Salarii nesimtite / atitudine sfidatoare , combinatia letala care a subminat economia nationala

Tweet this



Reclamati abuzurile la adresa office@asistentapentruconsumatori.ro sau la adresa: iulian.urban@gmail.com

Redirectioneaza 2% pentru Asociatia www.asistentapentruconsumatori.ro


2 Comentarii pana acum»

  1. Urban Iulian » Catre ANRCTI : aveti dovada modului in care candidatii la Primaria Sector 4 se promoveaza prin spam said

    am May 3 2008 @ 1:22 pm

    […] personal ale celor care s-au trezit peste noapte pe lista de sustinatori ai lui Sorin Oprescu – http://www.urbaniulian.ro/2008/04/30/test-pentru-anspdcp-am-cerut-institutiei-sa-imi-spuna-daca-a-de….   Va dati seama ca aceasta campanie electorala dureaza 30 de zile, astfel incat in aceste 30 de […]

  2. Urban Iulian » Milioane de date personale medicale ale olandezilor de vanzare cu 391 Usd pe internet said

    am May 7 2008 @ 2:18 pm

    […] unui candidat la Primaria Capitalei ca sa isi completeze listele de sustinatori asa cum scriam aici urbaniulian.ro .Iata ca nici Olanda nu face o exceptie de la traficul cu datele personale ale pacientilor care […]

  3. Milioane de date personale medicale ale olandezilor de vanzare cu 391 Usd pe internet said

    am May 8 2008 @ 9:44 pm

    […] unui candidat la Primaria Capitalei ca sa isi completeze listele de sustinatori asa cum scriam aici http://www.urbaniulian.ro/2008/04/30/test-pentru-anspdcp-am-cerut-institutiei-sa-imi-spuna-daca-a-de… Iata ca nici Olanda nu face o exceptie de la traficul cu datele personale ale pacientilor care trec […]

  4. Urban Iulian » Intrucat ANSPDCP gireaza furtul de identitate, romanii isi fac plangeri penale din cauza listelor de semnaturi pentru alegeri said

    am May 20 2008 @ 2:19 pm

    […] ar trebui sa imi trimita un raspuns scris fata de solicitarea mea despre care va povesteam aici urbaniulian.ro. Intre timp, am primit un mesaj de la o persoana , care are o istorie mult mai dramatica, legata […]

  5. Intrucat ANSPDCP gireaza furtul de identitate, romanii isi fac plangeri penale din cauza listelor de semnaturi pentru alegeri said

    am May 20 2008 @ 11:26 pm

    […] Saptamana viitoare se va implini termenul legal de 30 de zile in care conform legii accesului la informatiile cu caracter public, conducerea ANSPDCP ar trebui sa imi trimita un raspuns scris fata de solicitarea mea despre care va povesteam aici http://www.urbaniulian.ro/2008/04/30/test-pentru-anspdcp-am-cerut-institutiei-sa-imi-spuna-daca-a-de…. […]

  6. Urban Iulian » Alba-neagra cu semnaturile in fals de pe listele de sustinatori ai candidaturii lui Sorin Oprescu said

    am May 21 2008 @ 5:09 pm

    […] ANSPDCP sa investigheze furtul de identitate de pe listele lui Oprescu despre care am scris aici Urbaniulian Ei bine, am primit astazi 21 mai 2008, adresa de raspuns 0007084 – 20.05.2008 de la ANSPDCP in […]

Comment RSS · TrackBack URI

Lasa un comentariu

Nume: (Obligatoriu)

eMail: (Obligatoriu)

Site:

Comentariu:


Salarii nesimtite / atitudine sfidatoare , combinatia letala care a subminat economia nationala

Tweet this




Reclamati abuzurile la adresa office@asistentapentruconsumatori.ro sau la adresa: iulian.urban@gmail.com

Redirectioneaza 2% pentru Asociatia www.asistentapentruconsumatori.ro


34 Comentarii pana acum»

  1. ady suceava said

    am May 27 2009 @ 5:16 pm

    nesimtiti
    dacate duci cu o problema se face uitata undeva pe langa un cos de gunoi isr daca le spui adevarul le sare “mustarul” sunt curios ce varsta are doamna in cauza, sunt sigur k nu are sub 30ani
    D-le Urban inclusiv PDL tineti-o tot asa si pana la urma o sa iasa ceva

  2. ticut said

    am May 27 2009 @ 6:29 pm

    voi chiar credeti ca veti rezolva aceste chestiuni? cati din acesti bugetari sunt membri pdl sau psd si cati dintre ei au relatii mai mult sau mai putin comerciale cu politicienii momentan aflati la putere! cand voi vedea publicata in monitorul oficial o lege care sa stipuleze ce zice dl Urban abia atunci voi incepe sa cred in progres! pana atunci citesc, ma minunez si astept! pacat ca Urban se agita singur in Senat!!! trebuie mai multi ca dansul!

  3. Sorin said

    am May 27 2009 @ 9:56 pm

    “CSA este finantata din bani publici, pentru ca indirect toti contribuim la bunastarea institutiei, cand platim RCA-uri” Are you sure??????
    CSA este un organism, parte a ministerului de finante! CSA percepe taxe anuale de la firmele de asigurari functie de tipurile de asigurari practicate de fiecare. (Bunuri, auto, raspundere civila generala, auto, medicale etc.) De asemenea primeste taxe de la firmele de brokeraj in asigurari pe care le “pastoreste”.
    Deci RCA-ul este o prima de asigurare care merge la firmele de asigurari. Taxele platite de ele reflecta si alte tipuri de asigurari practicate.

    Repet CSA-ul pe care pe buna dreptate sunteti suparat e in subordinea inginerului POgea, cel cu forfetara pe care o sustineti. Iar salariile lor sunt aflate sub pixu acestui Pogea, mancal-ar lupii.

  4. MADCAT said

    am May 28 2009 @ 8:00 am

    Nerusinare!!!
    Urat o ajuns tara asta: sa nu mai aibe nimeni rusine! Sa ne mintiti cu nonsalanta si fara RUSINE!

    Aceasta lipsa de rusine arata cat de departe suntem de civilizatie… civilizatie si cultura in sensul elevat al cuvintelor!

  5. Anca Florea said

    am May 28 2009 @ 8:03 am

    Domnule Urban
    Actualul sistem de salarizare pe bani publici tot parlamentarii nostri cu aceleasi culori politice ca si cei de azi l-au votat. Este vointa politica… asa se spunea…E bine ca ne-am desteptat, probabil ca trebuia sa ajungem in criza sa ne dam seama de inechitatile create in sistemul public care, din pacate au fost model si pentru ceilalti.
    Piata muncii este dezechilibrata, nici o lege nu mai functioneaza bine. Cred ca a venit timpul sa reinventam noi legi si sa echilibram sistemul, dar pentru asa ceva avem nevoie tot de vointa politica, de specialisti recunoscuti de breslele din care fac parte, de fonduri, de perfectionarea functionarilor publici.
    O problema foarte grava cu care se confrunta acum administratia este ignorarea totala a formarii profesionala a celor noi veniti in administratie, a celor care au ramas, a functionarului public in general, de la care avem asteptari mari si vrem sa-si schimbe atitudinea fata de cetateanul care ii plateste salariul. Avem un management neperformant in administratie. Mi-e teama ca cei veniti nu se vor putea descurca fara o pregatire de specialitate in domeniu. Dar din nefericire formarea nu este o prioritate a guvernantilor in anul 2009.
    Mi-ar place sa cred ca primiti si mesaje de la persoane care vin si cu solutii de rezolvare. Altfel nu cred ca putem rezolva mare lucru. Si mai cred ca ne apropiem cu pasi mari de colaps, daca nu se vor aplica solutii radicale de reorganizare a administratiei.

  6. paul.a said

    am May 28 2009 @ 8:17 am

    D-le senator, In articol faceti afirmatia, “chiar daca proiectul de lege al colegului meu Cezar Preda a fost torpilat in senat”….PDL va reveni cu un nou proiect de lege. De ce nu ne spuneti si noua, asa cum va cunoastem, cine a torpilat acest proiect de lege in senat? si pentru ce motive?. Coalitia actuala PDL-PSD nu ara majoritatea si in senat?.Cu stima.

  7. HIM said

    am May 28 2009 @ 8:32 am

    buna ziua.

    dupa cum ziceam si alta data, pe cind se va juca spinzuratoarea in tara asta?

    poate ca doar sa ii vedem spinzurati in piata publica, cu bilet de git, pe TOTI cei ce au muls tara asta 20 de ani va fi o solutie pt ca altii sa nu mai faca la fel.

    punct.

  8. ALINA said

    am May 28 2009 @ 9:05 am

    nu cred ca se vor scadea vreodata salariile din parlament. cine stie poate ca si dv., d-nle Urban va agitati atat pentru ca urmeaza alegerile, pentru ca altfel nu imi explic. ar fi prea frumos sa fiti un om in adevaratul sens al cuvantului. exista foarte putini oameni in tara asta, ce sa mai zic de cei de la carma tarii. si spun asta, pentru ca de obicei, cand se trezeste cineva din senat, parlament, etc sa faca fapte bune sau sa fie impotriva majoritatii de hoti si criminali de acolo, este inlaturat intr-un fel sau altul.

  9. Radianu Mihai said

    am May 28 2009 @ 9:14 am

    si de ce a trebuit sa treaca atata timp ca sa aflati ce o tara intreaga stia?
    acum ce o sa faceti?
    in mod normal ar trebui,asa cum le luati pensionarilor banii gresit calculati ( in plus) din pensie,luati-le si nesimtitilor astia banii
    din urma!

  10. Cristian said

    am May 28 2009 @ 9:19 am

    Problema nu este atat de mult salariul cat munca prestata pentru acei bani… Cred ca Statul Roman are nevoie de de un proces de eficientizare la nivel de procese (ma refer la modul de lucru al institutiilor) si in acest fel si la nivel de personal cu recorelarea veniturilor tuturor celor care lucreaza in aceasta imensa institutie.

    Pur si simplu e cazul ca si functionarii publici sa treaca in secolul 21 si sa munceasca pentru banii primiti si sa fie platiti exact pentru ceea ce fac. Suntem prea saraci sa ne permitem luxul de a tine la caldurica o gasca de hoti hrapareti care nici macar nu stiu de ce se afla acolo si cine ii plateste…

  11. ELENA said

    am May 28 2009 @ 9:38 am

    NESIMTITII pamantului! Nu le mai ajunge! Le doresc sa-i ajunga blestemele amaratilor care nu au o paine pe masa. Asa ne trebuie ca noi ne alegem singuri STAPANII.

  12. ELENA said

    am May 28 2009 @ 9:41 am

    Revin!
    Nu va mai agitati atat, NIMIC NU SE VA INTAMPLA. Si dl Urban va face ca acei lideri sindicali , care se dau de ceasul mortii ca lupta pt. muncitori sa ajunga un MILIARDAR cu afaceri mari. Eu una nu mai cred in DREPTATE. AU MANCAT-O LUPII ……

  13. gopo said

    am May 28 2009 @ 10:00 am

    In urma articolului de mai sus, am avut curiozitatea sa vad venitul de la CSA realizat de D-na Presedinte pe anul trecut, conform Declaratiei de avere
    ( http://csa-isc.ro/files/avere_toncescu.pdf ),
    dar surpriza acolo este trecut conform fisei fiscale, care nu este atasata.
    Prin urmare, pentru respectarea legii, Dle Urban, va solicit sa faceti plangere penala impotriva D-nei Presedinte pentru completarea in fals a declaratiei de avere.
    Va multumesc

    Si asa ca bani, o pasarica mi-a soptit ca are cam 10.000 Iepuroi pe satelitul natural al Pamantului.

  14. online said

    am May 28 2009 @ 10:32 am

    si cand te gandesti ca gloata traieste cu un minim de 5 mil…

  15. la dracu said

    am May 28 2009 @ 10:35 am

    uite deci unde sunt banii, uitati unde sunt sumele uriase

    haide sa vedem pe toti functionarii astia publici care au ajuns sa se imbuibe cu bani si putere in vreme ce tara se adanceste in saracie, mizerie si sictir !!!

    afara bai ! nu va convine salariul de la stat ? afara !!!!!!!!!!

    mama lor de japite, carpe ordinare au ajuns sa ne suga seva si apoi vin la tv si ne explica cum e mersul , stiind ca au case de lux, auto de sute de mii de euro,isi fac vacante afara si altele !

    ROMANI TREZITI-VA !

  16. nico said

    am May 28 2009 @ 10:37 am

    Buna ziua Dl.Urban si dragi blog-eri.
    Am citit atat articolul cat si comentariile si am ramas cu un gust amar. Domnilor vad ca stiti sa dati in bugetari cu tot felul de comentarii pro si contra, domnule Urban observ ca sunteti un luptator vehement impotriva acestor bugetari
    si votati/propuneti tot felul de legi impotriva sistemului, sistem care va plateste si pe dumneavoastra. De ce atata ura pe acesti bugetari???? Nu faceti parte si voi dintre ei?(n.b parlamantar=bugetar cu leafa mare).
    Si acum urmeaza ceea ce vroiam sa aduc la cunostiinta opiniei publice.
    Fratilor am in familie sotia bugetar, da bugetar dar din acela cu leafa de mizerie, bugetar care este afectat de acest razboi mai mult decat credeti voi. Si sa stiti ca faceti un foarte mare rau in momentul cand calificati cu sintagma “angajatii din sistemul bugetar” celor care au salariul de mizeri.
    Ea are un salariu brut de 750 RON, atentie aceste salariu este al unui bugetar cu studii superioare care a facut o facultate tehnica de 5 ani la zii, care are o vechime in munca de 7 ani, care nu a tras chiulul niciodata, bugetar care are o familie un copil, bugetar care ar de platit rate facturi intretinere si etc. pt ca sunt convins ca toti aveti asa ceva.
    In sistemul in care ea lucreaza pana nu demult (31.01.2009) se mai primea un stimulent de 3 ori sal brut(impozabili) pentru a masca faptul ca statul nu vrea sa le mareasca salariile. Ok ar spune unii, totusi lua bani. Da, dar voi stiti ca acesti bani nu sunt luati in calcul la punctajul pentru Casa de Pensii, ca ei nu pot fi dati cu caracter permanent ca acesti bani se dau la bunul plac al ministerului de finante?
    Din luna februarie au inceput sa nu mai dea de 3 ori au dat de 2 ori, iar de luna aceasta nu au mai dat deloc.
    In aceste conditii bancile si-au majosta dobanzile, pretul la intretinere a crescut, pretul alimentelor a crescut, etc.
    Stau si va intreb acum: CARE BUGETAR TREBUIE ARS IN PIATA PE RUG? Cum sugera cineva mai sus.
    Cu acesti oamnei ce veti face domnule Urban?
    Pentru ca in acest moment coalitia din care faceti parte in loc sa ii ajute ii omoara!
    Vorbeati in unele postari ca luptati pentru familia romaneasca pentru oamenii care v-au votat. Vreau sa vad cum ii ajutati.
    Aici m-a refer si la voi cititorilor care vorbiti in marea majorotate in necunostiinta de cauza.
    Deci se impune grabnic solutionarea legii functionarului public pentru ca in aceste conditii un om nu se poate intretine cu 750 RON.
    Si pentru cei care vor veni cu comentariul “sa isi caute un alt job, job mai bine platit”, da am incercat dar nu se gasesc posturi, toate firmele dau oameni afara, someri la tot pasul, nimeni nu angajeaza.
    Si apoi daca toti ar pleca din sistem cineva tot va trebui sa vina in locul lor. Deci nu putem sa nu avem bugetari.
    VA “multumesc” anticipat pentru solutia pe care o veti gasi dl Urban!

  17. VIOREL URBAN said

    am May 28 2009 @ 10:43 am

    nico stii de cate ori am fost umilit si sfidat de catre functionari publici ? stii de cate ori a trebuit sa inghit mizeriile unor functionari care beau cafele, fac pe interesantii si isi bat joc de timpul, viata si nervii oamenilor ? Vrei sa stii ceva ? Daca nu va convine conditia salariului puteti sa plecati oricand ! nu am nevoie sa am la stat asemenea paraziti care distrug omenia din noi cand le ceri pe un ton frumos sa nu mai tipe pentru ca ai uitat o hartie despre care nu ai fost informat ! Nu ne luati de prosti ! Nu suntem prostii vostri ! Sunt satul de texte ca ale tale, poate nu esti om rau, poate nu te incadrezi in acea categorie insa m-am saturat sa vad cereri de lefuri, bani , bani si alti bani , putere publica si altele si cand colo ne trateaza su sictir, ne vorbeste la misto si isi bat joc de noi cand si cum pot ! M-AM SATURAT SI CA MINE SUNT MULTI ! AJUNGE !

    http://urbanviorel.ro/2008/10/27/de-ce-mass-media-nu-sustine-o-campanie-pentru-legi-dure-si-ferme-fata-de-abuzurile-sau-nesimtirea-autoritatilor-publice/

    http://urbanviorel.ro/2008/11/03/exemplu-de-politist-care-joaca-legea-in-picioare-si-ne-sfideaza-pe-toti-un-politist-baut-a-provocat-un-accident-de-circulatie-si-a-fugit-de-la-locul-accidentului/

    http://urbanviorel.ro/2008/10/26/iata-sfidarea-pe-banii-nostri-salarii-nesimtite-din-banii-nostri/

  18. VIOREL URBAN said

    am May 28 2009 @ 10:45 am

  19. anca said

    am May 28 2009 @ 11:04 am

    Buna ziua!
    Din pacate sunt nevoita sa spun ca dl.Viorel Urban are dreptate. Daca ai nevoie de un document si acesta e eliberat de niste functionari publici , pai atunci, romane, inarmeaza-te cu rabdare si “tupeu” ca sa accepti niste mizerii de ordiul comportamentului .
    Eu , daca , nu ” gadil” un potential partener sau client , in doi timpi si trei miscari mi se fac sesizari si sesizari.
    Dar , traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul!

  20. politika said

    am May 28 2009 @ 11:06 am

    O sa va votez numai 1000 de ani de-acum incolo !

    Felicitari la intreaga echipa !

    PS vreau sa vad si in realitate ca “masurile” luate se manifesta. Deocamdata am vazut cam multe rateuri … Intre VOINTA si PUTINTA exista o mare diferenta.
    Deocamdata :
    – Salariile bugetarilor au ramas neschimbate
    – Sporurile bugetarilor au ramas aceleasi
    – Pensiile GIGANT au ramas neschimbate
    – Salariile directorilor de la buget INTACTE !
    … restul sunt doar declaratii de presa si la TV pentru a crea un factor psihologic pozitiv.

    Bugetul tarii nu este o galeata cu bani care trebuiesc risipiti.
    Vad ca in perioada dinastiei lui Tariceanu s-a creat o adevarata psihoza in goana dupa bani (ca salariu de la buget). Fiind scapate din mina TOTAL friele bugetului, toate institutiile publice si-au adjudecat un mare numar de sporuri, pe care le-au luat retroactiv pe ultimii ani … devalizind bugetul de stat.
    Nu sunt de acord ca in Institutiile Statului sa se plateasca salarii functie de veniturile institutiei, deoarece veniturile la Bugetul de Stat sunt reglementate de stat iar cei care le incaseaza NU AU NICI UN MERIT fata de un simplu functionar (functionar = om ce indeplineste o functie) .
    Concret trebuiesc platite salarii pentru operatiunile (normate) pe care le executa si pregatirea acestora plus “o bruma de sporuri” REALE !

    Guvernul BOC face acum o munca de Sisif incercind sa aduca LA NORMALITATE veniturile bugetarilor, luptindu-se cu prevederile legale prostesti si aberante ! … face CEEA CE TREBUIE si ESTE NORMAL SA FACA. De aceea il voi vota 1000 de ani de-acum incolo.

    Simt ca incet-incet se creaza un echilibru in economie …

    PS A se verifica si salariile care se dau la Registrul Comertului deoarece si acolo directorii si-au negociat singuri salariile … de sute de milioane de lei lunar

  21. nico said

    am May 28 2009 @ 11:21 am

    Domnule Viorel Urban, intr-o anumita masura aveti perfecta dreptate.
    Dar exact cum am anticipat, nu ati vazut decat partea rea a situatiei. Si eu m-am intalnit cu asemena situatii.
    Dar si in guvernarea Taricenu au fost la conducerea cei din PDL, de ce acum v-a lepadati de acest fap?
    Deci si oamnei ai PDL-ului sunt in functii ale statului. Dece pana acum nu s-a luat masuri cu veniturile si munca bugetarului?
    Stiti foarte bine legea de curand votata, cea cu politizarea functiilor…
    Dar va intreb de ce calificati toti functionarii dupa salariul doar a catorva oameni?
    De ce nu propuneti o evaluare a activitatii oamenilor din sistemului bugetar si si apoi sa dati solutii?
    Da, eu nu contest ca sunt foarte multi oameni care sfideaza la ghiseu, dar de ce ministerul finantelor nu actioneazain sensul rentabilizarii muncii bugetarului , de ce nu promoveaza ideea performantei?
    De ce se incurajeaza astfel de activitati sfidatoare?
    Ok nu esti bun mergi cu Dumnezeu acolo unde iti meriti salariul, de ce la fiecare schimbare de guvernare se schimba si oamenii in fucntii. De ce nu se faca angajari pe baza de concurs? De ce nu se fac perioade de proba sa se vada intradevar daca omul este bun sau nu pe postul respectiv?

  22. nico said

    am May 28 2009 @ 11:36 am

    Stiti zicala “Pestele se impute de la cap!”
    Incepeti cu voi cei din parlament, dati voi un exemplu, si apoi cereti.
    Cand voi veti fii mai rentabili va garantez eu ca si restul oamneilor for fii.
    Cand voi parlamentarii nu veti mai sfida poporul roman atunci nu veti mai intalni nici la ghiseu atitudini sfidatoare.
    Si sa mai stiti un lucru NU TOTI BUGETARII LUCREAZA LA GHISEU.
    Bugetari sunt si la gradinita din colt….
    Si sa stiti domnule Urban ca pe aceasta tema am putea discuta la nesfarsit pentru ca ar fii foarte multe de spus.
    De aceea eu propun intai sa lucrati voi in parlament macar cu 75% grad de rentabilitate si apoi sa dati in ghiseistii care va sfideaza, nu doar sa dati nu gura fara rost.
    Pentru ca aici va repet oamneii care isi fac treaba sunt cei mai afectati de deciziile pe care voi le luati.
    Si inca ceva eu lucrez in sistemul privat si sa stiti ca nu imi place cand ajung la ghiseu si gasesc scris CLOSED.
    Si HRISOTOS A INVIAT! caci se pare am uitat de aceasta sarbatoare la noi la crestini, pentru ca suntem prea ocupati cu gonoiul din ochiul bugetarilor….
    Da dati cu salariile bugetarilor de mii de euro jos, va sustin pentru asta, dar nu uitati pe ceilalti care isi duc traiul cu mila voastra, de cei care asteapta cu infrigurare ziua de manine cand va gasi in cutia postala facturile si o sa vada ca nu are cu ce le plati..
    Bugetari sunt si pansionarii care au muncit o viata….
    In toate cele de mai sus m-am referit la bugetarii cu salarii si pensii mici.
    Nu m-am referit bugetarii jmecheri….

  23. ODOACRU said

    am May 28 2009 @ 12:31 pm

    subscriu la ceea ce a spus nico.
    Domnule Viorel Urban, nu neg indolenta anumitor persoane de la ghiseu dar cineva vorbea aici sau in alt post despre EFICIENTIZARE.
    1. Luati banii nejustificati pentru munca depusa de catre :parlamentari, directori in ministere, presedinti si directori de companii nationale samd si suplimentati la bugetarul de rand.
    2. vorbiti cu doamna Udrea sa creeze din nou facilitati la concedii pentru bugetarii simpli cu salarii la limita de subzistenta si revigorati si turismul romanesc.
    3. inaspriti cu cap modalitatea de evaluare si control a functionarilor publici si a salariatilor bugetari.

    DACA CELE TREI PUNCTE SE COMPLETEAZA, CINE VA MAI FI INDOLENT LA GHISEU DACA STIE CA RISCA SA PIARDA UN LOC DE MUNCA SALARIZAT CORESPUNZATOR CARE II OFERA POSIBILITATEA UNUI CONCEDIU CU FAMILIA SI CARE NU IL OBLIGA SA INTINDA MANA LA ATENTII?????

  24. ancutza said

    am May 28 2009 @ 1:00 pm

    Nu mi se pare corect ca unii sa aiba salarii de zeci de mii de euro pe luna si altii sa munceasca o gramada pe salarii de nimic

  25. nico said

    am May 28 2009 @ 1:11 pm

    Ce zici domnule Urban?
    Care este treaba cu bugetarii? Si pe care ar trebui sa ii oprim in functii si pe care nu?
    Sunt foarte multi care gandesc asa… pacat ca dv nu vedeti decat partea rea a bugetarului si dai in ei, pe cand ar trebui sa ii ajuti sa nu intinda mana pt ca pana la urma tot voi il obligati sa faca asta….

  26. senator Urban Iulian - se poate si altfel said

    am May 28 2009 @ 1:45 pm

  27. ELENA said

    am May 28 2009 @ 2:46 pm

    Daca ai o relatie la buletine , iei C.I. in aceasi zi, daca ai o relatie la primarie iti iei certificatul de nastere in aceeasi zi, daca nu , stai 2 saptamani , si-ti spun asta cu zambetul pe buze. Nu va mai planege-ti bugetarilor, cand eu vin de la serviciu la ora 18 ( daca nu se iveste cev voi sunteti deja plictisiti de stat acasa, sau cu treaba facuta. Lucrati majoritatea 8 ore ( daca aveti chef) . Duce-ti-va sa vedetio cat lucreaza casierele la banci si in ce stres. Stim cu totii cum lucrati si cat. Atat meritati unii dintre voi. Si suparati-va pe sefii vostrii nu pe noi.

  28. senator Urban Iulian - ptr. paul.a said

    am May 28 2009 @ 5:53 pm

    Stimate domn,
    Coalitia exista insa , interesele electorale fac sa fie subminate proiecte de legi care in mod normal nu ar trebui sa constituie o opozitie din partea nici unuia dintre parlamentari

  29. atotstiutorul said

    am May 28 2009 @ 7:50 pm

    Tactica invrajbirii categoriilor sociale(bugetari ,ilfoveni,evrei etc)este mostenita de la comunisti inca de pe vremea lui Lenin si folosita pentru a abate atentia de la problemele importante ale societatii Azi atacam bugetarii, miine privatii s.a.m.d Realitatea este ca sistemul mostenit si cirpit cu putin capitalism nu functioneaza si ar trebui schimbat din temelii Cine ne spune cum, cit si daca democratia este capabila sa asigure progresul societatii actuale?Criza ne poate dovedi care din sistemele existente in diferite tari asigura o dezvoltare cit de cit normala Pina una alta democratia mult laudata nu se poate aplica intr-o tara rau croita ,necivilizata, plina de hoti si puturosi unde “gulerele albe” fara exceptie se vind pe doi bani si unde statul este principalul dusman al propriului popor

  30. faqt said

    am May 29 2009 @ 6:50 am

    Shi eu am cel mai mare patron…

    Exista, intr-adevar , in sistemul “bugetar” multa nesimtzire.
    Mai ales in cei ajunshi aici prin “pile”….ca “leafa la stat ” e buna, shi se poate completa… Shi postu ‘ e sigur cat PCR exista… Ei “progreseaza” (in postura de shefi…) shi “fac imaginea”…
    Caii mananca shi boii trag…

    Sunt shi multzi oameni oneshti, care fac, pe bani putzini, treaba care li se da (shi organizeaza…) de “mai marii ” lor.
    Sunt marea masa, tacuta, in care totzi fraierii ajunshi in relatzie (fortzata…) cu statu’ (care “suntem noi”…) bat…
    Revenind… tot in boul care trage loveshti…

    Sunt shefi (shi shefutzi…) care nu concep sa nu suplimenteze salariul cu un “venit colateral”. Shi slujitori ai PUTERII… cu vile shi Mercedes. Da’ nu ei resimt criza… Ea e a noastra…

    Nu “BUGETARII” au lefuri nesimtzite; DEMNITARII…
    Intre ei sunt magistratzii, parlamentarii, shefii deconcentratelor shi agentziilor… Aia de n-au voie sa aiba sindicat…da’ au…

  31. subiectiva said

    am May 29 2009 @ 7:06 am

    Revolta in justitie….

    Magistratii da si grefierii, vor sporurile castigate in justitie.
    Mai vor si autoadministrarea fondurilor.

    Adica ce jupoaie de la “justitiabili” sa se imparta intre ei…nu???

    Daca tot e “criza” in ocuparea posturilor de judecatori…si grefierii sunt asa capabili; de ce nu avanseaza?

    Munca grefierului- secretariat si consemnarea desfasurarii sedintelor -se poate inlocui prin INREGISTRAREA integrala a acestora- si administrarea banala a informatiilor de catre ultracompetentii si in computere judecatori.
    Grefierii, cu experienta (si cunostintele …)acumulate, sa comita munca de relationare cu impricinatii… abstractizand ;Nu “obrazele ” se judeca doar… Nume, prenume, adrese si locuri ale “faptelor” n-au semnificatie in judecata “oarba”…. cum ar trebui sa fie justitia.

    Ca de erau judecate “in abstracto” cererile dumnealor… (sau “in Patagonia”…)…nu bag mana-n foc care erau urmarile…

    N-am nimic impotriva ca magistratii adevarati, intrati cu concurs in JUSTITIE, sa aiba un loc”up” in sistemul de retribuire a bugetarilor ; da’ ajunsii…si mostenirile??? Merita???

  32. Nu exista nici o justificare pentru majorarea RCA cu 40 % | Urban Iulian said

    am May 29 2009 @ 12:33 pm

    […] Salarii nesimtite / atitudine sfidatoare , combinatia letala care a subminat economia nationala (1390) […]

  33. edut said

    am June 1 2009 @ 4:03 pm

    despre nesimtirea de la ghiseu ar fi multe de spus,dar sa nu uitam ca am ajus aici si din cauza legilor si ordonantelor care se bat cap in cap,hartii care trebuiesc aduse fara nici 1 noima…starea asta au generat_o tot inaltii nostrii cu ordonantele lor gandite la betie(altfel nu inteleg cum pot scoate asa prostii in monitor)multi la ghiseu nici macar nu stiu ce sa le aduci,nu stiu sa explice atatea nonsensuri si ajung nesimtiti ca si legile pe care trebuie sa le respecte

  34. dan said

    am June 3 2009 @ 9:42 pm

    daca dati astfel de exemple din banii publici, ar trebui ca macar parlamentarii care au afaceri,(chipurile au renuntat la ele, dar le conduc rudele, pe hartie- inclusiv cabinete de avocatura) sa renunte la veniturile de la stat, mai ales cei de la PDL, care se bat cu “pusca si cureaua lata” in piept. corect?

Comment RSS · TrackBack URI

Lasa un comentariu

Nume: (Obligatoriu)

eMail: (Obligatoriu)

Site:

Comentariu: