Banner

U.M.T. SRL si-a platit datoriile dupa interventia U&A

Tweet this

Clientul KIS SPEDIZIONI SRL reprezentat de echipa de specialisti din cadrul agentiei de colectare debite URBAN SI ASOCIATII SRL, a finalizat cu succes recuperarea creantei de la debitorul SC U.M.T. SRL(CUI 1822638).

Daca aveti de incasat bani de la SC U.M.T. SRL[ C.U.I 1822638], va invitam sa ne scrieti la adresa secretariat@urbansiasociatii.ro .





foto: pixelballads.wordpress.com







Reclamati abuzurile la adresa iulian.urban@gmail.com

Redirectioneaza 2% pentru Asociatia www.asistentapentruconsumatori.ro


2 Comentarii

  1. Marius VALEANU said

    am July 14 2008 @ 12:52 pm

    Buna ziua. In primul rand, daca vi s-a intamplat asa ceva nu ma mira. Ganditi-va daca o pompa necalibrata ar “ciupi” cate o lingura la fiecare litru, inmultita cu sute de mii de litri, ce cantitate de combustibil s-ar fura. De ce nu faceti un experiment cu un rezervor de Logan sau sa demontati la service acel rezervor si sa vedeti unde se afla cocoasa de expansiune, daca exista :)? Si pe urma sa il masurati cu instrumente de specialitate sa vedeti, ce capacitate are acel rezevor? Sincer nu ma mira daca s-ar fura la pompa pt ca la noi doar cei cu bani au dreptate, apoape intotdeauna. Cred ca se traieste cu impresia ca daca petrom este acum sub patronat austriac totul e limpede si frumos, toti sunt cinstiti. Austriecii au fost destepti cand au luat frumusel petromul si zacamintele nationale, iar acum noi ne cumparam bogatia naturala a tarii de la straini. Asteptam cu totii vesti sa ne spuneti cum mai decurg evenimentele in dosarul “Rezervorul cu cocoasa”. Cred ca e bun titlul pentru un dosar, nu?

  2. Ovidiu said

    am July 14 2008 @ 1:00 pm

    ———- Forwarded message ———-
    From: Iulian Urban
    Date: Jul 14, 2008 1:00 PM
    Subject: Re: R?spuns: Golanul de Logan!
    To: Ovidiu IACOB

    Stimate domn

    Cred ca aveti dreptate insa, atata timp cat aceste lucruri nu sunt inscrise in cartea tehnica a masinii, romanii nu trebuie sa le afle citind pe formuri.
    Este ca si cum ai cumpara un detergent care ti-ar arde mainile, si ai afla de la producator, ca trebuia sa citesti pe forumuri ca, in contact cu apa fiarta da aceste reactii adverse. Trebuie sa ti se spuna de la inceput aceste lucruri nu sa le afli ulterior sau din presa.
    Garda Financiara nu accepta sa deduci 60 litri de benzina daca masina are in talon o capacitate de doar 50 litri si chiar te poate acuza de evaziune fiscala si sa te trimita la inchisoare si, Renault cu ce explicatie vine ? cu cocoasa de expansiune din polietilena ?
    Este un caz clar de incalcare a drepturilor consumatorilor si trebuie sanctionata in Justitie

    Cu stima

    Urban Iulian

    On 7/14/08, Ovidiu IACOB < wrote:

    Stimate domn,

    Rezervorul este din otel. Acea cocoa?a de expansiune este practic un tub din otel, polietilena, doar cei de la Renault – Dacia ?tiu.

    OK!

    Mai simplu….este un fel de sifon (ca cel de la chiuveta) care împiedica refularea in exterior a combustibilului si, din cate am în?eles eu, este doar la modelele diesel.

    La benzina, nu cunosc. Posibil sa fie la fel… nu ?tiu!

    Totu?i, repeta?i experien?a si la alte sta?ii de carburant si o sa îmi da?i dreptate!

    O zi buna!

  3. Paul said

    am July 14 2008 @ 1:08 pm

    Ce nu inteleg eu este urmatorul lucru: unde este noutatea in toata aceasta agitatie?

    Am Logan din 2005 si stiam dinainte sa-l cumpar ca in rezervorul de 50L intra fortat 55-60L – nu a fost un secret pentru nimeni.

  4. Buduru said

    am July 14 2008 @ 1:08 pm

    Daca problema o reprezinta capacitatea rezervorului, aceasta poate fi transata printr-o verificare simpla, facuta cu o masura etalon, de 5-10 litri. Dumneavoastra, insa, puneti in discutie capacitatea rezervorului in functie de consumul estimat de calculatorul masinii. Aici e o mare problema! Am citit, din curiozitate, directiva 80/1268/CEE (Jurnalul Oficial al Uniunii Europene). Dezastru! Stabilirea consumului de carburant, conform respectivei norme, se face in niste conditii extrem de severe, de exemplu: viteza constanta de 90 (sau 120) km/h(in functie de tipul autovehiculului), +/- 2 km/h; distantele masurate cu o precizie de 0.5%; timpulmasurat cu o precizie de 2 zecimi de secunda; vehiculul trebuie sa fie curat, geamurile si admisiile aerului inchise; vehiculul trebuie sa fi fost rodat si sa fi parcurs minim 3000 de km inainte de incercare; pneurile trebuie sa fie umflate la presiunea recomandata; densitatea aerului nu trebuie sa difere cu maimult de 7.5% fata de densitatea aerului in conditiile de referinta (presiune 1000 mbar; temperatura 293K-20C); FF IMPORTANT: DACA DUPA 10 MASURATORI NU S-A OBTINUT O ACURATETE DE CEL PUTIN 5%, CONSUMUL SE STABILESTE CU UN ALT VEHICUL DE ACELASI TIP; umiditatea relativa trebuie sa fie mai mica de 95%; drumul trebuie sa fie uscat; viteza medie a vantului nu trebuie sa depaseasca 3m/s, iar rafalele sa fie sub 8m/s; inainte de efectuarea masuratorilor, vehiculul trebuie sa parcurga minim 10km, pentru a se incalzi; drumul de incercare trebuie sa fie de 2 km, iar panta drumului nu trebuie sa depaseasca +/-2% intre doua puncte oarecare. In concluzie, consumul de carburant, dat de producator, se bazeaza pe masurari efectuate in conditii aproape imposibil de intalnit “in practica”. Nimeni nu poate garanta ca debitmetrul de pe autovehicul masoara suficient de precis consumul de carburant atunci cand afara sunt 30 de grade C, presiune atosferica joasa, sau ridicata, vant, ploi, etc. Cred ca se impune o tratare separata a problemelor: consumul, pe de-o parte, care, dupa cum ati observat, este doar “estimat” de catre calculator (asta deoarece nu se indeplinesc, in tot, sau in parte, conditiile de testare), iar pe de alta parte, capacitatea rezervorului, care poate fi verificata mult mai usor. Am facut acea nota (FF IMPORTANT), pentru a va atrage atentia ca pana si in aceste teste de omologare se admite faptul ca anumite autovehicule pot avea consumuri variabile si sunt excluse din teste (dar la vanzare ajung, desigur!).

  5. Paul said

    am July 14 2008 @ 1:44 pm

    Buna ziua,

    Referitor la problema rezevorului si a “cocoasei” aferente rezevorului de Logan exista si explicatii decente.

    1. Joja de combustibil m?soar? doar de la 0 la 50 de litri. Nu afi?eaz? ce este peste 50 de litri.
    2. Joja de combustibil are o eroare medie de +2-3 litri. Deci la 25 de litri reali ea v? spune c? ave?i 27-28 de litri.
    3. Joja de combustibil nu m?soar?/afi?eaz? decât din litru în litru.
    4. Cu cât cantitatea de combustibil scade, cu atât valoarea citit? de joja de combustibil se aproprie mai mult de realitate, precizia ei fiind destul de bun? când se ajunge sub 10 litri.
    5. Când se aprinde martorul pentru rezervor gol mai sunt aproximativ 5 litri de combustibil. Acesta este poate indicatorul cel mai sigur dat de joja de combustibil, pe care te po?i baza.
    6. Rezervorul este f?cut s? cuprind? 50 de litri.
    7. În spa?iile de expansiune ale rezervorului ?i în tubulatura de alimentare mai încap aproximativ 15 litri.
    8. Nu se recomand? deloc umplerea la refuz a rezervorului!
    9. În mod normal ar trebui s? opri?i alimentarea la al 3-lea declick al pompei, când în rezervor ar trebui s? fie aproximativ 50 de litri (informatii preluate de pe diverse forumuri)

    Pe langa aceste explicatii exista o nota tehnica care mentioneaza negru pe alb ca rezervorul are mai mult decat scrie in cartea tehnica, iar service-urile trebuie sa mentioneze clientilor ca rezervorul are 50 litri, rezerva de volum fiind necesara pentru sistemul de recuperare vapori si pentru modificarea volumului de benzina in functie de temperatura (volatilizare etc)

    In mod sigur ca se mai fura si de la pompa dar cred ca intai ar fi trebuit sa se investigheze un pic problema din punct de vedere tehnic si apoi sa se emita astfel de acuzatii. Sa “furi” 14 litri ….este enorm si vrea sa cred ca nu traim in Congo sau in alta parte unde se pot intampla astfel de cazuri.

    O zi buna

  6. alphred said

    am July 14 2008 @ 2:04 pm

    Voi va ganditi la altceva decat sa faceti valuri cand faceti aceste afirmatii, am tot citit articolele si unele au prestanta, dar asta e jalnic. ceva notiuni despre fizica, mecanica ceva ar trebui sa aveti ca doar ati terminat liceul toti. Din cauza temperaturii mediului ambiant benzina isi poate mari volumul si daca faci plinul ochi e cam rau. benzina de duce la motor dar se mai si intoarce. se poate ajunge sa se duca pe unde tre sa se intoarca sau nu are pe unde sa se intoarca ca acolo e ffff aglomerat si la retur vin gaze, deci volum mare. Eu ii dau in judecata pe astia cu coca-cola, pepsi etc pentru ca sticlele nu sunt pline ochi de lichid. ori ei spun ca pun 0,25 0,5 1 sau 2 litri dar totusi ramane ceva loc. ne fura si acolo? sau unele sunt mai pline si altele mai goale (era si o reclama pe tema asta).

  7. Daniel Spatareanu said

    am July 14 2008 @ 2:05 pm

    ———- Forwarded message ———-
    From: Iulian Urban
    Date: Jul 14, 2008 2:05 PM
    Subject: Re: Teapa si nesimtirea petrom
    To: Daniel Spatareanu

    Multumesc si poate ca si dvs. veti decide sa va cereti drepturile pentru ca nu este normal sa ne multumim doar sa injuram si sa plecam pentru ca , maine o sa ne trezim ca suntem si mai rau furati si abuzati si o sa ne para rau ca nu am fost mai vehementi si am ales doar sa plecam capul in fata acestor abuzuri.

    Urban I. Iulian
    member of American Lawyers Quarter
    member of International Association of Commercial Collectors
    member of Aca International
    member of The Ontario Society of Collection Agencies – Canada
    http://www.asistentapentruconsumatori.ro

    On 7/14/08, Daniel Spatareanu wrote:

    Buna ziua!

    Va scriu acest mail pentru ca, exact acelasi lucru l-am patit si eu sambata la o “bomba” de benzinarie petrom, situata la iesirea din Pasajul Muncii (str. Rodul Pamantului).
    Desi aveam 10 litri in rezervor (60 l capacitate), am alimentat (conform ceasului de pe pompa) cu 56 litri?!!?? Mi-am dat seama imediat dupa ce am alimentat ca am luat teapa, dar nu aveam ce face, am injurat si am plecat. Exact acelasi sistem de furt: clapa pompei la maxim, debitul foarte mic. I-am zis unui baiat de acolo si mi-a zis ca nu e nici o problema, sa stau linistit.
    Cazul d-voastra e clar, furt pe fata.
    Bafta la proces!

    Cu stima,
    Daniel Spatareanu

  8. George said

    am July 14 2008 @ 2:55 pm

    On 7/14/08, Gabriel wrote:

    din cate stiu eu pana la ora actuala doar in formula 1 se utilizeaza un rezervor construit din
    altceva decat metal – rezervoarele in formula1 sunt construite din kevlar impermeabilizat
    si au o mare problema, rezervoarele lor nu au decat 90 l maxim.
    daca ar fi stapanit ei o tehnologie de genul “cocoasei” loganului cred ca ar fi fost foarte bucurosi

  9. Urban Viorel » Explicatia furtului la pompa : Loganul are o “cocoasa de expansiune” de 14 litri ! said

    am July 14 2008 @ 3:37 pm

  10. Suparatu' said

    am July 14 2008 @ 5:01 pm

    In primul rand ca rezervorul de Logan este din plastic, influentat de temperatura in zile toride dar si in zile friguroase.

    Este adevarat ca daca incerci sa alimentezi mai multi litri decat gasesti in specificatiile tehnice reusesti insa nu inteleg de ce atata tevatura pe tema asta.

    In lipsa de subiecte ai decis sa abordezi tema asta care e clar ca nu intereseaza pe nimeni. In plus incepi articolul si cu o fraza care denota faptul ca scrii fara sa te informezi. In mod normal inainte de a incepe un articol poti sa spui ca te-ai uitat sub masina si ai observat ca rezervorul este dintr-un material plastic (nu ca tu de fapt credeai ca e din altceva… insa articolul este tipic romanesc.. hai sa ne luam aiurea de oameni si sa ne dam cu presupusul)

    Parerewa mea de consumator de internet!

  11. Eugen said

    am July 15 2008 @ 12:27 pm

    am senzatia ca se trateaza doua probleme diferite aici…. Nu ne legam de consum…. ne legam de capacitatea rezervorului….. ce saa va spun, conteaza mai putin daca ai 1-2-5 litri in rezervor si la momentul alimentarii tu alimentezi 60 litri in conditiile in care in talon scrie 50. Eu patesc lucrul asta cu un Fiat Doblo….si diferentele sunt intre 3-5 litri in functie de pompa de la care alimentez….Am patit lucrul asta si la PETROM (si normal si V), la Lukoil, la OMW si la Rompetrol……in decursul timpului la majoritatea pompelor unde alimentez. Precizez ca pregnant si cantitate mai mare este diferita la pompele de la marginea orasului. La Arad spre exemplu la Lukoil-ul de la iesirea spre Oradea, am alimentat 68 litri in conditiile in care in rezervor pusesem eu cu mana mea 10 litri …… am sesizat acest lucru lucratorilor de la statia respectiva si mi-au replicat ca pompa tocmai fusese verificata metrologic…..

  12. Eugen said

    am July 15 2008 @ 12:27 pm

    la Fiat Doblo rezervorul este de 60 litri

  13. Ghica said

    am July 15 2008 @ 1:16 pm

    On 7/15/08, Ghica Ionut Adrian wrote:

    Am patit-o si eu. Detin un VW Polo din 2008 cu capacitate de 45 litri si am alimentat 49, 65 litri in conditiile in care mai aveam aproximativ 3 – 4 litri in rezervor. Mi s-a parut revoltator, astfel ca am schimbat statia peco si nu am mai patit-o. Va felicit pentru initiativa (eu nu am avut timp sa fac astfel de demersuri).
    Cons.jur. Ghica Ionut Adrian

  14. Ion P. said

    am July 15 2008 @ 3:43 pm

    Buna ziua Domnule Avocat Urban Iulian,

    Doresc sa fac cateva comentarii vis-à-vis de faptele descrise in corespondenta postata pe site-ul dumneavoastra web privind intamplarea domnului avocat Daniel Dumitru din Bucuresti.

    1. Actul masurarii combustibililor (“fluide altele decat apa”) pentru activitati de interes public (asa este descrisa de lege intamplarea domnului avocat Daniel Dumitru din Bucuresti) este reglementat in Romania, ca de altfel in toata Europa – se cheama MID “Measurement Instrument Directive” – Directive 2004/22/EC of THE EUROPEAN PARLIAMENT and of THE COUNCIL of 31 March 2004 on Measuring Instruments, publicata in Official Journal of the European Union L 135/1/30.4.2004, transpusa in legislatia romana in HG 264/22.02.2006/MOF I_282_29.03.06 – sectiunea MI006. Surprinzator, desi foarte tehnica, legislatia este clara si operationala in Romania. In mod evident consumatorului roman nu-i sunt cunoscute aceste instrumente de protectie legala.

    2. Filozofia din spatele protectiei consumatorului in tranzactiile de interes public ce implica mijloace de masurare pentru produse petroliere este una foarte simpla: “cantarul” apartine vanzatorului, care are obligatia legala de a se asigura ca acesta opereaza intodeauna in intervalul certificat si in acord cu performantele certificate. Certificarea “cantarului” se face dupa reguli si norme tehnice publice iar in caz de neconformitate verificarea mijlocului de masurare se face numai conform cadrului specificat de organismul de certificare/reglementare si in acord cu procedurile mentionate acolo si folosind mijloacele specificate acolo. Pe romaneste, nu poti verifica un mijloc de masurare (pompa in acest caz) cu ajutorulu unui rezervor de masina ci numai apleand la un mijloc de verificare cu o precizie (considerabil) mai buna decat a mijlocului de masurare incriminat si observand indeaproape metodologia descrisa de norme/lege. Erorile de natura celor descrise in cazul domnului avocat Daniel Dumitru, chiar grosolane, sunt doar o indicatie ca ceva merge prost in actul de masurare si nu o certitudine.

    3. Coborand in domeniul pragmaticului, orice benzinarie din Romania este obligata sa posede o masura gradata (de regula de 25 litri) cu care un client poate verifica la fata locului daca echipamentul de masurare (pompa) functioneaza conform parametrilor certificati, adica masoara sa nu masoara corect acel volum de 25 de litri. Un client poate face o astfel de verificare oricand pana la momentul incheierii tranzactiei cu furnizorul de combustbil (acceptarea la plata), toate marile companii petroliere ce opereaza in Romania avand grija sa procedureze o astfel de verificare, pentru a se proteja impotriva “creativitatii” operatorilor pompelor.

    In cazul in care o astfel de verificare dovedeste ca echipamentul de masurare (pompa) nu functioneaza in domeniul certificat (adica setezi pompa sa livreze 25 litri si ea livreaza in fapt 24 sau 26 litri, sa spunem) atunci clientul are dreptul sa nu accepte tranzactia iar operatorul mijlocului de masurare are obligatia legala sa scoata din uz mijlocul de masurare ca fiind neconform, pana la rezolvarea neconformitatii. Ne-exercitarea de catre consumator a dreptului de verificare (ca urmare a lipsei de informare in acest caz) duc comentariile precum cele facute in jurul acestui eveniment, in zona rizibilului – un rezervor, chiar calibrat in conditii standard, adica la 20°C, va avea la 35°C (cat au fost duminica) o capacitate cu circa 1% mai mare fata de starea standard, ca urmare a dilatarii metalului din care este facut; indiferent de forma. Aparatul de masurare (pompa) este gandita si certificata sa faca in mod automat corectia cu temperatura benzinei/motorinei livrate; verificarea cu rezervorul este viciata din start.

    4. Daca duminica, 13 iulie 2008, mijlocul de masurare incriminat nu a functionat in limita parametrilor certificati si nu s-a intervenit inca asupra sa pentru a fi readus in limita parametrilor certificati domnul avocat Daniel Dumitru poate solicita Biroului Romana de Metrologie Legala o inspectie, formuland o simpla reclamatie. Aceasta inspectie poate confirma/infirma conditia presupus incorecta a mijlocului de masurare. Orice interventie asupra mijlocului de masurare ulterioara producerii evenimentului (13 iulie 2008) este insa documentabila – exista un dosar metrologic al fiecarui mijloc de masurare de interes public, unde orice interventii sunt consemnate, inclusiv rezultatele verificarilor inspectorului inainte de inceperea interventiei asupra mijlocului de masurare cat si dupa (jurnalul “asa am gasit, asa am lasat”).

    Vreau sa ma fac bine inteles; problema descrisa de domnul avocat Daniel Dumitru nu este una simpla iar ramificatiile sale impun o abordare la fel de riguroasa precum cea pe care o dovediti cand aduceti in discutie un text de lege. Am incercat sa fiu cat mai obiectiv cu putinta, pentru a oferi celui aflat la necaz instrumentele necesare unei rezolvari care sa nu sufere in dimensiunea sa formala. “Furtul la cantar” a imbogatit si imbogateste pe multi iar tentatia creste exponential cu valoarea produsului tranzactionat; o cercetare atenta ar releva situatii de o amploare nebanuita. Demersul dumneavoastra este de toata lauda si nu trebuie sa sufere cand intamplarile aduse in discutie devin foarte tehnice…

    Cu speranta ca informatiile prezentate va vor ajuta sa formulati o opinie pertinenta vis-à-vis de faptele descrise acceptati va rog consideratia mea

  15. Iulian Urban said

    am July 15 2008 @ 3:47 pm

    Va multumesc pentru explicatii insa cf. Legii 193/2000 si Legii 363/2007, consumatorii romani au dreptul sa fie informati IN AVANS despre aceste aspecte, ca sa poata sa decida in perfecta cunostinta de cauza, nu sa le afle din explicatii oferite pe forumuri.
    Cred ca nu v-ar conveni sa vi se spuna, DUPA ce ati consumat la restaurant o mancare, faptul ca pretul de lista de exemplu de 30 de ron, este unul asa orientativ, pentru ca in fapt vedeti pe nota de plata ca aveti de plata 300 de ron, si vi se dau explicatii fanteziste, pe care DACA LE-ATI FI CUNOSCUT INAINTE DE A CUMPARA PRODUSELE , ati fi fost liber sa decideti daca vreti sa le mai achizitionati sau nu.
    Cu recunostinta pentru explicatii

    Urban I. Iulian
    member of American Lawyers Quarter
    member of International Association of Commercial Collectors
    member of Aca International
    member of The Ontario Society of Collection Agencies – Canada
    http://www.asistentapentruconsumatori.ro

  16. Urban Iulian » Avem dovada furtului la pompa ! avocatii au prins in off-side firmele de distributie carburanti care fura la pompa; trimiteti-ne si voi dovezi ca sa declansam o campanie nationala de demascare a furtului si sa le cerem daune in Justit said

    am July 16 2008 @ 2:05 pm

    […] Explicatia furtului la pompa : Loganul are o “cocoasa de expansiune” de 14 litri ! (2838) […]

  17. Teo said

    am July 18 2008 @ 2:12 pm

    Aceasta problema este valabila si la Renault Megane.
    De tin un automobil de serviciu si am intalnit aceasta desfunctiune de fiecare data cand alimentez la pompa (de fiecare data fac plinul) insa “cocoasa” e numai de pana la 10litri. Cat despre furtul la pompa am avut surpriza sa aflu de la angajatii statiilor ca intr-adevar sa intampla sa fim tepuiti.
    Cum am aflat de acest site sunt bucuros ca voi avea un suport de acum inainte cu toate semnele de intrebare ce stau deasupra cuvantului si actului de JUSTITIE.

  18. Teo said

    am July 18 2008 @ 2:12 pm

    Aceasta problema este valabila si la Renault Megane.
    Detin un automobil de serviciu si am intalnit aceasta desfunctiune de fiecare data cand alimentez la pompa (de fiecare data fac plinul) insa “cocoasa” e numai de pana la 10litri. Cat despre furtul la pompa am avut surpriza sa aflu de la angajatii statiilor ca intr-adevar sa intampla sa fim tepuiti.
    Cum am aflat de acest site sunt bucuros ca voi avea un suport de acum inainte cu toate semnele de intrebare ce stau deasupra cuvantului si actului de JUSTITIE.

  19. strikeman said

    am July 21 2008 @ 12:22 pm

    eu am bagat 64l in rezervor si inca mai incapeau….la fel de uimit am fost si eu si am cerut benzinariei certificatele de metrologie ale pompelor… era ok pompele mergeau normal….socul a venit cand unul din benzinarie….vine la mine si degajat…spune…nu va mirati ca sapt.trecuta a mai fost unu care a bagat 66 si tot mai incapea….:)))))))))))))))

  20. Iulian Urban said

    am July 29 2008 @ 6:07 pm

    Uitati-va si voi sa vedeti cum se exprima unii dintre noi ! Trimitand asemenea mesaje; Nu i-a sters nimeni nimic dar , uitati-va la limbajul acestui individ. Cred ca este frustrat rau de tot.
    Astept procesul de la reclamantul care va scrie in cererea de chemare in judecata la parati : NESIMTITILOR !
    Adica ne impunem punctul de vedere cu injuratura si cum pumnul daca nu ne ia nimeni in seama aberatiile……

  21. banu_amaraciune said

    am February 7 2011 @ 11:09 pm

    Buna ziua! Am lucrat o perioada de aproape un an pe o dacia logan ca taximetrist. Citind cele de mai sus vreau sa va spun ca rezervorul daciei suporta 60 litri de benzina cand benzina ajunge sus la buson. Pompa declanseaza la 50 de litri, insa daca insistati cu picatura veti constata ca mai intra 10 litri. Va spun din experienta pentru ca aveam oroare sa trec pe la pompa des. Daca ma credeti bine, nu tin cu ursu, dar am facut acest experiment de regula in acea perioada, chiar la firme diferite. In plus imi calculam consumul comparand numarul de km. in relatia cu calculatorul de bord si in functie de aglomeratie , aer conditionat. Ce v-am relatat este strict facut pe calculele mele, iar daca aveti dubii cu ceva cand va duceti sa alimentati puneti pompa intr-un bidon de 5 litri in portbagaj si constatati realitatea.De regula, probabil sunt corecti cu oarece eroare in minus in defavoarea noastra. De fapt ne fura altfel dupa anii 90. Dupa cum stiti din distilarea titeiului rezulta si petrol lampant, gaz pe taraneste. Acesta unde se duce oare ca nu se face wiski din el………. Noi stim ca dam haleala masinii noastre benzina ca asa scrie pe pompa. Nu mai comentez ca asa este in capitalismul romanesc. Multa hotieeeeeeeeeee

Comment RSS