Banner

Birmingham Police Officers Fired After Beating

Tweet this

Birmingham police beating video



ROBBIE BROWN
The New York Times
May 20, 2009

Five police officers in Birmingham, Ala., were fired on Wednesday after a video became public that shows them beating and kicking an apparently unconscious suspect in 2008 after a highway chase.

Police Chief A.C. Roper called the actions “shameful,” and the state bureau of investigation is considering charges.

 

The video, filmed on Jan. 23, 2008, by a police patrol car camera, showed officers chasing a suspect, Anthony Warren, who lost control of his van and was ejected from a window in the crash. After the officers raced toward Mr. Warren, motionless on the roadside, they could be seen punching, kicking and beating him with a billy club.

The video was released by the city on Wednesday after the district attorney’s office discovered it in March. Prosecutors for the district attorney, Brandon Falls, of Jefferson County, found the tape while preparing their case against Mr. Warren, who later received a 20-year sentence for first degree assault for hitting an officer with his van during the chase.

Read entire article

 




Reclamati abuzurile la adresa office@asistentapentruconsumatori.ro sau la adresa: iulian.urban@gmail.com

Redirectioneaza 2% pentru Asociatia www.asistentapentruconsumatori.ro


1 Comentariu pana acum»

  1. Eugen F. said

    am April 29 2008 @ 4:02 am

    Interesant !
    Ma minunez, imi dau palme si nu cred ce vad.
    Hypermaeketurile dau shit oricarui producator, companiile de telefoane, gaze, curent trateaza clientii ca pe niste contribuabili vasali…..Oare ce au in comun toate aceste magarii.Simplu.Lipsa oricarei implicari a statului prin institutiile abilitate sa frineze abuzurile corporatiste.Probabil ca afara de procesele desfasurate cu succes in afara Romaniei, bietului consumator roman ii mai ramine doar alternativa de a …..nu mai consuma serviciile respective.Nici vorba sa se poata ajunge la vreun compromis cu acesti sacali.Dati-i in judecata si jupuiti-i.In paralel fortati pe domnii guvernanti sa schimbe anumite legi de protectie a consumatorului.Va puteti inspira la cele de peste ocean.Simple si usor de aplicat.In store.Ca sa folosesc o expresie comerciala…..Mult suscces !

  2. Iulian Urban said

    am May 16 2008 @ 4:30 pm

    ———- Forwarded message ———-
    From: Iulian Urban
    Date: May 16, 2008 4:29 PM
    Subject: NOTIFICARE
    To: Luiza Stoica , veronica.taranu@vodafone.com, mihaela.gheorghe@vodafone.com, george.nastasache@vodafone.com, alexandru.sima@vodafone.com

    Catre VODAFONE ROMANIA SA

    In atentia Departamentului de relatii cu Clientii

    Va informez ca nici pana la data de 16 mai 2008, nu am primit de la dvs. factura despre care mi-ati spus ca a fost emisa pe data de 02 aprilie 2008.
    In aceste conditii, neavand factura emisa de dvs., conform legii contabilitatii 82/1991 precum si Codului Fiscal Roman, nu am cum sa opereze plata catre Vodafone Romania SA.
    Va cer pe aceasta cale, sa verificati care este cauza pentru care nu am primit nici o factura de la dvs.
    De asemenea va solicit sa nu imi mai trimiteti SMS-uri de amenintare cu penalizari, sau restrictionarea accesului la convorbiri pentru ca nu am nici o culpa contractuala fata de aceasta situatie, astfel incat asemenea practici le consider ilegale.
    Va solicit de asemenea sa imi raspundeti in scris si sa imi confirmati faptul ca nu ati raportat pana la aceasta data nici o data relativa la subsemnatul, catre PREVENTEL !

    Astept raspunsul dvs. scris in 24 de ore la adresa iulian.urban@gmail.com

    Cu stima

    Urban Iulian

  3. Tescan Virgil said

    am September 22 2008 @ 2:05 pm

    Am facut un abonament;internet mobil nelimitat 1Mbps.la icheerea contractului mi sa spus ca in zona Cernatesti sat Manasia jud/Buzau am semnal- si nu am. De trei luni platesc facturile fara sa folosesc intrnetul.Am facut tri sesizari aratand situatia in care ma aflu,am fost tratat cu o indiferenta crasa.Deci pot sa platesc un serviciu pe care nu-l primesc ?Daca locuinta mea de vara nu intra in aria de acoperire a Vodafene de ce mi-a facut contractul? Bine,sa facut o gresala,dar de ce nu se reziliaza contractul? Pot sa platesc 2 an fara sa primesc serviciul pe care cu onoae i-l achit ?

  4. Iulian Urban said

    am September 22 2008 @ 2:07 pm

    Raspuns pentru Tescan

    Cereti in Justitie rezilierea contractului pentru ca nu puteti fi obligat sa platiti un serviciu de care nu beneficiati

  5. Tescan Virgil said

    am September 23 2008 @ 3:18 pm

    Domnule Iulian,daca nu platesc factura,ce se intampla ? MULTUMESC

  6. S.C.Paciolo srl said

    am October 17 2008 @ 2:12 pm

    cod client10852138
    nr.tel:0723251593,0723192972
    cerere reziliere contract cu raport transmisie fax din 8/10/2008 va rog verificati fax si dorim rezilierea contractului aferent celor 2 numere
    Nu ne mai asumam facturilor emise ulterior

  7. Olteanu Marinel said

    am February 20 2009 @ 5:23 pm

    Am sunat la un operator vodafone pentru a inchide abonamentul deoarece vroiam sa imi fac un alt abonament la cozmote avand oferte mai bune si imi oferea telefon gratis.Acest operator mi-a facut la randu lui o oferta la care mi-a promis si un telefon gratuit. Cand m-am dus sa rodic telefonul cei de la vodafone mi-au spus ca acest telefon pot sa il obtin numai pe puncte.Punctele pe care le aveam am achitat factura cu el deoarece vroiam sa inchid abonamentul.Operatorul trebuia sa ma informeze ca telefonul pe care mi-la promis se dadea pe puncte nu gratis cum mi-a spus.Nu am ce sa mai fac cu acest abonament deoarece nu mai am telefon.In sitoatia mea se mai afla si un prieten la 2 zile dupa ce am facut eu abonamentul tot la fel a procedat si el si i-sa dat telefon fara puncte.

  8. sucevescu rozalia / soc.handicapatilor neuropsihic Speranta said

    am May 20 2009 @ 2:33 pm

    am fost nevoita aici sa scriu am fost atentionata de 3 ori
    pt.plata, dar am efectuat plata cu op. 1 din 11.mai.2oo9
    in termen. s-a facut si precizari pt. compensare puncte.

  9. ienciu maria said

    am July 16 2009 @ 10:17 pm

    In ziua de16.02.2009,fica mea a fost sunata de la compania vodafone si s-a incercat lamurirea ei in legatura cu rezilierea abonamentului0728043131. Fica mea se numeste constantinescu Ionela Izabela.Abonamentul figura pe numele de Ienciu Maria.As dori sa stiu cu ce drept salariata dv.a dat detalii despre factura neantreband-o macar datele uzuale.I.N ACESTE CONDITII VA ROG A DISPUNE REZILIEREA abonamentelor0722647820,si0721317947,deoarece detalii se dau numai personal titularului de abonament.Nefiind confidentiale numai putem colabora.Doresc ca eventualele penalizari sa fie platite de salariata care nu a fost bine instruita.TOTODATA DORESC SA VA INFORMEZ CA VOI APELA SI LA PROTECTIA CETATEANULUI,SI LA ALTE INSTITUTII PENTRU A-MI SUSTINE CAUZA.

  10. dragos said

    am October 11 2010 @ 7:09 am

    netu pe abonament ba merge ba nu merge la ce dracu mai platim factura

  11. dragos said

    am October 11 2010 @ 7:10 am

    fac reclama la televizor degeaba vreau net cu viteza pana diseara vor sa atraga cat mai multi clienti dar degeaba

  12. Biziche Marin said

    am August 29 2011 @ 9:24 pm

    De nu se trimete la domiciliu prin Fan Curier cartela sim activa pe abonament cu nr. 0721033101 cu vechiu abonament Vodafone Complet 800 si extr. Tarif Unic active pina la 04-03-2011, mai mentionez si va rog sa imi dati atentie: la abonamentu cu nr. 0721033101 factura sa emis in 06-02-2011 avind o perioada de plata de 14 zile intre, pe 20 februarie a solicitat o amanare de plata la factura de 13 zile, daca am intirziat cu plata la factura, abonamentu cu nr. 0721033101 trebuia sa fie restrictionat, de ce pur si simplu sa inventat motive de cei de la Departamentu Tehnic si departamentu Facturare si Plati sa fie deconectat abuziv in 04-03-2011 chipurile pentru neplata ?, iar toate neregulile care sau comis intre 17-10-2010 si 04-03-2011 din vina celor care sa ocupat de conturile numerelor de abonament 0721033101 si 0720280820 cei care nu sa ocupat corect pina la 17-10-2010 de separarea celor doua abonamente, oare cine face plata la o factura care a fost incarcata in urma unor nerguli de facturare comise la Vodafone ?, degeaba am tot felu de sesizari prin apel telefonic la *222 departamentu Relati cu Clienti nu ma luat nimeni in seama, nu am fost luat in seama nici cind am solicitat o Recalculare la factura abonamentului cu nr. 0720280820 , din contra am fost tratat cu dispret si rea credinta de consultanti Vodafone, sa incercat musamalizarea neregulilor la Vodafone chiar de cei care au comis nergulile in asa fel sa apara basma curata.

  13. Biziche Marin said

    am August 29 2011 @ 10:01 pm

    De ce la Vodafone nu sint buni de plata, cei care sa ocupat de conturile numerelor de abonament 0720280820 si 0721033101 din pacate sint cei care nu sa ocupat corect de separarea celor doua abonamente, de la dinsii au pornit toate neregulie care sau comis la Vodafone intre 17-10-2010 si 04-03-2011 urmatorii care mai au o parte din vina 50% sint, cei de la departamentu Tehnic care au deconectat in mod abuziv abonamentu cu nr. 0721033101 in data de 04-03-2011 si cei de la departamentu Facturi si Plati si dinsi au o parte de vina de neregulile comise la Vodafone, acum se stie cei care comis nereguli de facturare la Vodafone, in perioada 17-10-2010 si 04-03-2011.

  14. Biziche Marin said

    am August 29 2011 @ 10:08 pm

    De ce la Vodafone nu sint buni de plata, cei care sa ocupat de conturile numerelor de abonament 0720280820 si 0721033101 din pacate sint cei care nu sa ocupat corect de separarea celor doua abonamente, de la dinsii au pornit toate neregulie care sau comis la Vodafone intre 17-10-2010 si 04-03-2011 urmatorii care mai au o parte din vina 50% sint, cei de la departamentu Tehnic care au deconectat in mod abuziv abonamentu cu nr. 0721033101 in data de 04-03-2011 si cei de la departamentu Facturi si Plati si dinsi au o parte de vina de neregulile comise la Vodafone, acum se stie cei care comis nereguli de facturare la Vodafone, in perioada 17-10-2010 si 04-03-2011

  15. Biziche Marin said

    am August 30 2011 @ 1:32 am

    Daca in o anume zi as fi sunat de un consulatant Vodafone si ar spune: Domnu Biziche in 5 zile veti primi prin Fan Curier cartela Sim activa cu abonament Complet 800 minute in retea, 100 minute nationale si extr. Tarif Unic, asa cum au fost active pina la 04-03-2011, ar fi pentru mine o minune de la Dumnezeu, din pacate nu se poate din cauza birocratiei de la Vodafone.

  16. Biziche Marin said

    am November 17 2011 @ 6:38 pm

    De ce nu imi pot recupera prin Fan Curier cartela sim activa pe abonament cu nr. de telefon 0721033101 cu abonament Complet cu 800 minute in retea, 100 minute nationale si extraoptiunea Tarif Unic active pina in 04-03-2011cind a fost deconectat in mod abuziv, factura pentru nr. 0721033101 activ pina la 04-03-2011 este achitata , iar cartela sim activa pe abonamet poate sa fie cu un numar ales de Vodafone dar sa aibe abonamentu si extraoptiunea active pina la 04-03-2011.

  17. Biziche Marin said

    am November 23 2011 @ 9:16 am

    De ce Vodafone refuza sa imi livreze la domiciliu cartela sim cu nr. 0721033101 activa pe abonament, avind active abonamentu Complet cu 800 minute in retea 100 minute nationale si extraoptiunea Tarif Unic active pina la data 04-03-2011 cind nr. 0721033101 a fost deconectat in mod abuziv

  18. Pop Mariana said

    am February 13 2013 @ 4:35 pm

    Incerc de 4 zile sa trimit un email firmei Vodafone. Nu vreau sa-mi primeasca scrisoarea. Va rog sa ma ajutati.Va trimit dvs. aceast scrisoare poate asa o vor primi si solutiona. Dupa ce mi-a ars casa mai primesc si asa surprize.Sunt satula de surprize> Va multumesc.
    Cu stima Mariana Pop

    Catre VODAFONE ROMANIA SA

    In Atentia Departamentului de Relatii cu Clientii

    Catre VODAFONE ROMANIA SA

    In Atentia Departamentului de Relatii cu Clientii

    Sunt abonata in reteaua Vodafone De aproape 20 de ani si nu am avut probleme cu dvs. Am 3 telefoane : 0722223410, 0722599088 si 0728907481. Telefonul cu nr. 0722599088 este la nepotul meu si se factureaza pe adresa lui la Bucuresti nu figureaza in factura despre care vreau sa va sesizez. Nu prea vorbesc la telefon. Pentru 0722223410, care este la sotul meu platesc, dar nu vorbesc, toate convorbirile fiind deviate pe alt telefon primit de la serviciu. La telefonul 0728907481 vorbesc eu, dar f.putin. Acum de sarbatori mi-a venit o factura de 264,98 lei, iar urmatoarea acum de 246,86 lei. Mi s-a spus ca am dat SMS si nu erau gratuite si am vorbit in alte retele. Este inadmisibil ca la mine sa vina asa o suma mare cand altii, pe cartela Vodafone platesc 27 lei si au convorbiri nelimitate, sau ma rog mii de minute in orice retea si SMS-uri cat vor. Dvs. nu vreti sa va pastrati clientii? Credeti ca am pensie de milioane? Cred si sunt convinsa ca pe teleofonul 0728907481 au vorbit altii din alta parte, ca atare sa inteleg ca serviciul de telefonie Vodafone este nesigur. Imi pare rau, dar am de atata timp inchise telefonele renunt la abonamente si trec pe cartela. Va rog verificati si veti vedea ca nu mint, iar sumele platite in cei aproape 20 de ani de mine personal se ridica la cifre astronomice, de aceea doresc sa reziliez contractul cu dvs. pentru telefoanele a caror contract expira, la celelalte voi reduce la minim abonamentul. Ma voi prezenta la magazinul Vodafone din Ocna Mures la data la care doriti dvs. pentru a solutiona problemele.Va multumesc pentru intelegere.

    Cu stima Mariana Pop

  19. Daniel Costache said

    am December 19 2013 @ 11:18 am

    Astia de la Vodafone, ar trebui dati in judecata! In multe feluri comportamentul lor fata de clienti este inadmisibil! Este inadmisibil ca nu exista o adresa de mail la vedere! Sa fie contactati! O adresa la care le-am scris acum un an, cerand o reziliere de contract, a fost desfiintata! Rusine Vodafone!

  20. urlan ioana said

    am February 2 2014 @ 4:03 pm

    ce mi s-a intamplat e strigator la cer, ma intreb daca sa sun OPC-ul sau sa va dau in judecata sau amandoua. In 13 dec.2013 am intrat la un broker vodafone (auchan) si am intrebat care e pretul cel mai mic pe care-l pot oferi la o cartela vodafone. Un operator andrei iorga mi-a spus ca exista ceva la 22 lei lunar fara sa precizeze ca e vorba de abonament si ca la cei 22 lei se adauga TVA,(pretul de 22 lei imi convenea) mi-a cerut cartela, a operat ceva pe calculator si mi-a spus ca deocamdata nu poate finaliza operatia (fiind o problema in program)urmand sa revin eu. Am fost sunata in aceeasi zi de operator si anuntata ca mi-a incarcat 500 minute, urmand sa vin eu ulterior sa semnez.Nu am mai ajuns sa semnez gandindu-ma ca e vorba totusi de abonament dar fara CI si fara contract de domiciliu? Bomba a venit la sfarsitul lui decembrie si in ianuarie a.c. cand am primit 2 facturi de 33.17 si 29.51 lei .De ce? cand eu ii spusesem clar operatorului andrei iorga, care si-a dat demisia ulterior, ca nu doresc abonament si nici nu am semnat nimic(dovada ca cei de la acel centru nici nu mi-au gasit contractul azi 2.02.a.c..Nu sunt dispusa sa achit facturile si nici nu am de unde.Am incercat sa iau legatura telefonic cu un operator sa incerc sa rezolv amiabil problema dar nu se poate. Ma poate ajuta cineva? citeste cineva mesajul meu? Ce sa fac? Mentionez ca sunt persoana fizica si am cont client 235752174. Pot spera ca primesc un raspuns pana nu se mai emite vreo factura?

  21. panait said

    am June 5 2014 @ 1:01 pm

    În data de 28.05.2014 m-am prezentat la Vodafone Ploie?ti cu un telefon samsung deoarece nu se mai încarca.Am fost preluat de un domn care m? întrebat dac? are cartela sim în el.Deoarece îl folosea fiul meu a zis ca nu ?tiu. Atunci domnul respectiv a folosit un cutter pentru al desface ?i la folosit cu a?a for?? ca sa rupt lama de la cutter,la care l-am întrebat ce sa întâmplat mi sa atras aten?ia este lovit ?i zgariat,iam zis ca nu a fost zgariat ?i ca pentru a desface un telefon nu se folose?te asemenea scula,?i am desf?cut telefonul în fata lui cu unghia de la deget.Am f?cut reclama?ie la Vodafone cu num?r ?i la care domnul respectiv a recunoscut ca la zgariat. Ce pot cere ca desp?gubire?
    (Telefonul se afla în garantie)

    Mul?umesc!

Comment RSS · TrackBack URI

Lasa un comentariu

Nume: (Obligatoriu)

eMail: (Obligatoriu)

Site:

Comentariu: