Ne trebuie doar un pic de vointa

Tweet this



Reclamati abuzurile la adresa office@asistentapentruconsumatori.ro sau la adresa: iulian.urban@gmail.com

Redirectioneaza 2% pentru Asociatia www.asistentapentruconsumatori.ro


2 Comentarii pana acum»

  1. izolatii said

    am January 9 2009 @ 10:06 pm

Comment RSS · TrackBack URI

Lasa un comentariu

Nume: (Obligatoriu)

eMail: (Obligatoriu)

Site:

Comentariu:


Ne trebuie doar un pic de vointa

Tweet this




Reclamati abuzurile la adresa office@asistentapentruconsumatori.ro sau la adresa: iulian.urban@gmail.com

Redirectioneaza 2% pentru Asociatia www.asistentapentruconsumatori.ro


21 Comentarii pana acum»

  1. Ciuly said

    am May 31 2009 @ 9:24 am

    ca o paranteza, individu a fost de acord sa ii poublicati adresa de mail? ca daca nu, gasesc aceasta scapare destul de grava in contextul de azi al fenomenului numit spam.

    in rest, omul are partial dreptate. Sa zicem ca marea majoritate (90+%) dintre romani ar aplica aceasta metoda a implicarii directe. Mie nu imi convine ca PSDu e la guvernare, asa ca ne adunam mai multi si ii dam jos de la guvernare. Imi convine in schimb ca PDLu e la guvernare. O alta ceata de romani nu vor PDLu la guvernare asa ca il dau jos, dar le convine PSDu la guvernare.
    So, in contextul in care cele doua tabere sunt relativ egale ca si membri, ce se va intampla?
    Bine, poate ca exemplu cu guvernarea nu e tocmai potrivita, si veti invoca procesul democratic numit vot. Dar nu-i asa ca in mai orice problema se poate invoca un anume proces democratic?

    In contextul in care marea majoritate a romanilor sunt prosti (ca nu degeaba li se zicea prostime in vremurile “bune”) si voteaza cu comunistii (si eu cred ca tarie ca mai toti pesedistii peste 30 si ceva de ani sunt comunisti) la ce sa te astepti de la procesul de vot? In contexul in care poti cumpara MULTE voturi cu 1 kil de zahar/faina si un litru d eulei, eu zic ca acest popor nu are nevoie de democratie, pt ca nu stie ce sa faca cu ea, are nevoie de dictatura. Poporul asta vrea dictatura. Vrea sa i se spuna ce sa faca. Poporul asta nu stie ce sa faca cu libertatea. Pai la ce te astepti cand ii spui omului ca “esti liber sa faci ce vrei” si omul se apuca si se dezbraca la tv, pt ca voce n-are si altfel nu isi poate vinde albumele de copla proasta si fara talent, se apuca sa cante manele pt ca atata il duce capul, se apuca sa injure in stanga si in dreapta, sa taie cauciucurile masinii care i-a luat locul de parcare care defapt nu e al lui ca nu are act de proprietate pe el dar deh, “aia e parcarea mea”, sa mearga la furat/cersit ca e mai banos decat munca cinstita, sa dea spargeri, sa insele, sa falsifice, samd.

    Suntem o natie de prosti cu prea multe libertati. E adevarat ca prostia asta se manifesta si se acutizeaza la nivel global dar parca noi suntem mai prosti si mai blegi ca restul.

    Solutie? sa mai treaca inca 30 de ani sa moara toti comunistii vechi si o parte din aia noi.
    Cata vreme idioti ca vanghelie ajung asa sus, mie nu imi trebuie politica.
    NU VREAU sa ma implic intr-o politica condusa de alde vanghelie, iliescu, vadim samd.
    NU VREAU sa ma implic intr-o politica in care partide extremiste precum udmru fac legea in anumite zone din tara. De ce dracu sunt eu ca si roman obligat sa vorbesc maghiara cand intru intr-o institutie a statului roman din sfintu gheorghe de ex?
    E plina lumea de azi doar de interese individuale sau corporatiste. Sa sustin interesele lu xulescu importiva interesellor lu yluescu? Sa aleg dracu mai putin negru?
    Mai bine nu.

  2. Marioara said

    am May 31 2009 @ 11:32 am

    Felicitari Domnule URBAN !

    Marioara POPA
    Presedinte Fundatia IKON Galati

  3. Tudor said

    am May 31 2009 @ 11:53 am

    Cam asa vad si eu lucrurile.
    Insa, acest lucru se intampla cam peste tot in lume, nu numai la noi, cu mici diferente.
    Diferenta de exemplu, la americani fata de noi consta in faptul ca ” leii” americani au totusi grija sa nu devoreze turma de bivoli repede, sunt constienti ca vor avea nevoie de hrana si pe viitor.
    La noi insa, hai tata sa- i terminam repede, vreau cat mai mult acum, desi nu am nevoie de atata, mai bine sa putrezeasca carnea pe camp dupa ce ma satur, decat sa las pe mai tarziu.
    Ce vor face insa ” leii” nostri, cand viteii vor disparea din turma- vezi romanii apti de lucru care merg in strainatate- si vor ramane numai cu bivoli batrani “necomestibili”?

  4. Piciu said

    am May 31 2009 @ 11:57 am

    Pentru ca sa poata fi pus si in practica ce va scris Nihilistul este nevoie de ceva mai multi bivoli hotarati care sa infinteze un partid nou in care sa aiba mare grija sa nu se infiltreze niscaiva hiene, lei sau alti pradatori si atunci cireada va reactiona in consecinta .
    Cei care au participat pe bune la revolta din decembrie 1989 si la evenimentele din Piata Universitatii din 1990 au fost acei bivoli curajosi care s-au intors impotriva leilor .
    Din pacate cireada a fost prea lasa sau prea prostita ca sa isi dea seama de pericolul de ai lasa pe vechi activisti ai PCR sa isi vada linistiti de invartelile lor specifice si bivoli curajosi au fost invinsi la randul lor de vechiul sistem format din activisti de partid .
    Cei usor de prostit merg in continuare la vot , cei care au interese legate de un anumit partid merg de asemenea vot, cei care au realizat din ce aluat este facuta actuala clasa politca nu cred ca mai merg la vot fiindca sunt constieti ca este pierdere de vreme.
    Cu o floare nu se face primavara. Poate ca sunt mai multe flori dar sunt extrem de dispersate in lanul de buruieni si nu prea se vad de acestea.
    Intreg sistemul politc de la noi este organizat in stil mafiot si lucrul acesta nu tine seama de doctrine , de culoarea partidelor.
    Toti capii politici sunt uniti in cuget si simtiri in vederea aceluiasi scop si anume inavutirea si accesul la putere.
    Cu mass-media zilelor noastre sansa ca sa se schimbe ceva in conceptia politicianului roman este infima .

  5. edut said

    am May 31 2009 @ 12:37 pm

    eu cred ca nu vom gasi niciodata un partid cinstit care sa creada intradevar in interesele poporului,e o mare utopie….daca avem oameni care au solutii de administrare a tarii,nu vor iesi in fata pt simplul fapt ca sant cinstiti,ca sa iesi in fata trebuie sa ai o mare doza de suportabilitate,ceea ce nu e compatibil cu cinstea..un om cinstit pleaca acasa cand vede o coalitie marsava care il improasca cu noroi(desteptul cedeaza),deci cine ajunge sa fie cunoscut e doar din aceeasi tagma cu cei care sant deja cunoscuti..

  6. cosmin said

    am May 31 2009 @ 12:57 pm

    fatalism inseamna sa mergi la vot. Inseamna sa te duci la vot si sa votezi cu -escul zilei, ca sa traiesti bine prin efortul lui. Treziti-va naibii la realitate! Viata nu v-o schimba politicienii. Voi v-o schimbati

  7. nihilistu' said

    am May 31 2009 @ 3:08 pm

    Vad ca parerea mea nu a trecut neobservata, asa ca revin aici pentru precizari. Absenteismul de la vot nu o sa rezolve absolut nici o problema. Ideea asta “sa nu participam la vot, ca sa tragem un semnal de alarma” e pura tampenie. E de ajuns sa participe la vot o mana de oameni (eventual cumparati cu 1 Kg de zahar) si tot o sa se aleaga careva. Si cel mai probabil in situatia asta o sa fie “alese” chiar cele mai oportuniste si rau intentionate persoane.
    Iar cand am scris despre implicare, prin asta nu m-am referit la “raul cel mai mic” adica votul dat unui partid pe care-l antipatizez mai putin decat pe celelate. Nici varianta sa “ne adunam mai multi si ii dam jos de la guvernare pe PSD, PNL sau PD-L” nu e o solutie. Ideea pe care o popularizam era sa schimbam chiar partidele in sine. Sa le transformam in organizatii care sa ne reprezinte. Sa alegem in fruntea lor oameni care sa urmareasca binele general nu interesul egoist peronal. Toti cunoasteti astfel de oameni morali, dar multi dintre ei nu au treaba cu politica. Hai sa schimbam starea asta de lucruri. Cum? Pai toti aveti intr-un fel simpatii politice fie ele de dreapta sau de stanga si eu zic ca e foarte bine asa, sa nu gandim toti la fel. Ei bine, in baza acestor simpatii de stanga sau de dreapta eu zic ca singura solutie care ne-a ramas, este ca toti oamenii care vor binele acestei tari sa se inscrie in numar mare in partidele cu care rezoneaza mai bine (indiferent de ideologie), sa-si faca cunoscuta prezenta, sa schimbe oamenii rauvoitori si oportunisti care sunt eventual in frunte, si sa lupte impreuna pentru binele general. De fapt, daca nu va regasiti in formulele ideologice existente, organizatia in care activati poate sa nu fie nici macar partid, poate sa fie o organizatie neguvernamentala care sa militeze pentru ceva bun (ecologie, viata sanatoasa, etc..). Orice implicare sociala care are la baza bun-simt si atitudine morala conteaza.
    Suna idealist? Poate. Dar alta solutie nu avem (emigrarea nu e o solutie ci o fuga). Nimeni din afara nu o sa ne rezolve problemele, iar ele o sa apese si pe umerii copiilor si nepotilor nostri.
    P.S. Consider ca numele meu nu e important. Nu sunt o persoana publica, asa ca numele meu nu adauga nici un fel de greutate spuselor mele. Dar mail-ul e functional, si, pe cat e posibil, nu vreau spam in el.:)

  8. raskolikov said

    am May 31 2009 @ 3:19 pm

    eu m-as duce diseara sa arunc un touareg in aer. dupa aia, insa, cu ce ma aleg? o sa stau la bulau si voi o sa ma uitati, fara sa mai sara in aer alt touareg vreodata.

    cam asta e ideea…

  9. cosmin said

    am May 31 2009 @ 3:37 pm

    si foarte bine sa-i aleaga pentru un kilogram de zahar. Eu imi vad de viata mea. Cine se lasa cumparat asa nici nu merita mai mult. Oamenii destepti isi traiesc viata lor, nu asteapta sa le-o imbunatateasca altii.

  10. Gabriela said

    am May 31 2009 @ 4:48 pm

    Nihilistu’ said:”Orice implicare sociala care are la baza bun-simt si atitudine morala conteaza.
    Suna idealist? Poate. Dar alta solutie nu avem (emigrarea nu e o solutie ci o fuga). Nimeni din afara nu o sa ne rezolve problemele, iar ele o sa apese si pe umerii copiilor si nepotilor nostri.”
    Eu s adauga: daca mediul in care ne traim viata ne nemultumeste,strategia strutului, adica “Eu imi vad de viata mea”(Cosmin said ), nu duce la schimbare. Va perpetua la nesfarsit acelasi mediu, poate doar sa-l inrautateasca. Dar si schimbarea nu se produce doar avand DORINTA, este mare nevoie de VOINTA fiecaruia de a adopta o atitudine care sa duca la schimbare. Schimbarea se produce si ea dupa legile ei. Schimbarea in mediul individual este indusa in mare masura de individ (de exemplu vrei sa-ti redecorezi casa sau sa-ti dezvolti aptitudini necesare conducerii unui atomobil), dar in mediul social schimbarea este indusa de mult mai multi factori ai schimbarii, iar aceasta (schimbarea) intervine si evolueaza conform unor legi sociale (nu degeaba oamenii politici care doresc influentarea maselor studiaza foarte atent legile sociale, pentru a le utiliza in folosul interesului pe care-l au).
    Stiu, este greu de digerat aceasta teorie, dar fara CUNOASTEREA temeinica a teoriei schimbarii sociale , DORINTA nu va deveni PUTINTA niciodata ! Intotdeauna vor exista “baieti destepti” care inteleg aceste mecanisme si le vor utiliza in interesul lor (propriu sau partinic), restul “baietilor si fetelor,dealtfel oameni obisnuiti,increzatori si multi” nu au decat sansa se intelega si ei cum functioneaza lucrurile astea si astfel vor sti cum pot deveni factori ai schimbarii ei insisi,in directia dorita de ei.
    Oare am reusit sa-mi exprim mesajul ?
    Daca nu va plictisesc prea tare,va rog sa comentati ce am scris.
    Va multumesc anticipat !

  11. Othelo said

    am May 31 2009 @ 6:23 pm

    Mie mi-a placut spre exemplu “The Venus Project” (de cautat pe youtube) ca varianta la paradigma in care traim. Vorba Nihilistului: “Suna idealist?” Poate ca nu.

  12. edut said

    am May 31 2009 @ 7:06 pm

    IDEALISTI?adica cei ce cred cu adevarat si incearca sa realizeze acel ideal?sa fim seriosi,asta se intampla in filme nu in viata reala…oricum nu sant un negativist ma repet;daca aprinzi 1 lumanare inintunericul cel mai dens se face lumina….daca ai 1 camera luminata cu 1 lumanare,intunericul cel mai dens nu o poate stinge…oricum pana nu va fii momentul schimbarii putem rupe lantul cu latratul nostru…nimic nu se va schimba

  13. Nades said

    am June 1 2009 @ 9:44 am

    Nu vreau sa dramatizez insa chiar daca sunt in asentimentul lui Nihilistu am ajuns sa cred ca orice am face rezultatul e acelasi, nici o schimbare. La revolutie aveam 16 ani, am fost in zilele acelea prezent in toate punctele fierbinti eu si un prieten, nu avem nici un certificat de revolutionar si nu cred ca asta ar insemna ceva la aceea varsta imi ardea de scoala, de joaca, eram un copil, nu sa umblu mai stiu eu pe unde sa obtin hartii doveditoare de revolutionar si sunt sigur ca sunt multi in aceeasi situatie. Au trecut 20 ani de atunci incet m-am maturizat si….nimic. Cat ar trebuii sa mai treaca inca 20, 30 sau putem traii cu speranta la nesfarsit ca cei la care cotizam isi fac treaba, ca daca i-mi las copilul pe strada nu pateste nimic pt. ca traim intr-o tara in care legea este lege si viitorul fiului meu este OK, este doar o iluzie. Pt. mine este deja cam tarziu am tot crezut in acesti ani in civilizatia romanilor insa voi face tot ce pot ca copilul meu sa plece de aici.

  14. nico said

    am June 1 2009 @ 11:39 am

    Nades ai perfecta dreptate.
    Si eu eram un cpil de 15 ani cand s-a intamplat marea schimbare.
    Nu am participat efectiv la activitatile specifice dar am urmarti televizorul cu tot vacarmul creat, etc…
    In toti acesti ani am sperat ca un prost ca la anul va fii mai bine, am sperat din 4 in 4 ani ca ceva se va scimba in bine. Dar se pare ca sperantele imi sunt de fiecare data inselate.
    Asa cu si eu gandesc sunt sigur ca si altii gandesc, se vede clar cum se perinda in politica aceeasi oameni aceleasi partide aceeasi idioti. Pe ici pe colo mai apere cate un Urban si incearca sa faca lumina dar este singur si va fii anihilat de majoritatea leilor.
    Si atunci stai si te intrebi daca mai are rost sa te prezinti la vot?
    Si sunt foarte multi care vin sa voteze si voteaza cate 2 sau treci candidati= vot anulat.
    Cred ca neam saturat sa tot fim generatii de scarificiu.
    Si intadevar ne gandim la copii nostrii si ce viitor are in tara asta?!
    Vor cotiza in continuare leilor…. sau vom face tot ce este posibil sa le oferim o viata mai buna mai sigura dar nu in tarisoara asta….
    Pana la urma cum o veche zicala spune “Constiinta trece prin stomac!”
    Deci intrebarea mea este mai are rost sa votam?

  15. Noname :) said

    am June 1 2009 @ 11:41 am

    Sunt de acord cu cele publicate in articolul de fata insa nu prea cred eu ca romanii vor deveni uniti intr-un viitor apropiat. De ce acest lucru? Pentru ca mentalitatea romanului este de a sta pe locul lui si a nu se implica asteptind ca problema sa fie rezolvata de altii.

    Degeaba i se spune romanului “Ai drepturi, foloseste-le.” pentru ca nu le va folosi. Inertia este adinc inradacinata in mentalitatea si felul romanesc de a fi. Toti suntem grozavi cand vine vorba de a da din gura si de a arata cu degetul si acuza sau judeca. Cand vine vorba insa de a lua cu adevarat atitudine – fiecare asteapta ca problema sa fie rezolvata de la sine sau de altii pentru ca apoi sa vina si sa sustina schimbarea. Dupa razboi sunt multi curajosi.

    Un exemplu in acest sens este urmatorul – definirea starii de bine pentru roman. Un roman considera ca traieste bine nu prin atingerea unui anumit nivel de trai ci prin faptul ca cei de linga el traiesc mai rau. Cat timp acest lucru este valabil are multumirea de sine ca el traieste mai bine decat ceilalti si isi tot repeta “Lasa, putea sa fie si mai rau.” Am uitat ca se poate si mai bine. Au avut grija cei de la conducerea tarii sa ne faca sa uitam, sa ne faca sa ne fie frica si de ziua de maine.

    Pina cand romanul nu va renunta la inertia care ii este caracteristica si nu va renunta la a isi compara existenta cu a celorlati in tara asta nu se va schimba nimic. Mentalitatea si structura ideologica a romanilor trebuie schimbate de la insasi fundamentul lor, altfel nu vom face decat sa continuam sa perpetuam peste 2000 de ani de jucat rolul unui sac de box pentru toti ceilalti si, mai nou, a unei gropi de gunoi si resurse de exploatat pentru cei de la putere si cei care – mina in mina cu acestia – ne-au cumparat tara.

    Pentru ca poporul roman sa se trezeasca intr-un final (fara sa mai adoarma dupa scurt timp cum s-a intamplat de multe ori de-a lungul istoriei noastre) trebuie ceva mai mult decat “un pic de vointa” – chiar mult mai mult (din pacate).

  16. Lanton said

    am June 1 2009 @ 1:17 pm

    De cand lumea si pamantul au fost impartite in lei si bivoli si numai cand nu mai au alta iesire bivolii reusesc sa invinga leii altfel in permanenta se gandesc “poate nu voi fi eu ala ales de lei sa fiu mancat maine” se poate spune lasitate iar in cazul unui popor in conditiile date se numeste lehamite lasitatea nu poate fi luata in discutie pentru ca indiferent de opinie nimeni nu cred ca se mai simte amenintat in aceasta tara lehamitea porneste de la invariabilitatea clasei politice in a persevera in afaceri dubioase si care in cel mai fericit caz sunt doar foarte aproape de coruptie si uneori chiar o mai ating usor, asa ca indiferent cat se v-a incerca sa constientizeze oricine populatia in a fi interesata de clasa politica mioritici sau nu romanii isi arata lehamitea si lipsa de alternative prin care nu mai merge sa alegi pe cel mai putin rau unde de fapt in constiinta populatiei sunt toti o apa si un pamant si indiferent ce aleg eu cu siguranta vor fi niste acoliti care sa incleine balanta catre una dintre formatiunile politice corupte asa ca este normal sa apara dezinteresul fata de tot ce inseamna politica aceasta in mentalitatea omului de rand nu a adus nici un beneficiu lui Nea Ion de la coada vacii si un litru de ulei este mai mult decat de ajuns aplicand proverbul “de la omu’ dracu iei ce apuci” nu va mai chinuiti cu fraze sforaitoare sa faceti oamenii sa perticipe la vot nu se v-a intampla asta este demult trecut pana si timpul faptelor cel al vorbelor s-a stins de foarte mult timp fapte fapte asta cere populatia si toti politicienii ar trebuii sa inteleaga cu sforaitoare de genul “nu pot sa dorm noaptea de grija voastra si mai imi dau si lacrimile de mila voastra” nu vor face altceva politicienii decat sa arate inca o data daca mai ar fi fost nevoie ce lamentabili mincinosi sunt.

  17. Piciu said

    am June 1 2009 @ 2:07 pm

    Chemarile la vot sunt vorbe in vint atit timp cit partidele se concureaza care pe care sa mituiasca pe cei mai saraci cu duhul ca sa le voteze sau sa-si minjeasca cu noroi adversarii .
    Acest gen de campanie electorala nu-i poate motiva pe cei ce isi vad de treaba si se straduie sa traiasca civilizat in tara numita Romania .
    Dupa 20 de ani suntem satui sa votam CONTRA sau RAUL CEL MAI MIC.
    Partidul care va iesi din jocul pe care il fac in prezent toate partidele si va veni cu oameni de caracter si cu programe plauzibile si explicate pe intelesul tuturor va avea sansa de a ne scoate din lehamitea produsa de actuala clasa politica .
    Sistemul PCR (Pile,Cunostinte si Relatii) functineaza prea bine inca pentru a spera ca se va schimba ceva .

    Pina atunci ne vedem la un gratar la iarba verde .

    PS. Nu am lipsit la alegeri pina in acest an .
    Am fost pe strazi la revolta din 89 , am fost Golan de Piata Universitatii si am sperat ca mai avem o sansa .
    Daca presedintele Constantinescu a recunoscut ca a fost invins de sistem imi permit sa recunosc si eu acelasi lucru .
    Imi pare rau pentru oameni precum dumneavoastra domnule Urban , dar aceasta este situatia .
    Nu-i pot vota pe alti doar pentru ca sunteti dumneavoastra un om de treaba .

  18. Gabriela said

    am June 1 2009 @ 6:34 pm

    Va rog sa va ganditi la urmatoarele :
    “E mult mai usoara dezintegrarea unui atom decat a unei prejudecati” –
    Albert Einstein

    * *
    Un grup de oameni de stiinta au pus intr-o cusca cinci maimute si in mijlocul custii o scara, iar deasupra scarii o legatura de banane. Cand o maimuta se urca pe scara sa ia banane, oamenii de stiinta aruncau o galeata cu apa rece pe celelalte care ramaneau jos. Dupa ceva timp, cand o maimuta incerca sa urce scarile, celelalte nu o lasau sa urce. Dupa mai mult timp nici o maimuta nu se mai suia pe scara, in ciuda tentatiei bananelor.
    Atunci, oamenii de stiinta au inlocuit o maimuta.. Primul lucru pe care l-a facut aceasta a fost sa se urce pe scara, dar a fost trasa inapoi de celelalte si batuta. Dupa cateva batai nici un membru al noului grup nu se mai urca pe scara. A fost inlocuita o a doua maimuta si s-a intamplat acelasi lucru. Prima maimuta inlocuita a participat cu entuziasm la baterea novicelui. Un al treilea a fost schimbat si lucrurile s-au repetat. Al patrulea si in fine al cincilea au fost schimbati. In final, oamenii de stiinta au ramas cu cinci maimute care, desi nu primisera niciodata o baie cu apa rece, continuau sa loveasca maimutele care incercau sa ajunga la banane.
    Daca ar fi fost posibil ca maimutele sa fie intrebate de ce ii bateau pe cei care incercau sa se catere pe scara, raspunsul ar fi fost “Nu stim.Lucrurile intotdeauna au fost asa aici…”

    Va suna cunoscut?

    Motto: Raportarea la ideal e singura care deosebeste clar fiinta umana de orice alta forma cunoscuta de viata, e, probabil, ceea ce numim ‘har’, numai ea face ca viata noastra sa fie intr-adevar umana, divina

  19. Piciu said

    am June 1 2009 @ 10:17 pm

    Extrem de interesanta experienta oamenilor de stiinta .
    Necazul nostru e ca in loc de banane pe care sa ne batem avem la dispozitie doar niste roscove pe care ar trebui sa ne batem .
    Roscovele ne fiind la fel de gustoase ca bananele se justifica faptul ca nu ne batem intre noi pentru ele si nici nu ne obosim sa ne urcam pe scara ca sa ajungem la ele .
    In concluzie e posibil ca oamenii de stiinta sa fi aruncat cu apa rece peste noi , iar singurul efect se pare ca a fost acela de a ne racori mintea si a ne inviora spiritul .
    Probabil din acest motiv multi (circa 70% conform ultimelor sondaje) vor prefera sa lase roscovele sa le aleaga altii .

  20. Faqt said

    am June 2 2009 @ 8:51 am

    DEXONLINE.RO
    PARTÍD ~e n. Grup de oameni cu idei ?i interese comune. ? ~ politic organiza?ie politic? care exprim? ?i ap?r? interesele unei clase sociale sau ale unei p?turi a acesteia, conducând lupta lor pentru atingerea anumitor scopuri sau idealuri. /<ngr. partidon, fr. parti
    Sursa: NODEX | Trimis? de siveco, 21 Aug 2004 | Gre?eal? de tipar

    PARTÍD s.n. Grupare relativ organizat? ?i stabil? care exprim? sintetic ?i reprezint? interesele unui anumit grup social, c?utând s? le apere ?i s? le promoveze împotriva altora ?i luptând pentru cucerirea sau men?inerea domina?iei politice. [Cf. fr. parti, dup? partid?].

    Deci, sa nu suspectam partidele de idealism….

    Cred ca ar fi necesar, in primul rand, sa devenim o natzie de CETATZENI…. interesatzi de viatza comunitatzii…
    Geaba… masculii tineri au idei… shi-ar lua in coarne lupii; daca nu exista COMUNICARE, baza pentru ORGANIZARE…. vor fi sfashiatzi de haita.

    Dl Senator… e o dovada ca se poate; daca shtii sa exploatezi mijloacele moderne de comunicare, afli shi suport. Gazduirea (chiar shi a) schimbului acesta de opinii, lectziile de democratzie Americana… sunt un pas nainte…

    Reiterand o fraza “politica”…ALUNGAM LUPII???

  21. dan said

    am June 3 2009 @ 9:50 pm

    vreti solutii? ete 2 posibilitati cumulate:

    obligativitatea prin lege a exprimarii votului ( nu vii la vot primesti o amenda k lumea), cu exceptia-
    celor ce traiesc din bani publici (someri, pensionari, asistati sociali, PARLAMENTARI,functionari publici, politisti, militari), ei sa nu voteze, deloc

    sa vedem cine pe cine mai cumpara:)

Comment RSS · TrackBack URI

Lasa un comentariu

Nume: (Obligatoriu)

eMail: (Obligatoriu)

Site:

Comentariu: