Senatorul PDL Urban Iulian propune infiintarea prin lege a Politiei Animalelor

Tweet this



Reclamati abuzurile la adresa office@asistentapentruconsumatori.ro sau la adresa: iulian.urban@gmail.com

Redirectioneaza 2% pentru Asociatia www.asistentapentruconsumatori.ro


Lasa un comentariu

Nume: (Obligatoriu)

eMail: (Obligatoriu)

Site:

Comentariu:


Senatorul PDL Urban Iulian propune infiintarea prin lege a Politiei Animalelor

Tweet this




Reclamati abuzurile la adresa office@asistentapentruconsumatori.ro sau la adresa: iulian.urban@gmail.com

Redirectioneaza 2% pentru Asociatia www.asistentapentruconsumatori.ro


36 Comentarii pana acum»

  1. ticut said

    am July 30 2009 @ 5:28 pm

    marsh ma cu legea ta cu tot!!!! esti tampit la cap??? nu vreau sa aiba animalele mai multe drepturi ca oamenii!!! scoate ti ideea asta din cap…daca nu vei avea mult de pierdut(electoral)

  2. senator Urban Iulian - ptr. ticut said

    am July 30 2009 @ 5:41 pm

    Nu urmaresc decat sa ne aliniem altor tari in materie de legislatie; gandeste-te la caii tiganilor care sunt lasati sa moara de foame sau sunt batuti cu cruzime;
    Atentie ca, nu vreau ca aceasta lege sa devina scut in calea faptului ca trebuie scosi de pe strazi cainii maidanezi; adica daca nici eu nu am luptat in acest sens, atunci…http://www.urbaniulian.ro/2009/06/16/lasam-copii-sa-moara-in-maternitati-dar-aruncam-4024-de-euro-pentru-intretinerea-unui-caine-maidanez/

  3. Daniela said

    am July 30 2009 @ 6:27 pm

    Eu sunt de acord cu infiintarea politiei animalelor. Cu conditia ca ea sa functioneze asa cum functioneaza in alte tari: strangand animalele fara stapan, sau maltratate, aplicand amenzi etc.

    In cazul meu, cand am fost muscata de cainele vecinului – plimbat fara botnita si fara lesa – ar fi trebuit amendat stapanul cainelui sa-l usture rau si sa se mai gandeasca inainte de a scoate cainele fara lesa din casa – asa cum face inca.

    M-am saturat sa vad pusti chinuid pisici, oameni batand cai si caini, si cate si mai cate nebunii aratate pe la tv.

    E o idee buna, dar ma tem ca la noi nu va fi inteleasa si nici aplicata cum trebuie (in tara asta oamenii se mira daca le spi sa adune cu punga rahatul lasat de cainele lor pe trotuar si zic ca esti dus cu pluta)…

  4. metalshrine said

    am July 30 2009 @ 7:00 pm

    Chiar trebui sa suportati idioti ca ticut? Si sa ii suportam si noi?
    Daca nu stie sa se exprime civilizat sa se duca la shatra si sa se exprime ca maimutele de acolo…
    Despre animale salbaticite in mediul nostru urban va dau dreptate. Multe animale concitadine cu noi devin agresive din cauza unora dintre noi. Altele care au stapani devin la fel de agresive datorita stapanilor care de fapt ar trebui sa poarte lesa si botnitza.

  5. Vlad said

    am July 31 2009 @ 12:24 am

    In sfirsit! Prima initiativa demna de lauda. Dar nu e indeajuns. Pe linga Politia animalelor ar trebui infiintat si Consiliul European pt.Drepturile Animalelor,Consiliul National pt.Combaterea Discriminarii Animalelor. O mica sugestie: cine de acum inainte va spune asinului magar,galinaceei gaina si la suin porc, la pirnaie tata pentru discriminare.
    Pedeapsa cu moartea sa fie prea blinda pentru cei ce gazeaza cu Raid bietii tintari.
    Pe cind Politia Personajelor din Povesti Nemuritoare?

  6. Martin Luta said

    am July 31 2009 @ 7:00 am

    Sunt profund si ireversibil dezamagit. Cu aceasta lege- partea referitoare la cainii vagabonzi- multe generatii de oameni vor mai fi expuse atacurilor haitelor de pe strazi si multi copii vor fi omorati.
    Peste o densitate critica cainii devin agresivi.
    Ati cedat la vociferarile celor care iubesc mai mult
    animalele decat pe semenii lor. E o tragedie dar asa va ramane- tragedia oamenilor. STERILIZARE- inseamna ineficienta, cheltuieli mari pentru o tara cu probleme, deturnarea fondurilor de la oamenii cu probleme la animalele care fac probleme. Non-solutia asta este indreptata impotriva oamenilor,
    Cainii trebuie eutanasiati adica omorati astfel ca sa sufere cat mai putin, e un rau absolut necesar.
    Cum sa am incredere in cineva care cedeaza la santajul mizantropilor galagiosi si perversi? Vreti dreptate si o viata mai buna pentru oameni sau popularitate cu pretul suferintei si umilintei oamenilor? Vreti sa fiti reales sau vreti ca Romania sa fie o tara intradevar civilizata, cu strazi curate si sigure?

  7. Radianu Mihai said

    am July 31 2009 @ 8:05 am

    poate ca sustine,ca de propus au propus altii de mai multa verme!

  8. Vivi said

    am July 31 2009 @ 8:39 am

    Mi se pare o initiativa populista, menita sa atraga simpatie si voturi pe viitor.
    Unii iau in brate cauza homosexualilor, altii pe bietele animale, ideea e sa faci si ceva care sa faca apel la sentimente, nu doar la ratiune.
    Nu sunt de acord in a investi bani si energie in problema animalelor cand mai sunt atatea probleme majore in propria ograda, ca sa zic asa.
    Peace!

  9. constantin said

    am July 31 2009 @ 8:45 am

    Foarte corect ceea ce va propuneti dle senator si va sustin demersul. Daca ne dorim o tara civilizata, moderna trebuiesc si asemenea prevederi legale. Altfel ne balacim in comunismul de care nu mai scapam dracului odata si care bantuie prin mintile unora gen ticut et company care isi posteaza frustrarile pe aici.

  10. ticut said

    am July 31 2009 @ 10:23 am

    pentru toti cei care se simt atasati de ideea de politie a animalelor…nu ati patit niciodata sa va uitati animalul inchis in casa, sau nehranit 2 saptamani cat ati stat in concediu…sau pur si simplu nu ati avut bani sa ii luati hrana uscata pentru ca trebuia sa va luati hrana VOI!!!! sau poate cainii se bat ca asa sunt ei, cand nu esti prezent s aii poti desparti…varii motive! si atunci sa vina politia p..i si sa iti ia animalele, sa te amendeze si alte alea mi se pare o tampenie! mai bine v-ati pune in cap sa desfiintati abaoarele(ca acolo sunt foarte multe animale chiuite), sau intrerupeti cercetarile stiintifice, experimentele pe animale, si faceti-le direct pe oameni, sau interziceti corida, luptele de cocosi, calaria, vanatoarea, cresterea animalelor pentru blana, desfiintati delfinariile si asa mai departe!!! asa ca scutiti-ma de aberatiile astea! eu iubesc animalele, am o groaza de caini acasa si sunt TOTAL IMPOTRIVA ACESTEI MASURI! ALINIATI-VA LA NISTE LUCRURI CARE SA DUCA LA PROGRES…LA AUTOSTRAZI DE EXEMPU…SI MAI VEDE DUPA AIA!!!

  11. nana said

    am July 31 2009 @ 10:31 am

    Bai ticut nici mars nu pot sa-ti zic nici animal dar pot sa-ti zic ca esti un mare cretin!

  12. Replici pt Ticut, Vlad, Martin si Vivi, deocamdata... said

    am July 31 2009 @ 11:03 am

    TREBUIE SA EXISTE CADRUL LEGISLATIV PRIN CARE SA SE SOLUTIONEZE PROBLEMELE CARE APAR DATORITA EXISTENTEI ANIMALELOR DE PE STRAZI, DAR SI A PROBLEMELOR CARE APAR DATORITA ANIMALELOR CARE AU STAPIN.
    ESTE FOARTE CLAR CA SITUATIA ANIMALELOR CU SI FARA STAPINI, ESTE O PROBLEMA A NOASTRA A OAMENILOR CARE TREBUIE REZOLVATA. DE FAPT, TREBUIA DE MULTA VREME. EXISTENTA UNEI LEGI, SAU A UNUI PACHET DE LEGI, NU CRED CA SE POATE COMPARA CA NUMAR CU TOATE LEGILE CARE DEJA EXISTA SI SUNT FACUTE PT OAMENI. PT ANIMALE ACESTE 2 LEGI, CEA DE PROTECTIA LOR SI CEA DE INFIINTAREA POLITIEI ANIMALELOR DUPA OPINIA MEA VOR FI SUFICIENTE PT A REZOLVA ORICE PROBLEMA REFERITOARE LA ANIMALELE DE PE STRADA DAR SI CELE DIN LOCUINTELE CELOR CARE AU ANIMALE DE COMPANIE. DECI, NU CRED CA SE POATE COMPARA CA NUMAR LEGILE PT ANIMALE CU LEGILE STRICT PT OAMENI, DACA NE GINDIM MAI BINE, PINA LA URMA SI ACESTE 2 LEGI LE PUTEM CONSIDERA CA FIIND SI ELE PINA LA UMRA SI PT PROTECTIA OAMENILOR. IN SENSUL CA, POLITIA ANIMALELOR AR TREBUIE SA INTERVINA SI SA REZOLVE SI ORICE SITUATIE IN CARE UN ANIMAL A FACUT RAU UNUI OM. ASA CA NU VAD CE AVETI DVS IMPOTRIVA UNEI ASEMENEA LEGI. CU CE SUNT SI EU DE ACORD, ESTE FAPTUL CA AM LA FEL CA ALTII TEAMA CA ACEASTA LEGE NU VA FI BINE INTELEASA SI APLICATA.

  13. anca said

    am July 31 2009 @ 11:28 am

    Politia Animalelor sa fie in cadrul primariei? Cum pot ei apara drepturile animalelor, tocmai ei, care au ucis mii de animale in centrele de gestionare a cainilor fara stapan????? Cred ca glumiti.

  14. sorin ,1973 said

    am July 31 2009 @ 11:54 am

    Va felicit pentru initiativa,
    Sint un iubitor de animale , maidanezi in special , si singura solutie care o intrevad pentru rezolvarea problemei este intradevar sterilizarea tuturor animalelor de companie , maidanezi sau nu. Proprietarii de animale de companie (ciini sau pisici) care nu vor sa-si sterilizeze animalele sa fie obligati prin lege sa plateasca o taxa anuala echivalenta cu costurile de alimentatie a 5 exemplare ( ciini sau pisici ) . Nu animalele sint vinovate , ele se inmultesc dupa instinct ci in mod special propietarii care abandoneaza puii pe unde apuca.Pe linga asta evem nevoie de educatie de pe bancile scolii , sa invatam despre suferinta lor , sa invatam responsabilitatea fata de ele, nu e suficient doar sa ne placa animalul . Din pcate in douazeci de ani de haos, nu s-a facut nimic, niste monstrii doar au chinuit animalele fara stapin ucigindu-i in conditii si chinuri groaznice.Legea ar trebui sa infiereze in mod special abandonul animalelor si sa o sanctioneze drastic. Cu stima , Sorin, Timisoara

  15. econinja said

    am July 31 2009 @ 12:39 pm

    EXECELENTA INITIATIVA!!!PENTRU persoanele care sunt atat de incuiate ca nu inteleg necesitatea existentei si ACTIUNII IN FORTA a Politiei Animalelor le spun:VRETI SA DISPARA CAINII FARA DETINATOR ?PA TOCMAI ASTA E!!!DACA ESTE LEGE CARE SA INTERZICA,SI SA IA MASURI IMPOTRIVA:abandonului,a neglijentei asupra animalelor atunci SA OPRIT sursa inmultirii cainilor fara detinator.Dar cu :cruzimea nu se poate ori si omenirea sufera din cauza cruzimii.
    @ticut:INTRADEVAR AR TREBUI INTERZISA industria carnii,coridele,vanatoarea,experientele tot ce este cruzime si exploatare DAR DACA nu exista PUTERE NECESARA SA FACA ASTA MACAR ATATA SA SE REALIZEZE CAT POATE SA FACA OMUL.ANIMALUL ESTER SUFLET CU O CONSTIINTA,RATIUNE ELEMENTARA SI SENTIMENTE LA FEL CA NOI,SI SIMTURI MULT MAI DEZVOLTATE CA NOI,SI ASTA ESTE UNA DIN MOTIVE CA AU ACELEASI DREPTURI DE VIATA CA OAMENII BUNI.omul nu este superior ca:distruge,distruge si iar distruge ,creaza razboaie,poluare ,deci lucruri preponderent rele.CA SA FIM MANDRII CA SUNTEM OAMENI TREBUIE SA URMAM BUNATATEA ANIMALELOR CARE NU UCID DOAR SA SUPRAVIETUIEASCA DAR OMUL DE FIREA LUI ESTE VEGAN,VEGETARIAN SI :suferinta ce o face animalelor se intoarce asupra lui!!
    UN EXEMPLU CAT SE POATE DE CONCRET:in china unde nu sunt respectate animalele nu sunt respectati nici oamenii,acolo este tara unde se ataca cel mai grav drepturile omului,acolo este tara unde copilasii de sex unt aruncati in strada si in unele locurti mancati ca”delicatesa”,AM DOVEZI la acest din urma fapt.In tarile unde este Politia Animalelor exista cat de cat Drepturile Animalelor acolo si oamenii au conditii de trai mai bune.Spun asta in numele Egalitarismului nu in numele antropocentrismului.

  16. econinja said

    am July 31 2009 @ 12:46 pm

    Vedeti d nule Urban:am zis eu in una din mesajele mele ca exista puteri deosebite in lumea asta.Cunosc oameni initiati care mediteaza ,se roaga si fac multe ritualuri pentru Armonie si bunastare.In Europa este Loja Alba a Vulturului Alb care mediteaza si se roaga pentru Drepturile Animalelor,pentru Veganism,vegetarianism,si forta ei se poate extinde in lume.Lojele Albe se caracterizeasa prin:Compasiune Iubire si Mila fata de animale,sunt Vegane si pun pe picior de Egalitate sexele,avand invatatura Egalitartist Feminista.Asa ca Fortele Binelui aici v au deschis inima si mintea sa luati aceasta initiativa EXCELENTA!!!

  17. ticut said

    am July 31 2009 @ 12:47 pm

    ba econinja…baga-ti mintile in cap!!! traim in lumea reala…in romania lui 2009! chiar e ultimul lucru de care avem nevoie aceasta politie a animalelor! si cabinete veterinare in plus, bani de la buget scursi in buzunarele “baietilor cu suflet mare si simtiri inalte” …terminati cu prosteala!!!

  18. Replica pt Ticut, said

    am July 31 2009 @ 1:36 pm

    ai impresia ca daca nu se va infiinta Politia Animalelor, banii de la buget vor fi salvati si nu se vor scurge in alte directii dubioase?

  19. ticut said

    am July 31 2009 @ 1:45 pm

    nu…dar macar va fi o gaura in minus! dar de ce imi bat eu capu cu voi!!! faceti ma politii peste politii si hai dracu in totalitarism iar!!! ca doar asa bine! vedea-v-as luand amenzi ca va omorati tintarii si mustele, ca faceti deratizari si dezinsectii. puscaria sa va manance!!! chinuitori de animale ce sunteti…nemilosilor, idealistilor! dar de fapt…idiotilor!

  20. Martin Luta said

    am July 31 2009 @ 1:56 pm

    Replici pt Ticut, Vlad, Martin si Vivi, deocamdata…

    E vorba aici de o manevra logica standard prin care se poate ajunge la victoria minciunii asupra adevarului- amestecarea problemelor care nu au legatura.
    Ca exista oameni rai care chinuie animalele, e o problema i e evident ca trebuie luate masuri dure
    impotriva sadicilor.
    Dar asta nu are legatura cu faptul ca ma uit pe geam, vad haita locala in actiune, nu am putut dormi din cauza lor, mi-e frica sa ma duc cu gunoiul, ieri seara Cornelia, fetita vecinilor a fost muscata de glezna si mama ei a dus-o acum la vaccinarea anti-rabica, ca strada e plina de canis merda- (pentru cei care nu stiu- rahat de caine)-asta e o alta problema. Daca le amestecam iese -nimic. Hai sa fim seriosi si sa decidem-tara asta apartine oamenilor sau cainilor vagabonzi!?

  21. Replica pt Ticut, said

    am July 31 2009 @ 1:57 pm

    ai luato razna RAU DE TOT, ai inceput sa injuri, sa jignesti… cine face asa de obicei ori nu mai are argumente de bun simt, ori e scandalagiu din fire, ori a baut, ori e dus cu capul…
    CERT ESTE CA NU ITI PASA DE ANIMALE DAR NICI DE OAMENI CU ADEVARAT…
    AI GASIT AICI PRILEJUL SA TE MANIFESTI CA LA LA BILCI… SI NU VREI SA RATEZI OCAZIA…
    AR TREBUI SA STI CA CINE INJURA SI JIGNESTE SE ELIMINA SINGUR DIN ORICE DISCUTIE. PT CA NUMAI TINE NIMENI CONT DE PARAREA LUI…
    CINE POATE SA TINA CONT DE INJURATURI SI JIGNIRII?

  22. Proanima suceava said

    am August 1 2009 @ 2:24 pm

    D-le Urban,trebuie sa recunosc ca sunteti un om ciudat si controversat.In urma cu o luna erati total anti animale,chiar pledati pt eutanasie si acum v-ati schimbat atitudinea exact invers.Personal nu mi-ati castigat increderea ,datorita modului in care v-ati comportat cu ceva timp in urma.Probabil aceste schimbari atat de bruste de atitudine sunt tipice politicienilor in fuga dupa voturi.
    Totusi noi cei din Proanima Suceava,va apreciem pentru aceasta initiativa si va dorim mult succes in inaintarea ei.

  23. Mihai Tociu said

    am August 2 2009 @ 2:15 am

    Domnule senator Urban, sunteti un om ciudat de normal!
    Imi permit sa vin cu o propunere pentru normalizarea relatiei dintre animalul-comunitar si cetatean: animalul comunitar sa fie lasat liber numai daca un cetatean isi asuma responsabilitatea legala pentru faptele acestuia.
    Suplimentar, se pot introduce limite cu privire la posibilitatile financiare pentru intretinerea animalului, numarul animalelor pentru care un cetatean isi poate asuma responsabilitatea, densitatea acestora pe km2 etc.
    Personal, nu ma deranjeaza cainii vagabonzi care nu imi creaza un sentiment de nesiguranta, dar nu vad de ce nimeni nu plateste pentru tomberoanele de gunoi imprastiate pe jos de cainii care cauta mancare.

  24. andrei oana said

    am August 2 2009 @ 6:49 pm

    multumesc dl orban pt initiativa.sunteti de laudat!in sfarsit un om inteligent care a inteles ca de 20 de ani se omoara dar canii sunt mai multi ca in 1990 .felicitari!castrarea e unica solutie ,dar trebuie oblihgati si oamenii sa isi castreze cateii ,in special cei de la curte,pt ca inmultirea acestor biete animale se datoreaza tocmai lor.salbaticii care traiesc in aceasta tara trebuie sa inteleaga ca traim in europa si trebuie sa ne supunem unor legi europene,nu suntem europeni numai cand mergem si le dam in cap italienilor si strigam tare ca e dreptul nostru sa calatorim liber.avem drepturi dar si obligatia sa fim cetateni civilizati.eu chiar va sustin in campanie si voi mediatiza initiativa dvs.va urez mult succes si respectele mele

  25. Gabriel said

    am August 2 2009 @ 9:22 pm

    Stimate domnule Urban,

    Sunteti un parlamentar PDL, partid la putere in momentul acesta. Sunteti un om pe care l-am urmarit in aparitiile televizate si pe care il admir pentru opiniile sale. Va rog mult, nu se mai poate trai cu acesti caini, amendati legea acelui tampit de marinescu (scuzati-mi expresia) si reautorizati EUTANASIEREA cainilor!!! Va rog in numele celor 2,5 mil de bucuresteni!!! nu mai putem dormi noaptea, la noi intre blocuri sunt haite!!! urla toata noaptea, musca seara cand omul e singur pe strada!!! noaptea e un chin!!! va rog frumos incercati sa modificati legea, permiteti EUTANASIEREA!!!

    Cu deosebita consideratie,


    Gabriel Constantin

  26. Ioana said

    am August 2 2009 @ 9:25 pm

    respectele mele pt initiativa dvs .,ma bucur ca ati inteles ca solutia este castrarea acestor catei.ma repet in 2009 sunt mai multi catei pe strada decat in 1990 si totusi au trecut 19 ani de la revolutie si aceste biete suflete au fost masacrate in mai toate orasele tarii.au omorat si iar au omorat in fel si chip ,dar asa cum va spuneam intr-o scrisoare anteriora a fost doar un interes material si este si la ora actuala atat din partea autoritatilor locale cat si din partea unor asa zisi iubitori .catelele ramaneau pe strada se inmulteu ,iar puii si masculii erau omorati in chinuri infioratoare.nu cred ca vreti sa va trimit caseta nregistrata pe ascuns in iasi cu ani in urma pe vremea dl simirad care a fost batut de oameni pe strada cu oua ,cum hingherii dumnealui omorau cu batele cainii ,ce urlete ce durere si ii ingropau pe jumatate vii sau le dadeau foc.ast\a e o cruzime fara limite.aceste casete au ajuns in europa,au speriat oamenii de acolo,i-au infiorat.multi cetateni ai acestei tari iubesc cateii.noi aici in tg neamt am avut niste probleme cu primarul ,iar 5 copii au venit la usa mea si plangand mi-au zis ca le-a disparut catelul sa ii ajut.cum le-as putea spune ca dl primar ii duce la gropa de gunoi si ii otraveste?in schimb am inceput cu ei si va rog sa ma credeti din propria lor initiativa sa scoatem la imprimanta poze cu catelusi sau pisici ,iar ei scriu jos:copii iubesc cateii,va rugam sa ii protejati,nu ii omorati!am plans,si am sa va trimit si dvs o copie.acum le-am dat liste si merg prin blocuri sa adune semnaturi ca sa cerem primarului sa se opreasca.au strans deja in 2 zile de la 80 de familii ,ceea ce nu e putin de la un oras asa micutz si tinand cont ca ei au 6-7 ani.ca iubitor de animale,ca cetatean al acestei tari si european nu vreau sa mai vad cai batuti ,e infiorator,care sunt lasati sa moara de frig si foame,nu mai vreau sa vad caini chinuiti,oamenii trebuie sa invete sa fie responsabili,un caine,o pisica,un cal e o responsabilitate,nu ne aruncam pe strada cand nu le mai dorim si ne plangem pe urma ca s-au cam inmultit.firmele care se ocupa de strangerea acestor animale ar trebui sa fie responsabile si sa nu o faca numai pt bani.eutanasia cu bata in 2009 in europa demonstreaza nivelul nostru de civilizatie.mai bine am fi pro decat contra.sa cautam solutii concrete pt ca uciderea lor de 2 decenii nu a facut decat sa ii inmulteasca si in mod clar a demonstrat doar un interes ascuns.si la sf maslu ni se spune ca unei femei isus i-a matuit fetita pt ca din firimiturile de la masa ei hranea cainii.sa nu uitam ca dumnezeu e iubire nu ura.eu va sustin si am sa transmit tuturor prietenilor si cunostintelor initiativa dvs.respectele mele

  27. econinja said

    am August 3 2009 @ 2:44 pm

    Pentru @replica pentru ticut:nu mai trebuie sa comentez nimic despre ticut.Impartasesc aceeasi parere cu tine.
    PENTRU @Martin Luta:perfect adevarat dar o critica constructiva la capat la randul:”a cu apartina tara oamenilor sau cainilor vagabonzi?”.TARA,PLANETA apartine TUTUROR FIINTELOR INDIFERENT DE SPECIE.ATATA DOAR CA SI AICI I TI DAU DREPTATE,asa cum afirmi:cainii nu au ce cauta liber in haite pe strazi.Rezolvare este una etica si rationala si Politia Animalelor este de o importanta majora.Atata timp cat animalul este SUFLET cu o constiinta,ratiune elementara,sentimente la fel ca noi,simturi mult mai dezvoltate ca noi,are ALELEASI DREPTURI DE VIATA CA NOI.

  28. Roxana said

    am August 3 2009 @ 4:53 pm

    Ma bucur ca ati realizat faptul ca eutanasia nu ar rezolva problema animalelor de pe strazi, si ca este necesara o lege de protectie a animalelor.
    Eu propun ca legea sa fie extrem de aspra in special cu cei care isi abandoneaza animalele pe strazi. Pt ca de aici pleaca totul. Refuza sa le sterilizeze chiar daca acest serviciu este gratuit, si in acelasi timp nici nu au grija ca animalele sa nu ramana gestante.
    Am intalnit un “domn” intr-o zi, care m-a intrebat daca nu stiu pe cineva care vrea pui de catel. A mai avut nu stiu cate serii de pui pe care a reusit sa le plaseze “peste gard, in curtile care aratau mai bine” (deh, grijuliu omul, sa ajunga cateii pe maini bune…). Pe astia insa nu mai stie unde sa-i dea, si se gandeste sa-i lase in piata cand nu-l vede nimeni….Si ca el sunt mii…

    Un alt exemplu pt care ar trebui sa fie pedepsiti cei care maltrateaza animalele: ne intorceam intr-o seara de la o nunta, si intr-o localitate, un catel trecea pe trecerea de pietoni. 2 masini au oprit, insa una nici macar nu a franat. L-a calcat intentionat, improscand (si aici nu exagerez) geamul masinii noastre cu sange. Ce imagine este aceasta in ochii unui copil, va puteti imagina?! Chiar asa am ajuns, sa nu mai avem pic de respect pt viata?

    Exemplele ptr care aceasta lege ar trebui sa fie aplicata sunt numerose. Cred ca numai niste oameni violenti, concentrati numai asupra propriei persoane, ar putea sa nu ii vada utilitatea.

    Probleme la noi in tara sunt numeroase, in multe domenii. Insa daca stam mereu sa spunem ca nu ar trebui sa ne ocupam de una, pt ca exista alta mai importanta, atunci nu vom mai face nimic.

    Eu doresc ca aceasta lege sa se aplice, si sa nu mai primim rasete in fata din partea politistilor atunci cand mergem sa raportam un caz de cruzime.

  29. Roxana said

    am August 3 2009 @ 4:59 pm

    p.s. poate din comentariile mele se intelege ca vreau aceasta lege doar pt caini.
    Nu, imi doresc sa fie pedepsiti si cei care isi bat caii pana la epuizare, si cei care considera minge un biet pisoi, si cei care ies cu vitele pe sosele nesupraveghindu-le si punand in pericol si via animalelor si cea a soferilor….si lista poate continua…

    unii sunt atat de porniti asupra cainilor maidanezi incat nu inteleg ca o astfel de lege este pentru animale la modul general

  30. Imola Szekely said

    am August 5 2009 @ 4:46 pm

    Buna ziua!
    Postul tv Pro Tv este un post de tv care instiga oamenii la violenta fata de animale, difuzand scene cumplite si socante in care este aratat cum un biet cal este macelarit.
    Asemene imagini si stiri te pune cu moralul la pamant, si poate sa iti strice toata saptamana. ASEMENEA STIRI TREBUIE INTERZISE, DAR URGENT
    Nici nu ma mir ca in tara asta oamenii devin tot mai agresivi, pesimisti si ce este cel mai grav ca efectiv savureaza asemenea stiri.
    Astept cu sufletul la gura infiintarea Politiei Animalelor.
    In tara sunt putini care iubesc animalele , sunt f multi care le in ca drep scop “unealta”.
    Nemaivorbind de miliardarii care din vanatoare fac sport.Ce Dumnezeule Mare mor de foame!!!!!????
    Este sub orice critica tot ceea ce se intampla la noi, strigator la cer.

    Imola Szekely
    Turda

  31. Roxana said

    am August 6 2009 @ 2:20 pm

    Domnule Urban, va rog sa cititi si acest articol
    http://stirileprotv.ro/campanii/stop_torturarii_animalelorsocant-l-a-dat-cu-capul-de-pereti-apoi-i-a-baut-sangele.html

    finalul: i-au dat drumul…cum e posibil sa dai drumul unui om cu probleme psihice atat de grave??

  32. Mar said

    am August 9 2009 @ 6:40 pm

    Domnul Urban s-a sesizat de ce i s-a facut dosar penal unui individ care a tras cu o arma (pentru care nu avea autorizatie) spre caini. Actiunile sale par a fi contrare fata de ce sperati (si ar fi normal)sa faca dumnealui…

  33. DZ said

    am August 9 2009 @ 6:44 pm

    pentru Mar si Roxana :

    ia spuneti-mi cine sunt alesii din colegiul vostru
    ma intereseaza numele deputatilor si senatorilor si daca v-ati luat de ei pana acum, ce au facut pana in acest moment pentru circumscriptia voastra si alte date pe care le aveti

    Concret : ce au facut deputatii si senatorii din circumscriptia voastra referitor la problemele pe care le aveti.

  34. Roxana said

    am August 10 2009 @ 4:51 pm

    Eu sunt voluntar intr-o asociatie ptr protectia animalelor. Ceea ce fac, fac prin intermediul lor. Eu ca simpla persoana nu voi fi bagata in seama in veci. Nu suntem bagati in seama nici ca asociatii, d’apoi de unii singuri.
    Mereu sunt alte probleme mai importante, mereu lumea are impresia ca noi ca asociatii dorim ca aceste animale sa fie libere pe strazi si sa creeze probleme. Demersuri s-au facut, promisiuni am primit, insa atat si nimic mai mult. Sunt multe de povestit, si aici nu e locul potrivit.
    Nu sunt genul de fanatica cu animalele, care are casa plina de sute de catei si pisici. Insa ma deranjeaza nepasarea, violenta in general, nu doar fata de animale. Nu voi intelege niciodata cum poti sa vezi o fiinta suferinda, si sa treci mai departe, ba mai mult, sa ii faci si mai mult rau.
    Eu am ales sa nu fiu asa, aleg sa ajut atat cat pot, in ciuda privirilor urate pe care le primesc ptr ca fac un lucru bun. Insa imi dau seama ca cei ca mine sunt din ce in ce mai putini din pacate.

  35. hera said

    am August 18 2009 @ 12:06 pm

    dragilor, propunerea de lege a dlui Urban este foarte ok. in lumea civilizata exista politia animalelor, printre obiectivele ei nefiind lasarea cainilor fara stapan pe strazi. lasati stirile de la ora 5 si uitati-va pe animal channel, national geographic etc ca sa intelegeti cu ce se ocupa politia animalelor.
    succes d-le Urban.

  36. Ilie luminita cristina said

    am March 14 2013 @ 6:34 am

    D-le Urban,propunerea dv.este excelenta,umana,care dovedeste ca sunteti o persoana educata si cu dragoste pentru Dumnezeu. Aceasta lege,ar dovedi întregii lumi,ca noi romanii nu suntem un popor de criminali. Problema este alta,adica a celor care guverneaza si nu sunt interesati decat de propriile interese. Cei care au scris împotriva acestei propuneri sunt nu inumani asta e o expresie prea domneasca pt.ei,sunt niste LATURI DE CANAL niste JEGOSI, GUNOAIE de doi bani,care nu merita nici macar un scuipat. Personal,doresc sa fie finalizata aceasta lege a animalelor si as ajuta daca mi-ar cere cineva. Legea e excelenta. Va doresc putere de lupta contra PUTREGAIURILOR care se opun. Tot înainte nu va lasati învins de niste JEGO?I!!!

Comment RSS · TrackBack URI

Lasa un comentariu

Nume: (Obligatoriu)

eMail: (Obligatoriu)

Site:

Comentariu: