Banner

Daca aveti de incasat bani de la SC B.S.I. SALE SRL (C.U.I 32175850)va invitam sa ne scrieti la adresa secretariat@urbansiasociatii.ro

Tweet this

Clientul SUBLIROM CO SRL reprezentat de echipa condusa de managerul Raluca Vasilache din cadrul agentiei de colectare debite Urban si Asociatii a finalizat cu succes recuperarea creantei de la debitorul SC B.S.I. SALE SRL (C.U.I 32175850).

Daca aveti de incasat bani de la SC B.S.I. SALE SRL (C.U.I 32175850)va invitam sa ne scrieti la adresa secretariat@urbansiasociatii.ro.

foto: www.torange.us




Reclamati abuzurile la adresa office@asistentapentruconsumatori.ro sau la adresa: iulian.urban@gmail.com

Redirectioneaza 2% pentru Asociatia www.asistentapentruconsumatori.ro


2 Comentarii

  1. Urban Viorel » Taxa de reziliere a contractului impusa de operatorii de telefonie mobila este ilegala si poate fi anulata de Justitie! said

    am July 14 2008 @ 4:14 pm

    […] http://www.urbaniulian.ro/2008/07/14/taxa-de-reziliere-a-contractului-impusa-de-operatorii-de-telefo… Afisari: 0 « Pacientii romani sunt cobaii sistemului medical romanesc : trei analize pentru Tiroida au dat 3 rezultate diferite […]

  2. Dan said

    am July 14 2008 @ 7:48 pm

    Exista in aceasta discutie un aspect cu care nu sunt de acord si doamna Cristina nu il intelege …

    Dansa a cumparat un telefon la pret promotional, palpabil mai mic decat daca ar fi cumparat acelasi telefon din alt magazin.

    Ca abonat Orange de vreo 10 ani stiu ca atunci cand cumperi telefoane pe puncte “Thank you” ai doua variante: prelungirea contractului cu 12 luni sau 24 luni, pretul telefonului la 24 luni fiind mai mic decat la 12 luni.

    In aceste conditii, cand furnizorul imi ofera posibilitatea de a cumpara telefoane la preturi mai mult decat accesibile in marea majoritate a cazului, mi se pare normal ca si el sa aiba posibilitatea de a castiga de pe urma mea, in cele 12-24 luni de contract.

    Altfel, daca eu ma retrag dupa 2 luni, cu un telefon de 3-400 eur cumparat la pret promotional de 50-100 eur, furnizorul si-a luat tzeapa.

    Pe de alta parte, la problema cu trecerea abonamentului pe firma, pastrand numerele avute ca persoana fizica: cred ca ori doamna Cristina nu a spus clar ce doreste, ori persoana care se ocupa de contul dansei este batuta in cap. Eu am transferat telefoane de pe persoana fizica pe firma, de pe cartela pre-pay pe abonament si nu am intampinat probleme.

    Cat despre ajungerea la sefii persoanelor cu care vorbim la telefon, greu al naibii. Probabil ca trebuie sa fii un abonat cu ceva mii de euro platiti spre compania de telefonie ca sa ai o sansa sa ajungi la cineva mai de sus.
    In rest, ne mananca timpul si viata operatorii, multi dintre ei fiind destul de tolomaci… din experiente proprii spun asta.

    Daoman Cristina, insistati. Explicatii ametitei care se ocupa de contul dvs. ce anume doriti, cat mai clar si cat mai rar vorbit, poate pricepe. Si atentie mare la abonamentele Business Grup. Aici eu m-am cam fript si vreua sa ma duc putin peste ei sa vad cum rezolv, caci fata de o economie de circa 150-200 RON cu care m-a ametit vanzatorul, am ajuns la costuri mai mari cu 150-200 RON, in aceleasi conditii de convorbiri lunare. Tzeapa pleaca in primul rand de la taxa de SIM: pentru fiecare telefon din grup platiti o taxa de administrare SIM parca, de vreo cativa euro pe luna. Aici a fost si vina mea, eram si pe fuga si nu am fost sufucueint de atent, nu am cerut precizari detaliate….

  3. Urban Iulian » Cum te “frigi” cu oferta Business Group de la Orange ! said

    am July 15 2008 @ 12:34 am

    […] a contractului, impusa de operatorii de telefonie mobila clientilor lor si despre am scris aici http://www.urbaniulian.ro/2008/07/14/taxa-de-reziliere-a-contractului-impusa-de-operatorii-de-telefo…, am primit numeroase mesaje, asa cum este si cel al lui Dan, care deplang faptul ca au acceptat sa […]

  4. marius huiban said

    am July 15 2008 @ 8:35 am

    Buna ziua,
    Ma numesc Marius Huiban din Bacau si vreau sa va spun ca si firma UPC practica acelasi lucru. Mai exact ei au avut o oferta anul trecut la televiziunea prin cablu de 24 lei/luna. Inainte de a se termina anul au scos alta oferta de 22 lei/luna, cu conditia sa semnezi un contract pe 2 ani, daca nu, revii la tariful standard de 34 lei. Problema e ca daca semnezi acel contract pe 2 ani si dupa aceea vrei sa-l reziliezi trebuie sa platesti suma de 100 lei. Ceea ce mi se pare strigator la cer. Va urmaresc zilnic si ma bucur ca ne aratati abuzurile care se fac in societatea romaneasca. In felul acesta vom invata sa ne cerem drepturile si sa ripostam.
    Toate cele bune.

  5. Eugen said

    am July 15 2008 @ 11:51 am

    Cristina,
    eu am probleme cu rezilierea contractului de Zapp, desi pentru up-grade este suficient sa dai un telefon la Telemobil, pentru diminuarea contractului trebuie sa te deplasezi la sediul lor….. Am facut-o si pe asta, incercand o conciliere cu ei, dupa ce am depus solicitarea de reziliere la zi, in a 31 zi dupa inregistrarea solicitarii mele, am fost sunat si convins telefonic (dupa 45 minute)sa mentin contractele (aveam 3 numere) pana la maturitatea lor si abia atunci sa renunt la ele. Surpriza a venit abia acum: am acceptat, dar am fost indrumat catre sediul lor din Arad. Aici insa la data la care am fost nu mi s-a putut procesa cererea intrucat…..”era cazut sistemul”….. solicitarea cica a fost notata pentru a se face modificarea ulterior. Norocul meu ca la momentul respectiv din intamplare eram cu un amic ce avea si el treaba la Zapp pentru ca la 2-3 luni am avut surpriza sa constat ca din neglijenta unui angajat de al lor, dupa refacerea sistemului, nu mi-a mai luat in considerare nimeni cererea si m-am trezit cu somatie….. printre altele si cu plata de penalizari de intarziere (in conditiile in care eu am mai primit Facturi cu minus de la ei…… Acum urmeaza faza de conciliere directa cu ei…….

  6. Eugen said

    am July 15 2008 @ 11:57 am

    …iar in ce privesc sefii acelor operatori telefonici…..sunt “INVIZIBILI”…te zbati degeaba, raspunsul este invariabil acelasi…. nu stiu de unde se pot obtine asa angajati fideli….ca-mi trebuie si mie cativa…..

    Ceea ce putem face consumatorii, noi aceia “mici si nebagati in seama”…este sa propagam reclama negativa si in momentul in care aceasta va lua amploare fiti siguri ca ei vor fi mai atenti si mai putin aroganti……..

  7. Mircea Galut said

    am July 15 2008 @ 12:09 pm

    Stimati clienti ai firmelor de servicii, cititi cu atentie inainte de a semna orice, incercati sa respectati scadentele facturilor, suportati concecintele faptelor dvs (daca aveti o atitudine pozitiva si consecintele vor fi la fel, pozitive si benefice pentru dvs). Nu este corect sa contestati clauze contractuale doar in momentul in care ati gasit o oferta mai buna in alta parte si vreti sa va scapati de un contract fara sa va achitati datoriile scadente. Nu este corect sa stresati un angajat doar pentru ca vreti sa dovediti amicilor ca un pic de scandal poate rezolva situatia. Nu trebuie sa cereti mereu cu superiorii pentru ca toti vor asta, acei superiori ar deveni automat consilieri de relatii cu clienti si nu ar mai putea sa-si exercite rolul de superiori. Aveti incredere, ei monitorizeaza angajatii si vad eficienta lor. Intelegeti de asemenea ca orice modificare a termenilor contractuali se face in scris, numai in scris! Si cereti dovada faptului ca ati transmis cererea dvs. Tineti o agenda cu datele scadentelor, cu orice detalii relevante legate de un contract. Si mai tineti minte un lucru: e foarte usor sa faci rau cuiva, sa depui o plingere care se va concretiza intr-o amenda; dar ghiciti cum se vor recupera oare pierderile?

  8. nedumeritu said

    am July 16 2008 @ 3:56 pm

    Nu ghicesc raspunsul la intrebarea d-lui Mircea Galut. Cum se vor recupera oare pierderile? In naivitatea mea sper ca din salariul angajatilor incompetenti sau neatenti. Sper ca nu doreste sa ne convinga sa ne resemnam ca oricum pagubele le vom acoperi tot noi din tarif. In primul rand, chiar daca e asa, tot e preferabil pentru cel furat sa imparta paguba cu alte cateva mii/milioane de clienti decat sa o suporte singur, deci n-are de ce sa nu-si ceara drepturile. In al doilea rand operatorii de telefonie mobila trebuie sa-si justifice tarifele in fata ANRCTI si nu pot include in costurile justificate cheltuielile facute pentru a repara prostiile facute tot de ei.

  9. platon ioana said

    am February 8 2010 @ 1:58 pm

    la fel ca si doamna Cristina am patit si eu dar cu cei de la vodafone. am ales abonametul si apoi ni s-a spus ca nu conteaza daca luam 4 sau 5 sim-uri ptr ca abonamentul este acelasi 40 euro. am ales si telf promotional dar nu le aveau in stoc si au zis sa revenim dupa 2 zile am revenit si tot nu erau au mai trecut 3 saptamini timp in care noi nu am folosit abonametul asteptind telef , dupa care intr-un final au venit telf care nu erau la pretul pe care ei il spusesera prima data dar au zis ca au aparut modificari si diverse , cert este ca noi la 3 zile dupa ce am facut abonametul am sunat la cei de la Bucuresti si am cerut rezilierea ptr nerespectarea contractului . apoi cind au venit telef am facut acelasi lucru refuzind sa luam telf din magazin ei deja ne facusera factura care era de 400 in conditiile in care ne intelesesem la 150 oferta ptr telf. raspunsul celor de la vodafone a fost clar ok ptr reziliere trebuie sa platiti 150 de euro de abonament ca sunteti inprimul an . Impreuna cu sotul am decis sa renuntam la abonament si am mers la un mag vodafone . acolo surpriza nu erau 150euro de abonament sau mai bine zis nu era doar un abonament asa cum facusem noi erau 5 ptr fiecare sim in parte cite un abonament in conditiile in care noi am cerut un singur abonament. au zis ca trebuie sa platim 750 euro ptr reziliere.( cite 150euro ptr fiecare sim) am sunat din nou la cei de vodaf si am primit acelasi raspuns, ca abonametul se numeste bussines 40 dar noi avem 5 sim-uri si ptr fiecare sim trebuie platita suma de 150 euro in primul an si 75euro in al doilea an. Acum suntem deja in al 2 lea an ptr ca, normal nu am platit suma ceruta de ei ptr reziliere.
    Platim foarte mult telf desi nu le mai folosim decit strict ptr firma si doar in cazuri exceptionale mergind mai departe pe abonamentele orange si pe cartele . Acum am inteles ca din luna martie va aparea o lege in care , clientul nu mai are obligatia sa plateasca rezilierea contractului , este posibil sau doar este un alt zvon? Multumesc.

  10. Pascanu Carmen said

    am June 28 2010 @ 11:57 am

    Am fost contactata telefonic de catre un reprezentant vodafone care mi-a spus ca fiind un client fidel imi poate oferi un telefon fix si 50 de minute vodafon la la pret de 3.72Euro.Mentionez ca l-am intrebat daca la abonamentul pe care il am de 3 euro mi se mai adauga o alta factura – a spus ca nu.
    Lucrez la un Hotel si in momentul in care a sosit curierul cu pachetul vodafon, nu eram in incinta hotelului si o colega din receptie a semnat contractul.
    In aceeasi zi, la un interval de 1-2 ore am luat legatura cu d-na Andreea Muresan(0372643201)spunandu=i ca nu sunt de acord cu conditiile din contract , ca nu doresc un un alt abonament telefonic si ca refuz telefonul.Am comunicat de asemenea ca pe contract nu este semnatura mea.Am fost indrumata in mod politicos sa returnez catre Fancurier, cu care vor lua ei apoi legatura, telefonul pe care nu l-am setat si ca totul e in regula.Am procedat ca atare, dar am constatat ca in decursul a cateva zile nu au luat legatura cu firma de curierat. Am mai sunat apoi de cateva ori, am primit acelasi raspuns, dar acum factura telefonica a crescut cu inca 3.72 euro si lucrurile stagneaza.Ce ma sfatuiti sa fac? Doresc rezilierea ambelor contracte.

Comment RSS