Banner

ORIENT SRL si-a platit datoriile dupa interventia U&A

Tweet this

Clientul FRATII VLAIC PROD SRL reprezentat de echipa de specialisti din cadrul agentiei de colectare debite Urban si Asociatii a finalizat cu succes recuperarea creantei de la debitorul SC ORIENT SRL (C.U.I 739128).


Daca aveti de incasat bani de la SC ORIENT SRL(C.U.I 739128)va invitam sa ne scrieti la adresa secretariat@urbansiasociatii.ro.





foto: finserv.uchicago.edu




Reclamati abuzurile la adresa office@asistentapentruconsumatori.ro sau la adresa: iulian.urban@gmail.com

Redirectioneaza 2% pentru Asociatia www.asistentapentruconsumatori.ro


2 Comentarii

  1. Urban Viorel » “Comisionul de depunere” perceput de banca la plata ratelor unui credit bancar, este abuziv si poate fi desfiintat in Justitie said

    am July 11 2008 @ 2:16 pm

    […] http://www.urbaniulian.ro/2008/07/11/comisionul-de-depunere-perceput-de-banca-la-plata-ratelor-unui-… Afisari: 0 « Abuzuri impotriva consumatorilor cu jocul “contor secundar” – “contor principal” […]

  2. Vlad Dorinel said

    am July 11 2008 @ 5:58 pm

    Sunt unul dintre “prostii” clienti care s-au indreptat catre ABN AMRO.

    …am incercat inca din ianuarie sa atrag atentia mai multor persoane pe mai multe forumuri; am depus sesizare la Protectia Consumatorului si este in curs de solutionare.

    Doresc pe aceasta cale sa intru in legatura cu toti cei ce sunt patiti la ABN. Adresa mea de email este vdnick_at_yahoo_dot_com.

    Patania mea …

    1. Am facut greseala sa accept sa semnez doar o cerere de creditare, contractul urmand sa-mi vina prin posta … l-am primit dupa 4 saptamani. Ciudat mod de a ma pune de acord cu oarece conditii care sunt stipulate acolo. Este legal? Nu ar trebui teoretic ca si noi clientii sa putem negocia ceva la acel contract? Cred ca este iluzorie aceasta idee… Ar trebui sa se impuna bancilor ca in contracte sa existe rubrici privind obiectiile clientilor. Fara aceste rubrici toti inghitim tot ce scrie in contract pentru ca nu ai ce face.

    2. Dupa data incheierii contractului de credit, banca a impus un comision de 5 ron pentru orice depunere la casierie (chiar si plata ratelor).
    Din punct de vedere functional pentru a plati ratele trebuie sa detin un cont la aceasta banca si sa depun bani in el.

    Plata ratelor se realizeaza in euro, conform solicitarii mele contractuale.

    La sesizarea mea, reprezentantii bancii mi-au comunicat ca pot evita comisionul daca platesc ratele la oficiile postale unde pot plati doar in LEI (nu in euro asa cum am solicitat).

    Chiar daca as fi de acord cu acest lucru, mi s-ar impune astfel sa achizitionez valuta de la aceasta banca la cursuri valutare total dezavantajoase si pe care le-as putea doar estima (datorita intarzierilor cu care ar ajunge banii la ei).

    Aceasta modalitate de plata a ratelor mi se pare total nepotrivita deoarece intre mine si banca intervine un tert cu care eu nu am dorit sa am nici o relatie atunci cand am incheiat contractul.

    Acesti bancheri sunt mai dificili decat camatarii; n-am auzit ca ei sa practice comision de returnare datorii…
    Au acolo ceva minti luminate care pentru promovare sunt in stare sa faca orice.

    Se ajunge ca in cativa ani sa se plateasca ceva bani in plus si nu mi se pare normal! Se baga mana in buzunare cu nerusinare. Ce i-ar opri pe stimabilii domni cu nemaipomenita lor etica si cinste, corectitudine, brrrr, brrrr sa mai introduca si la anul, si la anul… alt comision? de acces in banca respectiv pentru a putea iesi din banca, sau poate altceva…

    Cred ca suntem luati de prosti, am ajuns de ras, este bataie de joc.

  3. bianca said

    am July 14 2008 @ 10:03 am

    Si eu sunt in aceeasi situatie penibila si chiar sunt foarte hotarata sa fac ceva in acest sens.
    Care ar fi primul pas?
    Ar fi de folos OPC?
    Sincer mie mi se pare ca motivul comisionului este pt a avea relatii cu publicul cat mai reduse, mai ales ca ABN era o banca doar pt pers. juridice mult timp, si este evident si prin faptul ca traind intr-un oras mare, Cluj-Napoca, exista o singura sucursala, astfel ca este realmente dificil sa poti plati ratele intr-un mod comod.
    Va multumesc

  4. RAMONA said

    am July 22 2008 @ 2:30 pm

    buna ziua, subscriu la ce s-a scris mai sus
    puteti sa ma tineti si pe mine la curent cu situatia reclamatiilor, in ce stadiu sunt?
    nici eu nu sunt de acord cu plata acestui comision, am credit pe 5 ani, in scurt timp cu siguranta vor mai inventa si alte comisioane
    ce e de facut?
    cand i-am intrebat ce e cu acest comision, mi s-a spus ca am fost anuntata prin mesaj text pe tel mobil. e normal?

  5. ramona said

    am July 22 2008 @ 3:23 pm

    On 7/22/08, ramona-luiza wrote:

    buna ziua, va scriu in legatura cu articolul din 11 iulie 2008, referitor la comisionul de 5 lei la abn amro
    puteti va rog sa ma tineti si pe mine la curent cu ce se intampla?
    aude cineva ce scriem noi aici? sau raman doar spuse?

    va multumesc mult!

    Cu bine,

    Ramona

  6. Iulian Urban said

    am July 22 2008 @ 3:27 pm

    On 7/22/08, Iulian Urban wrote:

    Buna ziua

    Ideea este sa auda alti pagubiti si toti cei care au suferit asemenea prejudicii sa dea in judecata banca sa ceara daune si restituirea acestor bani.
    Atunci vom avea finalitatea demersurilor noastre.
    Urban Iulian

  7. Dorin V said

    am March 25 2009 @ 10:23 pm

    Va salut pe toti.

    Am depus doua plangeri la ANPC si au fost chipurile solutionate dupa 1 an.

    Banca va percepe in continuare comisionul… dar au hotarat totusi sa-mi restituie banii pe care i-au incasat pana acum.

    Mie mi se pare un raspuns foarte idiot.

    Cine mai este in situatia mea (credit in euro) va rog contactati-ma vdnick at yahoo dot com.

    Sper sa ne unim cumva si sa-i dam in judecata.

    Multumesc

  8. ANDREEA said

    am May 11 2009 @ 10:01 am

    eu am depus sesizare pentru percepere abuziva de comision si pentru modificarea dobanzii din septembrie 2008 ei anuntandu-ma pe 05.05.2009.
    sesizare anpc
    norificare pentru ei si mai urmeaza…

Comment RSS


ORIENT SRL si-a platit datoriile dupa interventia U&A

Tweet this




Reclamati abuzurile la adresa office@asistentapentruconsumatori.ro sau la adresa: iulian.urban@gmail.com

Redirectioneaza 2% pentru Asociatia www.asistentapentruconsumatori.ro


Lasa un comentariu

Nume: (Obligatoriu)

eMail: (Obligatoriu)

Site:

Comentariu: