Banner

Nu mai sunt o povara financiara pentru romani !

Tweet this



Reclamati abuzurile la adresa iulian.urban@gmail.com

Redirectioneaza 2% pentru Asociatia www.asistentapentruconsumatori.ro


1 Comentariu pana acum»

  1. Urban Iulian » Si agentia Moody's se alatura celor care spun ca economia romaneasca este extrem de subreda said

    am May 6 2008 @ 11:05 pm

    […] se alatura grupului de specialisti despre care vorbeam in acest material publicat aici http://www.urbaniulian.ro/2008/04/30/absenta-somajului-nu-este-un-semn-de-sanatate-economica/ , si care avertizeaza faptul ca tara noastra are o economie extrem de instabila, si se indrepta […]

  2. Urban Iulian » Pariu intre Urban Iulian si George Butunoiu - Romania pe primul loc intre tarile din lume care duc lipsa de angajati said

    am May 12 2008 @ 2:45 pm

    […] de la realitatile consemnate aici Urbaniulian , dilema pe eu o am consta in faptul ca, in conditiile in care productivitatea muncii unui olandez […]

Comment RSS · TrackBack URI

Lasa un comentariu

Nume: (Obligatoriu)

eMail: (Obligatoriu)

Site:

Comentariu:


Nu mai sunt o povara financiara pentru romani !

Tweet this




Reclamati abuzurile la adresa iulian.urban@gmail.com

Redirectioneaza 2% pentru Asociatia www.asistentapentruconsumatori.ro


91 Comentarii pana acum»

  1. pdm said

    am May 29 2009 @ 8:35 am

    la noi la romani, daca unul se ridica prin fortele propri alti 10 sar sa-i dea in cap. daca unul isi cere drepturile, ceilalti asteapta sa vada daca reuseste sau nu. daca reuseste, isi cer si ei drepturile, daca nu, ii spun: `vezi? daca nu ai stat in banca ta, asa iti trebuie`. este vb de mentalitate care cu greu o vom schimba.

    apreciez gestul facut d-le Urban, dar ma tem ca nu asta este solutia pentru Romania si pentru problemele ei. de invidie nu scapam asa usor!

  2. politika said

    am May 29 2009 @ 9:04 am

    Una este sa FACI CEVA cu banii aia si sa dai ACEL CEVA aceluia sau acelora care merita si alta este sa-i arunci la gunoi !
    (cam asta se intimpla cu un pahar cu apa aruncat in mare)

    Domnule Senator,

    Daca tot ati demonstrat CA PUTETI , faceti cu adevarat ceva bun (vizibil, tangibil, …) cu banii aia …
    De ex. lansati o tema de proiect care sa se finanteze din acei bani, un proiect social, bazele unui ONG care sa ajute tinerii ,sau un Fond care sa finanteze CEVA cu adevarat IMPORTANT … Bugetul proiectului va fi format din acele sume iar succesul trebuie sa fie determinat de sustenabilitatea activitatii dupa oprirea finantarii ( 1-4 ani) …

    Asta poate reprezenta CEVA cu adevarat important pentru cei care v-au votat, si nu numai atit !

    Intre DREPTURI si OBLIGATII exista un echilibru permanent !
    A renunta la o parte … este ca si cind ai vrea sa cantaresti ceva cu o balanta cu un taler gol !

  3. Mir said

    am May 29 2009 @ 9:11 am

    E o initiativa deosebita. Cu toate acestea, ceea ce faci tu e o MUNCA si iti urez sincer ca rasplata sa fie pe masura efortului, chiar daca nu va fi in “cash”.
    Desi e decizia ta, subscriu la parerea ca mai bine ai lua banii (cel putin!) si ai face acte de caritate cu ei. Incep din ce in ce mai mult sa cred ca MERITI acei bani, de la noi.
    Jos palaria, chiar si numai pentru curajul unei asemenea initiative!

  4. marry said

    am May 29 2009 @ 9:15 am

    D-LE URBAN ,SINTETI POATE UNICAT IN LUME !!
    MAI EXISTA EXEMPLE ?? PARADOXAL ,ACUM AVETI SI MAI
    MULTA PUTERE.SINTETI UN FENOMEN UIMITOR !!
    ASTEPT SI UN COMUNICAT IN MASS-MEDIA PRIVIND GESTUL DVS ,INTRUCIT ESTE O STIRE DE SENZATIE.
    DAR DORIM SA NE DATI SI NUMELE FIRMELOR RESPECTIVE, SA-I DISECAM ASA CUM TREBUIE,SA SCOATEM LA SUPRAFATA
    AFACERILE LOR ,,MOCICOSE”,PENTRU CA DE ASTA SE TEM.
    ,,Lasa-i dracu pe muritorii astia de foame”.SA LE ARATAM NOI,MURITORII ASTIA, CE IATAGANE ASCUTITE AVEM
    PREGATITE PENTRU EI.
    HAIDETI ,DATI-NE ODATA LISTA !!!NU NE MAI FACETI SA ASTEPTAM.

  5. Gabriela pt.D/na Corina said

    am May 29 2009 @ 9:50 am

    Domnule Urban, cand am citit titlul nu mi-am putut imagina nici pe departe continutul ! Intr-adevar m-a uimit gestul Dvs !Dati dovada de mult curaj ,deoarece pe langa renuntare la resursele de la Senat (alocate de cetatenii platitori de impozite, e adevarat !), ii provocati sa ia atitudine si pe ceilalti care beneficiaza de aceleasi resurse.Ceea ce va avea consecinte nebanuite in acest moment.Oricum sunt sigura ca vi le-ati asumat din capul locului.
    Ma raliez ideii “THINK TWICE” si sa va ganditi ca gestul, care are o valoare simbolica URIASA, sa-l insotiti de niste conditii menite sa directioneze respectivele resurse catre obiectivul Dvs strategic :”Intrucat sunt cel mai tanar senator din istoria moderna a Romaniei, trebuie sa aduc un val de schimbare in politica romaneasca”.Sugestia mea este ca aceste resurse le puteti utiliza Dvs. (chiar daca semnati la casierie pt.incasare, puteti face public modul de cheltuire, pentru cei ce doresc sa foloseasca lucrul acesta impotriva Dvs)pentru multiplicarea atitudinii Dvs(ma refer aici la intreaga atitudine de straduinta de a induce a schimbarea in Romania).Si in comentariile de mai sus sunt multe sugestii viabile (de ex: formarea de oameni cu atitudini noi, asemanatoare cu cea a Dvs). In plus, daca va veti gandi, cu inventivitatea care o aveti, veti gasi solutii. Va rog, nu lasati sa se risipeasca aceste resurse. Pentru prima data de cand ma stiu in lumea asta noua, as putea vedea ca cineva aloca si cheltuie resurse azi pentru un obiectiv social strategic viabil de maine.Este un sentiment pozitiv de speranta extraordinar, care insufleteste si poate da forta pentru a merge inainte !Si am nevoie de aceasta forta, nu vreau sa depun armele !

  6. Gabriela said

    am May 29 2009 @ 9:52 am

    Imi cer scuze pt titlul “Gabriela pt D/na Corina”
    Rectific : Ma adresez d/lui Urban

  7. Cornel Lazar said

    am May 29 2009 @ 9:56 am

    Stimate domn Urban Iulian,
    Aveti tot respectul meu pentru ceea ce faceti.
    Daca numai jumatate din colegii dumneavoastra parlamenteri ar face la fel, cred ca ar putea sa ne priveasca in ochi cu demnitate (dar nu cred ca AU OCHI pentru noi, cei care-i trimitem acolo.

    Cornel Lazar
    Bucuresti

  8. Bogdan SBG said

    am May 29 2009 @ 10:21 am

    Toata stima. Sincer nu pot sa cred ca ati renuntat la atatea.

    Felicitari, de azi va urmaresc si pe Twitter 😀

    Bogdan

  9. izabela said

    am May 29 2009 @ 11:03 am

    nu dvs trebuia sa renuntati la ele, ci lenesii aia cu burtile mari care dorm si chiulesc de la serviciu!!!

  10. Victor said

    am May 29 2009 @ 11:24 am

    Ok sa vad si altii facand asta, macar pdl-isti.

    Dar eu tot nu va accept gestul de a vota impozitul forfetar. Impozitul pe pierdere. Un impozit prin care sunt ucisi intreprinzatorii mici, in loc sa fie controlati cei mari care fac evaziune de miliarde.

  11. senator Urban Iulian - ptr. Othelo si Politika said

    am May 29 2009 @ 11:25 am

    VReau sa va spun ca va urmaresc comentariile si sunteti foarte buni. Adica cu mult mai buni decat multi din consilierii parlamentari care se uita la noi in parlament cand le cerem un lucru, cu un aer mai mult decat tamp.

  12. Paul din Corbeanca said

    am May 29 2009 @ 11:27 am

    Da, suntem mandrii ca suntem din Ilfov. Pai cum sa nu fim cand avem un asa senator ?
    Am neamuri in alte judete si aia nici nu stiu cum il cheama pe parlamentarul lor; de ce ? pentru ca nu face nimic, singura lui grija fiind incasarea banului si cresterea burtilor.
    Ilfovul da un semnal de schimbare la nivel national ? ARE CURAJ UN PARLAMENTAR DIN ALT JUDET SA FACA ACEST GEST ? macar aia care au afaceri si nu ar trebui sa se caliceasca la banul public?
    Am lansat provocarea insa cine o va urma ? Nimeni?

  13. senator Urban Iulian - ptr Victor said

    am May 29 2009 @ 11:29 am

    Unul din motivele deciziei mele a fost si acela ca, fiind constransi sa luam masuri impopulare, care afecteaza cetateanul roman, mi s-a parut normal sa incerc sa dau exemplul faptului ca, este moral si firesc sa strang si eu cureaua alaturi de ceilalti [ nu uitati ca aceste legi si impozitul fofertar ma afecteaza si pe mine ca om de afaceri, insa am reusit sa nu dau afara pe nimeni, si sa pastrez si nivelul salariilor in firmele din grupul nostru ] , pentru ca nu pot sa ma duc sa iau 10000 ron suma forfetara si sa cerem romanilor sa accepte aceste constrangeri

  14. Tudor said

    am May 29 2009 @ 11:44 am

    Domnule Urban

    Am participat la conferinta organizata pe teme de transport unde am avut placerea sa vad ca exista si oameni interesati de a spune lucrurilor pe nume, intrand in contact si cu blogul dumneavoastra mi am intarit aceasta convingere.

    va multumesc si vreau sa va transmit ca prin lucrurile pe care le faceti a ti reusit sa determinati un tanar sa fie interesat de dreptul de a vota.

  15. Faqt said

    am May 29 2009 @ 11:52 am

    Frumos gest! Shi sublim de inutil…

    Oricum, “economiile” realizate pe spinarea Dv se vor “redistribui” de vre-un shmecher…(ca-s prinse fondurile in buget…shi nu se face sa le lase necheltuite…)

    Initziative …pot fi (bani sa existe …); burse, salarii (pt shomeri de lux…) donatzii (la teledonuri…evident…), “cina saracului”, adaposturi pentru (caini ) vagabonzi, ctitoriri la Catedrala… premii de excelentza… tombole… hardware pentru o comunitate online independenta de …

    Nu ma freaca grija banilor Dv… ori pe care nu vi-i (mai )doritzi… Da’ ma mira “tupeul” de a deveni “oaie neagra”…
    Periculos…
    Sincer, cred ca e necesara vocea distincta care sa strice unanimitatzile…

    Succese!!!

  16. eamariashe said

    am May 29 2009 @ 12:30 pm

    Interesant!
    Desi, daca ma gandesc bine … nu cred ca este cel mai strategic gest… Poate fi umanitar, corect, drept … dar nu, strategic.
    Trebuie sa fiu de acord cu ante-postatorii (ca nu pot scrie ante-postitorii, nu?) ei: acei bani nu se vor intoarce la “popor”…
    Poate ar fi fost un gest mai bine cugetat daca ati fi redistribuit acei bani: sunt destule persoane si asezaminte care ar fi putu beneficia.
    Ma gandesc numai ce s-ar fi putut face intr-o scoala cu 15.000 RON! WAW!
    Si acum iar ma gandesc: atat de multi bani se pierd lunar pentru trantorii din “fruntea statului”?!
    Oare de ce nu merg bine treburile in tara asta?!
    Un profesor cu gradul I (respectiv, nimim 15 ani vechime) nu are nici o zecime din salariul lor…
    Felicitari pentru bunele intentii, dar poate va ganditi putin mai bine “pasii” pe viitor.
    Maria

  17. Adrian said

    am May 29 2009 @ 12:44 pm

    cred ca deja s-au strans multi sustinatori ai Dvs.
    Nu cunosc sondajele dar in mod sigur daca Dvs participati la prezidentiale o sa aveti votul meu.
    AVEM NEVOIE DE CINEVA CA DVS LA CONDUCEREA ACESTEI TARI!!!

  18. politika said

    am May 29 2009 @ 1:28 pm

    @ Iulian URBAN …

    “… insa am strans din dinti, si am muncit …
    … ma ocupam la Registrul Comertului de modificari de firme. … mergeam pe jos zeci de kilometri pe zi, prin caldura, insa nu a contat. Am mers mai departe, m-am calit, si am rezistat. Secretul este sa te lupti si vei reusi; nu putem sa ne lasam prada pesimismului … ”

    Citeam asta si mi-am adus aminte nu stiu cum de Franz Kafka :
    “Atata timp cat nu incetezi sa urci, treptele nu se vor termina; sub pasii tai care urca, ele se vor inmulti la nesfarsit.”

    Este greu sa faci asta ?
    … este usor ???

    NIMENI NU STIE … NIMENI NU O POATE SPUNE …
    … si mai ales, ne intrebam uneori DE CE FACEM ASTA ?

  19. Eugen said

    am May 29 2009 @ 1:50 pm

    @politika – o fac cei care isi dau seama ca singurul drum in viata este acela pe care ti-l faci tu singur, cu buna-credinta si munca cinstita

  20. senator Urban Iulian - ptr. eamariashe said

    am May 29 2009 @ 1:53 pm

    Este vorba de eliminarea unei suspiciuni; noi ca natiune suntem suspiciosi, si gasim mereu motive sa criticam.
    Vreau apoi sa da un exemplu, si nu sunt fericit de exemplu ca prin noua lege a salarizarii, parlamentarii [ cei care dau pe la Senat ca sa isi ridice doar banii, vezi dl. Crin Antonescu, si va invit sa vedeti ca are in 6 luni doar 2-3 prezente…. ] vor primi inca 800 de ron lunar.
    Cum ies eu in fata voastra, sa sustin ca trebuie sa strangem cureaua, sa introducem coplata in sistemul medical, insa sa iau cu ambele maini, sa ma ingras, si in plus, sa mai si fur in primul rand prin faptul ca nici nu dau pe la locul de munca numit Parlament ?

  21. Violeta - ati remarcat ca presa nu a preluat acest anunt al senatorului ? said

    am May 29 2009 @ 1:55 pm

    Ati observat ca presa nu a scris nimic de gestul senatorului Urban ?
    Ce dovada ne mai trebuie sa vedem ca de fapt grija lor este sa ne dea doar stiri din care sa rezulte ca nu avem nici o sansa si ca totul este putred ?

  22. Irina said

    am May 29 2009 @ 2:01 pm

    stau chiar acum in
    redactie si il ascult pe Crin Antonescu cum arunca cu noroi in PDL si
    PSD…cum critica, cum urla, cum vorbeste de risipirea banului public. Si
    nu-mi vine sa cred:tanam el vorbeste, care e chiulangiul Parlamentului. Un
    discurs populist, demagogic, expres scris pt campania pt prezidentiale. La
    fel ca Geoana. Si el, alt mare chiulangiu. So, ma gandeam sa arat cat de
    mult “muncesc” acesti doi neni pentru binele electoratului (iarta-ma, nu
    le pot spune domni) cerand Senatului lista cu prezentele/absentele lor.
    Si-apoi facuta o analiza de genul: “uite cine vorbeste”..

  23. senator Urban Iulian said

    am May 29 2009 @ 2:01 pm

    Corect, in sase luni de zile l-am vazut in Senat de …fix 2 ori ! Banii insa i-a incasat cu regularitate matematica

  24. Elena said

    am May 29 2009 @ 2:12 pm

    Domnule Senator,
    NU SUNT DE ACORD CU CEEA CE ATI FACUT (respectiv cu renuntarile de mai sus), dar daca tot “ati comis” aceste fapte, va rog sa ne comunicati si noua CE SE VA INTAMPLA CU ACESTE SUME, CARE VA FI DESTINATIA LOR? Se intorc la buget? La care buget?

  25. politika said

    am May 29 2009 @ 2:28 pm

    @ ELENA

    Ati vazut …
    Ati inceput sa intelegeti cum functioneaza mecanismul cu banii din buget : se planifica, se bugeteaza si apoi se executa bugetul. In caz de “alunecare” de pe cost baseline, se fac rectificari!.
    Banii aceia vor ajunge prin redistributie (rectificare) prin buzunarele lui Crin Antonescu si altii ca el, finantind campanii …

    Eu am spus si mai sus : Think Twice !

    A renunta la acele drepturi inseamna in primul rind sa renunti la dreptul de a-i gestiona tu ! … Reversul este ca apoi trebuie sa respecti modul cum ii gestioneaza cei carora li s-a delegat aceasta sarcina !

  26. De la orele 17, senatorul Urban Iulian va explica la Antena 3 de ce a renuntat la banii de la Senat | Urban Iulian said

    am May 29 2009 @ 3:26 pm

    […] Nu mai sunt o povara financiara pentru romani ! (1177) […]

  27. R G said

    am May 30 2009 @ 1:07 pm

    D le Urban,
    Eu nu consider ca dvs trebuia sa renuntati. Dumneavoastra faceti o munca,ne reprezentati interesele si apelam la dvs cu diverse probleme este normal sa fiti platit. Ceilalti parlamentari dorm si sunt platiti. Ei ar trebui sa renunte la bani nu dumneavoastra!

  28. antonie popescu said

    am May 30 2009 @ 1:40 pm

    Felicitari pentru idee!
    Numai ca trebuia sa renunte EI, aceia insensibili la crima, delatiune, impostura …

    Ma tem insa ca EI nu vor renunta! Din contra, ei ar renunta la Basarabia, la Bucovina, la romani la altele – doar ca sa-si pastreze suprematia (care in unele cazuri s-a vazut ca nu consta in bani sau avere – v. senatorul Iliescu). Sa ne gandim cand Americanii sau celula de criza cauta sa salveze 1 persoana rapita, ostatic, prizonier – dar cateva milioane de romani abandonati
    Imi amintesc de 1994, cand am pornit campania pentru un departament pentru romanii de pretutindeni, sau cativa ani mai tarziu cand le vorbeam unora de o circumscriptie 43 Diaspora – aproape ca ne persiflau unii… astazi multi vorbesc cu nonsalanta de grija pe care le-o poarta…chiar daca e multa ipocrizie, nu face decat sa ne bucure faptul ca eterul s-a obisnuit cu lucruri care inca de atunci noua me pareau normale nu exotice…

    Azi pare “exotica” renuntarea la mijloacele statului (desi as spune ca noi ar trebui sa facem statul sa-si cheltuiasca bine resursee pentru o buna guvernare – si nu sa substituim Statul in indeplinirea obligatiilor, sau sa-i ocrotim bugetul pe care si-l creeaza deseori printr-un terorism fiscal, si pe care-l dedica devalizatorilor de profesie, insurubati natural in sistem..)

    Puterea exemplului personal insa ii va pune pe ganduri si pe altii … poate se molipsesc… si va lucra bine asupra mentalului celor mai tineri – pentru astea, felicitari!

    Cu salutari cordiale,

    antonie popescu

  29. Othelo said

    am May 30 2009 @ 7:04 pm

    Dl. Urban,
    Va puteti baza oricand pe sprijinul meu daca considerati necesar, chiar si de la distanta, nefiind in jurisdictia dvs.
    Si sunt destule persoane cu opinii valoroase pe acest blog care pot sa va ajute si au capacitatea si determinarea necesara.
    Eu tot va consider un Ron Paul al Romaniei in devenire (se pare mai rapid decat am anticipat). Cred cu tarie si in victoria finala asupra acestor criminali internationali. Probabil ca vor fi multe victime, dar vom castiga pentru ca mai sunt oameni ca dvs., poate in Romania mai putini, dar in State si in alte tari occidentale sunt mult mai multi, inclusiv printre VIP-uri si care au luat o atitudine publica hotarata dupa cum probabil stiti.
    Speranta si unitate, de astea avem nevoie!

  30. Daniel said

    am May 31 2009 @ 8:59 am

    Mare scofala! Vadim dadea salariul lui lunar unor studenti eminenti din Rep. Moldova… adica macar facea ceva util…

    Dvs, al DOILEA care renunta la salariu, il INAPOIAZA sacului fara fund numit BUGET, din care se infrupta corbii…

    Mai bine ati fi donat aceste sume celor care merita, copiilor geniali, dar fara mijloace materiale etc…

  31. Marioara said

    am May 31 2009 @ 11:31 am

    Felicitari Domnule URBAN !

    Marioara POPA
    Presedinte Fundatia IKON Galati

  32. Drama lui ‘79 ! Daca nici acum nu ne mobilizam atunci cand ? | Urban Iulian said

    am June 1 2009 @ 2:14 pm

    […] jecmaniti de proprietarii locurilor de joaca din anumite Mall-uri (144)Nu mai sunt o povara financiara pentru romani ! (81)Nu mi-ar parea rau daca Romania ar dispare maine de pe harta, cu noi cu tot (67)Codex […]

  33. Astaroth said

    am June 1 2009 @ 5:14 pm

    Daniel are dreptate.
    Eu habar nu aveam cît poate sa cîstige un parazit din Senat, de aceea am ramas foarte surprins cu aceste sume, pe care le consider exagerate.
    În alta ordine de idei: mi se fîlfîie, sînt plecat din ro de vreo 21 de ani; ma incomodeaza doar ca nu reusesc sa ma debarases de cosmaruri.
    Cum mai e chestia cu fondurile UE destinate României, blogate de Germania.
    Eu fara sa am o positie importanta unde traiesc fac lobby pentru asa ceva.
    Nu doresc fonduri UE pentru Ro.

  34. Eugen said

    am June 1 2009 @ 11:31 pm

    Domnule Senator, m-ati lasat cu gura cascata. Un astfel de gest cred ca este in premiera absoluta pe scena politica postdecembrista.

    Bine ar fi insa ca si mediatizarea acestui gen de atitudini sa fie facuta cum trebuie, si astfel sa invete de la Dvs. si lichelele care intr-adevar paraziteaza banul public si sangele rRomaniei.

    In sfarsit, felicitari si mult succes in continuare in tot ce v-ati propus sa intreprindeti. Mare minune daca nu va vom alege Presedinte.

  35. Am nevoie de ajutor; primesc peste 1000 de reclamatii lunar de la romani ! | Urban Iulian said

    am June 4 2009 @ 4:55 pm

    […] in masa impotriva gripei porcine ar trebui impusa prin lege ? V-ati lasa vaccinati ? (122)Nu mai sunt o povara financiara pentru romani ! (84)Nu mi-ar parea rau daca Romania ar dispare maine de pe harta, cu noi cu tot (69)Chiar si […]

  36. Un baiat destept said

    am June 4 2009 @ 8:38 pm

    Daca pot ajuta cu ceva, o fac cu placere, numai sa imi scrieti cum as putea fi de folos in privinta miilor de sesizari.

  37. dorina said

    am June 5 2009 @ 1:28 pm

    M-as bucura sa se ,,contamineze”mai multi senatori de ,,virusul”cinstei , onoarei si demnitatii dumneavoastra.
    Bafta!

  38. mcgogoo said

    am June 11 2009 @ 12:33 pm

  39. SimiCostel said

    am June 26 2009 @ 10:24 pm

    Gesturile facute de Vadim si Voiculescu nu sunt similare cu cel facut de d-l Senator Urban.
    Primii doi au facut o redirectionare a banilor si au pastrat legaturile cu ei, cu banii. Adica si-au pastrat interesele. Adica: “Sunt banii mei si ii gestionez (directionez)cum vreau eu.” Chiar daca sunt donati cu directie, V. si V. pot fi acuzati de demagogie de rauvoitori.
    D-l Urban a renuntat la acei bani pentru a actiona independent si a nu fi acuzat de demagogie.
    Adica “nu sunt banii mei, nu ii gestionez eu.” Faptul ca altii ii fura si ii redirectioneaza, face ca aceia sa sufere consecintele. El nu pastreaza legaturile cu acei bani si nu poate fi acuzat ca una spune si alta face.
    Cum credeti ca vede Dumnezeu aceste cazuri?
    1. “Sunt banii mei (am dreptul meu) si ii donez cum vreau eu” si
    2. “Nu sunt banii mei (sunt ai contribuabililor) si nu sunt implicat in gestionarea lor.”
    CHIAR E O PROPUNERE CARE AR TREBUI LEGIFERATA IN PARLAMENT CA ACEI CARE GUVERNEAZA SI LEGIFEREAZA SA NU O FACA PE BANI PUBLICI. Sa fie independenti.
    D-le Senator chiar ganditi-va serios sa candidati la Presedentie.

  40. gbrgeorge said

    am July 26 2009 @ 9:29 pm

    da, ok..faci tu asta. Dar cine a mai facut-o ? Tu renunti, dar aia mari de ce nu renunta si ei ? De ce nu lansezi o campanie ca din toate salariile deputatilor sa ajutati casele de copii, batrani. Fa o cerere in sensul asta. Presedintele poate o sa te ajute.

  41. Radu said

    am January 23 2012 @ 1:14 pm

    Privit asa fara prea multe ganduri gestul este frumos si poate chiar da bine la electorat. Dar lasati-ma sa privesc putin mai departe de asta. Daca asa cum ati precizat nu mai doriti sa fiti platit inseamna ca renuntati si la pozitia de senator fiindca altfel cum puteti spune ca sunteti “in slujba electoratului” sau “in slujba poporului”? Daca prin renuntarea la salariul de senator spuneti ca vreti sa demonstrati ca sunteti solidar cu vremurile grele, e una. Dar daca nu mai sunteti platit de catre noi eletoratul dvs. atunci pentru cine lucrati? Care este mecanismul care mentine relatia dvs. cu electoratul, altul decat urmatorul: noi v-am ales ca sa ne reprezentati iar tot noi prin statutul dvs. de bugetar, va platim pentru asta.
    Daca acest mecanism nu mai exista iar relatia economico-electorala nu mai exista, dvs. cui mai dati socoteala si in ce fel?
    A doua intrebare care vine in urma gestului dvs. este: in acest caz dumneavoastra pentru cine lucrati? Daca nu mai sunteti platit de catre bugetul de stat, fiind senator, cine va poate controla contractual pe dvs. si prin ce mecanism de piata?
    Iar a treia este urmatoarea: daca dumneavoastra ati reusit sa faceti in asa fel incat sa nu mai fie nevoie sa fiti platit de la buget de ce trebuie ca astfel de gesturi sa fie izolate si nu comune, de grup sau chiar la nivel de institutie? Va dati seama putin cam ce alte idei mai imlica astfel de atitudini izolate in PD-L?

    Ceea ce ma duce cu gandul la: de ce ne trebuie atatia oameni platiti din banii bugetului cand ei de fapt in marea lor majoritate se pot intretine singuri?

    PS: Daca facem o mica legatura intre taierile bugetare de anul trecut si de anul acesta care afecteaza invatamantul si sanatatea ma gandesc oare daca gestul dvs. si al tuturor celorlalti care sunt in pozitie dvs. nu i-ar fi ajutat pe ceilalti sa isi mentina locul de munca? Probabil ca daca toti ar fi facut asta de ceva vreme atunci nu am fi renuntat la profesori si doctori sau i-am fi putut plati pe cei care au ramas cu niste salarii decente. Cum suna aceasta evaluare?

    Nu vreau sa fiu rau dar nu stiu cum se face ca atunci cand se strange latul apar tot felul de gesturi spectaculoase care mai de care mai populiste menite sa schimbe/deformeze realitatea si in primul rand facute sa uitam de trecut. Nu cred in ele cu atat mai mult cu cat sunt IZOLATE ! Nimeni nu neaga ca ati si facut treaba. Dar chestia acea cu VIERMII a facut MUUUUUUULT RAU! Cu atat mai mult cu cat nici scuze nu au venit!

    Va doresc numai bine dar sa stiti ca trecutul nu poti sa-l schimbi decat cu gesturi din prezent!

Comment RSS · TrackBack URI

Lasa un comentariu

Nume: (Obligatoriu)

eMail: (Obligatoriu)

Site:

Comentariu: