Suflet de caine – un exemplu zdrobitor de solidaritate !

Tweet this



Reclamati abuzurile la adresa office@asistentapentruconsumatori.ro sau la adresa: iulian.urban@gmail.com

Redirectioneaza 2% pentru Asociatia www.asistentapentruconsumatori.ro


2 Comentarii pana acum»

  1. Iulian Urban said

    am May 14 2008 @ 2:55 pm

    ———- Forwarded message ———-
    From: Iulian Urban
    Date: May 14, 2008 2:54 PM
    Subject: Re: Factura Zapp
    To: Cristina Visan
    Cc: Collection Team

    Stimata doamna Cristina Visan

    Conform legii, nu se pot opera plati intre agentii economici, daca nu exista o factura emisa de prestatorul de servicii.
    Clauza la care va referiti este in contradictie cu legea, si vom cere in scris Ministerului de Finante si Garzii Financiare sa ne spuna cum este posibil sa inscrieti in contracte asemenea enormitati.
    Nu se pot pretinde plati de la clienti, in lipsa unei facturi, si daca considerati ca este altfel, va invit sa ne restrictionati accesul la internet , si vom lamuri in justitie aceasta problema.
    Oricum vom cere instantelor de judecata competente desfiintarea acestei clauze intrucat incalca legea [ Codul Fiscal Roman ] si este abuziva.

    Adresa de livrare a facturii este corecta si acolo ati livrat si factura anterioara care a fost achitata.
    Daca factura nu a ajuns la noi , trebuie sa va indreptati atentia la firma de curierat rapid cu care lucrati si sa verificati.

    Urban Iulian

    On 5/14/08, Cristina Visan wrote:

    Stimate domn Urban Iulian,

    Conform contractului seria I incheiat intre Telemobil SA si compania dvs.- URBAN & ASOCIATII SRL la art 5., paragraful 5.3 “……”Telemobil nu garanteaza ajungerea facturilor la destinatie. In cazul in care factura nu este primita dupa data obisnuita de facturare, abonatul se obliga sa solicite informatii despre sumele facturate ………..”; si paragraful 5.1 ….. ” scadenta facturilor de servicii va fi de 14 zile de la data emiterii. Facturile vor fi emise conform aprobarilor intr-un singur exemplar original, copiile acestora fiind semnate si arhivate electronic”, nu va putem retransmitem originalele facturilor.

    Totusi, pentru a verifica daca facturile au fost livrate de firma de curierat, va rugam confirmati adresa de facturare care figureaza in baza de date Telemobil SA, respectiv : BALOTESTI Str. I. C. Bratianu Nr. 101, Jud Ilfov.

    Multumesc

    Cristina Visan

    Collection Officer

    Telemobil SA
    Sema Park
    Splaiul Independentei nr 319
    Sector 6,
    Bucuresti, Romania

    Tel: +40 21 402 33 33
    Fax: +40 21 206 33 64
    Mobil: +40 788 111 111
    Website: http://www.zapp.ro

    From: Iulian Urban [mailto:iulian.urban@gmail.com]
    Sent: Wednesday, May 14, 2008 1:13 PM
    To: Cristina Visan

    Subject: Fwd: Factura Zapp

    Buna ziua

    Am verificat si aceasta factura livrata de dvs. prin e-mail, nu a ajuns niciodata la noi in original prin posta, astfel incat nu avem cum sa o achitam conform legii contabilitatii 82/1991 republicata , fiind in contradictie cu prevederile contractuale.

    Va rugam sa verificati si sa ne demonstrati ca noi am fi primit aceasta factura.

    Asa cum va invit sa cititi aici http://www.urbaniulian.ro/2008/02/18/urban-si-asociatii-da-in-judecata-compania-telemobil-sa/ , ne-ati mai oprit inca o data abuziv furnizarea serviciul de internet, pretinzand ca nu v-am fi platit o factura, desi aceasta nu ne fusese livrata, fapt pentru care v-am dat in judecata asa cum va invit sa cititi aici http://www.urbaniulian.ro/2008/04/24/procesul-in-care-telemobil-este-acuzata-de-abuz-contractual-are-termen-de-judecata-la-19052008/, solicitandu-va sa ne platiti daune.
    Va cerem sa verificati cu atentie si sa aveti dovada faptului ca si aceasta factura pretins emisa de dvs. la 10.04.2008, ne-a fost livrata, in caz contrar, daca ne restrictionati accesul la internet pe motiv de neplata, urmand sa va dam in judecata si sa va cerem noi daune.

    O zi frumoasa

    Urban Iulian
    Urban si Asociatii

    ———- Forwarded message ———-
    From: Cristina Visan
    Date: May 14, 2008 10:51 AM
    Subject: Factura Zapp
    To: iulian.urban@gmail.com
    Cc: Collection Team

    Buna ziua,

    Am atasat acestui mail factura Zapp solicitata.

    Asteptam o confirmare din partea dumnreavoastra cel tarziu vineri pana la orele 12 la fax 0212063364 sau mail plati@zapp.ro pentru a evita restrictionarea serviciilor.

    Multumesc

    Cristina Visan

    Collection Officer

    Telemobil SA
    Sema Park
    Splaiul Independentei nr 319
    Sector 6,
    Bucuresti, Romania

    Tel: +40 21 402 33 33
    Fax: +40 21 206 33 64
    Mobil: +40 788 111 111
    Website: http://www.zapp.ro

  2. Alexandra Simionescu said

    am May 14 2008 @ 3:14 pm

    pentru firma Oriole SRL:
    Suma despre care discutati de 43.47 vi se poate returna , asa cum vi s-a mai comunicat deja, daca ne trimtieti o cere in care sa precizati un cont bancar unde sa se livreze banii. Legat de suma aferenta rascumapratrii telefoanelor aceasta a fost facuta inca sdin 2006. Verificati extrasul bancar din data de 06/01/2006, Plata a fost efectuata cu OP 401/23.01.2006, suma achitata 108.86 lei

    Si data viitoare va rugam sa postati inforamtii corecte.

    cu respect.

  3. Iulian Urban said

    am May 15 2008 @ 11:47 am

    ———- Forwarded message ———-
    From: Iulian Urban
    Date: May 15, 2008 11:46 AM
    Subject: Re: rectificare
    To: Mészáros Oszkár

    Buna ziua

    Ma bucur ca v-am putut ajuta

    Urban Iulian

    On 5/15/08, Mészáros Oszkár wrote:

    Buna ziua,

    Am constatat cu mare bucurie ca sustinerea noastra in legatura cu actionarea in Instanta a Telemobil SA, a avut un rezultat.

    Ieri am fost contactat de la Telemobil SA in legatura cu debitul nostru de -43.47 ron (factura IFYFF1559752PJ din 20 iul 2007), la care am primit precizarea ca nu este contravaloarea aparatelor de telefon predate, pt. ca acestea au fost achitate, si aici cei de la Telemobil au dreptate am verificat actele contabile, dar la intrebare mea totusi de ce nu sa achitat suma respectva am primit raspunsul ca suma respectiva nu a fost solicitata(aici nu mai am cuvinte pt. ca factura susmentionata este emisa de catre Telemobil SA catre societatea noastra, deci o factura cu minus cu toate datele de identificare).

    Cei de la Telemobil au fost foarte indignati ca am sustinut ca sunt hoti, si necinstiti, parerea mea o sustin in continuare, si consider ca daca nu ar fi fost actionati in instanta nici in ziua de azi nu s-ar fi trezit sa plateasca micile datorii catre societate noastra.

    Pentru informare va comunic adresa de mail pe care se pot soplicita sumele debitoare de la Telmobil:

    collection_team@zapp.ro

    Am promisiunea ca daca trimit o cerere(culmea) pt. suma respectiva voi recapata banii.

    Cu respect,

    ec. Mészáros Oszkár
    Executive Director

  4. Urban Iulian » Procesul in care Telemobil este acuzata de abuz contractual are termen la 09.06.2008 said

    am May 19 2008 @ 2:07 pm

    […] s-a desfasurat intr-un nou termen de judecata in dosarul 6015/299/2008 despre care vorbeam aici urbaniulian.ro . La termenul din data de 19 mai 2008, Urban si Asociatii a fost reprezentata de avocatul Daniel […]

  5. marian said

    am August 23 2008 @ 9:50 pm

    Domnule Iulian,
    ma numesc Marian Amariei Docan am 56 de ani ,locuiesc in Cotargasi -Brosteni jud Suceava si am fost abonat (cont client ZPP 367988) al Telemobil SA respectiv ZAPP ,timp de cinci ani ,de la care ar fi trebuit sa am parte ,(conform sperantelor mele si a lor contracte incheiate cu ei) la servicii de telefonie mobila si de internet.Problema noastra ,in zona de munte, este ca semnalul de 450 de Khz pe care-l emite sistemul CDMA pe care-l utilizeaza Zapp,nu poate fi receptionat aici decat folosind o antena exterioara YAGI suplimentara de 2,5 m lungime. pana in 2007 am avut doar un singur receptor telefonic absolut necesar daca voiam sa beneficiez si de internet ,pentru ca un modem nu ar fi fost in stare sa receptioneze semnalul iar valoarea abonamentului ar fi fost si mai mare.in 2007 in luna iunie.am modificat abonamentul si am adaugat inca doua telefoane.Cele doua telefoane urmau sa ramana la Suceava la un asociat al meu.Peste inca o luna ,am aflat din surse oficiale Zapp ca urmeaza sa mareasca puterea de emisie si raza de acoperire facandu-se din Valea Bistritei o artera pe care sa se poata comunica liber la fel ca si suratele ei Vodafone si Orange,lucru care ma face sa mai adaug inca doua telefoane in luna august.Cumulate ,impreuna cu internet upgrade nelimitat,am deci cinci telefoane.Frumusica suma de 220 lei,in medie,este platita de mine incepand de atunci lunar.la inceputul anului 2008,constatand ca niciuna din promisiunile Zapp nu a fost indeplinita,am modificat din serviciul eCare al contului meu setarile si am restrictionat accesul a doua telefoane care functionau degeaba,ca sa reduc posibilitatea de convorbiri aditionale.Semnalul are degradari continue care mie imi par aleatorii pentru ca nu sunt conditionate neaparat de ploaie ,ceata ,vant ninsoare,chiar si in zile insorite variatiile au nuveluri care fac imposibila receptia.
    In luna mai a.c sunt atentionat ca voi fi facturat in euro si nu in dolari USA cum am facut contractul.Ma opun,pentru ca primesc bani (US Dollars)de la fiica mea din Texas special ptr. asta si nu primesc nici un raspuns.Tot in luna mai,pe 14 primesc o notificare prin care sunt instiintat ca “actuala optiune Upgrade Internet Unlimited,disponibila pe numarul de telefon 0788336675,va fi modificata in termen de 30 de zile de la aceasta notificare in Upgrade Internet Unlimited 1,5,” Aceasta masura abuziva a pus capat rabdarii mele si am hotarat sa fac o cerere de reziliere in luna iunie ac.A mai trebuit sa mai treaca inca o luna ca sa pot capata raspunsul la cererea mea de reziliere(ca si cum as fi avut nevoie de o aprobare).Mi se comunica,(atentie!verbal),ca nu sunt indreptatit sa renunt la contract pentru ca atunci cand am facut contractul cu ei stiam ce semnal am,dar ca pot renunta la doua numere de telefon care au contract pana pe data de 26 august ac.Incerc sa negociez,sa raman cu un telefon si upgrade-ul de internet,pentru ca daca trec la Orange sau Vodafone ptr furnizarea de internet e “aceiasi Marie cu alta palarie”(servicii de proasta calitate ,EDGE platit la bani de 3G)
    Intre timp remarc o scadere si mai mare a vitezei de download ,de data asta,asociata cu imposibilitatea de a mai purta convorbiri coerente telefonice,din lipsa repetata a semnalului.Reclam si incarcarea nejustificata a notei de plata,ultima factura fiind de peste 320 lei desi am avut minute aditionale transformate din punctele de loialitate(trebuie consumate cu grija ,numai 20 de minute timp de un an de zile si altele de 50 de minute timp de doua luni)Trebuie sa remarc faptul ca au un personal instruit “a la carte’ “si ca te fac sa te simti ultimul om mai ca-ti vine sa le ceri scuze.
    Problema insa este foarte serioasa si cred ca nu sunt singfurul care este afectat de aceasta practica de inselare a clientilor si de incalcare a drepturilor care reies din contracte.
    In primul rand ,am platit cinci ani de zile servicii care nu s-au ridicat la valoarea celor care stau in zone de oras unde valoarea semnalului este foarte buna si deci si viteza de download ar fi fost mai mare,a mea nedepasind valoarea de
    10kb/s(acum este de 0,9kb/s,dupa ultima reducere a vitezei).
    Cererea mea a ramas valabila si nu am depus o alta ulterioara care sa o anuleze,asa cum am fost sfatuit de consultantii Zapp,daca mai vreau sa am internet.In ultima convorbire cu cei de la Zapp sunt anuntat ca daca nu anulez cererea de reziliere,voi plati daune companiei,cate 125 de euro ptr fiecare numar de telefon scos din retea.Orice companie care pierde clienti pentru ca nu poate asigura clauzele contractuale si pe deasupra mai si modifica unilateral ,in folosul ei aceste contracte,ar trebui ca macar atunci cand clientul renunta la mizerabilele servicii pe carele plateste,sa aiba macar eleganta de a spune ,multumesc sau la revedere.Cred ca aceste companii ,cu siguranta se vor elimina singure din competitie si ca toata lumea va avea numai de castigat.
    Rog pe cei care sunt indreptatiti legal si pe cei care au datoria asumata de a apara drepturile clientului sa ia nota si de acest caz,care este unul tipic de violare a intereselor
    Cred ca “Iridium” va fi cea mai buna solutie pentru zone asa de izolate ca a noastra fireste ca la un alt pret dar si la o alta calitate !
    Cotargasi,23 august 2008

  6. raluca said

    am September 17 2008 @ 7:52 pm

    avand in vedere ca judecatoria nu a fost competenta material sa judece cererea dvs. si si-a declinat competenta catre tibunal, sectia comerciala, ma intereseaza care a mai fost cursul cererii dvs. intentionez sa cer si eu rezilierea unui contract zapp, insa vad ca treb introdusa actiunea la tribunal. poate mai scrieti ce s-a mai intampalt cu actiunea dvs

  7. Iulian Urban said

    am September 18 2008 @ 11:27 am

    Procesul cu Telemobil continua la TMB

Comment RSS · TrackBack URI

Lasa un comentariu

Nume: (Obligatoriu)

eMail: (Obligatoriu)

Site:

Comentariu:


Suflet de caine – un exemplu zdrobitor de solidaritate !

Tweet this




Reclamati abuzurile la adresa office@asistentapentruconsumatori.ro sau la adresa: iulian.urban@gmail.com

Redirectioneaza 2% pentru Asociatia www.asistentapentruconsumatori.ro


11 Comentarii pana acum»

  1. dan said

    am May 15 2009 @ 2:31 pm

    extraordinar gestul lui,si animalele au durerea lor sufleteasca cand pierd un semen.cine a avut rabdare sa priveasca si sprea animale si comportamentul lor intelege.din pacate oamenii au uitat sa ajute si animalele ei doar le exploateaza.e ceva uimitor sa vezi asa ceva.acel catel este un erou.

  2. gabriel popa said

    am May 15 2009 @ 3:32 pm

    va invit pe dvs si pe cititorii dvs sa sustineti http://www.ad-lot.com , un proiect “de criza” al unui tanar student roman. va multumesc

  3. cristi said

    am May 15 2009 @ 4:03 pm

    gabriele, mai du-te-n ****…

  4. Bogdan SBG said

    am May 15 2009 @ 4:20 pm

    Doamne ce i-as bana pe viata pe imbecilii astia cu reclama. Se vede ca nici nu citesc articolele, niste retardati pe viata.

  5. Madalina said

    am May 15 2009 @ 4:26 pm

    La noi la bloc o catea “maidaneza” a gasit la ghena unul dintre pui, lovit din pacate de o masina, si l-a adus inapoi la culcus. Statea culcata si plangea efectiv cu lacrimi, il mai atingea din cand in cand, doar-doar revine la viata, se aseza si plangea iar…
    Nu mi se pare peiorativ cuvantul “animal”, nu cred ca inseamna fara sentimente, ba dimpotriva, cf DEX este “Fiin?? organizat?, uni- sau pluricelular?, înzestrat? cu facultatea de a sim?i ?i de a se mi?ca”.
    “Anima” inseamna SUFLET !!!

  6. Marcel said

    am May 16 2009 @ 12:06 am

    Din pacate niciodata sufletul unui om nu va fi atat de curat ca si al unui caine. Vorba cantecului “Cine-i om si cine-i caine ?”

  7. Paul said

    am May 16 2009 @ 12:45 am

    e un virus reclama la site…atentie

  8. cosmin said

    am May 16 2009 @ 10:44 am

    pai daca e virus, administratorii site-ului ce pazesc? o fi asa de greu sa instalati un cod de verificare pentru cei care comenteaza? comentariile cu linkuri sunt postate de boti!

  9. cosmin said

    am May 16 2009 @ 10:49 am

    gasiti aici de exemplu un asemenea cod:
    http://wordpress.org/extend/plugins/simple-captcha/

  10. brigitte said

    am May 16 2009 @ 11:38 pm

    Eu am vazut asa ceva in Ploiesti 2007 diferenta a fost ca la noi nu a fost vorba de un accident ci de o crima.Crima pentru ca soferul care a lovit cainele l-a lovit intentionat si nu a vrut sa ooare un caine ci mai multi.
    O haita vroia sa treaca strada iar soferul unui autobuz a facut o manevra cu intentia de a intra in plin in haita de caini, cu dorinta vizibila de a omari cat mai multi .Numai ca nu a fost cum a dorit el.
    A omorat totusi un caine iar toti ceilalti sau asezat in jurul lui.Fapta acelui ,nu pot sa il numesc om si nici caine, nu a facut decat sa perturbe circulatia pentru mult timp.
    Cateii care au stat in jurul celui omorat au plecat intr-un final si astfel am vazut ca de fapt catelul mort nu era singur. Langa el era un altul pe care nu l-am putut vedea din cauza celor care au stat in jurul lor.Acesta nu a plecat .El a ramas cu cel mort sa il planga.Parca erau niste oameni.Numai coarde vocale nu aveau ca sa se exprime in cuvinte.

  11. Alina Stan said

    am May 18 2009 @ 9:06 am

    Ce stiu bestiile ce inseamna suflet. Mie mi-a murit pisica chiar a doua zi de Paste si am suferit si inca mai sufar enorm din cauza pierderii ei. De cate ori imi era rau venea si ma lingea pe fata si statea langa mine, isi poate explica cineva asa ceva? Eu da, animalele au suflet si inca unul pur, te iubesc neconditionat.

Comment RSS · TrackBack URI

Lasa un comentariu

Nume: (Obligatoriu)

eMail: (Obligatoriu)

Site:

Comentariu: