Banner

Prostie si incompetenta la service-ul CIRMA !

Tweet this



Reclamati abuzurile la adresa office@asistentapentruconsumatori.ro sau la adresa: iulian.urban@gmail.com

Redirectioneaza 2% pentru Asociatia www.asistentapentruconsumatori.ro


1 Comentariu pana acum»

  1. Costi Dumitrescu said

    am March 20 2015 @ 3:04 am

    http://www.pnl.ro/subpagina/daniel-iane

    http://www.revista22.ro/cu-ochii-pe-banii-publici-fratii-iane-patroni-si-deputati-usl-afacerile-cu-statul-ale-firmei-indaco-prospera-can-povesti-27202.html

    [http://www.just.ro/Portals/0/Achizitii_Publice/Inregistrarea%20audio%20in%20salile%20de%20judecata/Contestatie%202.PDF[http://www.just.ro/Portals/0/Achizitii_Publice/Inregistrarea%20audio%20in%20salile%20de%20judecata/Contestatie%202.PDF]]

    Indaco Systems a realizat portalul oficial al B?ncii Na?ionale a României. Acesta poate fi accesat de pe orice dispozitiv, inclusiv tablet? sau smartphone la adresa http://bnr.ro

    In alta ordine, nu inteleg ce cod CAEN are NATO pentru activitatea “NATO’s policy towards countering the information security” [http://riwcos.comm.pub.ro/]. Poate se mai gandeste si trece la countering http://riwcos.comm.pub.ro/index.php?id=partners.

Comment RSS · TrackBack URI

Lasa un comentariu

Nume: (Obligatoriu)

eMail: (Obligatoriu)

Site:

Comentariu:


Prostie si incompetenta la service-ul CIRMA !

Tweet this




Reclamati abuzurile la adresa office@asistentapentruconsumatori.ro sau la adresa: iulian.urban@gmail.com

Redirectioneaza 2% pentru Asociatia www.asistentapentruconsumatori.ro


5 Comentarii pana acum»

  1. asistentapentruconsumatori.ro said

    am July 31 2009 @ 3:37 pm

    Reclamati abuzurile la care sunteti supusi la office@asistentapentruconsumatori.ro

    Lupta noastra a celor de la Asociatia http://www.AsistentaPentruConsumatori.ro se duce impotriva abuzurilor la care sunt supusi consumatorii romani.
    Pentru asta avem nevoie ca voi, sa ne scrieti despre fraudele sau abuzurile la care sunteti supusi de catre comercianti sau autoritati.
    Noi preluam sesizarile voastre si ne luptam pentru ca drepturile sa va fie recunoscute.

    TOT CE AI DE FACUT ESTE SA NE SCRII LA ADRESA office@asistentapentruconsumatori.ro

  2. Ana said

    am October 20 2010 @ 1:10 pm

    In luna mai anul acesta am achizitionat un telefon Nokia E71 din Magazinul Altex. Acesta prezinta probleme grave de soft adica se inchide se deschide singur, se blocheaza pe meniu si nu raspunde comenzilor. Telefonul a fost trimis pentru prima data in service-ul CIRMA (acesta fiind in garantie) la data de 23-09-2010 si s a intors cu aceleasi probleme de functionare practic nu se umblase la telefon; M-am intors la Altex si l-am trimis pentru a 2 a oara in service-ul CIRMA la data de 11-10-2010 s-a intors din service cu probleme suplimentare fata de inaintea trimiterii adica ei sustin ca mi-au schimbat placa de baza a telefonului insa acesta merge mai prost ca inainte afisandu-mi eroare de retea la orice vreau sa fac, bateria nu tine nici o zi macar si telefonul nu recunoaste nici o data multimedia acestea putandu-se vedea doar cu ajutorul cablului usb direct pe calculator. L-am trimis pentru a 3 a oara in service la data de 19-10-2010 dupa ce am sunat si am facut reclamatie la NOKIA si nu mi-au dat nici o rezolvare spunandu-mi ca trebuie trimis in service de 4 ori pentru a se gandi daca trebuie schimbat si atunci a 4 oara vor inainta abia reclamatie catre managerul nokia. Nici cei de la Altex nu se fac respunzatori desi ei sunt cei ce au comercializat telefonul. Va rog frumos sa ma ajutati pentru a-mi schimba telefonul. Eu am platit 12 milioane pe acest telefon si doresc sa imi fie schimbat cu unul nou sau sa imi returneze contravaloarea lui. Va rog din suflet sa ma ajutati ca nu stiu unde sa ma mai duc sa mi se faca dreptate. Fugiti de NOKIA cea mai neserioasa firma cu cel mai incompetent service autorizat CIRMA

  3. leontina said

    am March 29 2011 @ 5:56 pm

    Aceeasi probleme am si eu cu telefonul.In aprilie 2009 mi-am cumparat de la Altex un telf NOKIA 7310 SUPERNOVA.la inceput a mers bine dar apoi au inceput problemele mi se bloca tastele 7,8 si 9 apoi nu aparea nimic pe ecran se deschidea singur si se inchidea.L-am trimis in service-ul CIRMA fiind in garantie 2 ani.L-am primit de la service a functionat vreo 3-4 luni apoi iar probleme tot de aceeasi natura.Pana acum 1 zi l-am trimis de 4 ori in service.Acum l-am trimis ptr a 5 a oara ptr ca am schimbat sim deoarece era de vreo6 ani si nu mai functiona.am mers la ORANGE mi-a dat alta cartela noua cu acelasi nr dar surpriza telf imi cerea cod de siguranta si in plus bateria nu tinea decat 2-3 ore,mentionez ca eu niciodata nu am pus cod de siguranta pe telf,deci cei de la CIRMAau pus cod de siguranta,dar DC???? Cei de la ALTEX nu mi-au dat nici un telf in schimb si mi-au zis ca ei nu sunt raspunzatori ptr telefoane.De aceea sunt hotarata sa fac plangere la firma NOKIA si sa fiu rasplatita daca pot spune asa sau sa mi se dea alt telefon in schimb.Exact ca domnisoara ANA va spun acelasi lucru. firma neserioasa si de service nu mai zic INCOMPETENTI

  4. Bold said

    am November 15 2011 @ 12:04 pm

    cargus sant neseriosi pentru ca mi-au crapat monitorul,nu apelati la ei.

  5. COSTACHE ANA MARIA said

    am December 22 2012 @ 2:09 pm

    PE DATA DE 12.12.2012,AM TRIMIS UN COLET CU RAMBURS BANI 300 DE LEI,IN BUCURESTI,EU FIIND DIN PLOIESTI.A FOST SCOS LA LIVRARE DOAR LUNI 17.12.2012 DESTINATARUL NEREUSIND SA AJUNGA LA DOMICILIU PANA IN ORA LA CARE EI LIVRAU COLETELE,DUPA CARE PANA SAMBATA 22.12.2012 A APARUT SCOS LA LIVRARE DOAR FICTIV,INTRUCAT IN ZIUA RESPECTIVA AM SUNAT SI MI SA SPUS CA ESTE IN DEPOZIT LA OTOPENI SI NU POT SA IL SCOATA LA LIVRARE.AM SUNAT IN ACEASTA PERIODA DE AM FACUT TELEFONUL DE 15 EURO FARA ABONAMENT…IN DATA DE 21.12,OPERATORUL CARE A RASPUNS MI-A SPUS CA DE CAND LUCREAZA LA ACEA COMPANIE NU A PRIMIT ATATEA APELURI DE LA UN CLIENT.EU SUNAM PE NR DE PROVINCIE,EI TRIMETEAU MAILURI DE SOLICITARE CATRE BUCURESTI,DAR IN ATATEA ZILE NU AU FOST BAGATI IN SEAMA.EU O SA CER COLETUL INAPOI SI O SA LE FAC RECLAMATIE LA PROTECTIA CONSUMATORULUI!ESTE BATAIE DE JOC….NU MAI VREAU SA AUD DE ACEASTA COMPANIE NICIODATA!SA LE FIE RUSINE!

Comment RSS · TrackBack URI

Lasa un comentariu

Nume: (Obligatoriu)

eMail: (Obligatoriu)

Site:

Comentariu: