Banner

Atentie s-a deschis procedura insolventei impotriva TOTAL SOPHIELAND SRL

Tweet this

Impotriva debitorului TOTAL SOPHIELAND SRL s-a deschis procedura insolventei in dosarul 17417 - 2014-10-02 aflat pe rolul Tribunalului ARGE?

Daca aveti bani de recuperat de la aceasta firma va invitam sa ne scrieti urgent la secretariat@urbansiasociatii.ro




Reclamati abuzurile la adresa iulian.urban@gmail.com

Redirectioneaza 2% pentru Asociatia www.asistentapentruconsumatori.ro


2 Comentarii

  1. Posesorlogan said

    am July 18 2008 @ 9:36 am

    Ceea ce este prezentat mai sus nu este o noutate. Fiti sigur ca s-au trimis zeci de reclamatii cu privire la acest aspect.
    Aceasta politica cu piesele de schimb este aplicata de toate unitatile service din reteaua unei marci si nu ma refer doar la Dacia,atata timp cat exista un contract de garantie.
    In momentul in care garantia a expirat sau s-a renuntat la ea ai libertatea sa alegi orice alt atelier de reparatii si sa montezi alte piese de schimb de calitate mai buna si poate mai ieftina decat cele originale.
    Prin reclamatii nu se rezolva nimic si in afara de nervi si timp pierdut se poate ajunge eventual la o amenda. Singura modalitate de a-i “pedepsi” este renuntarea la serviciile lor si in timp scurt din lipsa de clienti sunt sigur ca-si vor schimba atitudinea.

    Din punctul meu de vedere ar trebui sa ne puna pe ganduri valoarea aberanta a tarifului pe ora, peste 50 RON, iar din experienta va pot spune faptul ca la salariile actuale din Romania acest tarif nu trebuie sa treaca de 10 RON avand in vedre si faptul ca operatiile care se fac sunt repetabile si nu necesita un coeficient de inteligenta ridicat..

    Din aceste motive eu am renuntat la serviciile lor si folosesc piese de schimb non-origine dar fabricate de firme cu prestigiu pe care nu le enumar pentru a face reclama.

    Toate cele bune.

  2. Marius said

    am July 18 2008 @ 10:47 am

    Buna dimineata.
    Ma numesc Marius F D sunt detinatorul unei Dacii Logan care este luata in leasing pe firma
    am sesizat in luna aprilie cum cei de la ROMPETROL m-au fraudat de 14 litri de motorina in luna Aprilie plecand spre Bulgaria .
    de curand in urma cu o saptamana am dus dacia larevizia de 20.000Km bineinteles pentru un schimb de ulei filtru ulei si filtru de motorina si filtru de aer am platit suma 500 si ceva de roni,este inadmisibil asa ceva la fostul loc de munca aveam masina de serviciu un BMW 525
    diesel care la aceeasi operatiune in primavara am platit 1120 ron.
    Oare ce se-ntampla cu cei de la Dacia?
    daca doriti sa veniti personal sa filmati si sa fotografiati masina mea care imediat dupa revizie a inceput sa-mi fluiere ceva pe partea stanga la roti cand am scoso di service mi-a dat o hartie in care imi notifica ca masina este in stare buna de functionare,oare de ce imi fluiera pe partea stanga?
    tin sa va anunt ca voi merge si eu partas cu ceilalti care au patimit si intalnit problemele mele,cu toate cum v-am explicat masina este pe firma dar pot atesta si demonstre ca eu lunar platesc rate pentru aceasta masina.
    va multumesc anticipat

  3. Ioan M. said

    am July 18 2008 @ 7:04 pm

    ———- Forwarded message ———-
    From: Iulian Urban
    Date: Jul 18, 2008 7:02 PM
    Subject: Re: Fw: Re: Solicitare interventie service
    To: M. Ioan

    D-le Marcu

    In primul rand nu sunteti “cetateni de rand” ci suntem cu totii cetateni aliniati in acelasi rand al problemelor zilnice cu care ne confruntam.

    Corespondenta prin e-mail este acceptata ca proba in instanta de judecata asa ca o puteti utiliza cu succes.

    Pentru detalii legate de preluarea cazului dvs. voi cere unuia din avocatii nostri din Constanta sa ia legatura cu dvs.

    Cu stima Urban Iulian

    On 7/18/08, M. Ioan wrote:

    Stimate domn Iulian Urban,

    Va multumesc pentru faptul ca printre atatea probleme cu care va confruntati zi de zi in administrarea firmelor pe care le conduceti, va faceti timp sa mai raspundeti si atator cereri, reclamatii, intrebari si solicitari de sfaturi in legatura cu problemele intampinate de noi, “cetatenii de rand” din Romania.

    In legatura cu cazul analizat de dumneavoastra mai jos doresc sa urmez recomandarile indicate de dvs., si anume toti cei 4 pasi pe care i-ati descris. Aveti foarte mare dreptate in tot ceea ce spuneti si analizati in articolele dumneavoastra, cel putin de doi ani de cand am inceput sa urmaresc cu foarte mare interes ceea ce scrieti in ele: nu ati facut altceva decat sa imi deschideti si mie ochii prin concluziile pertinente pe care le trageti si prin modul concis, clar si scurt in care faceti aceste analize.

    In continuare doresc sa mentionez ca in corespondenta de mai jos totul a fost facut pe cale electronica: primul mesaj a plecat de la mine (pe care l-ati putut citi mai jos), dupa care a venit raspunsul din partea Dacia, tot pe email. Nu stiu ce valoare au ele inaintea autoritatilor mentionate de dvs. (Aici va rog sa-mi spuneti daca o corespondenta neinregistrata oficial are valoare inaintea autoritatilor. De asemenea doresc sa va mai spun faptul ca i-am sunat imediat dupa raspunsul primit de la ei ca sa le spun sa anuleze programarea in service pe care o facusem. Eu, la o firma condusa de asemenea caractere nu am ce cauta. M-am sters pe bot si cu Renault, si cu Dacia, si cu toate reprezentantele pe care le au ei. Nu stiu de ce pe perioada ultimilor ani destinul m-a dus atat de aproape cu cel al Renault. Nu va mai detaliez cum fiind invitat la un interviu pentru ocuparea unui post de inginer la Renault Technologie Roumanie de acum doi ani mi s-a propus sa lucrez in noul centru pe care aveau sa-l construiasca in Bucuresti pentru mizerabilul salariu de 400 de euro net + 200 euro ajutor pentru chirie timp de sase luni, dupa care trebuia sa ma descurc singur cu toate ca veneam din provincie si stiti cat de greu este sa gasesti o locuinta in Bucuresti. Oricum, nici acum nu stiu daca salariile celor care lucreaza la Renault sunt atat de strlucite precum vrea aceasta companie sa dea impresia ca ar fi. Greva celor de la Dacia de acum cateva luni spune cam totul despre cum sunt tratati angajatii pe acolo – imi cer scuze pentru paranteza cam lunga).

    Initial am fost satisfacut de faptul ca mi s-a raspuns din partea firmei si totul avea un aspect pozitiv prin faptul ca de aceasta data au acceptat sa raspunda solicitarii mele de schimbare a planetarelor. Dar nu mi-a trecut prin cap cat de pervers este raspunsul Dacia prin care eram fortat sa declar in scris faptul ca renunt la garantia pentru efectuarea lucrarilor de inlocuire. Asta dovedeste ca orizontul meu era ingust si nu vedeam decat la un pas inaintea mea (si cred ca asa patesc multi consumatori romani care sunt multumiti sa isi rezolve problema doar pentru un termen relativ scurt), si nu la efectele pe termen mai lung ale comportamentului ciudat si incalcarilor grave ale legii pe care aceste companii de renume isi permit sa le faca in Romania, devieri care in occident nici nu ar fi tolerate.

    Prin urmare, sunt dispus sa parcurg primii trei pasi si anume sa-i reclam inaintea autoritatilor competente, lucru de care ma voi ocupa in zilele care urmeaza. Dar pentru al patrulea pas doresc sa-mi indicati persoana/avocatul colaborator al Urban si Asociatii din aceasta zona (locuiesc in Constanta, eventual sa imi dati un contact, adresa si nr de telefon) care m-ar putea ajuta sa obtin rezultatul normal si firesc care ar trebui sa decurga pe cale legala iar cei raspunzatori sa dea socoteala in fata legii pentru actiunile si faptele pe care le-au facut.

    Va multumesc anticipat.

    Cu stima,

    Ioan M.

  4. nica said

    am January 13 2010 @ 10:05 pm

    am luat un niisan tiida l-am luat cu puntea stramba nu au vrut sa m-io schimbe am schimbato singur la doua luni sa rupt pinioanele in cutie ,a stat o luna in servis dupa o luna sa rupt planetara o mai am in servis iar de 29 zile .Ce e mai rau ca masina o am pe firma si am contract de prestari servici cu ofirma de jocuri de noroc pe care bineinteles l-am pierdut ,o sa-i dau in judecata si sfatul meu nu va luati niisan si daca v-ati luat nu o duceti in servis la ”sco general pitesti” pentru ca sunt niste escroci

Comment RSS


Atentie s-a deschis procedura insolventei impotriva TOTAL SOPHIELAND SRL

Tweet this




Reclamati abuzurile la adresa iulian.urban@gmail.com

Redirectioneaza 2% pentru Asociatia www.asistentapentruconsumatori.ro


Lasa un comentariu

Nume: (Obligatoriu)

eMail: (Obligatoriu)

Site:

Comentariu: