Banner

Jalnic : senatorii s-au opus reintroducerii uniformelor în ?coli pentru a nu…. traumatiza personalitatea genera?iei “emo”

Tweet this

Comentariul senatorului Urban : Dragi colegi senatori preocupati de personalitatea generatiei"emo" in Japonia, unde practic s-a nascut acest curent "emo" in TOATE scolile elevii poarta uniforme si sunt chiar mandrii de insemnele scolii pe care o reprezinta, fara a se declara...traumatizati. In plus, vorbind in termeni "tehnici", trauma asta se topeste in conceptul stiintific de ...ENTROPIE.
Conceptul de entropie din termodinamica, in sensul masurarii gradului de dezordine, se poate aplica perfect si la nivel social si chiar pesonal. In termodinamica, entropia (adica dezordinea) are intotdeauna tendinta de crestere. Studiul si educatia duc la o scadere a entropiei sociale si personale, si se obtine cu un consum de energie, respectiv efortul de a invata. Regulile, legile, efortul de a atinge un obiectiv in general, sunt parghiile prin care se mareste gradul de ordine.
Dar cand "performanta la invatatura" generatie emo este lasata de capul ei (de ex. in problema uniformei, dar si in multe altele), i se va permite sa urmeze tendinta naturala de crestere a entropiei, respectiv a dezordinii personale. Din cauza asta, libertatea exagerata nu duce nicaieri, ci doar la cresterea dezordinii sociale si personale. Hai sariti iar sa spuneti ca sunt fascist, desi va roade in adancul vostru faptul ca trebuie sa imi dati dreptate. SIGUR VOI SUSTINE ACEST PROIECT DE LEGE AL DEPUTATULUI CEZAR PREDA.


Trendul interna?ional dicteaz? conduita elevilor în ?coli. Senatorii se tem c? reintroducerea uniformelor în ?coli ar putea afecta în mod negativ personalitatea elevilor. În schimb, ei nu au vreo temere c? moda din afar? ar d?una în vreun fel. Acum este moda emo, a?a c? o impunere a uniformelor în institu?iile de înv???mânt ar provoca traume copiilor conecta?i la evolu?iile interna?ionale, cred ale?ii. Autorul acestui argument este democrat-iberalul Dumitru Oprea ?i a avut darul s? contribuie la respingerea în comisia de înv???mânt a Senatului, a propunerii legislative formulat? de colegul s?u de partid, Cezar Preda, care cere reintroducerea uniformelor în sistemul educa?ional.


Senatorii au respins propunerea lui Prigoan? de revenire la termenul de ?iganIdeea lui Preda nu are ?anse prea mari s? treac? nici de Camera Deputa?ilor, for decizional în acest sens.

"Mi se pare o imixtiune dur? a noastr? în via?a copilului. Spre exemplu copiii emo. Nu-i putem rupe dintr-un trand interna?ional. ?i al?i copii care vor s? poarte un semn distinct al comunit??ii lor...", i-a pus Oprea be?e în roate proiectului colegului s?u de partid.

Senatorii Opozi?iei i-au ?inut hangul în comisie, apreciind c? nu uniforma cre?te performan?a elevilor, ci capacitatea sistemului educa?ional de a-i preg?ti cât mai bine.

"Sunt licee cu rezultatele slabe la bacalaureat, care aveau uniform?. Dar v? pot sa ?i exemplu liceului din Tulcea, f?r? uniforme, dar cu procent de promovare de 100%", a sus?inut unul dintre parlamentari.De aceea?i p?rere a fost ?i democrat-liberalul Ion Bara care a sus?inut c? prin introducerea obligativit??ii purt?rii unei anume ?inute vestimentare în ?coli "nu se rezolv? problema"."Unii spun c? e vorba de o problem? social?, al?i c? e vorba de o problem? ce ?ine de înv???mânt. Ce problem? se rezolv? de fapt prin introducerea unei astfel de m?suri? C? ?inuta elevilor din acest moment nu este cea pe care ne-o dorim noi. Dar am mers la cauz?? Uniforma reprezint? prestigiul unei ?coli? Nu cred. La examenul de bacalaureat au fost cazuri în care elevii din licee cu uniforme nu au reu?it s? treac? de acest examen. Este adev?rat c? elevii trebuie s? aib? o ?inut? ?i o atitudine decente. Dar dac? noi impunem care este aceast? ?inut? nu cred c? rezolv?m problema. Vorbim de descentralizare dar vrem s? impunem obligativitatea purt?rii uniformelor ?colare", a sus?inut Bara.

Liberalul Nicolae Robu a dep?nat amintiri din copil?rie, subliniind nepl?cerea pe care i-o provoca purtarea uniformei în ?coal?.

"Sigur, nu e nimic r?u dac? se poart? uniforme în ?coli, dar nu cred c? trebuie noi s? impunem imperativ prin cadrul legal acest aspect. ?colile ar trebui s? decid? dac? au sau nu nevoie de uniforme", ?i-a revenit din reverie Robu.




Reclamati abuzurile la adresa office@asistentapentruconsumatori.ro sau la adresa: iulian.urban@gmail.com

Redirectioneaza 2% pentru Asociatia www.asistentapentruconsumatori.ro


12 Comentarii pana acum»

  1. asistentapentruconsumatori.ro said

    am November 30 -0001 @ 12:00 am

    Lupta noastra a celor de la Asociatia http://www.AsistentaPentruConsumatori.ro se duce impotriva abuzurilor la care sunt supusi consumatorii romani.
    Pentru asta avem nevoie ca voi, sa ne scrieti despre fraudele sau abuzurile la care sunteti supusi de catre comercianti sau autoritati.
    Noi preluam sesizarile voastre si ne luptam pentru ca drepturile sa va fie recunoscute.
    TOT CE AI DE FACUT ESTE SA NE SCRII LA ADRESA office@asistentapentruconsumatori.ro

  2. vrajitorul.eu said

    am November 30 -0001 @ 12:00 am

    INTRATI PE http://www.vrajitorul.eu/ Magia afacerii dvs.
    informatii utile >> http://www.vrajitorul.eu/aplicatia/aplicatia.html

  3. cucus said

    am September 6 2011 @ 3:21 pm

    Poi da cu uniforma cum mai poate vedea dom’ senator/deputat/etc. X-ulescu, bine trecut de “a doua tinerete”, bucutze si pulpitze de liceence si scolarite bine bronzate si saunate pana la epuizare …de cartea care se face in scoli azi :)

    … asa ca tot vorbeam sa condamnam pedofilia in Romania …

    … sau tiganii au dreptate pan la urma ..la 14 ani deja “cireasa e coapta”, hai la produs cu ea ? :)

  4. Jalnic : senatorii s-au opus reintroducerii uniformelor în ?coli pentru a nu…. traumatiza personalitatea genera?iei “emo” | Ilfovul nostru said

    am September 7 2011 @ 8:37 pm

  5. Adrian said

    am September 9 2011 @ 12:55 pm

    Din orice au avut de ales ai nostrii conducatori au ales intotdeauna cea mai proasta cale.
    Pentru cultura domnului Bara: uniforma CHIAR REPREZINTA prestigiul acelei scoli. Harvard, Oxford toate au uniformele proprii care cand le privesti stii ca ” uite aia sunt de la Oxford, dupa uniforma”.
    Iar in Japonia uniforma este asa de indragita incat a devenit una din simbolurile tineretii iar copiii o poarta si in week-end ( deci nu din obligatie ).

  6. Just me said

    am September 10 2011 @ 5:00 pm

    Buna ziua !! Prea multe nu pot spune ptr ca deja mi se face sila de cum a ajuns ,,INVATAMANTUL ROMANESC,,. Oare copiii nostri vor mai mai apuca vreodata vremurile noastre ?Totul era in limita decentei .Acum, daca copiii nostri nu au o haina de firma pe ei si un telefon ,,cool,, deja sunt expiratii secolului .Ce uniforma , ce respect fata de profesori si ne mai miram ca probabilitatea la Bac este de nu stiu cat la suta ….??Pe timpul lui Ceausescu eram un popor cu principii si valori bine definite , mandri de tara noastra ,mandri de elevii nostri iar acum am ajuns un popor de snobi cu elevi analfabeti care in clasa a XII-a habar au sa scrie corect gramatical .
    Oare cine se cred acesti alesi ai tarii sa se opuna ei la asa ceva ?Dar ….no comment , din moment ce unii nu stiu sa se exprime , sa conjunge un verb si altii si-au luat bac-ul pe la 30 si ceva de ani , dar au functii inalte .Urat ! Rusine ! Pacat de copiii nostri si de tarta nostra ,nu vom mai fi capabili sa ne redresam nici in 20 de ani .Trist !

  7. Just me said

    am September 10 2011 @ 5:05 pm

    Scuze de greseala rectific :,,mandrii ,,

  8. Negrutza77 said

    am September 10 2011 @ 10:14 pm

    Buna seara ! Am gasit din intamplare acest link pe un site de socializare si chiar am ramas surpinsa de atitudinea acestori senatori vis a vis de copiii nostri .
    Sunt mamica unui baietel de 11 anisori si as vrea sa va relatez o mica intamplare legata de acest subiect .(cred eu , fara echivoc ).
    La sf. de an scolar , am participat la festivitatea de premiera (baietelul meu fiind in clasa a 4-a ).La clasele I-IV , o singura clasa nu a avut uniforma scolara (mentionez ca, in scoala respectiva , elevii I-VIII au toti aceeasi uniforma ) si asta la indemnul d-nei invatatoare .Stiti cum aratau acei elevi in comparatie cu restul ?Erau precum un ROGVAIV ,iti sareau in ochi prin paleta vasta de culori si brenduri ,etc … sa nu mai zic ca unele fetite au folosit si putin ,,lipstick,,.
    Acum nu as vrea sa fac pe moralista , dar in situatii de agest gen ,conducatorii nostri duc lipsa de conduita vis a vis de ,,Invatamantul Romanesc,,.Cui ar trebui sa-i fie rusine cand vedem ca mediocritatea la noi in tara a luat amploare ?
    Dragi senatori , lasati ,,personalitatea gneratiei emo,,,asta nu-i ajuta cu nimic!!Credeti ca, eliminand uniforma scolara , vor fi mai putini copii,,emo,, ?Din contra , va fi mai rau si nu faceti altceva decat sa incurajati si mai mult acest aspect vis a vis de ,,generatia emo ,,
    Haideti sa pastram totusi limita decentei in scoli ca sa putem distinge si noi ca parinti care-i ELEVA si care-i d-na PROFESOARA si sa nu ne mai batem joc de copiii nostri !! Peste ani , ei vor fi generatia de ,,sprijin,,a societatii si cred ca dv. ar trebui sa le implementati anumite reguli de etica in scoli .
    PS.:,,Prostia traumatizeaza personalitatea ,,
    O seara linistita, tuturor !!

  9. Negrutza77 said

    am September 10 2011 @ 10:22 pm

    ,,SUPRINSA,,*****

  10. Obsy said

    am September 11 2011 @ 12:37 pm

    Ei, Da ! Nu sunt de acord cu reintroducerea uniformelor in scoli decat daca sunt subventionate de stat. La foamea crunta care bantuie Romania nu mai lipseste decat o noua cheltuiala lasata la mana “speculantilor”de Romania ! Luptati sa eradicati coruptia inclusiv in justitie si parlamentara, in administratie… Luptati la reintituirea ordinii pe strazi si in tre diferite etnii,asigurati locuri de munca pentru toata populatia tarii , refaceti de la zero sistemul de taxe si impozite pe baze normale si mai discutam. NU DIN CAUZA ASTA AVEM REZULTATELE PE CARE LE VEDEM! Sa nu ne (va) mai ascundeti in spatele unor asa zise “probleme”.

  11. Obsy said

    am September 11 2011 @ 12:37 pm

    Ei, Da ! Nu sunt de acord cu reintroducerea uniformelor in scoli decat daca sunt subventionate de stat. La foamea crunta care bantuie Romania nu mai lipseste decat o noua cheltuiala lasata la mana “speculantilor”de Romania ! Luptati sa eradicati coruptia inclusiv in justitie si parlamentara, in administratie… Luptati la reintituirea ordinii pe strazi si intre diferite etnii,asigurati locuri de munca pentru toata populatia tarii , refaceti de la zero sistemul de taxe si impozite pe baze normale si mai discutam. NU DIN CAUZA ASTA AVEM REZULTATELE PE CARE LE VEDEM! Sa nu ne (va) mai ascundeti in spatele unor asa zise “probleme”.

  12. Negrutza77 said

    am September 13 2011 @ 2:17 pm

    Nu uitati ca tara te vrea prost! Si daca se poate pana-n gat in cocaina. Lumea s-a schimbat , vremurile sunt potrivnice si nimeni nu mai are niciun motiv sa piarda timpul cu etica, valori universale,conduita in societare , daramite uniforme scolare si sa întarzie doua, trei generatii pentru a face avere, etc. Uitati-va bine în jur: undeva Noe asteapta sa se suie în arca.
    Trist , dar adevarat !!

Comment RSS · TrackBack URI

Lasa un comentariu

Nume: (Obligatoriu)

eMail: (Obligatoriu)

Site:

Comentariu: