Banner

Atentie s-a deschis procedura insolventei impotriva GLOBAL MUSIC DISTRIBUTION S.R.L.

Tweet this

Impotriva debitorului GLOBAL MUSIC DISTRIBUTION S.R.L. s-a deschis procedura insolventei in dosarul 16636 - 2014-09-22 aflat pe rolul Tribunalului BUCURE?TI


Daca aveti bani de recuperat de la aceasta firma va invitam sa ne scrieti urgent la secretariat@urbansiasociatii.ro

foto: www.tefter.rs




Reclamati abuzurile la adresa office@asistentapentruconsumatori.ro sau la adresa: iulian.urban@gmail.com

Redirectioneaza 2% pentru Asociatia www.asistentapentruconsumatori.ro


2 Comentarii

  1. Urban Viorel » Avem dovada furtului la pompa ! avocatii au prins in off-side firmele de distributie carburanti care fura la pompa; trimiteti-ne si voi dovezi ca sa declansam o campanie nationala de demascare a furtului said

    am July 16 2008 @ 2:18 pm

    […] http://www.urbaniulian.ro/2008/07/16/avem-dovada-furtului-la-pompa-avocatii-au-prins-in-off-side-fir… Afisari: 0 « Romania incotro : tara in care te fura rudele, prietenii de o viata, cunoscutii, locul in care toata lumea fura pe toata lumea […]

  2. Mircea said

    am July 16 2008 @ 2:27 pm

    Buna ziua . Felicitari inca o data pentru demersurile dumneavoastra . Din pacate cred ca tot noi vom plati pagubele … Vor creste pretul la pompa in mod nerusinat . E ciudat ca in momentul cand scade cotatia petrolului pe piata internationala la noi se scumpesc carburantii .

  3. marius huiban said

    am July 16 2008 @ 2:51 pm

    Buna ziua. Felicitari. o intrbare?
    O petitie nationala pentru abrogarea taxei tv si radio nu s-ar putea face?
    Spor.

  4. badluck81 said

    am July 16 2008 @ 2:57 pm

    “Pentru ca Romania va creste prin bun simt si responsabiltate.”

  5. ADRIAN DINU said

    am July 16 2008 @ 3:44 pm

    PENALITATI CALCULATE LA PENALITATI DE IFN,BANCI,ADMINISTRATORUL DE BLOC ETC POT FI LEGALE?SE PARE CA IN ROMANIA DA…EU AM ACTE IN ACEST SENS SI M-AR INTERESA UN PROCES CU ROMSTAL LEASING,B.RAIFFAISEN,B.TRANSILVANIA….CAUT PARTENERI.MULTUMESC ANTICIPAT

  6. admin said

    am July 16 2008 @ 6:17 pm

    Da, insa nu credeti ca merita daca avem o sansa, o oportunitate sa le cerem sa ne dea inapoi ceea ce au furat de la , sa profitam de ea? de ce sa le lasam satisfactia sa spuna in primul rand sau sa creada ca ne-au prostit? Doar muncim pentru acesti bani

  7. Eugen G. said

    am July 16 2008 @ 6:18 pm

    ———- Forwarded message ———-
    From: Iulian Urban
    Date: Jul 16, 2008 6:17 PM
    Subject: Re: Despre furtul la pompa
    To: Eugen G.

    D-le Eugen

    Va multumesc pentru punctul dvs. de vedere .

    Vreau insa sa va spun cum vede un consumator obisnuit , un avocat si un judecator aceste lucruri :

    – daca constructorul spune ca nu pot sa intre mai mult de 52 de litri si tu vezi ca pe bon apar 60 litri , putem sa punem aceste diferente pe seama acestor justificari ?
    – sau in cazul acelui Q7 la care discutam deja de 22 de litri care au intrat in plus fata de valoarea maxim acceptata constructiv ?

    Cu deosebita stima

    Urban I. Iulian

    On 7/16/08, Eugen G. wrote:

    Stimate domnule Urban,

    Este l?udabil? initiativa dvs. de a sanctiona public fiecare lucru ilegal, imoral, sau deplasat de la bunele conventii ale societatii. Cu siguranta eforturile dvs. vor grabi cresterea constiintei fiecaruia dintre noi, si a intregii societati în general ?i v? felicit pentru aceasta.

    În privinta articolului furtului de carburant la pomp?, s? stiti c? exist? foarte multe persoane care au reusit sa introduc? multi litri peste capacitatea normal? a rezervorului, iar una dintre ele sunt eu. Am un Chevrolet Spark cu un rezervor de 35 de litri. Aproape intotdeauna fac plinul dup? ce aproape se goleste rezervorul, si introduc 30 – 33 de litri pân? declanseaz? automat pistolul. De multe ori rezervoarele pot primi mai mult decât scrie în talon. In dou? rânduri, la plecarea din Bucuresti catre Sibiu, respectiv Costinesti, am dorit sa introduc mai mult? benzina in rezervor pentru a nu fi nevoit sa mai alimentez pân? la intoarcerea acasa. Dup? ce pistolul s-a declansat punând în rezervor aproximativ num?rul de litri la care m-am asteptat, am continuat sa pun foarte incet benzina in rezervor, ap?sând usor parghia pistolului pentru a nu mai face spum?. Am introdus de fiecare data 8 litri (!!!) dup? prima declansare a pistolului, asa incat pot banui ca beneficiez de o capacitate real? de minim 43 de litri a rezervorului. Indicatorul de benzina mi-a aratat ca rezervorul este plin pân? aproape de destinatie (Sibiu/Costinesti), iar masina a avut o autonomie cu 150 de km mai mare decat in mod obisnuit. Acest lucru mi-a confirmat ca cei 8 litri nu au fost de aer si nici nu am fost furat la pompa.

    Nu doresc sa iau apararea nim?nui, iar pentru a v? convinge daca ati pus sau nu mai mult? benzina in rezervorul Loganului, incercati sa mergeti cu masina pana ajungeti iar la rosu, si vedeti daca nu cumva mergeti 100 de km mai mult decat de obicei. Deasemenea, puteti incerca la urm?torul plin s? mai puneti benzin? dup? ce declanseaz? pistolul (sau rugati un lucr?tor al benzin?riei, ca se pricep la asta) ca sa va convingeti daca in rezervor intra sau nu mai mult. Exist? posibilitatea ca senzorul pistolului sa fi fost defect si sa fi reactionat abia cand benzina a ajuns la gura rezervorului.

    Succes!

    Eugen.

  8. M Preda said

    am July 16 2008 @ 6:35 pm

    On 7/16/08, Mihai P.wrote:

    Va felicit pentru tenacitatea cu care demonstrati ce vede toata lumea:furt fara rusine de catre distribuitorii de carburanti.Aici mai sunt multe de spus .Un specialist in chimia produselor petroliere va va demonstra ca mai sunt multi parametrii ce influienteaza cantitatile contorizate la distributie.Filiera este o tesatura complexa ,e cunoscuta de specialisti, dar statul tace.Stim de ce tace .Despre leasing , acum am primit de la Tiriac Leasing, factura cu tva la asigurare,la dobanda si un system sofisticat de calcul al ratelor de conversie valutara.Sunt consternat de ce poate ,face fara ca cineva sa-l intrebe temeiul legal.Sigur stiu cei de la fisc insa…tac.Vom merge la procese sis per sa mai schimbam cate ceva M.Preda

  9. Sebi Blackjoe said

    am July 16 2008 @ 8:43 pm

    Interesant, insa de ce nu se intreaba nimeni cum verificarile metrologice periodice nu au aratat nici o problema? se fac verificari? dau benzinariile “dreptul” si nu ii deranjeaza statul? ce stat avem? de tip mafiot? cine plateste “taxa de protectie” scapa? hai sa fim seriosi si sa recunoastem ca atata timp avem asemenea “conducatori” nu se va intampla nimic. musamalizarea e cel mai evident lucru sa se intample. si o spun cu parere de rau

  10. Ovidiu I said

    am July 16 2008 @ 10:59 pm

    imi pare rau ca trebuie sa revin cu comentarii la acest articol, dar:
    I. Aveti posibilitatea de a cere etalonul! o canistra gradata de 5 sau 10 litri in care puteti pune combustibil si, astfel sa verificati daca pompa este etalonata.
    II. Puteti cere sa scoateti combustibilul din rezervor intr-un service autorizat si, masura astfel cati litri au intrat in rezervor,
    asta inainte de a va face de ras intr-un proces.
    Eu, daca as fi in locul celor de la statie, v-as invita la service si, sub privirea dvs si a celor de la OPC as scoate combustibilul din rezervor ptr masurare. Daca cele spuse de reclamant se justifica, as accepta plata oricarei daunesau amenzi si, intentarea oricarui proces dar daca se dovedeste ca nu are dreptate l-as tara intr-un proces pentru calomnie. Acum cu reclamantul ca si cu reclamantul dar cu avocatul sau firma de avocatura care se apuca sa faca valuri fara a verifica temeinic acuzele.
    Tot din punctul meu de vedere, este ca si cum ai pleca la lupta fara a verifica informatiile furnizate de spionii tai miopi (orbi) si analfabeti!
    Credeti-ma! am verificat de nenumarate ori situatia reclamata de dl avocat “tepuit” de benzinari!
    In Loganul diesel, daca umpli “ochi” intra aproximativ 64 litri de motorina!
    La modelul pe benzina, bu am informatii!
    La vechea dacie 1310 mai intrau 5 litri in plus daca puneai cricul la roata din spate si umpleai ‘la buza”!
    Verificati domnilor avocati, verificati! sau intrebati niste ingineri!
    Nu le puteti sti pe toate, la fel cum nici noi, inginerii nu le stim pe toate!
    S’auzim numai de bine!

  11. CanCan said

    am July 17 2008 @ 10:55 am

    Clarificare. Avocatii de la Urban asociatii au primit ieri raspunsul oficial al Renault vizavi de posibilitatea ca rezervorul Logan sa fie mult mai mare decat e scris in acte, ceea ce lasa loc liber teoriei furtului de la pompa

    Bogdan Tiberiu Iacob

    Dupa amorsarea scandalului Petrom de catre o casa de avocatura care a sesizat neconcordante intre cantitatea de carburant care intra in rezervoarele unor masini, in special Logan, si cea oficiala a rezervoarelor respective a cazut, ieri, prima bomba. Raspunzand adresei oficiale a avocatilor respectivi, firma Renault Dacia a dezmintit, categoric, legenda atat de raspandita, dupa cum s-a vazut in reactiile cititorilor, a rezervorului supradimensionat din motive “tehnice”. Iata ce raspuns a dat Dacia: “Componenta circuitului de carburant al modelului Logan cuprinde rezervorul de benzina, conducte de benzina si gura de umplere. Capacitatea utilizabila a rezervorului de carburant este de 50-52 litri. La alimentarea cu carburant, umplerea se considera incheiata la a doua declansare a pistoletului, pentru o instalatie corect reglata, ceea ce inseamna un volum de 50-52 litri.” Ca atare, nu exista nicio cocoasa in care sa poata intra combustibil peste capacitatea maxima de 50-52 litri, ci doar un spatiu de expansiune pentru anotimpul cald, dar care are doar un rol de tranzit si in care nu se poate inmagazina niciun gram de combustibil. Ceea ce inseamna ca explicatia trebuie cautata in functionarea deficitara a pompelor de combustibil. In consecinta, potrivit unui comunicat oficial, Urban@asociatii pregateste un proces national colectiv impotriva Petrom si a oricarei alte companii care se face vinovata de practici in dauna consumatorilor si de incalcarea legilor 296/2004, 363/2007 si 193/2000 din Codul Civil, Codul Comercial si Codul Penal. Numele procesului a fost deja stabilit: “Furt la pompa”

    Ce acte trebuie sa pregateasca pagubitii

    Pentru asta, consumatorii care au fost prejudiciati sunt solicitati sa trimita firmei in cauza:
    – bonurile de benzina din ultimele luni sau ani, insa nu mai mult de termenul de prescriptie de 3 ani si in care apar valori de combustibil care depasesc cu peste 2 litri capacitatea acestuia;
    – copia taloanelor masinilor in cauza, care arata capacitatea rezervorului;
    – eventuale raspunsuri primite de la producatorii masinilor cetatenilor, care atesta capacitatea maxima de carburant care intra in instalatia formata din rezervor, conducte, etc.;
    -semnarea actelor de reprezentare pentru avocatii de la http://www.Asistentapentruconsumatori.ro care vor prelua cazul.

    Cateva dintre reclamatiile cititorilor CANCAN

    Rezervoare de marimi diferite?

    “Problema ridicata de acest articol este reala. Am Dacia Logan de un an si jumatate si, la inceput, alimentam de la o benzinarie Petrom de pe Calea Floreasca. La un rezervor de 50 litri bonul arata 60. M-am uitat pe cartea masinii, sa nu gresesc, si le-am cerut explicatii vanzatorului si casierei. Zambind superior mi-au replicat ca nu sunt prima care ridica problema asta, dar ce interes ar avea ei sa fure benzina cu bon fiscal? Am sunat la “Asistenta Dacia” si operatoarea mi-a spus ca rezervoarele nu sunt la fel, sunt produse de mai multe firme. Bine, dar 10 litri? Atunci si usile, cauciucurile etc. ar trebui sa fie mult mai mari decat trebuie. Toti m-au privit cu mila: o femeie care nu se pricepe la capacitatea unui rezervor… (dar banii mi i-au luat). Sper sa deslusiti problema asta”.
    (From: ”
    Date: Tue, July 15, 2008 3:11 am)

    Probleme la statia Petrom din piata Salajan

    “Ma numesc G.I. si posed si eu un Logan cu motorizare 1,6 l. De trei ori am alimentat anul acesta umpland tot rezervorul, am bagat o data 57 l de benzina, o data 54 si ceva si alta data in jur de 50 de l de benzina si mai aveam o dunga la indicatorul de carburant. Ultima data cand am alimentat a fost pe data de 30 iunie si am alimentat de la benzinaria Petrom de langa piata Salajan. Mentionez ca plinul i l-am facut pana in gura rezervorului.
    (From:
    Date: Tue, July 15, 2008 4:09 pm)

    “Protectia Consumatorului sa inspecteze pompele”

    “Si eu de multe ori alimentez de mai multi litri (7-8) decat are rezervorul si ma tot gandeam, daca nu cumva este acel spatiu care nu se pune la socoteala, cel care este mai sus decat busonul. Am rezervor de 60 l si bag peste 60 cand fac plinul, de fiecare data cam 64-65 litri, dar unde mai pui la socoteala si faptul ca nu putea fi chiar gol rezervorul. 4-5 litri tot mai ai in rezervor, nu? Dar este de precizat si faptul ca acest lucru mi se intampla la orice benzinarie fie ea Petrom, Rompetrol sau Mol. Asa ca ar face bine cei de la protectia consumatorului sa inspecteze pompele de benzina, ca nu e in regula, la nici una sigur”.
    (From: ”
    Date: Tue, July 15, 2008 12:59 pm)

  12. admin said

    am July 17 2008 @ 2:29 pm

    NU cred ca verifica nimeni aceste pompe si nici calitatea carburantilor despre care puteti citi aici
    http://www.urbaniulian.ro/2008/07/17/furtul-la-calitatea-carburantilor-aduce-un-nou-proces-firmelor-straine-care-distribuie-combustibili-in-romania/
    Urban Iulian

  13. Urban Iulian » Socant : un fost angajat al PETROM dezvaluie faptul ca furtul la pompa este PREMEDITAT ! said

    am July 17 2008 @ 5:09 pm

    […] Avem dovada furtului la pompa ! avocatii au prins in off-side firmele de distributie carburanti care… (2044) […]

  14. moris said

    am July 17 2008 @ 8:36 pm

    calitatea combustibililor e verificata la iesirea marfii din depozit de catre laboratorul specializat CTC care in urma verificarilor sigileaza si emite un certificat de calitate al produsului cu toti parametrii acestuia. Nu cred ca acel inginer chimist si-ar face singur necaz emitand acte cu date false pe care sa-si puna semnatura…sau credeti ca si bietul chimist e inplicat in “furtul de la pompa” :)). Nu cred ca cei de la OPC au competenta si aparatele de masura necesare sa verifice calitatea produselor petroliere pentru aceasta exista alte organe abilitate ale statului…asa ca domnilor va rog documentativa inainte de a emite tot felul de ipoteze aberante.

  15. Mihai said

    am July 24 2008 @ 7:08 pm

    Domnule Urban, haideti fugiti cu circul, ca sa ma exprim asa. Raspunsul ala in nici un caz nu a venit de la Dacia, l-ati scornit dumneavoastra pe loc? Eu unul am avut nevoie de un raspuns oficial din partea celor de la Dacia-Renault cu privire la acest aspect, iar cel primit era total diferit de ceea ce insinuati dumneavoastra…ci din contra, ca se poate alimenta cu pana la 15% mai mult decat capacitatea inscrisa in actele masinii. Aveti nevoie urgent de publicitate, asa-i? Si apelati la marsavii din-astea ieftine…

  16. Iulian Urban said

    am July 24 2008 @ 7:36 pm

    D-le Mihai

    Inainte sa jigniti [ vad ca la asta ne pricepem destul de bine ] de ce nu imi trimiteti si mie raspunsul ala in care pretindeti ca Dacia v-a spus ca se poate alimenta cu 15 % in pluc ? Asta asa ca sa discutam pe acte nu pe balacareli ! EI ce spuneti ? Imi demonstrati ca puteti sustine cu acte ce ati spus mai sus ?
    Sau nu ?
    Urban Iulian

Comment RSS