Atentie s-a deschis procedura insolventei impotriva RCI CAR GROUP IMPEX SRL

Tweet this

Impotriva debitorului  RCI CAR GROUP IMPEX SRL

. s-a deschis procedura insolventa in dosarul 17577 - 2014-10-06
aflat pe rolul Tribunalului ARAD

Daca aveti bani de recuperat de la aceasta firma va invitam sa ne scrieti urgent la secretariat@urbansiasociatii.ro




Reclamati abuzurile la adresa office@asistentapentruconsumatori.ro sau la adresa: iulian.urban@gmail.com

Redirectioneaza 2% pentru Asociatia www.asistentapentruconsumatori.ro


2 Comentarii

  1. Anca said

    am July 18 2008 @ 12:18 pm

    Da, sunt interesante subiectele pe care le prezentati dv, mai mult, am observat ca au devenit chiar sursa de inspiratie pentru unele televiziuni.
    E adevarat ca bancile au ajuns acum sa traiasca si sa faca profit pe seama clientilor lor. Eu, cel putin, am ajuns sa traiesc un fel de “bancofobie” si la fiecare operatiune cu banca intreb obsesiv, atunci cand e cazul, despre taxe si comisoane, taxe si comisoane……….
    De exemplu:
    1. Vodafone promoveaza un card de credit al Raiffeisen prin operatorul de telefonie isi crediteaza clientii fideli. Dupa ce am aflat ca am dobanda zero, taxe zero, comisioane zero, lichidare zero (bineinteles, daca ma incadrez in anumite termene), a doua zi aflu de la Raiffeisen ca dobanda exista la retragere de numerar, ca se poate scoate de la bancomat doar 40% din suma, ca nu-l pot alimenta cu sume mai mari pentru a efectua diverse operatiuni etc.

    2. Nici de pe site-urile bancilor si nici de la ghisee nu aflam despre toate taxele si comisoanele percepute pentru conturile deschise. Recent am platit pentru reinnoirea unui card la BRD si eram obligata sa-l ridic intr-un anumit termen. Am fost anuntata, totusi, in ultima zi ca sunt pasibila de plata unei taxe de neprezentare de 15 euro, de distrugerea automata a cardului si de inregistrarea mea la Biroul de Credit. Cand am intrebat de ce nu am fost instiintata de aceste “pedepse” atunci cand am platit cardul, mi s-a raspuns sec: Pentru ca nu ati intrebat!
    Sunt exemple minore, dar se adreseaza unui numar mare de clienti.
    Eu nu gasesc solutia pentru evitarea unor astfel de capcane bancare. Sa inregistrezi discutia, nu tine ca proba; sa-ti dea in scris informatiile, nu face nimeni asta ………
    In ceea ce priveste creditele fug de banci ca de ciuma. Prefer, cum a zis Bogdan Baltazar, sa ma imprumut de la mine, dintr-un buzunar in altul.

    Multumim si mai asteptam informatii.

  2. mary said

    am July 18 2008 @ 12:50 pm

    din pacate aceste clauze sunt incluse in contractul de ipoteca. eu am semnat unul acum 3 zile, si banca isi rezerva dreptul de a modifica dobanda unileral.

    ideea e ca, ori semnezi, ori nu iei banii, si deci nici casa… ar trebui schimbat intreg sistemul bancar pentru a elimina aceste situatii. nu cred ca, din moment ce ai semnat clauzele contractuale, poti sa ii dai in judecata – ai fost de acord, prin semnare. daca nu ai citit, nu e vina bancii.

    la fel de abuziv mi se pare si impozitul platit de vanzator – si o crestere fortata a preturilor pentru imobiliare.
    fostii proprietari au contractul de constructie (ei au fost primii si singurii proprietari ai unui apartament construit in 1982)
    in fiecare an se plateste impozit pentru apartament
    in fiecare luna se plateste impozit pe salariul din care platim ratele
    cand vrei sa vinzi, mai platesti impozit si pentru vanzare.

    de asemenea taxele sunt foarte mari. 86 mil numai notarul

    aprox. 8000 euro cheltuieli in afara de valoarea apartamentului, pentru cumparator + avansul platit pentru banca

  3. admin said

    am July 18 2008 @ 1:55 pm

    Nu va lasati indusi in eroare si manipulati.
    Conform legii 193 /2000 pe care o puteti citi integral aici

    Drepturile si obligatiile partilor contractante
    Art. 4. – (1) O clauza contractuala care nu a fost negociata direct cu consumatorul va fi considerata abuziva daca, prin ea insasi sau impreuna cu alte prevederi din contract, creeaza, in detrimentul consumatorului si contrar cerintelor bunei-credinte, un dezechilibru semnificativ intre drepturile si obligatiile partilor.
    (2) O clauza contractuala va fi considerata ca nefiind negociata direct cu consumatorul daca aceasta a fost stabilita fara a da posibilitate consumatorului sa influenteze natura ei, cum ar fi contractele standard preformulate sau conditiile generale de vanzare practicate de comercianti pe piata produsului sau serviciului respectiv.
    (3) Faptul ca anumite aspecte ale clauzelor contractuale sau numai una dintre clauze a fost negociata direct cu consumatorul nu exclude aplicarea prevederilor prezentei legi pentru restul contractului, in cazul in care o evaluare globala a contractului evidentiaza ca acesta a fost prestabilit unilateral de comerciant. Daca un comerciant pretinde ca o clauza standard preformulata a fost negociata direct cu consumatorul, este de datoria lui sa prezinte probe in acest sens.

    Am subliniat textele de lege care va da dreptul si posibilitatea ca, chiar si daca ati semnat acest contract dar nu ati avut posibilitatea sa il negociati, puteti sa cereti Justitiei sa elimine din contractul dvs. aceste clauze abuzive; este de ajuns sa spuneti ca nu vi s-a dat posibilitatea sa negociati clauzele contractuale si atunci banca trebuie sa demonstreze contrariul afirmatiilor dvs.; aveti asadar drepturi si este pacat sa nu profitati de ele.

    Urban Iulian

  4. sebi_blackjoe said

    am July 18 2008 @ 2:12 pm

    cati romani si-au negociat contractele de credit? ma faci sa rad, domnule avocat. nu cred ca exista cineva care aiba posibilitatea sa isi negocieze contractul de credit, indiferent de banca.

  5. gica bancherul said

    am July 18 2008 @ 7:22 pm

    intr-un fel dau dreptate bancii . Daca fiecare client ar face la fel , si banca ar intra in imposibilitate de plata, unde s-ar ajunge.
    Faptul ca iei un credit fara sa citesti contractul nu te absolva de vina ci eu zic ca esti mai vinovat .
    Te bucuri cand iti da banii , dar nu-ti convine cand ti-i cere inapoi. Era mai bine sa nu-i dea imprumutul?
    Daca aveti impresia ca va puteti juca cu o institutie financiara, cum este banca, ca si cand ati discuta cu vecina de peste drum, va inselati amarnic.

    Ai semnat, platesti sau suporti consecintele. Nu-ti convine ceva, dai in judecata, nu intorci spatele si faci cum te taie capul.
    Daca i-ai fi facut asa unui camatar, ti-ar fi taiat el capul

  6. Lorelei Tudor said

    am July 18 2008 @ 9:05 pm

    Foarte interesante articolele si comentariile dvs.,profesioniste si chiar iesiti in intampinarea cetatenilor,clientilor existenti sau a celor ce vor deveni potentiali clienti ai institutiilor bancare sau non bancare,a unui fost client,care,a aflat,cu stupoare ,fara a fi anuntat timp de a 4-5 ani pentru o suma ,care tot a crescut si a ajuns la 5313 lei,in urma unui credit “nevoi personale”,restant din motive obiective ,anuntate Bancii,asa cum s-a “trambitat” in toata mass-media ca ar fi important a se face ,dar de care,Banca si & restul institutiilor implicate nu au tinut cont,nu au anuntat in aceasta perioada,( chipurile,cu DOBANZI calculate de Soc. de Asigurari ASIBAN,plus penalitati si cheltuieli executare,ale Soc. Asigurari,la care s-ar adauga cheltuiel8i executare ale celui in drept,ca executor) si pentru care va fi EXECUTAT SILIT,PIERZAND CASA( pentru o suma de 5313 Ron,fara detaliere),iar institutiile implicate,Banca,Soc. Asigurari,refuza sa prezinte in termenul legal de 30 zile,o situatie detaliata si explicita a situatiei,cu toate ca aceasta situatie le-a fost ceruta in scris.Mai mult,au urmat AMENINTARI ,telefonice,din partea D-rei sau D-nei Avocat care reprezinta ASIBAN.Suntem ,cumva,afiliati la COSA NOSTRA???.
    Singura ENTITATE ,implicata si corecta ,a fost Cabinetul Executor Jud.(din respect,nu-i dau numele,inca!) .
    Deci,sunt multe cazuri si…mai am exemple,concludente,reale ,care depasesc “realitatile” UNIUNII EUROPENE !!!

  7. Cata said

    am July 22 2008 @ 6:00 pm

    Nu cred in afirmatia facuta mai sus “din moment ce ai semnat clauzele contractuale, nu poti sa ii dai in judecata – ai fost de acord, prin semnare. daca nu ai citit, nu e vina bancii.”

    Cum sa nu poti sa-i dai in judecata? Pai tocmai asta este…sunt clauze abuzive care pot fi contestate prin faptul ca esti constrans de situatia “daca vrei bine, daca nu …la revedere”.

    Daca e sa o luam asa maine-poimaine ne trezim cu clauza in contractul cu Electrica (ca tot e un exemplu de monopol), cum ca “trebuie sa stai in cap daca vrei sa primesti energie electrica, ca oricum la alt furnizor casnic nu poti sa te duci, ca nu exista altul”. Si ce facem atunci…ne resemnam??? …si stam in cap ca asa vrea Electrica???
    Cam asa e si cu bancile…

  8. Iulian Urban said

    am July 22 2008 @ 6:04 pm

    Bravo Cata, ai dreptate, ai acest drept sa dai banca in judecata chiar daca ai semnat contractul,

    Legea 193 /2000 te ajuta in acest sens

  9. Simona Bontas said

    am July 29 2008 @ 12:35 pm

    Buna seara,

    Vrea sa va relatez cazul meu pentru ca am descoperit pe site-ul dvs. foarte multe studii de caz referitoare la abuzurile facute de banci.

    In cazul meu ING este banca care ma notifica ca am depasirea de cont este de 42.42 ron in conditiile in care eu am avut salariul virat de societatea la care lucram fara a avea credit sau overdraft.

    In februari am solicitat inchiderea contului si pe motiv ca nu pot inchide decat in sucursala unde am deschis contul am ramas cu contul neinchis.

    Cand am sunat acum sa verific ce este cu suma solicitata in Centrala la dept. mentionat in adresa lor, o domnisoara mi-a spus ca pe baza unei cereri de relocare pot inchide contul in orice alta sucursala.

    Suma respectiv reprezinta comisionul anual care in februarie nu putea fi perceput. In mai, cand eu scosesem tot salariul de pe card, a fost calculat si comunicat prin adresa anexata, primita in 21/07/2008 – data postei.

    Ideea este ca nu sunt de acord cu aceasta suma si nu stiu daca pot insista sa nu o platesc.

    Multumesc,

    Sorina Bontas

  10. talmacel mariu-daniel said

    am December 13 2011 @ 12:17 am

    buna ziua,,,buna seara am si eu o intrebare,,am facut o rata la altex pentru un tel.ce costa 8 milioane,,miam platit ratelele mai devreme decat aia 5 ani pe care iam avut in contract,,,am vrut sami inchid contul la BCR,si nu am putut ca nu stiam numarul de bank din judetul botosani unde mi-am facut rata,,eu am intrbato pe d-na de la banca daca e vreo problema daca numi inchid contul si mi-a zis ca nu e nici o problema,,atunci eu am plecat si ma trezesc azi dupa 2 ani si 7 luni k ma suna si-mi spune ca trebuie sa platesc 8 milioane dobanda,,,si eu deja miam terminat rateel de platit cca. 16 milioane mai devreme pentru k am platit si cate 3 si cate 4 milioane pe luna,,,in momentul de fata ce trebuie sa fac ca nu am servici su nu pot sa platesc,,k mia zis k ma trimite in instanta

Comment RSS


Atentie s-a deschis procedura insolventei impotriva RCI CAR GROUP IMPEX SRL

Tweet this




Reclamati abuzurile la adresa office@asistentapentruconsumatori.ro sau la adresa: iulian.urban@gmail.com

Redirectioneaza 2% pentru Asociatia www.asistentapentruconsumatori.ro


Lasa un comentariu

Nume: (Obligatoriu)

eMail: (Obligatoriu)

Site:

Comentariu: