Atentie s-a deschis procedura insolventei impotriva OK S.R.L.

Tweet this

Impotriva debitorului OK S.R.L.
s-a deschis procedura insolventei in dosarul 19110 - 2014-10-28
aflat pe rolul Tribunalului ARAD
Daca aveti bani de recuperat de la aceasta firma va invitam sa ne scrieti urgent la secretariat@urbansiasociatii.ro




Reclamati abuzurile la adresa office@asistentapentruconsumatori.ro sau la adresa: iulian.urban@gmail.com

Redirectioneaza 2% pentru Asociatia www.asistentapentruconsumatori.ro


2 Comentarii

  1. guru said

    am July 22 2008 @ 5:43 pm

    In concluzie trebuie sa pui bani deoparte pentru a plati derpturi de autor lui Cioca pentru ca ai folosit a numele ei cu scopul de a castiga rating pe blog, si a atrage clienti pt bannere. 😛

  2. Iulian Urban said

    am July 22 2008 @ 5:46 pm

    Poate ma iarta Cioaca pentru ca pana la urma eu i-am dat ideea :)

  3. Filip Lepus said

    am July 22 2008 @ 11:56 pm

    Societatea SC SIMPLUS INVEST SRL a incercat sa inregistreze marca ELODIA insa i-a fost refuzat acest lucru in 26.11.2007.
    Conform OSIM:
    Numar depozit OSIM M 2007 10868.
    Stare Osim: ARP total / Total refusal provisionally

    Dealtfel Simplus Invest SRL detine si http://www.elodia.ro conform ROLTD:
    Domain Holder
    SIMPLUS INVEST SRL
    Bd Burebista 1
    Bloc D15, sc 2, ap. 40
    Sector 3
    xx, 70000, RO
    Phone: +40215890000
    Email: dan@simplus.ro

    Site-ul http://www.elodia.ro este exploatat cu reclame si probabil in asteptare de idei.

  4. Disparitia Elodiei i-a adus 2 milioane de euro lui Dan Diaconescu said

    am August 9 2008 @ 10:50 am

    Asa cum spuneam, pentru Cioaca si mostenitorii Elodiei tot ce au de facut este sa ceara in Justitie drepturile de autor de la televiziuni, sa ceara expertizarea veniturilor realizate de acestea si sa isi ia partea din aceste castiguri; iata de exemplu ca Dan Diaconescu declara ca a castigat 2,0 milioane de euro de pe urma serialului Elodia, insa, eu personal cred ca suma este mult mai mare in realitate, daca astazi 09 august 2008, OTV este pe locul 4 in topul audientelor televiziunilor din Romania iar TVR care are un buget de 100 milioane de euro este doar pe locul 6

    Urban Iulian

    Disparitia Elodiei l-a îmbogatit pe Diaconescu

    Petri?or Obae
    Joi, 07 August 2008

    „Vinovatul“ pentru explozia fenomenului generat de dispari?ia Elodiei Ghinescu, Dan „EloDiaconescu“, se plimb? nestingherit în „garsoniera“ OTV. Zâmbe?te mul?umit.

    G?selni?a lui din ultimul an a stârnit râsete, patimi, a creat vedete, a intrat în folclor ?i a generat audien??. Adic? bani. De când a debutat serialul pe OTV, în septembrie anul trecut, postul a încasat din publicitate aproape dou? milioane ?i jum?tate de euro, dup? estim?rile EVZ.

    Septembrie 2007. Un anume Cristian Cioac?, poli?ist în Bra?ov, anun?a dispari?ia so?iei sale, Elodia Ghinescu. August 2008. C?utarea Elodiei e fenomen na?ional. Au ap?rut jocuri electronice „G?se?te-o pe Elodia“, i s-au dedicat pr?jituri, iar avocata a ajuns subiect de bancuri, de piese de muzic? popular? sau chiar, în locul prea clasicului „Spal?-m?“, pe ma?inile murdare.

    Principalul suspect, chiar Cioac?, are un fan-club, condus de faimoasa Simona Sensual (o alt? vedet? de mucava), care i-a promis cu mâna pe piept c?-i va aduce chiftelu?e la închisoare, dac? va fi g?sit vinovat. OTV a ajuns pe locul trei în clasamentul audien?elor în primetime, dup? Pro TV ?i Antena 1. În intervalul 20.00-2.00 a s?rit pe locul 2!

    „Vinovatul“ pentru explozia fenomenului, Dan „EloDiaconescu“, se plimb? nestingherit în garsoniera sa. Zâmbe?te mul?umit. Ca ?i în studio, unde-?i împarte invita?ii în pro ?i contra Cioac?, în rândul publicului are dou? tabere – fani înr?i?i ?i du?mani înver?una?i ai OTV. To?i se uit? îns?. Diaconescu zâmbe?te iar??i. Lumea comenteaz?, iar el face audien??. ?i bani: aproape dou? milioane ?i jum?tate de euro de când serialul a debutat, în septembrie anul trecut.

    Publicitate prin dou? surse

    Un total de 2,3-2,4 milioane de euro în zece luni, dup? estim?rile EVZ. Încas?ri mici, dac? le compar?m cu un post de calibru. Pe acela?i interval, o televiziune ca Pro TV are deja în vistierie cam 80 de milioane de euro, iar Realitatea TV, devansat? de multe ori de programul lui Diaconescu, aproximativ 12-13 milioane.

    Mici în raport cu posturile mari, încas?rile se raporteaz? la cheltuielile de produc?ie, infime în cazul OTV. Dac? Pro TV cump?r? un film scump, iar Realitatea produce talk-show-uri cu invita?i „grei“ ?i jurnali?ti foarte bine pl?ti?i, Diaconescu aduce în studio nume necunoscute publicului larg, dar cu poten?ial de „magne?i“. Bufoni care vor cu tot dinadinsul s? se vad? la TV. Costurile lui sunt m?runte, în compara?ie cu granzii audiovizualului: cam 2.000 de euro pe o edi?ie Dan Diaconescu în direct!

    Cea mai mare parte a banilor încasa?i de OTV a venit din emisiunea lui Dan Diaconescu: aproape dou? milioane de euro. Estimarea EVZ a fost f?cut? ?inând cont de performan?ele de audien?? ale postului din Pia?a Roman?. În mod normal, un client pl?te?te publicitate în func?ie de ratingul postului. OTV este un caz special.

    Publicitatea intr? pe OTV prin dou? canale. Unul este regia de publicitate DBV Mediahouse (care vinde ?i pentru Realitatea TV). Compania a ajuns s? se ocupe de OTV din martie, dup? ce Sorin Ovidiu Vîntu a cump?rat 20% din „garsoniera“ lui Diaconescu, pentru 20 de milioane de euro, în toamna anului trecut.

    Al doilea canal este Dan Diaconescu, care are în?elegeri personale cu diversele companii care apar în calupurile publicitare. Între cele dou? „canale“ este ?i o împ?r?ire a clien?ilor. DBV vine cu numele „onorabile“ din pia?a de publicitate, ale c?ror reclame sunt pe majoritatea posturilor TV. Dan Diaconescu are în grij? ceilal?i clien?i, cu spoturi ce par desprinse din copil?ria publicit??ii ?i care aduc aminte de începuturile televiziunii postdecembriste.

    Diferen?a apare ?i la modul de „taxare“. Dac? DBV aplic? doar criteriul audien?ei, este greu de estimat cum calculeaz? Dan Diaconescu pre?ul reclamelor pe care le difuzeaz? în emisiune.

    La suma total?, s-ar mai putea ad?uga ?i alte „venituri suplimentare“. În campania electoral?, de exemplu, conform informa?iilor EVZ, un candidat ar fi pl?tit 10.000 de euro ca s? stea o or? pe postul lui Dan Diaconescu. Conform acelora?i informa?ii, în emisiuni precum „Primar de weekend“, edilii ajung tot în schimbul unor sume de bani.

    Dan Diaconescu spune c? încas?rile ultimelor zece luni sunt mai mari ?i se apropie de patru-cinci milioane de euro. De unde diferen?a? Diaconescu spune c? OTV ?i-a întregit încas?rile din transmisii pentru posturi locale ?i produc?ii TV pentru „diver?i clien?i“. Teleshoppingul sau încas?rile din SMS-uri ar contribui la bilan?ul OTV. În leg?tur? cu plata pentru apari?ia pe post, Diaconescu a r?spuns ironic: „Dac? ar fi a?a, o fi OTV singurul post din România care o face…“.

    O brânz? „topit?“ dup? Elodia

    Ca întreaga audien??, ?i clien?ii de publicitate sunt împ?r?i?i în pro ?i contra reclamelor în emisiunea despre Elodia. Brîndu?a Vlanga este directorul DBV Mediahouse ?i poveste?te despre impactul Elodiei în vânzarea de publicitate: „Ne-a ?i ajutat, dar în unele cazuri nu ne-a fost u?or tocmai din cauza serialului. Partea bun? este c? Elodia a atras audien?? ?i, implicit, s-au încasat bani din publicitate“. Cât despre probleme: „Dificultatea vine din faptul c? serialul a fost perceput ca o poveste cu personaje controversate, iar mul?i advertiseri nu au dorit s? se asocieze cu acest gen de produc?ie TV“.

    Elodia a atras îns? ?i fani din rândul publicitarilor. „A fost un client încântat de serialul «Elodia». Campania pentru brânza Delis, de la Delaco, f?cut? de agen?ia CAP, parodia cazul. Chiar Dan Diaconescu era actor. El era în studio, cu invita?i, doar c? subiectul era dispari?ia brânzei Delis“, detaliaz? Brîndu?a Vlanga.

    Magnetul Magda Ciumac

    Audien?a OTV a evoluat odat? cu serialul. La fel ?i încas?rile de publicitate. Cu Cioac? în rolul principal, OTV a atins vârfuri de audien?? în lunile octombrie ?i noiembrie, la scurt timp de la debutul serialului. Banii au fost mai pu?ini. Pe atunci, OTV nu se vindea prin regie. Începutul anului i-a adus o stabilizare a audien?ei, dar ?i a încas?rilor (aproape 200.000 de euro pe lun?). În iunie, Diaconescu a g?sit un nou „magnet“: Magda Ciumac. Încas? rile au ajuns la 400.000 de euro pe lun? ?i, în contextul unei oferte TV slabe (normal? în lunile de var?), programul lui Diaconescu a s?rit pe locurile doi-trei în audien?a de sear?.

    MAI MULTE SERIALE

    Vor urma „Elodii“ de diminea?a pân? seara

    Succesul de audien?? înregistrat cu „Elodia“ l-a f?cut pe Dan Diaconescu s? se gândeasc? la extinderea conceptului, de care este foarte mândru. „Este un talk-show interactiv, cu telefoane în direct, ca o telenovel?“, a detaliat moderatorul pentru EVZ, recunoscând c? ideea serialului „Elodia“, plecat? de la o ?tire de trei rânduri de pe Mediafax, i-a apar?inut în totalitate. „Dac? asta vrea publicul, asta îi vom oferi. Pe mai multe tronsoane orare, vom dezvolta mai multe seriale“, a ad?ugat el. „Crima din Corabia“ este pasul urm?tor ?i este subiectul emisiunii lui Tudor Barbu. Ratingul dicteaz? ?i invita?ii, spune Diaconescu. „Dac? nu face nici un minut cu cel pu?in 3% rating (aproximativ 350.000 de persoane), atunci nu mai apare în studio“. „E ca la un serial. Dac? o serie de zece episoade merge, continu?m ?i noi“, spune el. Audien?a st? ?i deasupra capului, deocamdat?, celebrei Magda Ciumac. Când va disp?rea? „Când coboar? sub pragul minim“, r?spunde Diaconescu.

    PROTAGONI?TI

    Cre?tem odat? cu personajele

    Povestea ?i personajele sunt ingredientele principale ale succesului „Elodiei“. Firul „anchetei“ desf??urate de OTV a magnetizat audien?a cu personajele insolite. În nou? luni de „Elodia“, au fost câteva personaje principale, un grup „de sus?inere“, plus garda de moderatori-instigatori ai OTV. Trecem în revist? doar câ?iva.

    Poli?istul Cioac? – actorul principal din prima serie a „Elodiei“, dublat cu succes de misteriosul avocat Florentin Sorescu.
    Magda Ciumac – actorul principal al seriei relansate. Ap?rut? din senin, ca o posibil? denun??toare. Succesul de audien??, implicit de bani, a transformat-o într-un personaj principal, cu so?ul ei în planul secund. Ca ?i pe „sexosul“ Cioac?, tabloidele au transformat- o într-un sex-simbol.
    Petric? Gheorghe – „Gic? Contra“, pozi?ie asumat? clar prin tricoul inscrip?ionat cu „Prezum?ia de nevinov??ie“.
    Luis Lazarus – omul trei în unu: poli?istanchetator- judec?tor.
    Miresele furate – cu care Dan Diaconescu pigmenteaz? programul în weekend.

  5. Regele Cioaca said

    am August 14 2008 @ 11:59 am

    http://www.gardianul.ro/2008/02/22/eveniment-c2/raspuns_transant_elodia_ghinescu_nu_are_niciun_dosar_la_dna-s109584.html
    Elodia a fost ascunsa la manastirea Namaiesti-CampuLung..A fost dusa acolo vie chiar de catre Cioaca in noaptea de 29-30 August 2007.
    Inregistrarile video din 30 aug 2007 dela Brasov si dela Campulung dovedesc trecerea masinii lui Cioaca. Hardurile respective au fost puse bine la pastrare de o persoana interesata MAI.
    Toti membrii familiei Elodiei o viziteaza des la manastire.
    Mafia politistilor din care face parte Elodia a organizat rapirea tinerei Madalina Motruna, fiica unuia din partea adversa. Initial scopul a fost sa-i santajeze pe cei dela DNA (depe langa Presedentia Basescu) sa abandoneze cercetarile asupra unor fraude. Dar nu s-au inteles si Madalina a fost schingiuita si ucisa. Avertisment clar ca avem in Romania mai multe mafii foarte puternice.

Comment RSS