Atentie s-a deschis procedura insolventei impotriva FOSLER EXPERT SRL

Tweet this

Impotriva debitorului FOSLER EXPERT SRL
s-a deschis procedura insolventei in dosarul 18602 - 2014-10-21
aflat pe rolul Tribunalului BIHOR

Daca aveti bani de recuperat de la aceasta firma va invitam sa ne scrieti urgent la secretariat@urbansiasociatii.ro




Reclamati abuzurile la adresa iulian.urban@gmail.com

Redirectioneaza 2% pentru Asociatia www.asistentapentruconsumatori.ro


2 Comentarii

  1. Urban Viorel » Cazul Livada a fost musamalizat : in 2002 medicii din oras au plecat la greva si au lasat o femeie sa moara said

    am July 21 2008 @ 7:04 pm

    […] http://www.urbaniulian.ro/2008/07/21/cazul-livada-a-fost-musamalizat-in-2002-medicii-din-oras-au-ple… Afisari: 0 « „UE se va pr?bu?i dac? nu va deveni federa?ie” […]

  2. Eduard Armeanu said

    am July 21 2008 @ 10:29 pm

    As fi vrut sa-ti spun colega dar nu mai pot, pentru ca demonstrezi o lipsa de profesinalism ce ar merita adusa la cunostiinta baroului. Iti faci de ras colegii de breasla si numai pentru a-ti face reclama ieftina. La inceput te-am admirat pentru curajul de a te arunca intr-un domeniu atat de complex, dar acum m-am lamurit ca defapt nu pricepi nimic din sistemul sanitar, nici macar legislatia in domeniu nu o cunosti. Si ar fi fost simplu sa o afli daca te-ar fi interesat. Tu nu ai simtit decat un trend in mass-media de a acuza corpul medical in bloc si te-ai gandi sa profiti un pic din asta. Dar sa construiesti un caz pe supozitii si intuitii personale, nici macar cu familia nu ai reusit sa discuti. Am fost in mijlocul evenimentelor de atunci, ca medic, sunt in mijlocul evenimentelor de acum, tot din sistemul sanitar, ca avocat si iti pot confirma ca probleme de malpractice exista si sunt si multe si grave dar procedant asa esti foarte departe de adevar cat si de posibilitate de a indrepta lucrurile. Sper sa nu te superi ca sunt asa vehement dar cred ca avem o responsabilitate de care trebuie sa fim constienti. Daca doresti iti stau la dispozitie cu lamuriri despre aceasta speta.

  3. Ricochet said

    am July 21 2008 @ 11:04 pm

    Comentariu test.
    Acum sa-l vedem pe onorabilul, cat de onest e.

  4. Eduard Armeanu said

    am July 21 2008 @ 11:25 pm

    Acesta este articolul din Adevarul din 2002-02-11:
    ” CNAS acuza medicii din Livada ca au plecat la greva si au lasat o femeie sa moara”

    “Protestele medicilor de familie privitoare la nivelul salarizarii par sa fi facut victime in randul pacientilor. Casa Nationala de Asigurari de Sanatate a acuzat medicii din Livada, judetul Satu Mare, ca au parasit localitatea fara sa mentina o linie de garda pentru urgente. Din acest motiv, in timpul cat medicii plecasera la greva, o femeie a decedat, in lipsa oricarei asistente specializate. Medicii de familie au obligatia sa asigure un volum de activitate de 30 la suta, chiar si in perioada grevei generale. Conducerea CNAS a solicitat Colegiului Medicilor sa reprezinte aceasta breasla din punct de vedere profesional. Si nu demagogic, astfel incat sa nu mai sufere pacientii. Potrivit CNAS, cei care i-au instigat pe medici sa blocheze activitatea dispensarelor ar trebui sa raspunda pentru actiunea lor. In ultima saptamana, atat sindicatul medicilor, cat si mai multe asociatii ale medicilor de familie au protestat fata de bugetele alocate de CNAS pentru acest domeniu. Sindicatul Sanitas, care ii reprezinta pe asistentii medicali, a cerut, de asemenea, un control in cabinetele medicilor de familie, dupa ce unii membri de sindicat au reclamat abuzuri ale doctorilor (plata sub salariul minim pe economie, interzicerea efectuarii concediilor legale, lipsa unor contracte de munca etc.). “Daca medicii nu pot sa atraga destui pacienti pe liste sau nu-si pot gospodari cabinetul, atunci sa-l inchida, nu sa-si transfere ineficienta in carca asistentilor”, a cerut Marius Petcu, liderul Sanitas. Presedintele Colegiului Medicilor, prof. Mircea Cinteza, a acuzat la randul sau CNAS si Ministerul Sanatatii de lipsa dialogului si a cerut ca bugetul alocat acestui domeniu sa fie minimum 9 la suta. In cazul Livada, Colegiul va efectua o ancheta, iar cei vinovati vor fi sanctionati.”
    Stii ca trebuia sa prezinti sursa?

  5. simona sopov said

    am July 21 2008 @ 11:42 pm

    Stimate domnule avocat, incerc sa inteleg ce va determina sa alergati dupa clienti cu o asemenea curicula, dar daca nu cunosteti bine legea si nu stiti ce inseamna medic de familie si care ii sint responsabilitatile legale, conform contractului cadru si a normelor de aplicare, atunci cum ati putea sa reprezentati un client in raport cu un medic de familie, ca asta am inteles de fapt ca faceti aici : Reclama !
    ps. se poate reclama un avocat ?
    ps 2. apropo de logo-ul de jos…care sint efectele adverse si reactiile secundare ale urbicidului ?este obligatoriu de mentionat !

  6. Eduard Armeanu said

    am July 21 2008 @ 11:46 pm

    Ca sa nu spui ca sunt neserios ma poti contacta la malpracticemedical@gmail.com sau 0720332255.

  7. Dr. Catalin Petrencic said

    am July 22 2008 @ 4:06 am

    Am sa fac, ca medic de familie, o analiza pe text:

    “In anul 2002 CNAS acuza public medicii din Livada, judet Satu Mare ca au plecat la greva si au lasat o femeie sa moara, cazul fiind unul care se incadreaza in seria Malpraxisului medical de o gravitate iesita din comun.”

    Presupun ca localitatea Livada este o localitate – comuna, nu am auzit de Orasul Livada. In comuna nu are cum sa fie spital cu sectie si specialisti OG. Inseamna ca in aceasta comuna exista si existau in 2002 CABINETE MEDICALE CU MEDICI DE FAMILIE. Daca supozitia se confirma inseamna ca INFORMATIA D-VOASTRA ESTE FALSA DEOARECE M.F. LUCRAND IN SISTEM PRIVAT NU AVEAU CUM SA FACA GREVA – GREVA SE FACE IN SITUATIA DE PERSONAL ANGAJAT.
    In concluzie, afirmatiile de pana acum pe care le transmiteti sunt false.

    “Protestele medicilor de familie privitoare la nivelul salarizarii a facut victime in randul pacientilor.”

    Faptul ca vorbiti de MF salarizati in 2002, este un alt fals pe care-l afirmati: medicii de familie la acea data erau PATRONI si nu SALARIATI. Deci alt fals in afirmatii.

    “Pentru ca, daca tot era vorba de mitinguri pentru cresterea salariilor, ce mai conta viata unui om.”

    Ori era miting, ori era grava?!

    “Casa Nationala de Asigurari de Sanatate a acuzat in 2002 medicii din Livada, judetul Satu Mare, ca au parasit localitatea fara sa mentina o linie de garda pentru urgente, asa cum erau obligati prin lege.”

    Linia de garda este in spital. Inseamna ca in Livada este totusi spital unde lucreaza medici OG si nu medici de familie. Deci. medicii OG au parasit localitatea si nu medicii de familie.

    “Din acest motiv, in timpul cat medicii plecasera la greva, o femeie a decedat, in lipsa oricarei asistente medicale specializate, pentru ca efectic toate cadrele medicale erau plecate sa protesteze la un miting impotriva nivelului salarizarii . Adica sanatatea pacientilor, si viata lor palesc in fata intereselor financiare , astfel incat spitalul a fost lasat de izbeliste precum un sat fara caini..”

    In sfarsit, am inteles, este vorba de o localitate, unde exista spital si personalul de acolo a plecat la miting. Pai stimate domn, ce cauta medicul de familie in spital, intr-o linie de garda care pleaca la greva? Nimic din toate acestea pana acum nu au legatura cu medicul de familie, care, din punct de vedere organiztoric nu exista. Sa vedem mai departe.

    “Conform legii, medicii de familie au obligatia sa asigure un volum de activitate de 30 la suta, chiar si in perioada grevei generale.”

    Total fals: medicul de familie nu are cum sa faca greva – patronul nu poate cum sa faca greva contra lui – si nu exista nici o lege care sa-l oblige sa efectueze un volum de 30% din activitate. \mf efectueaza 100% sau nimic.

    “Conducerea CNAS a solicitat Colegiului Medicilor sa reprezinte aceasta breasla din punct de vedere profesional.”

    Este de neinteles cine sa reprezinte breasla: Colegiul sau CNAS.

    “Si nu demagogic, astfel incat sa nu mai sufere pacientii.”

    Total de neinteles.

    “Potrivit CNAS, cei care i-au instigat pe medici sa blocheze activitatea dispensarelor ar fi trebuit sa raspunda pentru actiunea lor.”

    In 2002 nu mai existau dispensare ci cabinete medicale care au cu totul alt statut.

    “In 2002, atat sindicatul medicilor, cat si mai multe asociatii ale medicilor de familie au protestat fata de bugetele alocate de CNAS pentru domeniul sanatatii.”

    Medicii de familie nu au sindicat.
    Bugetul Sanatatii nu-l face CNAS ci MS. CNAS avea si el un buget care reprezenta un procent din bugetul snatatii. Informatiile prezentate sunt in necunostinta de cauza.

    “Sindicatul Sanitas, care ii reprezinta pe asistentii medicali, a cerut, de asemenea, un control in cabinetele medicilor de familie, dupa ce unii membri de sindicat au reclamat abuzuri ale doctorilor (plata sub salariul minim pe economie, interzicerea efectuarii concediilor legale, lipsa unor contracte de munca etc.). “Daca medicii nu pot sa atraga destui pacienti pe liste sau nu-si pot gospodari cabinetul, atunci sa-l inchida, nu sa-si transfere ineficienta in carca asistentilor”, a cerut Marius Petcu, liderul Sanitas.”

    Deci la aceasta greva a MF privind salariul a participat si Sindicatul Sanitas care solicita control asupra medicilor care participau la greva pentru marirea salariului. Deci lupul era cu oaia la vanat. Ciudat.

    “Presedintele Colegiului Medicilor, prof. Mircea Cinteza, a acuzat la randul sau CNAS si Ministerul Sanatatii de lipsa dialogului si a cerut ca bugetul alocat acestui domeniu sa fie minimum 9 la suta. In cazul Livada, Colegiul Medicilor a promis in 2002 ca va efectua o ancheta, iar cei vinovati vor fi sanctionati.”

    Si in toata aceasta greva, cu pacienta lasata sa moara, a aparut si Mircea Cinteza care acuza CNAS si MS de lipsa dialogului si promite o ancheta la Livada.

    “Ne-am interesat zilele trecute, din partea http://www.AsistentaPentruConsumatori.ro daca acest caz a avut vreo finalitate, si raspunsul a fost ca, ancheta….nu a fost inca finalizata.Desi au trecut sase ani de zile de la acel moment !”

    Cine “ne-am interesat”, unde si cine v-a raspuns ca ancheta nu a avut nici o finalitate. Ancheta cui: a CNAS, a Colegiului Medicilor, a cui.

    “Din pacate nu am reusit sa gasim pe nimeni din familia femeii care a decedat atunci, astfel incat facem un apelpublic pe aceasta cale la orice persoana care cunoaste rude ale acesteia sa imi scrie la adresa iulian.urban@gmail.com pentru ca nu vrem sa lasam lucrurile asa si vrem sa deschidem proces impotriva celor vinovati de aceasta drama petrecuta in 2002.”

    Cine vrea sa deschida proces? Dumneavoastra? In ce calitate? Si care sunt dupa parearea dumneavoastra vinovatii:
    -medicii de familie care au plecat la greva – nu exista asa ceva
    -medicii de familie care nu au asigurat 30% volum de activiate – nu exista asa ceva
    -asistentii medicali care aerau si ei la greva cu medicii sa protesteze medicilor – nu exista asa ceva
    -Colegiul Nedicilor care nu s-a tinut de promisiune sa faca ancheta la Livada

    Stimate domn, ceea ce scrieti da dovada de necunoastere, un ghiveci de informatii false care nu folosesc nimanui si care fac mai mult rau decat bine daca intradevar la Livada a existat o drama.

  8. gino said

    am July 22 2008 @ 9:27 am

    Intamplator sunt medic de familie. Spun intamplator pentru ca as fi putut fi si avocat si taran agricultor si orice pe lumea asta. Indiferent de natura profesiei mele, dar mai ales pt ca sunt medic trebuie sa va atrag atentia ca respectarea blazonului familiei dumneavoastra presupune o minima informare inainte de lansarea unei astfel de actiuni. Mesajul dv contine un nemar foarte mare de inexactitati care, in mod evident, invocarea numai a uneia dintre acestea, ar duce la respingerea cazului in fata oricarei instante din aceasta tara. Eu stiu ca un reprezentant al legii trebuie el insusi sa respecte legea inainte de a cere altora sa o faca. Ori daca, ceea ce scrieti dumneavoastra apare in cotidiene iar aceste informatii se dovedesc a nu putea fi sustinut cu probe si articole de lege se cheama calomnie!
    Cu respect
    Dr. Dumitra

  9. Marieana Dumitrescu said

    am July 22 2008 @ 11:03 am

    E frumos si nobil ca vrei sa afli adevarul din 2002. Dar, domnule avocat, e bine mai intai sa studiezi care a fost situatia si, abia dupa aceea sa te lansezi in acuzatii. Nu pleca doar de la un articol aparut in presa fara sa te documentezi. Studiaza cazul si treci la acuzatii doar cand poti demonstra, (daca ai ceva de demonstrat) cu argumente solide si fundamentate pe date reale.Doresti sa demonstrezi o greseala pornind cu o greseala profesionala? Doresti sa-ti faci reclama acuzand fara sa stii de ce? poate ca ai dreptate dar, nu te grabi sa faci afirmatii nefondate. Iti doresc succes in cariera pe care, se pare , vrei sa o faci fara sa te intereseze si latura financiara(?!)

  10. Iulian Urban said

    am July 22 2008 @ 11:48 am

    D-le Avocat Eduard Armeanu
    Vad ca dvs. incercati sa va specializati in zona cazurilor de Malpraxis medical.
    Ca atare, nu inteleg daca tot ai trecut din tabara medicilor in cea a avocatilor care se ocupa de cazurile de malpraxis[ sau poate ca esti specializat in apararea medicilor acuzat de malpraxis ] , ce te deranjeaza la faptul ca, noi incercam sa facem mai mult pentru romanii care si-au dus rudele la groapa din cauza crasei indiferente a medicilor, decat sa le dam ocazia sa se planga in presa si anume, SA CEARA JUSTE DAUNE SI DESPAGUBIRI de la cei care le-au rapit de langa ei pe cei dragi.
    Ce te deranjeaza ca cineva alege sa le acorde sprijin celor care nu au deschis procese medicilor si spitalelor, pentru ca nu si-au permis plata taxelor si onorariilor ?
    Vad ca ai in constructie un site http://www.medlaw.ro asa ca esti LIBER domnule, sa faci acelasi lucru sau ce vrei la dumneata pe site.
    Eu, ca initiator al proiectul AsistentaPentruConsumatori.ro sprijin financiar din banii mei, victimele malpraxisului medical, si-i incurajez ssa ceara daune de la cadrele medicale si spitalele unde si-au nenorocit viata;
    Dumneata faci asa ceva ?
    Si daca mai vrei sa stii, ne asumam si faptul ca, platim eventualele cheltuieli de judecata daca procesele celor care acuza medicii de malpraxis s-ar pierde, adica imi asum riscul in proportie de 100 % , la fel si investitia financiara in proces, astfel incat, daca vrei sa ajuti consumatorii romani care sunt victime ale sistemului medical , sa obtina daune, este ok, daca nu , te invit sa nu imi dai mie lectii de moralitate.
    Normal ca nu convine breselei medicilor ca oamenii sunt invatati sa lupte pentru drepturile lor, insa asta este, nu aveti ce face, iar Justitia da din ce in ce mai multe verdicte impotriva acestor cazuri de malpraxis.

    Urban Iulian

  11. Adrian Grom said

    am July 22 2008 @ 11:50 am

    Conform celor spuse de colegul meu mai sus nici eu nu as apela la serviciile dumneavoastra. Din cite stiu eu (poate ma insel si descoperiti “America”din sistemul sanitar) medicii de familie nu sint angajati. Nefiind angajati, de unde ati scos “gogorita” cu 30%? Pentru urgentele medicale exista camera de urgenta a spitalului, serviciul de ambulanta. Medicul de familie nu raspunde la urgente pentru ca in curricula de pregatire nu exista pregatirea pentru servicii de urgenta decit pentru acordarea primului ajutor. Conceptul de “linie de garda” nu exista in medicina de familie decit in cazul centrelor de permanenta.
    Daca ati fi citit un pic de legislatie …
    Pacat de numarul mare de asociatii la care sinteti membru.
    PS. In ceea ce priveste salarizarea asistentelor daca ati fi vazut bugetul unui cabinet poate l-ati sfatui pe domnul Petcu sa transfere la rindul lui obligatiile sindicatului acolo unde are membri, adica in sistemul bugetar. Asistentele de la cabinetele medicilor de familie sint angajate in regim privat si putem da replica, ca si dumnealui, “daca nu le convine salarizarea, sa incheie relatia contractuala cu medicul de familie, nu sa creasca presiune pe bugetul cabinetului”

  12. SRI said

    am July 22 2008 @ 11:54 am

    Eduard ce faci tu e o mare mizerie ! Oare ti-ar place daca sotia, copilul tau sau o ruda ar fi lasata sa moara sau ar ramane leguma pe viata din cauza nesimtirii si incompetentei medicilor ? Ca vad ca te lafai cu fel de fel de argumente penbile insa uiti esenta . Felicitari cu aceste initiative de a ajuta consumatorii, mai ales in acest caz legat de sistemul medical din tara noastra care a ajuns aici datorita nesimtirii crunte si lipsei de pedepse dure la adresa celor care isi spun medici , doctori, etc. SA VA FIE RUSINE MA, DISTRUGETI VIETI SI OMORATI OAMENI MACELARILOR !INSA PEDEAPSA VA VENI !

  13. Ziua said

    am July 22 2008 @ 12:00 pm

    Furaciunea malpraxis
    — Nici un doctor nu si-a pierdut dreptul de practica, desi au fost nenumarate cazuri de culpa medicala. Nici un asigurator nu a trebuit sa plateasca politele incheiate de catre medici

    Societatile de asigurari din Romania s-au imbogatit pe spatele doctorilor si a furnizorilor de servicii medicale si/sau farmaceutice. Toate cadrele medicale au fost obligate prin lege, inca de pe vremea Guvernului Nastase, sa plateasca o polita de asigurare pentru malpraxis. Pana in prezent insa nu s-a inregistrat nici un caz de pacient despagubit in urma actelor de malpraxis. Spre deosebire de Romania, in Europa Occidentala nu toti medicii sunt obligati sa plateasca o taxa pentru malpraxis. De asemenea, in momentul de fata, in Romania nu exista un sistem clar prin care pacientul sa aiba acces la despagubiri.
    Fiecare dintre cei 15.000 de medici stomatologi, de pilda, trebuie sa achite o polita de asigurare de zece milioane de lei, iar fiecare din cei cinci mii de chirurgi una de sapte milioane de lei. De asemenea, fiecare dintre cei 14.500 de medici de familie au obligatia de a achita o polita de asigurare de patru milioane de lei, iar fiecare dintre cei noua mii de medici specialisti o polita in valoare de cinci milioane de lei. La randul lor, fiecare dintre cei 200.000 de asistenti medicali trebuie sa achite o polita de asigurare de cate un milion de lei. Totalul sumelor platite obligatoriu de catre acesti asigurati atinge aproape 17 milioane de euro. Cum legea reformei din Sanatate (95/2006) a impus si rezolvarea raspunderii civile pentru furnizorii de servicii medicale (spitale de stat sau private, cabinete etc), la cele 17 milioane de euro se adauga alte 15 milioane de euro. Platite de asa numitii furnizori de servicii medicale si/sau farmaceutice (sutele de spitale si miile de cabinete de stat si private etc).
    Dupa cum se poate observa, acest sistem de asigurari pentru raspunderea civila genereaza anual in jur de 32 milioane de euro. O suma considerabila pentru o tara in prag de integrare, in conditiile in care nu s-a inregistrat pana acum nici un caz de pacient despagubit civil (material) in urma actelor de malpraxis. In aceste conditii este evident ca, de cativa ani buni, cei care incaseaza aceste polite au prosperat puternic.
    Acreditari discretionare
    Potrivit legii reformei in Sanatate nr.95/2006, nu orice societate de asigurari va putea incasa polite de la furnizori de servicii medicale sau de la persoanlul medico-sanitar. Inca din perioada anilor 2002-2004, firmelor de asigurari, interesate de acest domeniu, li s-a impus un filtru de selectie prin Casa Nationala de Asigurari de Sanatate (CNAS), dar si prin asa-numita Comisie de Supraveghere a Asigurarilor (CSA). Cu alte cuvinte, numai anumite societati de asigurari, agreate de CSA si de CNAS, vor musca din “cascavalul” zecilor de milioane de euro. Daca in 2003 doar patru firme de asigurare erau agreate de Casa Nationala a Asigurarilor de Sanatate, numarul acestora depaseste acum 16. La inceputul fiecarui an se declansaza campania de asigurari pentru malpraxis. Procedura este aceeasi ca si in cazul asigurarilor obligatorii RCA. Promotii, reduceri sau pachete de asigurari.
    Acest incorect mecanism de selectie, mostenit de regimul Aliantei D.A. de la guvernarea PSD, a fost denuntat de presedintele Camerei Federative a Medicilor din Romania (CFMR), dr. Dan Peretianu: “CNAS abuzeaza si a intrat in ilegalitate atunci cand a acreditat patru sau mai multe societati de asigurari pentru raspunderea civila medicala.(…) Presedintele CNAS a introdus criterii de acreditare complet arbitrare, nici macar discutate in CA al CNAS. Societatile de asigurari functioneaza dupa regula institutiilor comerciale. “Nu trebuie incalcat principiul constitutional conform caruia “statul trebuie sa asigure liberatea comertului, protectia concurentei loiale…”.
    Incaseaza, dar nu platesc
    Pana in momentul de fata, nici un doctor nu si-a pierdut dreptul de practica, desi au fost nenumarate cazuri legate de malpraxis. Mai mult, asiguratorii nu au trebuit astfel sa plateasca nimic la politele incheiate de catre medici. Agentiile de asigurari pana acum s-au marginit doar la incasarea politelor, fara a plati vreun ban. Un medic achita, in medie, 100-130 de euro/an. Numai ca, in majoritatea cazurilor, acestia platesc in necunostinta de cauza, doar pentru ca asa prevede legea.
    Suma pentru care medicul este asigurat se invarte in jurul cifrei de 100.000 de euro. Pentru cei care lucreaza in spitale, banii le sunt retinuti direct de pe statul de plata. Cei mai expusi sunt, firesc, medicii chirurgi care platesc in general o suma mai mare pentru polita decat cei de la medicala. Cabinete particulare incheie si ele polite pentru angajati. Sunt si medici, care in nume personal platesc astfel de asigurari. Pentru asiguratori a devenit o mina de aur, atat timp cat ei doar incaseaza banii, neexistand cazuri in care au fost nevoiti sa plateasca greselile medicilor. Astfel, este evident ca firmele de asigurari sunt cele care castiga din toata aceasta afacere.
    Silviu ALUPEI, Mihnea TALAU
    http://www.ziua.ro/display.php?data=2006-11-15&id=211198

  14. Iulian Urban said

    am July 22 2008 @ 12:03 pm

    Ma bucura aceasta mobilizare a medicilor de familie si solidaritatea de care dau dovada.
    Am o intrebare pentru dvs.

    CE EXPLICATII DATI FAMILIEI ACESTEI FEMEI CARE A FOST TRIMISA SA MOARA ACASA ? SAU ATI VREA SA O INVATATI SA NU DEA IN JUDECATA CADRELE MEDICALE VINOVATE DE MOARTEA CELEI CARE LE-A FOST SOTIE, MAMA, SORA ? SA STEA PASIVI SA SE RESEMNEZE NU ? ASTA ESTE SOLUTIA PE CARE O DORITI SI CARE VA CONVINE ?

    Culpa medicala controversata
    Femeia din Târgoviste, a carei familie acuza medicii Spitalului Municipal ca au refuzat sa o interneze pe motiv ca unitatea medicala este foarte aglomerata si ca nu sunt paturi libere, a murit la aproape trei saptamâni de la ultima solicitare de servicii medicale în judetul Dâmbovita. Conducerea Autoritatii de Sanatate Publica Dâmbovita a precizat ca Valeria Blaj a murit la 20 de zile de la ultima solicitare de servicii medicale în judetul Dâmbovita si ca ancheta în acest caz va putea fi terminata dupa aflarea rezultatelor necropsiei. Familia femeii care a fost gasita moarta în locuinta sa din Târgoviste acuza medicii Spitalului Municipal ca au refuzat sa o interneze pe motiv ca unitatea medicala este foarte aglomerata si ca nu sunt paturi libere. Directorul adjunct al Autoritatii de Sanatate Publica (ASP) Dâmbovita, dr. Ovidiu Chetan, a declarat ca institutia a sesizat Colegiul Medicilor în acest caz si a început o ancheta pentru a stabili împrejurarile în care femeii i-ar fi fost refuzata internarea. Potrivit lui Chetan, responsabilitatea revine, în final, medicului de la Spitalul Municipal Târgoviste, care a decis ca femeia poate fi tratata si în sistem ambulatoriu. Conform directorului adjunct al ASP Dâmbovita, în ziua în care medicul de la Spitalul Municipal la care a ajuns femeia a decis tratarea acesteia la domiciliu, în sectie ar fi fost 30 de locuri si 39 de pacienti internati. Reprezentantul ASP a mai spus ca doctorul a scris pe biletul de trimitere catre medicul de familie: “Nu sunt locuri. Se recomanda repaos la domiciliu”.

    http://www.gardianul.ro/2008/02/11/societate-c12/medicii_acuzati_de_malpraxis_suspendati_pana_la_finalizarea_cercetarilor-s108901.html

  15. Iulian Urban said

    am July 22 2008 @ 12:09 pm

    In vreme ce medicii ne ucid copii din crasa neglijenta si ignoranta asa cu citim mai jos
    Medicii de la Spitalul Barlad acuzati de malpraxis

    Publicat 20 June 2008, http://iasi.comunicat.ro/sanatate/medicii-de-la-spitalul-barlad-acuzati-de-malpraxis

    Parintii unui copil nascut la Spitalul din Barlad ii acuza pe medicii de malpraxis. Baietelul nascut cu o greutatea de 3.600 de grame, a fost tranportat in stare foarte grava la Spitalul “Cuza Voda” din Iasi la cinci zile dupa nastere. Parintii ii acuza pe medicii de la Barlad de neglijenta in serviciu si ca nu s-au ocupat cum trebuie de baiatul lor. Copilul a fost transferat in stare grava la Spitalul Cuza Voda unde a decedat in urma unei hemoragii intracraniene.
    “In a cincea zi de viata, bebelusul a suferit o criza de apnee. Copilul a fost ventilat cu un balon la Spitalul din Birlad pina a ajuns ambulanta noastra care l-a intubat si conectat la un aparat de ventilatie mecanica. Copilul se afla in stare foarte grava avea convulsii si nu putea respira singur. Pe perioada internarii la Spitalul Cuza Voda, a fost ventilat mecanic, fiind in coma de garda IV si neavand activitate cerebrala. Copilul a suferit in a cincea zi de la nastere sindromul hemoragiei noului nascut, diagnostic confirmat si la necropsie. Avea hemoragie intracraniaca, digestiva si pulmonara. Este un caz nefericit insa astfel de complicatii apar in primele zilele de viata”, ne-a declarat dr. Mariana Stamatin, directorul medical al spitalului.

    Stiti ce fac medicii in acest timp ? EI BINE INVATA CUM SA SE APARE DE CONSUMATORII CARE VOR SA LE DESCHIDA PROCESE PENTRU MAPLRAXIS. ADICA INVATA CUM SA LUPTE SA NU PLATEASCA PENTRU COPILUL DE MAI SUS TRIMIS LA CIMITIR DIN INCOMPETENTA LOR;
    NU VA ESTE RUSINE ?
    Cititi aici
    http://maiarizescu.blogspot.com/2007/09/vaccinul-de-malpraxis.html

  16. Iulian Urban said

    am July 22 2008 @ 12:14 pm

    TUTUROR MEDICILOR DE FAMILIE CARE AU POSTAT AICI PANA ACUM LE TRANSMIT :

    NU INCERCATI SA VA DATI LOVITI PENTRU CA EU NU VORBESC DIN CARTI SAU DE LA STIRILE DE LA 5 DE LA PROTV.

    Din cauza unui medic de familie exact ca voi, baietelul meu era sa moara la 2 saptamani pentru ca un idiot de medic de familie, unul care probabil ca s-ar arunca sa dea sfaturi la fel ca voi, un gunoi uman, in loc sa ma trimita sa il opereze de STENOZA DE PILOR, imi spunea ca baietelul meu varsa de la apa folosita la prepararea laptelui.

    PAI VOI STITI CE ESTE AIA SA VA MOARA UN COPIL ? NU V-AR FI RUSINE , sa veniti cu asemenea ineptii.

    DUCETI-VA VOI, DESTEPTI DE MEDICI DE FAMILIE CE SUNTETI, PLINI DE SFATURI PROSTE, DUCETI-VA SI OPERATI-VA COPILUL DE TREI SAPTAMANI, DIN CAUZA UNUI IDIOT DE MEDIC DE FAMILIE CARE NU STIA PE CE LUME TRAIESTE, SI SA TRAITI “SENZATIA” EXTRAORDINARA, DE A VI SE SPUNE CA ” NU STRICA SA VORBITI SI LA CAPELA BISERICII DIN CURTE CA ESTE MICUT SI NU SE STIE DACA REZISTA”.

    Si eu imi fac reclama ? Nu, eu deschid mintea oamenilor sa nu va mai tolereze bataile de joc si sa va dea in judecata sa va ceara daune ca sa va intre in cap ca ori va alegeti alte meserii ori va faceti treaba cu responsabilitate.

  17. VIOREL URBAN said

    am July 22 2008 @ 12:21 pm

    Pentru toti medicii si cei aflati in legatura cu sistemul medical care bat campii aici si folosesc cuvinte mari va spun doar ca ar trebui SA VA FIE RUSINE ! CUM VA PERMITETI SA DISTRUGETI VIETI SI SA LASATI OAMENI SA MOARA CA APOI NU STIU CE COLEGIU SAU ALTI INDIVIZI SA VA DEA AMENZI STUPIDE SI SANCTIUNI DE RASUL LUMII ? VORBITI AICI SA VA AFLATI IN TREABA , NU ATI AVUT PROBABIL PROBLEME SI SUNTETI ATAT DE IGNORANTI SI FUDULI INCAT CREDETI CA NU O SA VA AFECTEZE ACEST SISTEM MIZERABIL IN CARE VIATA OMULUI NU MAI CONTEAZA ! CE JURAMANT AL LUI HIPOCRAT DRAGILOR CAND VOI BAGATI OAMENI IN MORMANT SAU FACETI DIFERITE “GRESELI” ?! PANA ACUM NU AU FOST OAMENI CARE SA STEA DE CAPUL VOSTRU SI SA VE DEA IN JUDECATA INSA TIMPUL ACEST VINE SI O SA VEDETI CE INSEAMNA SA INCEAPA OMUL SA SE FOLOSEASCA DE DREPTURILE SALE SI SA NU MAI ACCEPTE BATAIA VOASTRA DE JOC , MISTOURILE SAU GLUMITELE VOASTRE ! SA SARITI ASA SA AJUTATI OAMENI, SA FACETI BINE NU ATI FACE INSA IATA CAND ZICE CINEVA DE VOI REPEDE VA DECLARATI ATOTSTIUTORI SI MARI DOCTORI ! RUSINE !

  18. Urban Iulian » In vreme ce cazurile de malpraxis se inmultesc, medicii in invata cum sa se apere de reclamatiile victimelor said

    am July 22 2008 @ 12:55 pm

    […] Cazul Livada a fost musamalizat : in 2002 medicii din oras au plecat la greva si au lasat o femeie s… (536) var so = new SWFObject(“http://www.urbannews.ro/libz/flash/600.swf”, “mymovie”, “160”, “600”, “8”, “#ffffff”); so.write(“flashcontent”);   […]

  19. razvan said

    am July 22 2008 @ 3:03 pm

    D-lor medici de familie, de garda sau de orice alta specializare ati fi , daca tot sunteti asa de loviti in soarta ca au inceput romanasii sa va tarasca prin tribunale pentru incompetenta voastra, cum va explicati faptul ca romanii CARE DAU BANI LA BUGETUL ASIGURARILOR SOCIALE au ajuns SA ISI FACA ANALIZELE PE BANI IN UNGARIA ? Nu cumva de frica ca aici voi aveti grija sa-i bagati la garsoniera cu usa in tavan ?
    Asta este dovada incompetentei voastre

    Românii dau fuga în Ungaria pentru analize medicale
    Scris de Cornelia Popescu , Curentul
    Serviciile medicale din România, de care ministrul Eugen Nicol?escu este tot mai mândru, îi determin? pe români s? aleag? varianta Ungaria atunci când vine vorba de analize medicale la nivel european. Un centru medical din Timi?oara nu mai pridide?te cu program?rile românilor pentru analize ?i tratamente medicale în Ungaria. Avantajele sunt multiple, de la costurile mai mici, la aparatur? performant? ?i respect din partea personalului medical. În acest timp, Nicol?escu continu? r?zboiul cu farmaci?tii, prefec?ii, ziari?tii ?i cu oricine îndr?zne?te s? critice m?surile sale.

    Pacien?i mor?i. Medici m?cel?ri?i de rudele unor pacien?i netrata?i corespunz?tor. Medici sanc?iona?i pentru erori medicale. Aceasta ar fi radiografia unui sistem bolnav, realitate pe care mai-marele Eugen Nicol?escu nu vrea s? o vad? ?i nici s? o recunoasc?. Disperarea ministrului s?n?t??ii, Eugen Nicol?escu, a atins cote alarmante, lucru confirmat ?i ieri, în cadrul videoconferin?ei cu reprezentan?ii din teritoriu ai autorit??ilor sanitare. Nu este prima oar? când liberalul isterizat de atâtea critici sare la gâtul ziari?tilor ?i îi ceart? pentru c? nu scriu dup? bunul s?u plac. La sfâr?itul s?pt?mânii trecute, Nicol?escu le-a cerut jurnali?tilor s? devin? partenerii ministerului ?i s? contribuie la m?rirea încrederii românilor în medici ?i în sistemul sanitar.

    Chiar dac? ministrul î?i dore?te ca încrederea oamenilor în sistemul sanitar s? creasc?, autorit??ile sanitare din Timi?oara îl contrazic pe fa?? pe ?eful lor de la Bucure?ti. Dovad? st? faptul c? un centru din Timi?oara s-a specializat în programarea românilor pentru tratamente medicale în Ungaria. Oamenii spun ce îi doare ?i sunt programa?i la un specialist din Ungaria. Cei care doresc s? beneficieze de tratament medical în ?ara vecin?, dar nu cunosc medici acolo, pot apela la serviciile unui centru de programare medical? din Timi?oara. Aici poate veni orice persoan?, dar mai întâi trebuie s? pl?teasc? 120 de euro. Spre deosebire de alte centre de acest tip din ?ar?, la Timi?oara, pacien?ilor li se cer investiga?ii medicale complete, care ulterior sunt traduse în maghiar? ?i trimise medicilor de la spitalele din Ungaria. Astfel, în momentul în care pacientul ajunge la specialist, acesta ?tie exact care e problema. În plus, facturile primite în Ungaria sunt traduse de c?tre medicii din Timi?oara, astfel încât pacien?ii asigura?i î?i pot deconta o parte din cheltuieli la Casa Jude?ean? de Asigur?ri de S?n?tate. Cei care nu vor s? se deplaseze pân? la Timi?oara, pot trimite prin fax analizele, pentru a fi programa?i la specialistul de care au nevoie. Consilierea pacien?ilor se face gratuit. În atare condi?ii, nu în?elegem cum de vrea ministrul s? ne fac? s? nu vedem gunoiul din curtea institu?iei pe care înc? o conduce pentru o vreme.

  20. razvan said

    am July 22 2008 @ 3:04 pm

    D-lor medici de familie, de garda sau de orice alta specializare ati fi , daca tot sunteti asa de loviti in soarta ca au inceput romanasii sa va tarasca prin tribunale pentru incompetenta voastra, cum va explicati faptul ca romanii CARE DAU BANI LA BUGETUL ASIGURARILOR SOCIALE au ajuns SA ISI FACA ANALIZELE PE BANI IN UNGARIA ? Nu cumva de frica ca aici voi aveti grija sa-i bagati la garsoniera cu usa in tavan ?
    Asta este dovada incompetentei voastre

    Românii dau fuga în Ungaria pentru analize medicale
    Scris de Cornelia Popescu , Curentul
    Serviciile medicale din România, de care ministrul Eugen Nicol?escu este tot mai mândru, îi determin? pe români s? aleag? varianta Ungaria atunci când vine vorba de analize medicale la nivel european. Un centru medical din Timi?oara nu mai pridide?te cu program?rile românilor pentru analize ?i tratamente medicale în Ungaria. Avantajele sunt multiple, de la costurile mai mici, la aparatur? performant? ?i respect din partea personalului medical. În acest timp, Nicol?escu continu? r?zboiul cu farmaci?tii, prefec?ii, ziari?tii ?i cu oricine îndr?zne?te s? critice m?surile sale.

    Pacien?i mor?i. Medici m?cel?ri?i de rudele unor pacien?i netrata?i corespunz?tor. Medici sanc?iona?i pentru erori medicale. Aceasta ar fi radiografia unui sistem bolnav, realitate pe care mai-marele Eugen Nicol?escu nu vrea s? o vad? ?i nici s? o recunoasc?. Disperarea ministrului s?n?t??ii, Eugen Nicol?escu, a atins cote alarmante, lucru confirmat ?i ieri, în cadrul videoconferin?ei cu reprezentan?ii din teritoriu ai autorit??ilor sanitare. Nu este prima oar? când liberalul isterizat de atâtea critici sare la gâtul ziari?tilor ?i îi ceart? pentru c? nu scriu dup? bunul s?u plac. La sfâr?itul s?pt?mânii trecute, Nicol?escu le-a cerut jurnali?tilor s? devin? partenerii ministerului ?i s? contribuie la m?rirea încrederii românilor în medici ?i în sistemul sanitar.

    Chiar dac? ministrul î?i dore?te ca încrederea oamenilor în sistemul sanitar s? creasc?, autorit??ile sanitare din Timi?oara îl contrazic pe fa?? pe ?eful lor de la Bucure?ti. Dovad? st? faptul c? un centru din Timi?oara s-a specializat în programarea românilor pentru tratamente medicale în Ungaria. Oamenii spun ce îi doare ?i sunt programa?i la un specialist din Ungaria. Cei care doresc s? beneficieze de tratament medical în ?ara vecin?, dar nu cunosc medici acolo, pot apela la serviciile unui centru de programare medical? din Timi?oara. Aici poate veni orice persoan?, dar mai întâi trebuie s? pl?teasc? 120 de euro. Spre deosebire de alte centre de acest tip din ?ar?, la Timi?oara, pacien?ilor li se cer investiga?ii medicale complete, care ulterior sunt traduse în maghiar? ?i trimise medicilor de la spitalele din Ungaria. Astfel, în momentul în care pacientul ajunge la specialist, acesta ?tie exact care e problema. În plus, facturile primite în Ungaria sunt traduse de c?tre medicii din Timi?oara, astfel încât pacien?ii asigura?i î?i pot deconta o parte din cheltuieli la Casa Jude?ean? de Asigur?ri de S?n?tate. Cei care nu vor s? se deplaseze pân? la Timi?oara, pot trimite prin fax analizele, pentru a fi programa?i la specialistul de care au nevoie. Consilierea pacien?ilor se face gratuit. În atare condi?ii, nu în?elegem cum de vrea ministrul s? ne fac? s? nu vedem gunoiul din curtea institu?iei pe care înc? o conduce pentru o vreme.

  21. Adrian D said

    am July 22 2008 @ 3:18 pm

    In mod normal m-as fi multumit doar cu citirea acestui articol. Din pacate pentru stimatii medici care isi apara drepturile democratice cu atata vehementa, numai in ultimele saptamani am fost implicat sau martor al unor intamplari de-a dreptul incredibile. NU acuz o anumita tagma a medicilor, si poate medicii de familie sunt cei mai putin vinovati (si cu o pregatire mult peste medie) de ceea ce se intampla in sistemul sanitar romanesc, la polul opus aflandu-se de departe medicii de pe salvarile de stat sau particulare. Nici nu voi detalia cazurile de nepricepere crasa si indiferenta totala pe care am ajuns sa le cunosc de foarte aproape. Insa am sa va spun doar atat:
    1. Socrul meu este internat in spital la terapie intensiva dupa ce o colega a dvs. (al carei nume promit ca il voi afla) nu a fost in stare sa citeasca o electrocardiograma si a catalogat un infarct drept criza de bila. In consecinta scocrul meu a stat pe regim alimentar drastic timp de 5 zile si a continuat sa ZUGRAVEASCA si sa amenajeze gradina faa sa stie ca o buna parte din inima lui nu mai functioneaza. Din fericire tot un doctor i-a salvat (probabil) viata printr-un diagnostic rapid si corect, dar dupa ce persoana in cauza si-a pierdut cunostinta si a ajuns in stare extrem de grava la spital
    2. Mentionez ca aceeasi persoana in urma cu numai cativa ani putea sa moara deoarece o criza de astm foarte puternica a fost identificata ca “raceala” de medicul de salvare. Numai la insistentele sotiei doctorul a binevoit sa ii faca un examen amanuntit si sa il transporte in coma la spital. De subliniat aici ca masina de salvare NU AVEA INSTALATIE DE OXIGEN IN DOTARE.
    3. Tatal unei colege a fost diagnisticat cu RACEALA de o alta doctorita de slavare, el avand de fapt tumoare pulmonara ?!? Poata doamna doctor nu stie ca primul si cel mai evident simptom al unei raceli la plamani este febra?!?
    4. Atat eu, cat si un alt prieten am fost lasati sa ne tavalim la propriu prin case de durere de rinichi, in doua dimineti distincte desigur, fara ca dupa multe ore si nenumarate telefoane la salvare masinile nici macar sa nu fi plecat spre destinatii? In ambele cazuri medicii de garda erau in tot acel timp la cafele, dupa cum gratios ne-au destainuit asistentele de la serviciul telefonic
    5. Un membru al familiei mele, in varsta fiind a fost diagnosticat de medicii de la Puls cu glicemie scazuta in urma unei crize foarte puternice, ulterior descoperindu-se ca de fapt batrana avea insuficienta cardiaca. Am platit 3 mil lei pentru o perfuzie cu glucoza care nu a folosit la absolut nimic si putea duce la moartea pacientului

    Socrul meu a platit asigurari de sanatate vreme de 40 de ani, dintr-un salariu apreciabil. In schimb s-a ales cu doi medici care puteau sa il ucida cu seninatate. Este intr-adevar o minune ca inca mai traieste. Eu insumi platesc in jur de 4 mil lei, lunar, pe aceste asigurari. In toti cei 12 ani de munca am avut nevoie de o singura internare, pe care mi-am platit-o desigur si tot nu am putut primi pe perioada spitalizarii mai mult decat Algocalmin pentru durerile de care sufeream. Cand am vut nevoie de un amarat de Omez acesta nu s-a putut compensa pe asigurarea mea, cu toata bunavointa medicului de familie, datorita depasirii plafonului, si a trebuit trecut pe asigurarea mamei?!?! Un Omez costa 200.000 lei.

    Asa ca da, domnilor doctori, sunteti marea majoritate de o nesimtire crunta si o indolenta fantastica si voi si asistentele care ne lasa sa putrezim prin paturi de spital fara sa ne platim cu 100.000 pe zi paharul de apa. Si mai de pus la zid sunt asa-zisii avocati care va apara interesele murdare si ministerul care va asigura spatele, in timp ce noi platim din propiul buzunar niste servicii pe care nu le primim iar drept rasplata suntem ucisi cu indiferenta. Daca ati avea macar un pic de inteligenta ne-ati tine in viata, macar cat sa va putem plati in continuare.

    Multumesc

  22. Ana Dina said

    am July 22 2008 @ 5:53 pm

    “Sunt unul dintre medicii de familie, pe care-i calomniati dvs. in corpore, domnule Urban. Lucrez in sist. asigurarilor sociale de sanatate inca de la inceput. Am facut 6 ani de facultate, specializare, primariat, nenumarate alte cursuri si competente – toate astea numai pt. a fi cat mai capabila sa SALVEZ vieti omenesti, SA VINDEC, SA ALIN SUFERINTA, lucruri pe care numai doctorii le pot face in privinta sanatatii oamenilor. Ma dedic trup si SUFLET pacientilor mei, incercand prin toate mijloacele sa-i ajut cat mai mult din postura mea de medic de familie. In fiecare zi ascult cu rabdare si CAT MAI MULT CALM posibil oamenii care vin la mine sa-si spuna suferinta, chiar daca mai sunt si cate unii nesimtiti si nerecunoscatori – sa zic ca dumneavoastra?, care nu doresc decat ilegalitati si se intrec in a-mi arata EI mie ce multa medicina stiu de la televizor sau de la tata Leana de pe banca. Ii tratez SI pe acestia cum stiu mai bine, facand sfortari sa raman calma, PENTRU CA DACA-MI PIERD CALMUL, STIU F. BINE CA NU VOI MAI PUTEA JUDECA ATAT DE CORECT CAZUL SI NU VOI MAI FI CAPABILA SA-I DAU TOATE SFATURILE CARE-I TREBUIESC! LUI!!! PACIENTULUI! NU MIE! SI EL VA FI CEL CARE VA SUFERI IN PRIVINTA SANATATII, CARE E BUNUL CEL MAI DE PRET AL OMULUI!
    ASTA SE POATE INTAMPLA CAND UNUL CA DUMNEAVOASTRA VINE SI MA BARAIE LA CAP CU TAMPENII, ABERATII FARA VREUN FUNDAMENT, IDIOTENII!
    Cum ziceam, continui sa raman CALMA, spre BINELE PACIENTULUI, pt. ca fac aceasta meserie cu dragoste si DARUIRE ptr. OAMENI si vreau sa le fac BINE chiar daca unii nu inteleg acest lucru, domnule care nu prea intelegi nimic. Dar sa nu crezi cumva ca e usor sub stres sa mai si ramai cu mintea limpede astfel incat sa nu omori omul! Suntem si noi tot oameni, dar care au o MUUUULT mai mare responsabilitate decat dvs, decat altii, si de aceea ar trebui INTELESI, RESPECTATI, PROTEJATI, ca sa va asigurati in acest fel ca ne sunt asigurate cele mai propice conditii PSIHICE ptr. a ne face optim meseria!
    Si aflati, domnule, ca mine sunt NENUMARATI medici de familie, MAJORITATEA!
    Acum m-ati enervat rau!!! Cum indrazniti sa faceti atatea acuze fara nici o dovada juridica? Suntem la ora povestilor? Asta e profesionalismul dumneavoastra? Nu cumva se cheama MALPRACTICE?
    Incetati, va rog, aceasta sarada ieftina, ca aveti pretentia ca sunteti intelectual, ce naiba! Si nu va face deloc cinste un asemenea comportament, ca de mahala. Cum va inchipuiti ca veti atrage clienti RESPECTABILI in acest fel? Sau cumva va intereseaza doar celalalt tip, SI…SA IASA BANU’! Din orice, dar sa iasa, calcand peste oricate “cadavre”, infierand acolo unde ar trebui laude – pentru majoritatea -, jignind un intreg corp medical, IN MAREA LUI MAJORITATE ONEST, PROFESIONIST, DEDICAT COMPLET OAMENILOR, A CAROR MAXIMA SATISFACTIE ESTE SALVAREA DE VIETI OMENESTI SI REDAREA SANATATII.

  23. VIOREL URBAN said

    am July 22 2008 @ 6:01 pm

    pentru Ana Dina : Incredibil in ce hal va puteti comporta si ce ineptii puteti scrie.Ori nu intelegeti ideea ori nu va intereseaza, sau poate chiar amandoua la un loc insa VA SPUN SINCER CA BATAIA ASTA DE JOC LA ADRESA PACIENTULUI SI FAPTUL CA VA CREDETI MARI SI TARI O SA SE SFARSEASCA DEOARECE DESTUL V-ATI BATUT JOC DE OAMENI SI VIETILE LOR ! NU V-A PUS NIMENI SA VA FACETI DOCTORI INSA DACA V-ATI FACUT POATE NU ATI INTELES CA NU AVETI DREPTUL SA VA TRATATI CLIENTII CA NISTE VITE SI SA-I UMILITI , MIZAND TOCMAI CA EI NU VOR FACE NIMIC IMPOTRIVA VOASTRA ! SUNTETI PENIBILI, UITATI-VA CATE ZIARE SCRIU DE CAZURI CONCRETE, BATETI CAMPII VOI ASTIA CARE VA BATETI JOC DE VIATA OMULUI ! VA DERANJEAZA CA AU AJUNS IN PRESA MODURILE VOASTRE DE A “LUCRA ” ? NU AVETI PIC DE OMENIE IN VOI, INSA SIGUR OAMENII SE VOR TREZI SI O SA INCEAPA SA SE FOLOSEASCA DE DREPTURILE PE CARE LE AU !

  24. Iulian Urban said

    am July 22 2008 @ 6:02 pm

    Aaaam inteles d-na Ana Dina

    Ca atare sfatul dvs. ca medic este ca noi , rudele , prietenii celor care au murit in urma cazurilor de malpraxis medical, trebuie sa NU VA MAI BARAIM LA CAP , cu aceste fapte diverse asa cum este moartea unei femei la care medicul nu a avut timp sa vina la timp, ca cine stie POATE VA ENERVATI asa cum ati spus SI MAI NENORICITI SI PE ALTII.

    Auziti si dvs. dragi cititori ce spune un medic ? sa nu-i baraim la cap ca ne opereaza si ne scoate un rinichi desi trebuia sa ne scoata apendicele.
    AUZITI SI DVS. ce poate sa spuna un medic !!!!!
    Ca si cum ar spune judecatorul unui sofer care a incalcat viteza maxima admisa , SA NU IL BARAIE LA CAP ca odata in loc de amenda , il poate trimite vreo 20 de ani la puscarie, asa ca s-a enervat.

    VA MULTUMESC ANA DINA IN NUMELE TUTUROR CONSUMATORILOR DE SERVICII MEDICALE DIN ROMANIA pentru aceste comentariu.

    Este clar : mergem in Ungaria sa ne facem analizele.Daca in Romania trebuie sa stam cuminti cand mergem la medic si intre doua vizite la cimitir la cei care au murit din cauza erorilor medicale, sa avem grija sa nu va ENERVAM !

  25. Mugur Adrian said

    am July 22 2008 @ 8:48 pm

    Imi pare rau ca-i facem trafic acestui avocatel de doi lei ( spun asta pentru ca abordarea neprofesinista a cazului incriminat de dumnealui il scoate din tagma avocatilor la care as apela in caz de necesitate )!
    Parerile mai-sus-postatorilor sunt de-a dreptul de neanteles : unul se vaita ca salvarea i-a facut ” nu stiu ce ” , altul plateste pe luna 4 mil. la sanatate( saracul , daca avea salariul de 70 mil.cum pretinde , si-ar fi permis si el sa-si scoata maselele cariate de consumul excesiv de Kity-Cat pe bani ).
    Discutia era despre medicii de familie , nemernicii , care sug sangele poporului !
    Ca sa porti o discutie cu aceste ” hahalere ” iti trebuie macar 200 de Red Label si un pic de timp ( 5 min . ) de irosit .
    Eu mi le-am irosit !
    Va pup !

  26. Mugur Adrian said

    am July 22 2008 @ 9:00 pm

    Iuliane si Viorele , sunteti unul si acelasi , platiti impreuna asigurarea medicala , separat , vi s-au intamplat evenimentele neplacute impreuna ?
    Sunteti frati sau …..
    Oricum , nu trebuie sa va faceti probleme , s-a dat drumul si in Romanica la….

  27. R. Dana said

    am July 22 2008 @ 9:24 pm

    Domnule avocat Urban.

    Doresc sa apelez la Dvs. sa ma reprezentati,
    insa inainte va rog sa-mi dati cateva cazuri de malpraxis medical, pe care le-ati castigat deja in instanta.

    Multumesc

  28. simona sopov said

    am July 22 2008 @ 9:32 pm

    Stimata familie Urban

    Deoarece folositi un limbaj sub-urban, nici macar nu ma voi cobori sa va mai dau vreo replica, deoarece ar fi inutil sa incerc sa va mai descifrez ce inseamna asigurari sociale de sanatate….
    Va urez sanatate, si mult noroc, si daca va imbolnaviti, incercati sa va tratati la vraci, vrajitoare si felceri, sau in strainatate, pe bani mult mai multi, la colegii nostri de facultate care si-au trecut examenele pe valuta forte.
    O zi mai buna decit pina cum !

  29. Ionescu Victor said

    am July 22 2008 @ 10:04 pm

    Aceasta sa fie faimoasa Casa de Avocatura Urban? Nu pot sa cred, trebuie sa fie o nefericita coincidenta de nume!
    Lasand la o parte faptul ca nu prea reusiti sa faceti deosebirea intre activitatea medicala de urgenta, cea din spital si cea de medicina familiei, cum poti sa reprezinti pe cineva intr-un caz anume cand nici macar nu ai habar de caracteristicile domeniului in care te avanti cu nesabuinta? Cat de nesabuit poate sa fie cineva care apeleaza la un “profesionist” al carui singur merit este ca arunca o umbra asupra numelui firmei de salubritate “Urban” datorita unei nefericite coincidente de nume?
    Baroul avocatilor trebuie neaparat sa afle despre acest caz de “reclama”!

  30. sub(urban)ul said

    am July 22 2008 @ 10:59 pm

    Adrian d said:

    Domnu’Adrian, d-ta cam bati campii:

    “3. Tatal unei colege a fost diagnisticat cu RACEALA de o alta doctorita de slavare, el avand de fapt tumoare pulmonara ?!? Poata doamna doctor nu stie ca primul si cel mai evident simptom al unei raceli la plamani este febra?!?”

    Habar n-ai semiologie medicala. Lasa-te de acest sport, daca esti jurist si vii cu astfel de argumente, se va tavali lumea de ras in sala de judecata!

    “4. Atat eu, cat si un alt prieten am fost lasati sa ne tavalim la propriu prin case de durere de rinichi, in doua dimineti distincte desigur, fara ca dupa multe ore si nenumarate telefoane la salvare masinile nici macar sa nu fi plecat spre destinatii? In ambele cazuri medicii de garda erau in tot acel timp la cafele, dupa cum gratios ne-au destainuit asistentele de la serviciul telefonic”

    Idem, pe deasupra esti si rau-voitor, habar n-ai cum se lucreaza intr-un serviciu de amblanta, toate apelurile sint inregistrate iar echipajele pleaca in ordinea importantei urgentei. O colica renala este urgenta, dar daca in acelasi timp era o alta, mai grava (un IMA – pun pariu ca habar n-ai ce-i aia) salvarea este dirijata, normal, catre cea mai grava dintre urgente.

    “Socrul meu a platit asigurari de sanatate vreme de 40 de ani, dintr-un salariu apreciabil. In schimb s-a ales cu doi medici care puteau sa il ucida cu seninatate. Este intr-adevar o minune ca inca mai traieste. Eu insumi platesc in jur de 4 mil lei, lunar, pe aceste asigurari. In toti cei 12 ani de munca am avut nevoie de o singura internare, pe care mi-am platit-o desigur si tot nu am putut primi pe perioada spitalizarii mai mult decat Algocalmin pentru durerile de care sufeream. Cand am vut nevoie de un amarat de Omez acesta nu s-a putut compensa pe asigurarea mea, cu toata bunavointa medicului de familie, datorita depasirii plafonului, si a trebuit trecut pe asigurarea mamei?!?! Un Omez costa 200.000 lei.”

    Ce tot bati campii cu compensarea ta!? Te crezi in America, sa ai propriul cont de sanatate!? Ignorantule.

    Numai dntr-un singur mesaj descoperi atitea aiureli si lucruri paralele cu realitatea.

    Cu greata,

    sub(urban)u’

  31. dr. Mihai Georgescu said

    am July 23 2008 @ 1:38 am

    Stimati colegi,
    Am senzatia ca ne pierdem uzul ratiunii…
    Chiar nu vedeti cu cine intrati in polemica? Limbajul “casei de avocatura”
    Urban, daca o exista vreuna, desi au am dubii majore e cel putin suburban…
    “NU INCERCATI SA VA DATI LOVITI”…au sediul dupa blocurile gri?
    “Din cauza unui medic de familie exact ca voi…un idiot de medic de familie”-
    chiar trebuie sa raspundeti la asa ceva?
    “gunoi uman”- deja comentariile devin de prisos…
    Inchei scurta analiza pe textul personajului neputand sa nu ma intreb pe unde o
    fi nascut sotia domniei-sale, ce serviciu de neonatologie o fi externat copilul
    ala cu o malformatie majora – stenoza pilorica congenitala, trmitandu-l la medicul
    de familie sa o diagnosticheze nefericitul cu stetoscopul… Ce apa si-o fi permis
    domnul avocat sa foloseasca pentru nou-nascut ca sa ridice suspiciuni asupra cauzei
    sindromului emetic? Dar, in sfarsit…sa nu devin malitios…

    Un alt expert de pe aici, expert evident in semiologie medicala si fotbal probabil,
    ca tot romanu’, mare platitor de 4 milioane lunar la FNUASS, deci fericit posesor
    al unui salariu de cca. 72 milioane lei net( felicitari dom’le – jos palaria!…
    trebuie ca esti bun la banii astia), deci fericitul posesor al impozantului salariu
    in cardasie cu un medic de familie de care mi-e rusine ca are aceiasi profesie cu
    mine, trece “pe sestache” medicamentul care lui nu i se mai putea compensa pe numele
    mamitzei domniei-sale. Cu totii stim ca medicamentul nu se mai putea compensa nu
    datorita depasirii plafonului, asa cum bate campii domnia-sa, ci datorita incomensurabilei
    inteligente a MS si CNAS care au limitat prescrierea pe lista A a 4 medicamente.
    Daca facem un meschin calcul banal vom observa ca stimabilul isi putea cumpara
    peste 360 de cutii din medicamentul respectiv pe luna, NECOMPENSATE… No comment!

    Am sa inchei sustinand ca pierzand vremea sa raspundem la aberatii pe astfel de
    site-uri nu facem decat sa acreditam ideea ca proprietarii lor au si vreo valoare,
    eventual chiar in fata vreunei instante din Romania. Haideti sa fim seriosi…
    refuz sa cred ca a ajuns justitia din tara asta in halul acela…

  32. Adrian Grom said

    am July 23 2008 @ 10:39 am

    Reclama ieftina, limbaj mult sub nivelul clientilor mei (care dau cu sapa pe tarla), acuze fara nume (e drept, onor avocatii stiu ce e aia calomnie), lipsa totala de profesionalism, se amesteca problemele sistemului sanitar in general cu probleme punctuale, cu alte cuvinte va doresc sa gasiti un sistem de sanatate asa cum il doriti (a, am uitat dreptul se face in 4 ani, medici care au facut dreptul am auzit dar nu am auzit nici un jurist/avocat care sa aiba curajul sa faca facultatea de medicina – imi aduc aminte ca eu pentru un examen aveam 2 manuale de 200 pagini , colegul de la drept avea cursuri de 2 pagini…). Judecati daca sinteti capabili diferenta de cunostinte pe care trebuie sa le acumuleze unii sau altii… Cine nu munceste nu greseste.

  33. Iulian Urban said

    am July 23 2008 @ 11:23 am

    Vad ca adevarul supara pe unii medici ; dar nu am vazut pe unul dintre distinsii dommni medici care au postat aici, sa fi venit cu o explicatie pentru erorile medicale sau sa aiba om parere fata de cei care au decedat din cauza unor colegi ai dansilor.
    Astept in continuare un medic care sa imi explice ce i se poate spune de exemplu lui Marius Avram din Baia Mare care a ramas sa isi creasca doua fetite mici, dupa ce medicii si malpraxisul medical i-au ucis sotia.
    Ei, vreun comentariu ? Vreo explicatie ?

  34. VIOREL URBAN said

    am July 23 2008 @ 11:49 am

    Cum explicati voi aceste cazuri reale si concrete in care oamenii au suferit si chiar au murit ? Mai poate fi adus omul la viata ? Ce pot face acei medici pentru familiile/persoanele care au suferit sau chiar au murit ? Sunteti buni de jingiri si multa gargara ieftina insa vad ca nu gasiti solutii la aceste probleme extrem de grave. Sau poate ca nu va intereseaza decat faptul ca imaginea voastra a fost patata in acest mod si dramele acestea ies la iveala ?! Nici macar rusine nu mai aveti !De unele postari nu ma leg pentru ca sunt prea stupide , ca sa nu folosesc si alte cuvinte care s-ar preta extrem de bine.

  35. R. Dana said

    am July 23 2008 @ 11:50 am

    D-le avocat!

    V-am adresat o intrebare respectuoasa, de ce nu vreti sa-mi raspundeti?

  36. Marieana Dumitrescu said

    am July 23 2008 @ 12:29 pm

    Daca nu va puteti alinia la un minim de decenta e mai bine sa vorbiti de unul singur sau cu cei apropiat, probabil vorbiti aceeasi limba. Mult succes in cariera, caci cu un asemenea jargon poate va gasiti clienti din suburbiile analfabete. O familie care “se respecta” ca a dvs., si satula de “incompetenta” medicinii romanesti e mai bine sa-si gaseasca intelegere si tratament acolo unde si-a gasit si recunoasterea profesionala, dar, de unde s-a intors (de ce?) si nu mai incape in pamantul romanesc.
    ” Ai nostri tineri, la Paris invata,
    la gat cravatei cum se leaga nodul,
    Apoi ne vin de fericesc norodul
    Cu chipul lor frumos, de oaie creata”
    Poate recunoasteti versurile!

  37. Adrian D said

    am July 23 2008 @ 12:43 pm

    Departe de a ma lansa in polemici inutile cu domniile voastre, va garantez ca nu numai doctorii studiaza multi ani pentru profesia lor. Pe de alta parte, am subliniat faptul ca de departe medicii de familie sunt printre cei mai bine pregatiti din sistemul medical generalist. Nici nu amestec cazuistica cu situatii punctule. Faptul ca exemplele prezentate s-au petrecut intr-un interval de numai cateva saptamani si am fost implicat direct in ele – deci posibilitatea ca intr-un sistem de sanatate normal sa existe atatea spete pe un esantion extrem de mic de bolnavi ar trebui sa fie aproape nula – ar trebui sa va dea de gandit si sa lasati ceva mai jos stacheta pretentiei de profesionalism. Nu neg ca sunt printre dvs. oameni foarte bine pregatiti. Din pacate acestea sunt exceptii, situatia generala fiind cea de NEPROFESIONALISM deplin. Eu sunt informatician si va asigur ca studiez la fel de mult pentru a-mi face meseria. Si in aceasta categorie profesionala intalnesc zilnic situatii jenante. Insa in caz de eroare, in cel mai rau caz in IT se vor pierde niste date si niste bani. In cazul dvs. se pierd vieti. E o diferenta. va rog sa nu mai interpretati cele scrise de mine in mod punctual, pentru ca mesajul a fost cu totul altul. Iar daca vorbim despre “cardasie”, nici pe departe. Este normal ca salariat ce plateste o gramada de bani intr-un sistem bolnav in loc de ex. sa livrez acesti bani intr-un sistem privat de asigurari, sa am pretentia de a beneficia de niste servicii. La fel si ceilalti oameni ai muncii si pensionari. Deci iarasi ati inteles gresit mesajul. Nu am pretentia de a cunoaste cazuistica, insa daca colegii dvs. gresesc flagrant si in mod repetat pe miza vietii noastre, atunci ori eu am o problema ori dvs. Si ca sa raspund unui alt coleg, daca dvs. va imaginati ca timp de 6 ore nu se poate interveni pentru o criza renala, raspunsul telefonic fiind “pai da dar colegii de pe salvare nici nu au plecat inca pe traseu” iese din discutie orice alta interventie mai grava, asa ca lasati-ma cu astfel de scuze. Da, am platit 3 mil pe un tratatment eronat, dvs. v-ati conveni sa patiti asta? Iar ideea era ca tratamentul in cauza aproape a cauzat decesul persoanei, si atunci ma doare undeva de banii aruncati, am fi dat oricat insa pe un diagnostic si un tratament corect. Va invit sa imi raspundeti pe viitor intr-un mod inteligent, interpretarea dupa gustul fiecaruia are unicul efect de a ma agasa si cu certitudine fara argumente rationale nu ma veti convinge nici pe mine, nici pe ceilalti participanti la discutie, ca as gresi

  38. dr. Mihai Georgescu said

    am July 23 2008 @ 3:52 pm

    Domnule Iulian Urban… o explicatie concreta se poate da unei intrebari concrete si pertinente. Inca o astept/asteptam si sunt convins ca veti obtine si lamuririle necesare. Din pacate intrebarea “Ce puteti face voi (sic!) pentru cutare care este obligat sa isi creasca sigur fiicele?” nu este nici pe departe concreta sau pertinenta… Mie unul imi seamana a vorbe mari, rotunde si goale pe dinanuntru, ca pufuletii… vorba cuiva.
    Eu unul inca astept intrebarile acelea concrete, desi sunt convins ca dvs. nu raspunsuri va doriti, ci doar valuri in ape tulburi…

  39. Iulian Urban said

    am July 23 2008 @ 4:05 pm

    Concret atunci :

    Ce raspundere are medicul de familie care, imi spunea ca baiatul meu varsa laptele din cauza apei din care se facea laptele, in vreme ce trebuia sa imi recomande sa fac un test cu bariu , fiind posibil sa fie suspect de Stenoza de Pilor ?

    Concret va rog.

    Este demn sa fie el medic de familie , daca mi-a spus sa merg acasa si sa stau linistit ca baiatul meu isi va reveni in cateva zile ? Dupa ce a varsat tot ce manca timp de trei zile la rand si m-am dus la G. Alexandrescu, a fost bagat imediat la perfuzii si operat a doua zi. MI s-a spus ca daca mai intarziam o zi , nu mai aveau ce sa-i faca.

    Hai, va rog sa imi spuneti CONCRET. Fara valuri…

  40. dr. Mihai Georgescu said

    am July 23 2008 @ 4:20 pm

    La fel de concret:

    Raspunderea medicului dvs. de familie se limiteaza la constatatrea sindromului emetic la noul nascut, incercarea de tratament igieno-dietetic, pe care inteleg ca a facut-o si, foarte important, urmarirea copilului care la aceasta varsta se putea deshidrata foarte repede. Aici inteleg ca apare neregula daca medicul respectiv nu v-a chemat si a doua zi cu copilul la control pentru a putea constata eventualul sindrom de deshidratare.

    Sa fim bine intelesi…nici un medic de familie nu poate pune diagnosticul de stenoza pilorica congenitala la cabinet. Medicul de familie nu poate cere un examen baritat la sugar… aceasta este apanajul pediatrului. Un m.f. bine orientat va suspiciona diagnosticul in a doua zi in care vede copilul cu varsaturi incoercitibile.
    Vina in acest caz este in ordine:
    1. a serviciului de neonatologie de pe langa maternitatea unde a nascut sotia dvs. care nu a diagnosticat malformatia grava…aceasta fiind obligatia lui
    2. medicul de familie daca nu v-a chemat cu copilul la control sau nu a pastrat legatura cu dvs.
    3. dumneavoastra insiva daca medicul de familie v-a chemat si a doua zi si nu v-ati prezentat

    Sper ca am reusit sa va lamuresc.

  41. dr ,,Popescu" said

    am July 23 2008 @ 10:14 pm

    M-am oprit din lectura ,,foarte interesanta” a acestor comentarii (parca eram la OTV) pt ca m-a solicitat o pacienta care a fost intepata de o viespe in cerul gurii cand manca o para. Dupa o ora de munca in care se poate spune chiar ca i-am salvat viata m-am ales cu cateva pere si un purice. Astept sa-mi ridice dl Urban o statuie.
    Dr Popescu (fara ghilimele)

  42. Iulian Urban said

    am July 23 2008 @ 11:24 pm

    Medicii care merita statuie , cu siguranta o vor avea

  43. Costica said

    am July 23 2008 @ 11:26 pm

    Am tot citit cum se victimeaza si cum isi dramatizeaza viata medicii de familie. Am si eu un vecin , medic de familie, si va pot spune ca este un gunoi uman, are restante la intretinere, primeste acasa fetite cand pleaca nevasta-sa.
    Odata, l-am abordat pentru ca fiul meu era bolnav si mi-a zis ” nu pot sa il consult acum pentru ca sunt beat si nu stiu ce sa-i spun ca are”.
    Medic de familie! Vai de mama lui

  44. Dragulescu said

    am July 24 2008 @ 12:00 am

    Sunt medic de familie insa, va spun sincer ca imi este rusine ca sunt medic dupa ce am vazut cazul femeii de la Maternitatea Bucur, careia un coleg i-a spus ca poate sa stea cu fatul decedat trei zile in corp.
    Poate ca sunt mai batran, insa asa ceva nu se poate.
    Medicii mai tineri ar trebui sa aiba mai multa rabdare si intelegere fata de pacientii lor.Si neaparat, ar trebui sa citeasca si sa invete mai mult, pentru ca rezidentiatul nu trebuie trecut asa cum trece pestele prin apa

  45. Vasile Catalin said

    am July 24 2008 @ 3:42 pm

    Pentru domnul “avocat” Urban, membru in comitete si comitii americane.
    Sunt medic de familie si in ultima vreme am practicat in strainatate. Si cei de la General Medical College UK ne avertizeaza in permanenta ca exista si avocati ca dvs.
    Peste tot in lume, cind exista un “caz medical”, se face o expertiza medicala de catre un/o expert/expertii/comisie, cu pregatire in domeniu, pentru a analiza “malpraxis”-ul dpdv strict medical. Ceilalti, inclusiv avocatii sau procurorii isi dau cu parerea prin tribunale pe baza expertizei sau a ghidurilor de practica medicala. Ati terminat dvs. facultatea de medicina? Dupa enormitatile care le debitati, multe lipsite de logica, dar pline de sentimentalisme ieftine, ma indoiesc.
    Foarte bine, daca credeti ca exista medici vinovati, la tribunal cu ei!!! Sunt de acord! Cei vinovati sa raspunda in fata legii! DAR PINA ATUNCI, ei, precum si colegii lor, balacariti de dvs., sunt nevinovati iar cele spuse de dvs. se numeste CALOMNIE.

    Apropos de America unde avocatii au boala malpraxis-ului dupa principiul orice pentru bani. Se zvoneste cum ca multi chirurgi din USA refuza deseori sa opereze avocati sau procurori. Oare de ce?

    Stiti ca facultatile de de medicina din USA au o materie care se chema “Behaviour”? Printre altele, la aceasta materie se prezinta nenumarate cazuri (sau spete) in care, medici care nu au gresit profesional sau deontologic, au fost acuzati prin diferite tertipuri avocatesti de indivizi care, ar face orice pentru cariera si bani, dar care pozeaza in aparatorii ai drepturilor omului.

    Sunt de acord sa ajutati oameni care au fost victimele nevinovate ale unor medici neglijenti sau nepriceputi.
    Probabil ca sunt multe in Romania. Dar ceilalti, inclusiv medicii de la Grigore Alexandrescu care v-au salvat copilul (sau nepotul), “spagari” sau nu, inclusiv medicul dvs. de familie care pina la o sentinta definitiva,(de ce nu il dati in judecata – probabil stiti in sinea dvs. ca se nu putea diagnostica o stenoza de pilor la primele varsaturi ale unui sugar)….nu pot fi considerati la gramada criminali, nesimtiti sau vinovati de malpraxis.
    La sfirsit am o rugaminte. O prietena buna a pierdut un teren lasat mostenire dupa ce am fost asigurati de un avocat ca avem toate sansele sa cistigam. Colegul dvs,. in ziua procesului a lipsit….nemotivat. Caz real! Ne puteti sustine cauza in acest “malpraxis”? Cit ne-ar costa? Prietena mea abia isi plateste chiria pentru o garsoniera; insa pretul terenului pierdut ii permitea sa-si cumpere doua apartamente. Nu va ingrijorati, platim onorariu cerut, daca ne convine.

    Toate cele bune,

  46. Mugur Adrian said

    am July 24 2008 @ 8:59 pm

    Mai dragilor ! Nu-i mai amestecati pe medicii de familie cu restul medicilor ( salvaristi , neonatologi , chirurgi , si in general pe spitalisti ) .
    Pe langa faptul ca multi din medicii de familie dau clase ” marilor specialisti ” , ei au fost primii aruncati in ” apa mare ” fara cursuri de inot in prealabil . S-au adaptat , insa , au invatat sa inoate , iar multi din ei sunt adevarati ” delfini ” .
    Cat despre nea Costica cel invidios ( sau neputincios ) pe zburdalnicul medic de familie , care abordeaza lumea pe scari in cautare de tratamente ( pana atunci se uita la drobul de sare care-i ameninta fiul si-l pandea pe nenea doctoru` sa apara cu pipitele ) , ii urez ” La mai mare , nene Costica ! ” .

  47. Simona said

    am July 25 2008 @ 5:18 pm

    buna ziua!
    ma numesc simona bitaracu, sunt din constanta. in ultima luna, din pacate, am trait un astfel de caz, care s-a finalizat cu decesul mamei mele ..:(( in urma cu o luna, mai exact pe 23 iunie, mama a fost operata la spitalul judetean constanta de catre dna dr SAVIN SILVIA, initial de apendicita, a fost apoi cusuta, pt ca dna dr a constatat k nu este apendicul. in aceeasi operatie , a taiat-o din nou pe abdomen, facandu-i inca o rahie, si a vazut ca este colonul. din surse neoficiale, care se aflau in sala de operatie, am aflat ca fisura colonului era cat un bob de piper. (am uitat sa precizez ca mama era asistenta in policlinica spitalului judetean, si lucrase 15 ani la reanimare) problema e ca dna dr nu si-a pus problema sensibilitatii colonului, si a faptului ca acesta era necrozat, si ca are nevoie de operatie de anus contra naturii. dr savin a cusut colonul, negandindu-se nici macar o secunda ca acesta s-ar putea fisura din nou. explicatia ulterioara pe care mi-a dat-o a fost ca ERA INESTETICA ACEA PUNGA DE ANUS, SI A VRUT SA O PROTEJEZE PE MAMA . ceea ce a urmat a fost incredibil: aceasta dna dr in 3 zile de spitalizare a trecut doar O DATA pe la mama, internata la reanimare. era constienta, spunea ca o doare burta ca inainte de operatie, si medicii de pe sectie ii faceau incontinuu calmante, de ce??….nu stiu…pe 26 iunie noaptea, mama a facut o criza se dimineata a fost operata din nou, de 3 chirurgi…dna dr savin , pe la jumatatea operatiei si-a luat poseta pe umar, si a plecat acasa…am consultat neoficial, un medic care a fost la a doua operatie,si mi-a spus ca ei au facut joi ce trebuia sa se faca de luni. nici operatia de joi nu a decurs normal, caci dupa inchidere, medicii au plecat toti, a ramas doar cu anestezistul, care nu a terzit-o total din anestezie si a decuplat-o de la aparate. dr anestezist a chemat apoi medici si cu greu au reusit sa o reanimeze. dna dr anestezist Candea nu mi-a pomenit niciodata dupa operatie de acest stop respirator, ci imi spunea mereu ca e in stare grava, ca are septicemie, si ca mai multe organe sunt afectate, dar de ce nu mi-a pomenit de acest stop??? ceea ce a urmat este si mai socant din partea medicilor de spitatlul judetean cta, pt ca au facut tot ce au putut ca sa ne impiedice mutarea mamei la Bucuresti. desi obtinusem acordul prof. dr. Ciurea de la spitalul universitar Buc, cei din Cta gaseasu fel de fel de motive sa nu fie transportata. din fericire la momentul respectiv , pe 28 iunie am transportat-o la sectia de terapie intensiva a spitalului universitar Buc. aici, medicii au fost de-a dreptul socati si m-au intrebat cum au putut s-o aduca in halul asta. la spitalul universitar, mama nu a ajuns cu NICIO FISA de la constanta, doar cu fisa SMURDului din timpul transportului. medicul de garda, in momentul preluarii, m-a chemat sa ma intrebe daca stiu cumva ce tratament a facut, caci ei nu au nicio fisa. din nefericire, mama nu a rezistat decat o saptamana la Buc, cu toate ca medicii de aici au facut tot ce a fost “doctoriceste” posibil.
    cam asta e povestea pe scurt. ceea ce vreau eu acum , este ca dr SAVIN SILVIA de la spitalul judetean constanta sa fie acuzata de mal praxis, pentru operatia din 23 iunie, pentru ca a dat dovada nu doar de neglijenta postoperatoriu, ci si de incompetenta in timpul operatiei.
    sper sa ma puteti ajuta cumva, desi parca inclin sa cred ca oricum acestei criminale nu i se intampla nimic.
    va multumesc pt timpul acordat,
    simona bitaracu

  48. Ce usor se moare in Romania said

    am July 27 2008 @ 11:23 am

    Ce usor se moare in Romania!
    November 25, 2007 By: Tiberiu Lovin Category: Ancheta, Campanii Reporter Virtual, Impotriva Spitalelor Horror No Comments ?

    “Ce usor se moare in Romanie” este constatarea unui cititor care a semnat petitia online impotriva Spitalelor Horror din Romania. Dovada: un alt caz postat pe aceeasi lista. “Un prieten de-al meu a murit cu zile in spitalul Matei Bals , la 30 de ani, de o banala pneumonie, puteti sa credeti oameni buni? A stat internat 3 saptamani si murit fara diagnostig, abia la autopsie au descoperit ca avea bronhopneumonie, si vorba aia suntem in anul 2007!!!!!!!! Iar DR PROF Cercel si-a pus parafa pe dosarul lui, ca sa nu se revolte fam si sa-i dea in judecata. Pe acest tanar il chema Liviu, iar cu banii de nunta i-am facut inmormantarea, din cauza incompetentei doctorilor din Romania si a spitalelor”. Caz asupra caruia voi reveni. Mai jos, am sa public lista celor care au semnat petitia, doar a celor care au comentat din totalul de 88 de persoane. Deci numai 88 de romani au ceva impotriva sistemului dezolant, as spune criminal.

    Lista comentariilor:
    “1. ungureanuroland emanuel romania are o retea de spitale praf!!! 15/10/2007 13:11:50
    3. laura p Un prieten de-al meu a murit cu zile in spitalul Matei Bals , la 30 de ani, de o banala pneumonie, puteti sa credeti oameni buni? A stat internat 3 saptamani si murit fara diagnostig, abia la autopsie au descoperit ca avea bronhopneumonie, si vorba aia suntem in anul 2007!!!!!!!! Iar DR PROF Cercel si-a pus parafa pe dosarul lui, ca sa nu se revolte fam si sa-i dea in judecata. Pe acest tanar il chema Liviu, iar cu banii de nunta i-am facut inmormantarea, din cauza incompetentei doctorilor din Romania si a spitalelor. 16/10/2007 10:42:31
    4. Irina Zaharia Sper ca semnaturile noastre sa schimbe ceva! 16/10/2007 11:17:42
    5. Alexandrescu Bogdan O experienta proasta am si eu – da numai eu??? – despre spitalele din Romania. Tocmai de aceea este nevoie de cati mai multi pentru a face lobby in favoarea schimbarii sistemului, a ministrului, a tuturor celor care se joaca de-a sanatatea’n tara aceasta. 16/10/2007 11:20:51
    6. MIU CARMEN chiar stiu pe pielea mea ce inseamna sa fii internat in spital si sa stai la mana medicilor, asistentelor, infirmierelor, sa foloseasca branula neadecvata venelor tale,sa nu aiba sonda adecvat organismului tau , sa nu aiba pat liber cand tu ai nevoie sa te internezi, sa dai spaga ca sa te opereze mai repede ca sa nu mai suferi , etc. este cazul sa facem fiecare tot ceea ce trebuie facut pt. semenii nostri, ajutorul pe care toti il asteptam mereu; traim intr-o comunitate civilizata sau nu? 16/10/2007 11:50:15
    7. stan roxana corina Saptamana trecuta am fost cu mama in Spitalul Militar, cu trimitere de la medicul de familie pt chirurgie maxilo-faciala. A fost consultata de medicul Adrian Nistor (sef de sectie), care a trimis-o la la ORL, spunand ca el nu e foarte sigur de ce are. Am fost cu ea si la ORL, medic care a spus ca nu are nimic care sa tina de ORL si sa ne intoarcem la Adrain Nistor. Zis si facut… Ne-am intors si dr. Adrian Nistor a spus ca nu stie ce are si a diagnosticat-o exact cu ce a spus ORL-istul ca NU are. In concluzie, am fost degeaba. Mama, oricum se trata si singura cu antibiotice si nu era nevoie sa pierdem o zi intreaga in spital ca sa-i dea acelasi tratament pe care si-l administra si singura, iar mama nu e medic. Niste incompetenti si niste indolenti… Dumnezeu sa ne apare de medici de genul asta, ca murim cu zile. Sper ca aceata semnatura sa schimbe ceva! 16/10/2007 13:27:21
    8. DANIELA GEORGIANA TUDOR E de prisos a mai adauga, ceva cred ca toti stim despre ce este vorba. Cine nu stie?!…… Sau cred ca mai corect ar fi sa spunem ca sunt unii care se prefac doar… Asta este tara in care traim. 16/10/2007 13:47:28
    9. SZEKELY EVA MONIKA NEAPARAT TREBUIE O SCHIMBARE MAJORA IN SPITALELE DIN ROMANIA ESTE UN DEZASTRU CE SE INTAMPLA IN UNELE SPITALE!!! 16/10/2007 15:44:17
    10. Vlad Valentin 16/10/2007 17:48:01
    11. Ionescu Gabriela – 16/10/2007 22:17:20
    12. SOARE Este nevoie de o revolutie interioara…de o schimbare a atitudinilor…reflexelor..si a conditionarilor inoculate in cursul regimurilor totalitare..daca dorim sa scapam de pacatul indiferentei..de inertie..de refuzul de a avea o atitudine… a gandi cu propria noastra minte…si de a actiona in consecinta.. Elie Wiesel spunea:”OPUSUL IUBIRII NU E URA,CI INDIFERENTA;OPUSUL FRUMOSULUI NU E URATUL CI INDIFERENTA..OPUSUL CREDINTEI NU E EREZIA,CI INDIFERENTA..OPUSUL VIETII NU E MOARTEA,CI INDIFERENTA..”.FARA INDIFERENTA SE MAI PUTEAU SAVARSI ATATEA ORORI PE TERRA ?.. 16/10/2007 22:59:02
    17. Ioana Zaharia Jos sistemul sanitar din Romania! 17/10/2007 09:23:46
    18. nicoleta ivan Intr-adevar, trebuie sa facem ceva in privinta DOCTORILOR si SPITALELOR din ROMANIA. Daca pe ministrul sanatatii il doare in cot, inseamna ca el nu a pierdut pe cineva drag in aceste spitale HORROR, si din cauza DOCTORILOR. 17/10/2007 09:48:39
    21. ioana m Este crunt tot ce se intampla in spitale; incepand cu femeia de servici, care se apuca de maturat si spalat pe jos la ora 5 dimineata, care tipa la copil ca s-a dat jos din pat ca inca nu s-a uscat spoiala de pe jos (ca face mizerie), dar nu vede gandacul zdrobit de geamul usii de la intrare (100% adevarat), asta sarind peste faptul ca un parinte daca isi interneaza copilul la spital, trebuie sa doarma pe un scaunel daca are de gand sa ramana acolo peste noapte; ce sa mai vorbesc de femeile care urmeaza sa nasca, dupa ce ca nu le e usoara situatia mai trebuie sa suporte si umilinta (asta in cazul in care nu au scapat doar ignorate) din partea pesronalului spitalicesc. RUSINE SA LE FIE 17/10/2007 13:00:49
    27. Barbu Marius Stiu foarte bine ce e in momentul acesta in spitale, cel putin in cele din ploiesti pe care din pacate le-am frecventat in ultimii ani.SEMNEZ! 18/10/2007 08:59:01
    33. Robert Dragan Niste ticalosi! De sus pleaca problema. 19/10/2007 02:49:44
    34. Petre Roxana Ati vazut cumva Moartea Dnului Lazarescu? Daca inca nu va sfatuiesc sa o faceti si apoi nu o sa ezitati sa semnati petitia…Filmul este mai mult decat inspirat din fapte reale…Atentie mare cand aveti nevoie de doctori! 19/10/2007 08:22:44
    35. POP MIHAELA Am citit comentariile existente deja si adaugate la alte N exemple pe care le am din anturajul imediat apropiat recunosc ca mi-e teama de ce ar putea sa se intample daca eu sau familia mea ar avea nevoie de doctor. Pe de alta parte…sunt doar 32 de semnaturi pentu ceva ce ne priveste si impacteaza pe toti. 19/10/2007 09:26:26
    36. Catalin Stanescu E revoltator! Trebuie facut neaparat ceva. Un om a murit si nimic nu se intampla! 19/10/2007 11:48:41
    37. A. S. Profesia de medic incepe cu un juramant: sa salveze vieti omenesti, NICIDECUM sa le curme !!! 19/10/2007 12:28:57
    38. Viorica Gheorghiu Din pacate, de-a lungul pregatirii profesionale medicili nu sunt instruiti cum sa se adreseze bolnavilor si/sau familiei. Cei mai multi medici devin foarte comunicatvi dupa ce, de cel mai multe ori “se targuiesc” asupra pretului interventiei fie ca este vorba de investigatie sau operatie chirurgicala. Dupa primirea plicului devin foarte amabili si atenti cu pacientii. Medicina romaneasca nu are nevoie de “comercianti”, are nevoie de medici cu un comportament decent si moral. Unde sunt marii profesorii de alta data – adevarate exmple de conduita morala si profesionala !!!!! 19/10/2007 13:02:56
    39. Adi Vlasceanu Domnul ministru (da, cu “m” mic) – este rugat sa-si exercite functia pentru macar 2 saptamani – dintr-un salon din orice spital din Romania. (cu all-inclusive: papa abject, toalete mizere, infirmiere incompetente si impertitente, etc, etc..). DUPA care sa-si dea demisia si sa plece in Albania. PS: o tara in care e de preferat sa mori decat sa te trateze sistemul sanitar roman. – O zi minunata in continuare ! 19/10/2007 13:04:24
    41. Adrian Petre Vrem curateanie in spitale ! 19/10/2007 15:28:15
    44. Iulian – Nicolae Herciu Ce usor se poate muri in Romania. 21/10/2007 15:19:34
    46. alex Sunt insarcinata in luna a 6 a. Am fost nevoita sa fac o investigatie medicala, mai exact o ecocardiografie. Nu am putut face in localitatea de domiciliu pt.ca nu exista un astfel de aparat si am fost la Bucuresti. M-a costat 100 ron drumul + 200 ron examenul propriu zis. Vorbind cu medicul meu de familie despre costurile ce trebuie sa le suport acum in perioada sarcinii, cat si la nastere si dupa nastere, stiti ce a avut tupeul sa imi spuna? Citez: \\\”DACA VREI SERVICII DE CALITATE IN ROMANIA TREBUIE SA PLATESTI !\\\” DE CE SA PLATESC, NU AM DREPTURI CA SI ASIGURAT IN SISTEMUL PUBLIC DE ASIGURARI DE SANATATE SA BENEFICIEZ DE EXAMENE MEDICALE GRATUITE? ATUNCI PENTRU CE MAI COTIZEZ LA SANATATE DE APROXIMATIV 14 ANI DE ZILE? NU SUNT O PESIMISTA DAR CU ACEASTA PETITIE NU CRED CA SE VA REZOLVA CEVA. CEL PUTIN MI-AM DESCARCAT SI EU SUFLETUL ! 22/10/2007 12:43:21
    47. ILIE NICOLETA RODICA ESTE O RUSINE CA AM INTRAT IN UE SI NU SE SCHIMBA NIMIK, ACEEASI SPAGA TREBUIE S-O DAI DOCTORULUI, ANESTEZISTULUI, ASISTENTEI SI INFIRMIEREI CA SA TE BAGE IN SEAMA, ADICA SA SE UITE LA TINE!!! ESTE STRIGATOR LA CER CE SE INTAMPLA IN DOMENIUL SANATATII, INVATAMANTULUI SI TOATE INSTITUTIILE STATULUI….DACA TE DUCI LA UN CABINET PARTICULAR DE CE SE POARTA ALTFEL??? CA DOAR STATUL NOI IL TINEM IN SPATE TOATA VIATA!!! CE II INTERESEAZA PE GUVERNANTI, PE PRESEDINTE SI PE MINISTRII CAND EI SE DUC IN ALTE TARI SA SE OPEREZE !!! 23/10/2007 11:01:03
    51. andra faptul ca mori in spital sau pe strada e cam acelasi lucru. tatal unui prieten a murit dupa ce s-a infectat cu nu stiu ce virusi de la tubul de oxigen , asa ca de atunci mai bine ma tratez singura sau fac tot posibilul sa nu am nevoie de medicatie 23/10/2007 15:16:56
    56. nanu mihaela nu sunt de acord cu sistemul de proasta calitate si cu atentiile de orice fel;prefer sa platesc la CAS dar sa ma duc fara nici o obligatie la doctori si ei sa se poarte egal cu toata lumea 23/10/2007 20:48:19
    57. constantin victoria sper ca in curand sa se schimbe ceva in bine 24/10/2007 10:27:26
    62. ILIE LUCIAN VALERIU Ne-am saturat de spagi in spitale si de ignoranta celor care ar trebui sa ne aline suferintele si sa ne trateze ca pe niste fiinte umane nu ca pe niste animale, sa nu mai amintesc de mizeria care exista in aceste …….. nu prea am cuvinte sa descriu. VREM SPITALE CURATE DIN TOATE PUNCTELE DE VEDERE ! NU MAI VREM SA DAM SPAGA, PENTRU A FI BAGATI IN SEAMA DE MEDICI ! NU MAI VREM CORUPTIE !…….. MACAR AICI 28/10/2007 20:16:16
    63. Valentina Ciobanu Sa ne ajute Dumnezeu sa rasturnam aceasta hidra. Nimeni nu trebuie sa mai pateasca ce a patit Natalia. Dumnezeu sa o ajute sa-si gaseasca linistea, copilul sa fie sanatos, iar sotului ei Mihai sa-i dea putere sa treaca peste aceasta tragedie infioratoare. 01/11/2007 15:28:33
    64. SAVA ADINA-GABRIELA 01/11/2007 19:00:06
    65. Raus Anca Spitalele din Romania arata ca in Evul Mediu, nu au bani de aparatura moderna, nu au medicamente , nu au personal suficient, bolnavii sunt tratati cu indiferenta, medicii nu comunica cu pacientii. Nu sunt medicamente, nu sunt bani…nu este nimic in ordine in sistemul sanitar. Suntem un popor bolnav, cu un sistem sanitar bolnav. 02/11/2007 12:07:05
    67. didita liviu cristian ce mai comentari??? sa se faca ceva!! spitalele romanesti sunt sub orice critica!! 02/11/2007 15:02:04
    68. sorina Este incredibil cand vezi ce diferenta este intre spitalele di Europa si spitalele romanesti…E dezolant…..Mie una imi vine sa vomit….la propriu si la figurat!!! Mergi in spital sa te tratezi si iei alte boli (de la mizerie si igiena necorespunzatoare). E inutil sa sustinem ca suntem in UE! Nici macar pe departe in realitate nu suntem in UE!!! Personalul este incredibil de frustrat! Si de consecinta se comporta de rigoare! Cel mai bine ar fi sa avem de-a face cat mai putin cu sistemul sanitar din Romania! E rusinos!!!!!! 02/11/2007 21:30:17
    71. Mitrea Mirela Socrul meu a murit anul acesta in Spitalul Fundeni, la o saptamana dupa operatie, dupa ce doctorul ne asigurase ca totul este bine. In reanimare fiind, unde este interzisa prezenta oricarui membru al familiei, ca, cica, este asigurata ingrijirea de personalul lor, s-a intins sa-si ia singur plosca de la picioarele patului, ca n-o puteau pune mai aproape de bolnav! Ceva in interior s-a produs, pentru ca dupa aceea pe drene a inceput sa iasa materie fecala… Pe foaia de deces, aceea care se lasa la primarie ca sa-ti elibereye certificatul de deces, era scris, printre altele, PERITONITA. N-am facut atunci plangere, caci ar fi trebuit sa-l mai lasam acolo, pentru autopsie, inca cateva zile. Nu merita sa zaca in intuneric, fara lumanare, si sa fie tratat ca un obiect. Dar am blestemat, sa ma ierte Dumnezeu ca eram in Postul Pastelui: L-am rugat sa dea acelor nesimtite de asistenete si infirmiere care s-au facut ca nu-l aud cand a cerut o plosca, tot aceeasi suferinta si umilinta cu cea pe care el a suferit-o el. Un amanunt, pe care a apucat sa ni-l mai spuna: tot pe el l-au certat…ca de ce n-a facut pe el, in loc sa strige… fara comentarii!!! 04/11/2007 07:16:17
    72. ramy 04/11/2007 15:54:04
    73. Andreea Cirlig 05/11/2007 11:56:00
    74. Vasile Adriana Sunt total de acord 06/11/2007 09:41:10
    75. Tanase Dorina E incredibil si dureros ce se intampla cu sanatatea noastra! O saptamana intreaga am pierdut ca sa pot sa ni se faca si mie analiza papa-nicolau! Am fost umilita,trimisa prin spital sa caut lamela,spatula,penseta pentru ca aveam trimitere si nu trebuia sa platesc,daca plateam se gaseau de toate! La cine sa reclam ca am pierdut atatea zile?Mi s-a spus sa reclam la directorul policlinicii spitalului de urgenta din Pitesti,dar culmea tocmai dumnealui ma trimesese sa procur cele necesare recoltarii analizei! Cu asa profesionisti vai de sanatatea noastra! 06/11/2007 20:58:58
    76. hapau cristian multa mizerie ,indiferenta si mai rau doctori care iau parte la chinul bolnavilor prin primirea de bani ca sa-si faca meseria de DOCTOR 08/11/2007 03:02:30
    77. RELU MOANTA O initiativa minunata. Sper sa se faca cu adevarat ceva in acest sens pentru eradicarea mizeriei care exista actualmente in Ministerul Sanatatii si… nu numai aici. 08/11/2007 03:19:56
    80. Radu Roxi Sa ne rugam da fim sanatosi, ca altfel e vai de noi!!! 13/11/2007 22:58:53
    81. Ana Sanatatea ar trebui pusa mereu pe primul loc. 17/11/2007 23:37:52
    82. Cojocaru A este o bataie de joc!jenant! 21/11/2007 00:09:09
    83. Gabriela Dragoi Oare cum de n-am semnat pana acum?n-am vazut-o?N-am stiut de petitie?Cum sa nu fiu impotriva spitalelor horror din Romania?Mai ales ca am avut parte si eu de spitale(chiar daca nu sunt toate chiar horror),credca e vorba de sistemul medical romanesc.Ar fi important ca aceasta petitie sa fie semnata ,mai ales de cei care au avut de patimit de pe urma spitalelor,medicilor.Atatea cazuri sunt despre care am citit in ziare si mult mai multe despre carenu citim. 22/11/2007 06:30:11
    85. polizei SPITALELE ARATA RAU, NICI IN PENITENCIAR NU E ASA MIZERIE SI FRIG.Bineinteles ca exista si exceptii-in spitalele private 22/11/2007 16:39:40
    86. Lucian Ionescu Sistemul medical trebuie modernizat radical pe baza unei strategii cu cel putin 2 componente: investitii, resurse umane. Profitorii actualului sistem trebuie sa se autoconstientizeze si sa plece. 22/11/2007 16:52:53
    88. Rares Dadarlat Fara comentarii. Se discuta oricum mult prea mult si se actioneaza prea putin. Semnez si sustin ideea aceasta!”.

  49. carmen said

    am July 28 2008 @ 1:30 am

    pentru “polizei”

    Sotia celui pe care vrea sa-l ajute firma de avocatura a murit intr-un spital privat…

  50. Iulian Urban said

    am July 28 2008 @ 10:57 am

    Pentru d-na Carmen

    Si acolo nu lucreaza medici ? Sau au angajat majorete sa opereze oamenii ? Daca va uitati cu atentie, medicii din spital sunt si actionari la Euromedica asa ca, nu avem ce sa mai comentam

Comment RSS


Atentie s-a deschis procedura insolventei impotriva FOSLER EXPERT SRL

Tweet this




Reclamati abuzurile la adresa iulian.urban@gmail.com

Redirectioneaza 2% pentru Asociatia www.asistentapentruconsumatori.ro


Lasa un comentariu

Nume: (Obligatoriu)

eMail: (Obligatoriu)

Site:

Comentariu: