nu numai ca nu s-au deschis airbag-urile, dar nici centurile nu s-au blocat (eu m-am lovit cu pieptul de volan). Precizez ca eu totdeauna circul cu centura, chiar daca merg 100 m (din obisnuinta). Am facut reclamatie la Renault (atat in Romania cat si in Franta) si am primit o instintare oficiala prin care ma informau ca nu am dat destul de tare in celalalt sofer si computerul nu a putut detecta impactul. Culmea este ca impactul a fost frontal (toata partea fata a fost distrusa, reparatiile au fost in total 24000 ron). Atunci m-am gandit sa ii dau in judecata, pentru ca nu este normal sa nu se deschida airbag-urile in asemenea conditii. Totusi am renuntat pentru ca nu stiam cat de departe pot ajunge cu procesul si cat ma va costa (bine ar fi daca ar aparea si in Romania – nu stiu daca sunt deja – avocati care sa dea in judecata in numele clientului firmele astea mari si sa fie platit din despagubiri). Oricum, experienta cu Renault mi-a lasat un gust amar si sincer, urmatoarea masina in nici un caz nu va mai fi masina franceza.
    Nici nu vreau sa intru in detalii despre comportamentul societatii de asigurare (Allianz-Tiriac) care pur si simplu isi bate joc de clienti sau de reprezentantul Renault din Timisoara – AutoEuropa SRL – care, dupa ce practica preturi exorbitante (la o masina pe care o vand cu 10000 euro in momentul accidentului cer pentru reparatia la partea din fata – aripi, faruri, grila etc. – 6500 euro) nu isi permit nici macar sa trimita fax la societatea de asigurari. M-au trimis pe mine cu hartia de reparatie la asigurari sa le aduc confirmarea acceptarii pretului (culmea, agentul de acolo a taiat de la 240 mil. a 210 mil. Reparatia si mi-a spus ca daca cineva comenteaza sa il sune pe el). Cand am adus hartia cu confirmarea si cu noul pret, nici macar nu au comentat, au acceptat fara probleme, parca nu era o diferenta de 30 mil.
    Toate firmele astea sunt intelese intre ele. Noi, clientii suntem doar prostii care trebuie sa plateasca. Ei nu considera ca au vreo obligatie.

  2. Tudor said

    am August 20 2008 @ 11:39 am

    In urma accidentului de care am avut parte intr-un Megane, s-au deschis ambele airbaguri (sofer+pasager). Chiar si celui care mi-a taiat calea, un 206 in care am intrat perpendicular in laterala lui dreapta, i-au sarit ambele airbaguri si el era singur in masina (mentionez acest lucru pentru ca se pare ca la unele automobile, nu trebuie neaparat sa fie un impact frontal pentru a se declansa airbagurile). Am aflat ulterior ca o prima conditie ca airbagurile sa se deschida in caz de impact, este ca centurile de siguranta sa fie cuplate. Probabil ca s-a mai mentionat in acest topic acest aspect. In plus depinde si de producatorul airbagurilor si al functiilor ce sunt in computerul de airbaguri. Probabil producatorul autohton de masini Dacia by Renault, pentru a se incadra in pretul pentru romani si Romania, a dotat Loganul cu varianta cea mai simpla si ieftina de sistem de airbaguri. Airbagurile ca si alte piese ce compun o masina sunt produse de diversi contractori, productatori, unii mai buni, altii mai prosti. Renault pe masinile sale pune o anunita echipare de airbaguri, care cica sunt originale si parafate si testate si garantate “by Renault” pe cand pe Loganuri pot fi no-name-uri. In plus, unele masini au chiar si senzori de impact si/sau deforamre a caroseriei care declanseaza airbagul cu cateva fractiuni de secunda inainte ca impactul sa fie fier pe fier. Asa s-a intamplat in Megane. Nu am simtit deloc acel soc in urma impactului care te face sa te plimbi intre volan si spatar ca o minge de pin-pong. Pur si simplu a sarit aibagul din volan printre maini, fara sa ma zgarie, arda, lovi, invineti. Am iesit fara nici o zgaietura dupa acel accident. Nici eu si nici sotia care era in dreapta si a simtit airbagul pe obrazul drept ca o pe o lovitura de palma. Nu vreau sa laud Megane sau firma Renault, dar eu cred ca deprinde de cat de mult costa masina si automat ce tehnologie are implemtnata pe ea. Vrei airbaguri de 5 stele, platesti in consecinta. Cat despre Dacia, intr-adevar trebuie zguduiti bine, ptr ca sistemele de siguranta, idiferent ca sunt scumpe sau ieftine, trebuie sa-si faca treaba cum trebuie.

    Succese in demersul de a face lumina in siguranta auto!!!

  3. Iulian said

    am August 24 2008 @ 1:07 pm

    Dupa cum observ , la majoritate masinilor de tip Logan exista anumite probleme . Poate va plictisesc dar vreau sa relatez un accident avut pe 15.08.2008 . Ma aflam cu Loganul personal pe E85, in localitatea Gura Calnaului un taximetrist cu o masina Hyundai a vrut sa intoarca brusc de pe sensul nostru de mers pe celalat sens iar eu am intrat in partea laterala a lui. Precizez ca la Logan ambele airbag-uri au sarit . Din aacident a rezultat ranirea sotiei , aflata pe scaunul din dreapta, cu fracturala mana stanga….. cred ca inainte de declansarea airbag-ului a pus mana pe bord , si ranirea mea la mana stanga ( cea care se afla pe volan )…..arsura gradul 2 pe degetele I, III, IV, celalalt sofer , vinovat , nu a avut nici o zgarietura. Masina este nedeplasabila pe roti din cauza directiei . Pot spune ca ABS-ul m-a impiedicat sa incetinesc… franarea a fost inexistenta, la impact masina s-a comportat bine ( cred ca am lovit cealalta masina undeva la 55-60 km/h ) , dar problema mea o reprezinta arsura de la airbag. Am scris un mail la Dacia despre aceasta problema , dar acestia mi-au raspuns ca este normal sa existe arsuri pe suprafata pielii si ca scrie in “Manualul de utilizare a masinii” …… intr-adevar acolo scrie ca arsuri pot exista dar ca ele sunt ” rani minore si trecatoare pe suprafata pieli ” …. cel putin asa scrie in manualul meu la pagina 1.13, ….. puteti sa-mi spuneti daca la voi scrie altfel ? … merita sa-i dau in judecata pe cei de la DACIA ?? ….

  4. Urban Iulian » Arsuri de gradul III si IV si fractura mainilor, cauzata pasagerilor de airbagul unui Logan said

    am August 24 2008 @ 4:27 pm

    […] ce a citit acest material http://www.urbaniulian.ro/2008/07/24/airbagurile-de-la-logan-nu-functioneaza-soferii-fiind-victime-s… Iulian s-a adresat echipei de la http://www.AsistentaPentruConsumatori.ro povestind faptul ca la data de […]

  5. Tase said

    am August 24 2008 @ 10:33 pm

    Da’ parca era vorba ca se va pune pe aici pe bloc raportul ala de expertiza…
    Ca manipulari d-astea cu adresare la echia de la http://www.nu_stiu_ce_site_de_protectie_pt_consumatori.ro care e de fapt tot a lui Urban&co e tot reclama.
    O informatie fundamentata tehnic mai exista? Sau gata, acum doar cu reclame?

  6. Tase said

    am August 25 2008 @ 11:08 pm

    Dat fiind ca din partea celor implicati nu mai apar informatii, daca citim in ziarele de scandal care fac reclama la greu si lui Belzebut in persoana pentru o basca de corcoduse, in speta la http://www.cancan.ro/2008-08-25/Airbagul-Logan-poate-sari-in-mers-de-la-gropi.html , vom constata ca nu s-a ajuns la nici un punct comun intre “o comisie tehnica” si avocatul implicat in busitura (deci nu e vorba de o comisie de negociatori, ci de o comisie de experti, care probabil nu au reusit sa se exprime suficient de clar sa inteleaga tot omul cum e cu chestiunile tehnice, drept pentru care avocatul nu a cazut la pace cu Dacia SA).
    Tot acolo zice “computerul de bord nici macar nu a inregistrat impactul”. Lasand la o parte ca nu e vorba de computerul de bord, constat ca au fost facute niste citiri tehnice de computere. Deci exista niste date. Iar expertii aia tehnici presupun ca nu au discutat de regimul de crestere, sadire si ocrotire a verzei de sera.

    Domnul Urban, parca ne promiteati mai sus ca puneti pe blog rezultatele expertizei.
    E atat de nasoala pentru dvs de evitati cu obstinatie sa o postati?
    Va rog eu, tineti-va de cuvant! Macar odata. De data asta.

  7. Marius said

    am August 28 2008 @ 2:59 pm

    Pareri pro, contra, obiective si subiective.
    Mai este loc de una…

    Loganul este de ceva vreme pe piata si cred ca toti si-au facut o parerea mai mult sau mai putin realista.
    S-a vrut o masina pentru poporul roman si nu numai, pentru alte popoare cu un nivel mediu de trai la acelasi nivel (se fabrica in rusia, maroc si, se preconiza in urma cu 1 an si ceva, iran).
    Loganul s-a nascut si din cauza ca produsul de la acea vreme, Dacia Solenta ameninta piata Renault Clio. Solenta, care pana la urma nu s-a dovedit atat de rezistenta pe cat se vehicula datorita materiei prime de calitate slaba. Stim cu totii ca tabla masinilor atohtone este una netratata, de proasta calitate (Vezi Dacia, Oltcit si Daewoo made in Romania).
    La ora actuala si habitaclu este plin de rugina care iese prin vopsea.

    Cu sau fara calitate, pana aici sunt, mai mult sau mai putin, de acord ca atat ne permitem sa producem si ce bine ca mai avem un produs real intern care sa ne sustina PIB-ul.

    Daca intrebati soferii de profesie care isi exercita meseria pe Dacia Logan, vor spune ca este un cosciug pe roti.
    Daca ati avea cunostinte reale de accidente banale care se soldeaza cu vatamari corporale grave sau decese datorita erorilor grave de proiectare, nu numai de fabricatie ale acestei masini poate constiinta v-ar dicta altceva.
    Nu sunt pentru a distruge Dacia, in nici un caz, din contra, mi-as dori sa fie o masina foarte buna si salariatii sa castige bani buni.

    Dar atat timp cat strategia fabricii dicteaza ca fiecare fir, surub, componenta care nu sunt necesare la modelul respectiv, ci la unul superior, sa fie eliminat pe motiv ca un fir costa: 0.001 euro/bucata * N fire la masina * N masini/luna * 12 luni = 300-500 euro/an economie, nu vom avea un produs de calitate. Calitate la care daca renuntam, renuntam putin si la “calitatea” vietii noastre si a celorlalti.

    Din minimele cunostinte, aceasta masina nu are frane catusi de putin. Frane a caror calitate este si mai mult diminuata de suspensia prost aleasa, garda la sol ignorata total si cauciuri ieftine.

    Poate unii posesori se simt lezati: fixati-va reper o trecere de pietoni libera si franati in forta intr-o distanta relativ mica. Ganditi-va ca pe acea trecere de pietoni trecea cineva pe care l-ati fi observat tarziu si mai ganditi-va cum s-ar putea schimba viata din acel moment.

    AIR-bag, mai exact impulsul trimis de senzorul de soc, poate fi conditionat de senzorul de greutate din scaun, de centura de siguranta sau doar de impact.
    Personal nu cred ca Dacia a mers prea departe in conditionarea AIR-bag-ului si tot personal consider ca la un control amanuntit al calitatii, multe lucruri importante, vitale de pe aceasta masina nu functioneaza periclitand siguranta tuturor.

    In SUA, BMW intoarce 200.000 de masini pe motiv de siguranta a pasagerilor: sezorul din scaunul dreapta (de care este conditionat acel impuls al senzorului de soc in declansarea airbag-ului) nu functioneaza. De ce nu si o expertiza la un (1) logan avariat (mai mult pentru unii sau mai putin pentru altii) si , mai ales ca Dacia a chemat un numar considerabil de masini pentru motiv ca scaunul soferului nu era sigur.

    Pana la urma, ce daca este ieftina? E totusi buna pentru romani. Sa vedem si noi cat de buna.

    Nu trebuie sa fii Einstein in mecanica sa verifici (macar de curiozitate) daca senzorul de soc a fost atins…

  8. Tase said

    am August 31 2008 @ 2:41 pm

    Pe 28 iulie 2008 Iulian Urban a zis:
    “Astazi o comisie de expertiza de la Dacia, a admis preliminar faptul ca, aribagul ar fi trebuit sa se deschida, insa astept finalul expertizei si il voi afisa aici pe blog sa il comentam”

    Ceva noutati cu expertiza aia?

  9. sezzaar said

    am September 8 2008 @ 2:48 am

    Foarte bine ca nu se deschid airbagurile la Logan. Mai mor din prostii care le cumpara…

  10. mari said

    am September 10 2008 @ 10:43 pm

    am avut accident cu loganul….mi-a iesit unul in fata si nu am mai avut cum sa-l evit …m-am dus direct in el dar pe frana.Mi s-au declansat air bag-le amandoua,in mom impactului m-am ars la mana si cusaturile mi-au ars tricoul si pielea,nu inteleg de ce provoaca arsuri air bag-le cand se declanseaza

  11. Tase said

    am September 16 2008 @ 6:29 pm

    Da stiu ca e complicat rau cu expertiza aia…

  12. Tase said

    am October 7 2008 @ 10:01 pm

    Si te-ai dus, dulce minune,
    Si-a murit iubirea noastra
    Expertiza, expertiza
    Totusi este trist în lume.

  13. robertcioc said

    am October 10 2008 @ 4:28 pm

    Domnilor cred ca cel mai important este sa ne ferim singuri de asemenea incidente si sa nu ne asteptam in fiecare zi la minuni in timp ce conducem ca nebunii. Este si vorba despre noroc, si inca foarte mult. Eu am vazut cu ochii mei un accident cu un Logan care a intrat frontal intr-un parapet. S-au deschis ambele airbaguri, insa cel din dreapta putin mai tarziu, dupa ce pasagera deja daduse cu capul de bord. Dezbateti in continuare cat doriti insa Dacia are bani sa plateasca avocati si procese. Oricum nu este o masina facuta bine, se face pachet la un impact mai serios, risti sa te striveasca si airbagul. Nu mai zic nimic, imi pare rau pt victimele accidentelor de Logan dar asta e viata. Folositi transportul in comun ca si asa in orase nu se mai poate circula

  14. Tase said

    am October 13 2008 @ 7:10 pm

    Si expertiza aia promisa unde este?
    E chiar asa de nasoala? Pai lumea era plina de elan revolutionar, se ascutise ca lupta de clasa, tipa ca un sape calcat pe coada.
    Bag de seama ca dupa ce s-a vazut expertiza se tace malc, de, ar fi naspa pentru “renumele” avocatului implicat, doar avea dreptate, nu?
    Lipsa expertizei promise, denota altceva: fie avocatul implicat vorbea abureli aburite, fie a “cazut la pace”.
    Ca sa vezi ce face banul din om…

  15. Autogreen said

    am January 23 2009 @ 5:00 pm

    Dupa cum vad ca este avariata masina este normal sa nu se deschida. Nu mai dati vina pe Logan pentru lipsa de cunostinte minime in domeniu.

    Airbag-ul se deschide printr-o reactie rapida dintre azida de sodiu (NaN3) cu nitratul de potasiu (KNO3). Airbag-ul se deschide cu o viteza suficient de mare ca sa fie umflat in momentul impactului.
    In cazul impacturilor usoare sau laterale, computerul pentru airbag-uri ce primeste datele de la un chip cu accelerometru s-ar putea sa ia decizia sa ne le deschida.
    Deschiderea unui airbag este egala cu o lovitura de pumn data de un boxer.
    Pe volan, in dreptul arbagurilor nu se monteaza agende sau alte rahaturi.
    Pudra fierbinte care se simte dupa deschiderea unui airbag este pudra de talc, incalzita de reactia exoterma.

    Nu stiu de ce dar cred ca Urban vrea sa-si faca reclama ieftina.

  16. Cosmin said

    am March 27 2009 @ 8:42 am

    D-nu avocat… lasa figurile de vedeta… ce airbaguri vroiai sa ti se deschida daca tu nu avea centura….

    Intamplator am vazut accidentul… asa ca lsa-ma cu figuri de mare vedeta de 2 lei… prezinta adevarul curat daca vrei si nu trunchiat…. si bucura-te ca nu s-au deschis cum nu aveai centura…ca acum aveai gatul rupt si nu mai scriai aberatiile astea…

  17. nike said

    am August 18 2009 @ 11:45 am

    dupa cate am vazut in imagini bara este lovita putin si farul spart voi vreti sa sara o pietricica pe capota si sa se declanseze airbagu? sa fim seriosi

  18. nokianu said

    am November 10 2009 @ 1:34 pm

    … indiferent daca masina stationa sau era in miscare, cu motorul pornit si centura cuplata, airbagurile trebuiau sa declanseze… eu am suferit un accident la 35-40 de km/h, frontal-lateral stanga, masina mea fiind stationata, cu motorul in functiune si centura cuplata, rezultatul a fost ca AMANDOUA airbagurile frontale s-au deschis, in conditiile in care eram singur in masina, iar pe scaunul din dreapta nu exista nici un obiect de natura sa activeze senzorul de greutate din scaun… mentionez ca NU am suferit arsuri / lovituri / orice alt fel de rana sau contuzie, desi airbagul frontal sofer a intrat in contact cu fata si putin din antebrate…
    … nu spun ce masina (nu dacia, in orice caz), ca sa nu dau nastere la “flame”uri…
    … in urma coliziunii, printre alte componente care au trebuit schimbate (diverse repere motor, capse pirotehnice, capete de bara, centuri de siguranta, volan, plansa bord cu airbag pasager, totul pe asigurare, bineinteles) a trebuit sa fie schimbat si reinitializat calculatorul de bord…
    …de mentionat ca airbagurile se pot deschide (mentionat de altfel in manualul de utilizare al autovehiculului) si in cazul unei gropi acoperite cu apa… si avand in vedere drumurile patriei…
    …zi buna va doresc, domnule avocat, articolele dumneavostra sunt (cateodata) foarte interesante, keep up the good work…

  19. darie said

    am March 2 2010 @ 3:36 pm

    vad comentariile si imi revine imagine romanilor..calitatea lor..ori prostie, ori slugarnicie. Lucrurile sunt simple, nu le complicati..airbag este pt protectie, daca omul pateste ceva, impactul a fost destul de mae, airbagul nu i-a oferit protectia…adica ce trebuie sa faca. Pe de alta parte odata ce masina cealalta care a lovit bomba de logan a avut airbag-urile deschise..ar fi trebuit sa aiba si loganul suferind acelasi imapct. Asta ca un plus, oricum ideea de baza fiind simpla: e acolo sa protejeze!
    Hai sa lasam nationalismele ca nu asta ajuta ci sa vedem greselile pt a le corecta, invatati sa ganditi sincer, obiectiv si sa fiti ccorecti!

  20. darie said

    am March 3 2010 @ 4:15 pm

    hai sa nu ne mai kkm pe noi si cei care sunt..nu mai fiti pupincuristi si sclavi. In taraa sta se fura, se minte, se lucereaza prost chiar daca le dai toate piesele, i-i inveti, le dai aparatura. Degeaba, tot prost iese sin din cauza constiintei si..poate a platii, ca lucreaza cum primesc banii, desi nu ar trebui. Pacat ca am avut oameni si de stiinta si cultura si medicina remarcabili, dar..acum asta e poporul, economia si daca ne mintim ca e bine cand nu e, orice psiholog va spune ca nu duce nicaieri, indrepti problema abia dupa ce o accepti ca o ai, asta incepeti sa afceti, recunosteti ca e prost, apoi vedeti solutii sa schimbati, nu spuneti ca un rahat e bun, ca pt voi va ramne bun, dar el tot rahat este.
    Silviu sau care explica pe acolo functionarea, scuze, ai ceva in cap? Pe cel care face accident si nu se deschide i-l intereseaza tehnica si de ce, cum, sau simplu si clar bun ori prost, merge sau merge el la spital? lasati vrejelile teoretice si tehnice, faptele, intamplarile vb si conteaza, atat! Te protejeaza sau spital intr-un caz bun..

  21. Mihaela said

    am October 6 2011 @ 12:00 pm

    Recent am avut un accident de masina cu un Mercedes. Eu stateam pe “locul mortului”, in dreapta soferului. Avand in vedere ca impactul a fost destul de puternic, s-au deschis ambele airbaguri frontale, cat si cel din lateral dreapta. Airbagul frontal mi-a explodat in fata si m-a ranit, de fapt m-a ars practic, pe partea dreapta a fetei, nas, jumatate de gura si obraz iar airbagul lateral m-a ars pe bratul drept. Arsura s-a inchis destul de repede, in 5-7 zile, insa inca mai am un semn vizibil si inestetic, care imi exprim speranta ca se va vindeca complet. In cazul in care nu se va vindeca complet, avand in vedere ca sunt femeie, va trebui sa apelez la chirurgia estetica si ma intreb: cine va plati? Mercedes cumva ? E drept, airbagul mi-a salvat viata si putea fi mult mai rau si sunt fericita ca am scapat cu viata, insa, totusi…la nivelul la care a ajns tehnics actuala, nu se pot gasi solutii mai putin daunatoare ? Si inca ceva: nu mai dati vina pe Logan, ca se intampla si la altii, mult mai avansati (teoretic)..

  22. Alex said

    am December 2 2011 @ 12:04 pm

    Am ajuns pe aceasta pagina datorita titlului caracteristic OTV. Am citit articolul, am vazut pozele. Din punctul meu de vedere nu aveau de ce sa se declanseze. Lucrez la o firma de asigurari si am analizat foarte multe dosare de dauna. Dar cum toti suntem “ingineri”, asteptam expertiza promisa de “Dl Senzationescu”.

    Am avut Logan aprox un an, nu este o masina grozava insa cazul prezentat (ca si restul de altfel) sunt (in lipsa dovezilor) PETARDE. Exista si posibilitatea unei defectiuni dar vrem sa vedem si dovezile. Loganul pe care l-am avut a ajuns dauna totala din cauza unui accident din lateral la aprox 50 km/h. NU s-au declansat airbag-urile dar nici nu as fi vrut – nu era nevoie. Am scapat cu mici zgarieturi din accident si consider ca masina s-a comportat acceptabil luand in calcul pretul de achizitie si intretinere.
    Va ajuta sa va loveasca acel airbag in fata la cel mai mic impact?
    Sau vreti sa sa o faca si la impact din spate (dupa cum spunea Dl Urban)? Pentru ce?
    La impact lateral este normal sa se declanseze aibag-urile laterale. Probabil acesta este motivul pentru care au sarit la cealalta masina. Sau poate au fost alte forte?
    Avocatul implicat in accident era mai fericit daca il pocnea si un airbag in fata? De ce? A dat cu capul in volan cumva? Mai mult ca sigur ca dadea in judecata Dacia ca s-a deschis nejustificat.
    Lasati senzationalul si renuntati la dramatism. Au fost multi care v-au spus cum functioneaza aceste sisteme si unde sunt amplasate dar din pacate tot pare cate unu care ori a citit doar titlul ori nu pricepe si comenteaza prosteste pentru ca chiar va crede.

Comment RSS