Parazitii care au migrat in Ilfov !

Tweet this



Reclamati abuzurile la adresa office@asistentapentruconsumatori.ro sau la adresa: iulian.urban@gmail.com

Redirectioneaza 2% pentru Asociatia www.asistentapentruconsumatori.ro


Lasa un comentariu

Nume: (Obligatoriu)

eMail: (Obligatoriu)

Site:

Comentariu:


Parazitii care au migrat in Ilfov !

Tweet this




Reclamati abuzurile la adresa office@asistentapentruconsumatori.ro sau la adresa: iulian.urban@gmail.com

Redirectioneaza 2% pentru Asociatia www.asistentapentruconsumatori.ro


28 Comentarii pana acum»

  1. VIOREL URBAN said

    am May 27 2009 @ 4:20 pm

  2. ady suceava said

    am May 27 2009 @ 5:34 pm

    spun o prostie mare
    OARE NU SE POT DA FOC LA VILELE ALEA CU TOT CU PROSTI in ele?
    sau sai rupi mainele si picioarele
    asa merita imbecilii care au furat k in codru si se cred stapani pe tara

  3. ticut said

    am May 27 2009 @ 6:36 pm

    URBANEEEEEE…LEGALIZATI TATA ARMELE DE FOC!!!! SA AIBA SI SPORTIVII AIA LINISTE CAND SE ANTRENEAZA!!! SA FIE IN LEGITIMA APARARE CAND UN DOBITOC VREA SA II “CALCE” CU SALUPA ORI CAND ARUNCA CU DOZE DE BERE, FLEGME SI CIUPESC ATLETELE DE FUND!!! RUSINE!

  4. Sorin said

    am May 27 2009 @ 8:49 pm

    Offtopic: E Salajan si nu Salajean, stau in zona si imi scapa asocierea cu Ferentari. Daca spun si eu (ceea ce e de fapt demonstrat) ca soferii din IF, TR, CL, PH sint in majoritatea lor prosti conducatori auto va suparati ? Cred ca da, sa lasam parerile preconcepute pentru altadata.
    Si ontopic, cei care au amenintat cu pusca sa fie identificati si pedepsiti, nu cred ca sint atit de multi proprietari de arme incit politia sa nu-i poata gasi. Cum adica fac zgomot ? Fac mai multa galagie vislele decit motoarele barcilor ? Chiar aici a ajuns nesimtirea ? Poate ady are dreptate, asa cum stau la racoare penescu si alti smecheri ca sa le demonstreze la smecheri ca “se poate”, ar fi buna si o chestie din asta cu incendierea. Dar e deja instigare si ma opresc aici.

  5. Eugen said

    am May 27 2009 @ 8:55 pm

    Subscriu total la sugestia privind legalizarea portului de arma.

  6. Cristian said

    am May 27 2009 @ 8:55 pm

    Hehehehhehehee… ce ma distrez…

    De ce? Pai:

    1. Bucurestenii nascuti in Bucuresti cu vile in Snagov sunt poate 10%… restul parveniti fugiti de prin tara in Bucuresti care s-au ajuns prin diferite metode si uite asa au ajuns sa aiba o casa in Snagov

    2. Non-valoarea este promovata in toata societatea romaneasca sub atenta obladuire a politicienilor/ Statului acestei tari… Atata timp cat politicienii/statul roman se poarta ca niste hoti fara scrupule si denota o lipsa crasa de educatie ce pretentii sa mai avem de la cei ce-i voteaza… Ia sa bagam la zdub cativa mancatori de seminte care lustruiesc ecranul televizorului pe la diferite emisiuni si ia sa ii luam la intrebari pe toti aia cu case vis-a-vis de sursa veniturilor si mai vedem cum stam…

    3. Apropos, vad multa indignare dar intreb si eu ca prostul: Cine a dat aprobare pentru casele alea? Pai nu se stia ca e baza sportiva acolo sau ati aflat din greseala ca sunt sportivi pe lac pe acolo… Cum de li se permite acelor babuini sa se plimbe cu salupa pe lacul Snagov cand acolo e o baza sportiva foarte importanta pentru Romania? Nu ar fi mai simplu sa li se puna niste interdictii respectivilor si uite asa sa se rezolve problema…

    Domnule Urban, apreciez ca semnalati tot ce e rau si aveti intentii bune dar ca Senator al acestei tari cred ca ar trebui sa si faceti ceva… Dumneavoastra chiar puteti schimba ceva sau ca sa zic asa puteti ceva mai mult decat putem noi… Deci, ganditi-va la o solutie, o discutam aici si puteti propune ca lege sau alta chestie si hai sa vedem daca se aplica… Cred ca asta e atitudinea necesara ca de plans putem toti sa ne plangem…

    Apropos, va povesteam de prostituatele din fata scolii de politie (la capatul padurii Baneasa inspre DN)… De ce nu legalizam prostitutia? Alea stau in strada la ora 9 dimineata la 2 pasi de o scoala de politie fara nici o jena… Ar fi o sursa buna de venituri pentru Statul nostru in aceasta perioada de criza… Suplimentar legalizand prostitutia ati taia din veniturile politistilor corupti care inchid ochii pe bani la faptele penale ale proxenetilor, ati taia din sursele de venituri ale proxenetilor care cu acei bani nu fac decat sa jigneasca oamenii care chiar muncesc, si mai pot veni cu argumente…

  7. Cristian said

    am May 27 2009 @ 9:02 pm

    A si era sa uit… Bai ilfovenilor, voi ati devenit bogati tocmai cand ati vandut terenul acestor paraziti si chiar v-ati bucurat de bani… O parte din ei platesc taxe si impozite la Ilfov acum si merg pe niste drumuri desfundate desi ei platesc banii si au investit in judetul Ilfov… Si apropos nu toti ciupim sportive de fund si ne dam cu salupa asa incat mai moale cu jignirile si frustrarile… Si ca sa nu uit, data viitoare cand mai faceti ceva ganditi-va si la consecintele pe termen lung nu numai la buzunarul plin pe moment… Deci sa nu bagam pe toti in aceiasi oala pentru ca acum o groaza dintre voi, ilfoveni, aveti de munca pentru ca unii baieti cu bani au o casa acolo si va angajeaza pentru diferite lucruri si trebuie sa recunoasteti ca si voi beneficiati de pe urma acestor “paraziti”… Nu le tin partea dar nu mai generalizati pentru ca chiar jigniti oamenii de bun simt care stau aici si sunt veniti din alte locuri (Bucuresti sau din tara) si eu chiar cunosc o multime de astfel de oameni…

  8. Sorin said

    am May 27 2009 @ 9:29 pm

    suntem mai multi cu numele sau pseudonimul de Sorin pe aici. Am vazut de ceva vreme, acum o spun.

  9. Robot said

    am May 27 2009 @ 9:37 pm

    Domnu’ Ilfovean, de ce generalizati – sa inteleg ca ilfovenii sunt niste oameni simpli si deosebiti, iar in Bucuresti traiesc numai paraziti lipsiti de scrupule, ce au venit in ilfov ca sa bata sportivii tarii… Domnu’ jurist – eu zic sa-i arestam pe toti, ca poate printre ei or fi si vinovatii…
    (nu mai spun ce comentarii destepte au prietenii dumneavoastra ady suceava si ticut – de altfel total in ton cu articolul…)

  10. aerconditionatclimatizare ro said

    am May 27 2009 @ 10:55 pm

    La puscarie cu toti nesimtitii.

  11. ARTECTU' said

    am May 27 2009 @ 11:38 pm

    Dupa cum se poate remarca si din comentariile de pe acest site, avem si ilfoveni “buni” si ilfoveni “rai” si bucuresteni “buni” si bucuresteni “rai”. Inlocuiti “bun” si “rau” cu orice alte antonime si aveti definitia rasei umane.

  12. Tiara said

    am May 28 2009 @ 7:41 am

    Stimate domn senator,
    Observ, cu regret, cum alimentati o stare deja existenta in Ilfov, si anume discriminarea celor care nu s-au nascut aici si care au devenit -intre timp- “ilfoveni” (atitudini incurajate chiar de catre unii primari “ilfoveni”!). Si noi ne-am mutat din Bucuresti in Ilfov,si nu o data am auzit diverse “acuze” ca am fi “ne-ilfoveni” (???) si ca suntem “intrusi straini”, ca nu avem dreptul la …, etc. Si asta, in timp ce -spre deosebire de multi “ilfoveni”- noi ne platim impozitele corect si la timp, ne comportam civilizat si cu simt civic, adunam gunoaiele aruncate de unii “ilfoveni”, infrumusetam zonele comunitare cu gradini in loc de grajduri, facem credite sa ne construim case cochete in loc de maghernite, mergem la vot in loc sa bem o tuica la coltul strazii, ne implicam civic in loc sa stam indiferenti, refuzam sa dam spagi pentru ca nu suntem “ilfoveni” ca primarul “ilfovean”, ne facem curat in fata trotuarului in loc sa asteptam primaria sa o faca, etc. Adica ne comportam ca niste cetateni responsabili.

    Nu exista “ilfoveni” si “ne-ilfoveni”, ci ROMANI, fie ei buni sau mai putin buni!

  13. Razvan said

    am May 28 2009 @ 8:09 am

    Buna ziua.
    Va rog sa ma dezabonati de la newsletter-ul dvs. Ma simt profund jignit de articolul dl. senator
    “Parazitii care au migrat in Ilfov !”
    Sunt un cetatean al judetului Ilfov care am locuit in Bucuresti. Nu vad de ce sunt catalogat drept “parazit” si element antisocial si nici nu stiu sa fi furat nimic de la nimeni. Nu ma simt reprezentat de asemenea specimene de politicieni si pe langa sanctiunea pe care am dreptul sa o aplic la vot va rog sa nu-mi mai poluati casuta de email cu asemenea ineptii.

  14. marian said

    am May 28 2009 @ 8:17 am

    Ar trebui sa nu le mai dea voie pe lac cu barcile , sa lase canotajul in pace.
    Strica cine lea dat voie sa-si faca pontoane pe lac , sa treaca lacul in concesiunea federatiei de canotaj , asa cum sau dat multe balti la diversi calai de oameni , cred ca nu ati uitat de acel crminal care a omorit un om care facea baie intr-un lac cesionat.

  15. IoanaS said

    am May 28 2009 @ 9:26 am

    Eu ma simt jignita de acest articol. M-am nascut in Bucuresti si e drept ca m-am mutat in Snagov, impreuna cu familia, unde ne-am facut o casa din vanzarea a doua apartamente in Bucuresti, plus bani imprumutati de la banca. Nu am barca cu motor si NU SUNT DE ACORD cu ce patesc sportivele, insa ati verificat cumva originea celor care le-au facut probleme ?! De unde stiti ca nu dragii dv. ilfoveni au facut asa ceva ? Ce faceti dv. pentru Snagov ? Nu exista un magazin de unde sa poti cumpara linistit marfa ca nu e expirata, nu exista un loc de joaca ok pentru copii, sa nu mai vorbesc despre gradinite… Ilfovul a castigat bani si s-a ridicat datorita acestor bucuresteni care au cumparat terenuri si si-au facut case acolo si care acum platesc impozite la Ilfov ! Apropo, cui apartine Motanul Galanton, unde pe timpul verii urla muzica lautareasca pana la orele 6 a.m., incat copilul meu este stresat si nu poate sa doarma ? Cui apartine clubul de bowling de la stadion ? Dragilor de ilfoveni, dle senator !
    Cunosc cativa bucuresteni mutati acolo, ca sa scape de inconfortul de la bloc. Insa noi acolo venim oarecum ca la hotel… Plecam dimineata la 7 la munca, tot in Bucuresti, si ne intoarcem seara la 7 de la munca si nu iesim din curtile noastre.

  16. tuskegee said

    am May 28 2009 @ 9:36 am

    nu mai bateti campii oameni buni

    articolul nu e pentru toti ci pentru smecherii aia de bani gata care isi permit toate nesimtirile si sfidarile din lumea asta in Ilfov ! Sunt usor de recunoscut dupa masinile de lux, barcile de lux, misto-ul folosit in conversatii si fitele de care sunt plini
    eu sunt din Buc, mutat in Ilfov si am dastia multi in jurul meu, o adunatura de nesimtiti care au impresia ca le-a luat masa sosea, lac sau altele

    bun articol ! multi nesimtiti ar trebui sa plece dracu din Ilfov si sa se duce de unde au venit

  17. Enache said

    am May 28 2009 @ 9:47 am

    Auzi Cristiane…ti`ar placea sa iti cumperi ciocolata din banii facuti legal de mama ta din prostitutie?

    Prietene…las`o ca macane. Rapandulele alea trebe reeducate fortat, nu legalizata prostitutia. Asta e o tara de oameni normali.

    ..duci lipsa…nu poti agata o fata in club?

  18. online said

    am May 28 2009 @ 11:59 am

    ce nesimtit a fost ala cu barca lui

  19. tm said

    am May 28 2009 @ 12:16 pm

    totusi, carmaciul nu poate fara portavoce?

  20. Ady said

    am May 28 2009 @ 2:24 pm

    Ma abtin sa fiu rasist(cum sint tzaranii fata de Bucuresteni)
    Dar:
    Sa nu uitam ca Ilfovenii erau niste gradinari si CAP-isti simpli inainte de 1989.Au avut,au primit terenuri au vandut bucurestenilor pe bani grei aceste terenuri.
    Ce au facut cu banii???
    O casa mare de ne-am prost,si-au luat masini scumpe de neam prost,si unde credeti ca se plimba cu ele?
    In Centrul Bucurestiului….bulevarde… cluburi..etc.Sint foarte usor de recunoscut datorita hainelor scumpe neasortate pe care le poarta,bubele de pe fatza si incapacitatea de a conduce o masina de lux.Multi nici nu cunosc toate butoanele masinii, carnetul este luat cu spaga,deci comportamentul in trafic este deplorabil.
    Pe de alta parte sint si Bucuresteni care au investit in Ilfov …cu bani cinstiti ….sau furati….sau imprumutati…unii chiar au dezvoltat afaceri si au creat locuri de munca pentru parlitii incapabili din zona care beau bere si scuipa la marginea drumului sau chiar in padurea baneasa asteptind rata de Snagov.
    Eu nu am casa pe malul lacului Snagov ca sa nu credeti ca am vreun interes in aceasta poveste.Eu doar scriu si sint constient ca scriu degeaba pentru ca oricum nu se face nimic.
    Lacul Snagov ce mai este de fapt?
    Proprietate privata? Baza sportiva de antrenament?Sau este un domeniu lasat la voia intimplarii precum toate lucrurile in tara asta?
    Daca este proprietate privata cel cu pusca are dreptul sa-si apere proprietatea.
    Daca este baza sportiva pentru antrenamente atunci…fara pusca,fara salupe de fitze.
    Daca este un amestec cu inlocuitori….atunci il putem declara Jungla si cine este mai tare sa supravietzueasca.
    In concluzie:
    Domnule Urban…Sunteti nascut in Snagov Ilfov?
    …..daca sinteti atit de nemultumit si indignat de ce nu face-ti ceva sa creati o lege o regula de 3 simpla si sa impacati si capra si varza.
    Eu totusi cred ca mai mult de acest articol nu sinteti in stare pentru ca stiti bine ca cel cu pusca probabil este un coleg parlamentar,cei cu barcile care nu respecta o regula a navigatiei probabil sint tot PNL PDL PSC ADN-de parlamentari,iar cel ascuns dupa tufisuri ….neputinciosul.
    De ce nu anuntati legile care sint aprobate decit dupa ce au fost aprobate si nu se mai poate face nimic???????
    Tind sa cred ca sinteti sau sinteti folosit ca o unealta de informare a fraierilor.
    Noi vrem sa stim ce se intimpla inainte si ce optiuni avem de a putea stopa aceste nenorociri.Altfel vorbe goale….in vant..bla bla bla .

  21. Dinu said

    am May 28 2009 @ 2:51 pm

    Razvane, ai citit ce spune tuskegee ? de ce esti idiot ? daca esti un fost bucurestean cinstit, nu vezi ca se refera la mardeiasii care acum polueaza Ilfovul cu nesimtirea lor ?

  22. Multumesc pentru sustinere Mircea Badea | Urban Iulian said

    am May 28 2009 @ 4:33 pm

    […] proiectului de lege cu privire la cenzurarea Internetului (25)Sodomizati de armata americana (22)Parazitii care au migrat in Ilfov ! (21) var so = new SWFObject(“http://www.urbannews.ro/libz/flash/600.swf”, “mymovie”, “160”, “600”, […]

  23. Radu said

    am May 28 2009 @ 5:40 pm

    Vaai, ce este, s-a simtit vreun Columbeanu de Snagov deranjat de dl. senator ? dar cand deversati kakatu’ vostru in lac ca sa nu platiti 200 de lei o vidanja, cum este ba nenorocitilor ? si atunci va revoltati ? stati sa inteleg cum ganditi : dati in lacul pe care va dati apoi cu barcile de fite, kakatu vostru? your own sheet ? pai de ce nu luati apa din lac sa faceti ciorbita ? Scarboasa categorie mai sunteti astia parvenitii

  24. ionutz said

    am May 28 2009 @ 10:28 pm

    traim in romania va mai mira ceva pe mine nu………

  25. Tiara said

    am May 29 2009 @ 6:40 am

    Ei, cum comentati, stimate domn senator, atitudini precum cea a acestui “ilfovean”, Radu? Iata un “exemplu” de “civilizatie” in limbaj si atitudine.
    “bai nenorocitilor”???
    “kakat”???
    “scarboasa categorie”???
    De ce?! Pentru ca se arunca ape menajere in lac? De ce s-a ajuns in aceasta situatie – cumva pentru ca primarul “ilfovean” nu s-a ocupat de canalizarea zonei?
    Dar va propun altceva: inchideti granitele judetului Ilfov, alungati de-aici pe toti “ne-ilfovenii” – fie ei buni sau rai – si sa ramineti voi sa va balacariti intre voi…Sa vedem atunci, pe cine o sa mai dati vina pentru “kakatul vostru”…
    Halal!
    Vreau sa fiu bine-inteleasa: nu sunt de acord cu atitudinile celor descrisi in articol, insa nu pot fi de acord nici cu incurajarea atitudinilor separatiste! Punct.

  26. braior said

    am May 29 2009 @ 12:58 pm

    pLATIM IMPOZITE , PTR CA sTATUL SA FUNCTIONEZE. PRIN URMARE NU AM NICI O VINA CA SUNT ILFOVEAN DAR CINEVA ADICA pOLITIA TREBUIE SA NE APERE SI DE INDIVIZII CU BARCILE SI DE CEI CARE ARUNCA CU BERE PE GEAMUL MASINII SI SA SE ANTRENEZE LOTUL OLIMPIC, ETC
    Ce am face daca fiecare ar face dreptate/
    de ce va-m votat in parlament CA SA GASITI SOLUTII pentru toate neamurile proaste si sa avem o viata linistita

  27. Cristina B said

    am June 2 2009 @ 1:56 pm

    cred ca dl senator a fost putin cam dur in exprimare si fara rost…la fel se poate spune si despre capitala care a devenit o adunatura de specimene, culturi si apucaturi..dar nu asta conteaza..ci caracterul si bunul simt al oamenilor, respectul fata de tine si fata de ceilalti..si mai ales fata de niste oameni care si-au dedicat viata sportului si reprezinta cu mandrie tara asta…sau tara care a fost…pe vremuri stiam sa apreciem astfel de oameni..acum nu stim decat sa-i hulim:(

  28. politicianul said

    am June 3 2009 @ 6:17 pm

    Domnul senator…cam are dreptate, numai ca dansul se refera la un procent din totzi “emigrantzii bucuresteni”.Adica tupeistii agresivi de talia celui pe care-l incomoda lotul olimpic si …bunul simt!!!OK?

Comment RSS · TrackBack URI

Lasa un comentariu

Nume: (Obligatoriu)

eMail: (Obligatoriu)

Site:

Comentariu: