Banner

Atentie s-a deschis procedura insolventei impotriva NUOVA LINEA TESSUTI S.R.L.

Tweet this

Impotriva debitorului NUOVA LINEA TESSUTI S.R.L.
s-a deschis procedura insolventei in dosarul 16790 - 16789 - 2014-09-24
aflat pe rolul Tribunalului PRAHOVA

Daca aveti bani de recuperat de la aceasta firma va invitam sa ne scrieti urgent la secretariat@urbansiasociatii.ro




Reclamati abuzurile la adresa office@asistentapentruconsumatori.ro sau la adresa: iulian.urban@gmail.com

Redirectioneaza 2% pentru Asociatia www.asistentapentruconsumatori.ro


2 Comentarii

  1. Silviu Iordache said

    am July 16 2008 @ 3:29 pm

    Buna ziua

    O intrebare legata de acest subiect. Detin un card de credit. Mi-a fost fixata o suma lunara de rambursat. Cu 3 zile inainte de data scadentei, primesc regulat, in fiecare luna, SMS-uri de atentionare a platii sumei de rambursat. Intrebarea mea este daca acest lucru este legal, sau macar prevazut intr-o lege din Romania. Ciudat este ca daca suma nu este rambursata in termen, banca respectiva tace malc. Adica ei ma streseaza cu mesaje in timpul in care eu nu am nici o datorie restanta catre banca, in schimb in momentul in care termenul este depasit, nici o vorba.
    Cu multumiri,
    Silviu Iordache

  2. Ionel said

    am July 16 2008 @ 5:07 pm

    ———- Forwarded message ———-
    From: Iulian Urban
    Date: Jul 16, 2008 5:02 PM
    Subject: Re: buna ziua
    To: C.T.

    Buna ziua
    Acest lucru este interzis , reprezinta HARTUIRE si puteti sa-i dati in judecata sa le cereti daune.
    Oricum cand va suna sa le spuneti clar faptul ca nu doriti sa va mai apeleze, ca atunci cand la proces veti cere listingul convorbirilor sa existe dovada faptului ca ati cerut sa nu mai fiti contactat.
    Despre ce banca este vorba ?

    Urban I. Iulian
    member of American Lawyers Quarter
    member of International Association of Commercial Collectors
    member of Aca International
    member of The Ontario Society of Collection Agencies – Canada
    http://www.asistentapentruconsumatori.ro

    On 7/16/08, C.T. wrote:

    Am si eu niste intrebari la care sper sa-mi puteti raspunde
    Am un credit la o banca la care am o niste restante pe care nu le-am putut plati din cauza unor probleme in familie(mentionez ca creditul este facut de anu trecut din august si nu a fost platit pe ultimele 2 luni)cei de la banca ma suna si de 20 de ori pe zi de pe 5 numere diferite si-mi spun acelasi lucru ca am intarziat cu plata….mai nou suna si la vecini……au voie sa faca asa ceva?deja ce fac ei pentru mine se numeste hartuiala…imi suna telefonu de la 9 dim la 20 seara este imposibil asa ceva…..am un copil de 1 luna jum care se trezeste de fiecare data cand suna telefonu nu se mai poate……as vrea sa stiu dak de poate face cev

  3. CT said

    am July 16 2008 @ 6:21 pm

    ———- Forwarded message ———-
    From: Iulian Urban
    Date: Jul 16, 2008 6:20 PM
    Subject: Re: buna ziua
    To: CT

    Cereti de la firma la care sunteti abonata si pe care primiti aceste telefoane, listingul cu numerele de telefon de la care ati fost apela; vor duce la Banca si apoi le faceti notificare pentru hartuire si puteti sa-i dati in judecata.
    Daca vreti sustinerea unui avocat va rog sa imi spuneti

    On 7/16/08,CT wrote:

    BANC POST-efg retail services……pai si daca as vrea sa-i dau in judecata ce ar trebui sa fac?

  4. T Florin said

    am July 16 2008 @ 6:47 pm

    ———- Forwarded message ———-
    From: Iulian Urban
    Date: Jul 16, 2008 6:47 PM
    Subject: Re: Telefoane nedorite
    To: TF

    Buna ziua

    Acest fapt este ilegal asa cum puteti citi si aici
    http://www.urbaniulian.ro/2008/06/26/forme-de-hartuire-a-debitorilor-de-catre-colectorii-de-debite-sanctionate-de-legile-usa/
    Puteti sa le deschideti procese si sa-i dati in judecata daca nu inceteaza aceste practici la o simpla notificare trimisa de dvs.

    Cu stima

    Urban Iulian

    On 7/16/08, TF wrote:

    Buna ziua,

    Referitor la articolul cu privire la contactarea debitorilor pe numere de telefon private, in Romania sunt contactati si angajatorii debitorului nu numai debitorii.

    De o luna de zile ne confruntam cu urmatoarea situatie: suntem zilnic contactati telefonic de diferite societati de colectare de credite sau banci care doresc sa vorbeasca cu angajatii nostrii si sa le comunice ca sunt in intarziere cu platile. Poate ca situatia aceasta exista si mai mult timp dar nu la amploarea care este in prezent. Daca mai demult eram contactati de doua – trei ori pe luna, acum suntem contactati zilnic. Sa fi fost pe atunci angajatii nostri “buni platnici”…….. sau au devenit aceste firme mai insistente si chiar agresive. Spun agresive pt. ca dupa zece zile consecutive in care o societate de colectare credite telefoneaza si doreste sa vorbeasca cu un angajat, de fiecare data i se spune persoanei respective ca o rugam sa-l contacteze pe angajat direct pe tel. sau ca ii vom comunica angajatului mesajul lor, ca aici este o fabrica si nu putem sa chemam pe fiecare angajat la tel. Din a zecea zi, pt. ca aceeasi societate insista sa vorbeasca cu acelasi angajat al nostru, i s-a comunicat ca: aceste telefoane ne deranjeaza si ii rugam sa nu ne mai telefoneze, dar fara efect pt. ca in ziua urmatoare, aceeasi agentie cauta pe acelasi angajat. Din fericire a mai sunat 2 zile si s-a oprit.

    Nu este normal sa fim deranjati zilnic pt. asemenea lucruri.

    Ce putem face ca sa nu mai fim deranjati de insistentele acestor agentii de colectare credite?

    Cu stima,

    TF

  5. Ellis said

    am July 18 2008 @ 10:31 am

    Let me put it this way:

    Imagine an agency that sends let’s say 100,000 phone calls outbound a month; none of the calls are manually dialed but are instead predicatively pulled from the agency’s collection/debtor software database and then forwarded to a collector if contact is made; no phone number “generator” that creates numbers is being used. Let’s further assume further that 50% of the calls reach cell phones and let’s assume that recorded messages (for ease of calculation) are left every time a cell phone is reached. So 50,000 recorded messages are left in one month on cell phones in non- manually dialed calls.

    TCPA damages float between $500 and $1500 per violation and there is no cap- as under TILA and the FDCPA– for class statutory damages. Setting aside issues of what is an auto dialer, prior express consent (direct and indirect—that is, permission presumed as given to the agency through the creditor client) and the application of other possible defenses, just multiply the numbers above to see what ONE MONTHS POTENTIAL LIABILITY COULD BE!!! The few cases to consider the issue are up in the air as to what Statute of Limitations applies to the TCPA but at least 2 cases have held 4 years and of course in California we have the UCL (B&P sec 17200) with a 4 years statute that “borrows” violations from other statutes like the TCPA.

    I am very serious when I say that the application of this statute to the collection industry with decisions like Leckler is as problematic to the industry as anything I have seen in 22 years of debt collector defense. Foti , Pintos and cases of their ilk that have gotten the industry hot and bothered from time to time are essentially meaningless when compared to the potentially ruinous, catastrophic liability that this mischievous ( and till now slumbering ) statute could impose on the collection industry which was not even its intended target (telemarketers were). I fear that serious class action plaintiff’s counsel ( meaning not Kinder) are now waking up to this statute. Frankly, I have tried to ignore it for years but those days are past I’m afraid.

    In my view, this needs to be dealt with carefully both legally in individual cases and a nationwide litigation plan adopted as well; legislative action should be geared up including at the states level since under the TCPA the private right of action exist only in state courts –subject presumptively to state procedural and substantive rules that can be changed by state legislatures. I think this is all I should say on the open MAP SITE.

    Mark E. Ellis, Managing Partner

    ELLIS, COLEMAN, POIRIER, LAVOIE & STEINHEIMER, LLP

Comment RSS