Justitia si magistratii trebuie sa fie proritatea zero a politicii statului roman

Tweet this



Reclamati abuzurile la adresa office@asistentapentruconsumatori.ro sau la adresa: iulian.urban@gmail.com

Redirectioneaza 2% pentru Asociatia www.asistentapentruconsumatori.ro


Lasa un comentariu

Nume: (Obligatoriu)

eMail: (Obligatoriu)

Site:

Comentariu:


Justitia si magistratii trebuie sa fie proritatea zero a politicii statului roman

Tweet this




Reclamati abuzurile la adresa office@asistentapentruconsumatori.ro sau la adresa: iulian.urban@gmail.com

Redirectioneaza 2% pentru Asociatia www.asistentapentruconsumatori.ro


15 Comentarii pana acum»

  1. ildiko said

    am April 24 2009 @ 10:48 am

    Pana nu vad un politician/miliardar/baron… condamnat pentru coruptie, delapidare, subminarea economiei, pana atunci justitia este 0.
    Cand este vorba de banii lor judeca in regim fulger, ceea ce nu mi se pare corect.
    Prioritatea statului ar trerbui sa fie managementul crizei, peoblema la care acest guvern este 0.
    Matematic 0+0=0, deci avem o mare problema.

  2. claudiu said

    am April 24 2009 @ 10:49 am

    Imi permit sa va contrazic.
    Prioritatea zero a statului roman trbuie sa fie CETATEANUL ROMAN.
    Nu de fonduri a dus lipsa justitia romana in ultimi ani.
    I-au lipsit in schimb,bunul simt,verticalitatea si nu in ultimul rand onoarea.
    Cand un popor isi pierde increderea intr-o instituti a unui stat,nu poporul e PROST sau TAMPIT.E clar ca oamenii care lucreaza in acea institutie au mari carente si cum nu putem acuza lipsa banilor sau a pregatirii profesionale nu ne ramane decat sa punem la indoiala calitatea UMANA si BUNA CREDINTA,loialitatea fata de poporul in slujba caruia ar trebui sa-si desfasoare activitatea acei SLUJBASI.

    Cu tot respectu!

  3. contribuabil said

    am April 24 2009 @ 11:01 am

    Justitia are mai multe fonduri pe cap de angajat decat orice alta institutie din Romania, si considerabil mai mult decat multe din tarile europene. Ce vor acum, sa administreze direct bugetul justitiei pentru a-si da direct orice drept salarial doresc, si apoi, la epuizarea bugetului, sa ceara suplimentari amenintand ca inchid instantele?
    Au cele mai mari salarii si cele mai slabe rezultate din tot sistemul bugetar.
    De ce mintiti ca au realizari? Unde ati vazut coruptia din fotbal dupa gratii? Mai mult decat arest preventiv pe 30 de zile n-au facut. Ce se aude cu dosarul valizei de la Cluj? Cat a trecut de la primele interogatorii la Prchet si unde este dosarul, cand ajunge in instanta?
    Zero realizari pe milioane de euro, asta e eficienta justitiei!
    Acesta este realitatea, domnule Urban, nu povestile pe care le debitati cu patetism! Vreti doar sa va puneti bine cu onor instanta, ca si dvs sunteti unul din avocatii ‘latifundiarilor’! Rusine!

  4. tizul said

    am April 24 2009 @ 11:47 am

    Nu fondurile sunt problema justitiei, cum toate ca n-as avea nimic impotriva sa se castige in domeniu sume comparabile cu salariile vestice din justitie; este nevoie de o lege a functionarului public care sa pedepseasca de 100 de ori mai aspru o fapta produsa in exercitiul functiei, si asta cu privarea PE VIATA de drepturi cetatenesti gen dreptul de vot si posibilitatea detinerii de functii publice, plus controlul mult mai strict al averilor, caci este prea simplus sa-ti ascunzi furaciunile si spagile supt fustele ficei/mamei/nevestei/etc
    Ar mai fi nevoie de un organism-“caine de paza” al corectitudinii actului justitiar care sa nu fie romanesc si controlabil de vre-un organism romanesc, caci TOATE, incepand cu parlamentul, sunt mancate de putregaiu’ coruptiei generalizate…

    Vise taica- vise…
    Asa ca LIBER LA HOTII! :-)))

  5. tizul said

    am April 24 2009 @ 11:49 am

    De precizat:

    Niciun nume public important nu zace-n parnaie, sarac-lipit caci statul i-a confiscat furaciunile, asa ca mai usor cu “realizarilii” ca ie NULE! 😉

  6. LastChance said

    am April 24 2009 @ 1:08 pm

    de acord cu “claudiu” cetateanul pe primul loc, si nu numai cetateanul bugetar deoarece la tv, radio se discuta numai de cetateanul bugetar (salarii, pensii, drepturi suplimentare) restul nu exista.
    Nu aud daca este eficienta tara si politica dusa ca sa merite salariile astea din banii celor care produc ceva si nu din afaceri cu statul.
    Nu este corect ca politicienii sa se ocupe numai de bugetari restul fiind uitati. Cei care lucreaza la patroni sunt la pamant, salarii la minim pe economie, pensiile de tot rasul, asigurarea este poveste, exploatare maxima, reprezentare ioc.
    Eu zic ca asigurarea unui cadru legislativ este obligatia politicului, nu numirea persoanelor, acestea trebuie sa obtina locul prin concurs si pentru inceput juriul sa fie din afara tarii.
    Cat despre salarii, atat cat poate tara, si daca angajatul statului nu face treba buna sau calca strimb sa poata fi dat afara sau acuzat, pentru asta exista si legi.
    Cum vine asta sa le dau multi bani ca sa fie corecti (cazul valiza unde se incadreaza, deorece si statul este in aceeasi situatie cu salariile date la magistrati , …. este o mituire) pai sa dam salarii mari si hotilor si altor infractori si se potolesc si ei.
    Schimbarea societatii este esentiala , cand ne scuturam de comunisti (nu vorbesc de cei 4 milioane vorbesc de cei 3.500 din marea adunare nationala si secretarii de partid, astia sunt buba).
    trebuie facuta curatenie si cu revolutionarii sunt curios din magistratura cati si-au luat certificat de revolutionar si de handicapati .
    Revolutionar este “persoana care participa la revolutie”, pai in Bucuresti au fost pe strazi 300.000 in total, astia toti sunt revolutionari cu acte ?. Trebuiesc anulate acele drepturi de revolutionar abuziv oferite jmecherilor, pastrate doar pentru raniti (nu dintr-aia care si-au luxat piciorul cind cobora din tramvai in timpul revolutiei) si decedatii. Multi nu au nimic cu revolutia unii sunt chiar tortionarii.

  7. Tzeapa Voda said

    am April 24 2009 @ 2:23 pm

    De acord cu cei care semnaleaza ca numai bugetarii sunt luati in seama, Pogea s-a pus sa ruineze firmele mici (lucru care nu va afecta doar cateva zeci de mii de patroni, ci si sute de mii sau chiar milioane de salariati). Care-i treaba, cei din sectorul privat necorporatist nu fac parte din societate (indiferent ca sunt patroni sau salariati – oricum multi au cam aceleasi venituri)?

  8. ARTECTU' said

    am April 24 2009 @ 3:12 pm

    Pe magistrati cine ii verifica si pedepseste ? C.S.M. – ul ? M-am saturat de sensibilitatea si fragilitatea declarata pe toate posturile a acestei PUTERI a statului, de lamentarile nedemne si hulpave la inghetarea megasalariilor. Au dosare multe ? Foarte bine, inseamna ca au de lucru. Nu le fac fata ? Perfect. Sa plece din magistratura si sa se apuce de o meserie care li se potriveste. Cum platesc ei pentru deciziile aberante care nenorocesc oameni, distrug reputatii, pun stigmate ? De ce sa platim noi toate procesele pierdute la CEDO ? Nu stiu ce invata ei in scoala dar aparent majoritatea se cred mici Dumnezei ! Bun ! Le dam bani, le dam privilegii, le recunoastem statutul de putere a statului dar hai sa le dam si pedepse de 10 ori mai mari in caz ca “gresesc” si sa se infiinteze o Curte cu Juri numai pentru magistrati. Din pacate natura umana reactioneaza corect numai cand ii este teama de consecinte.

  9. Marco Dantes said

    am April 24 2009 @ 3:46 pm

    Judecatorii sunt cei mai mari corupti ! Intai ar trebui impuscati toti si refacut de la zero tot aparatul de justitie din Romania.

    Daca nu tai raul de la radacina, degeaba, nu se va vindeca vreodata.

  10. Daniel said

    am April 25 2009 @ 5:05 pm

    Justitia la noi nu exista… asta e PDL, care e la putere…

    Dl Urban ar trebui sa schimbe partidul… (cu ce oare?) ca astia nu vor justitie la noi…

  11. Cristi Danilet said

    am April 25 2009 @ 10:03 pm

    Judecatorii si procurorii trebuie creditati cu incredere, iar instantele si parchetele trebuie finantate corespunzator. In acelasi timp, nu trebuie uitat ca efectuarea unui act de justitie corect presupune independenta judecatorilor, procurorilor si a politiei judiciare.
    Iar independenta, domnule senator, se opune vreunei initiative a Parlamentului de a legifera Codul deontologic al magistratilor…Legea de organizare judiciara si Statutul magistratilor, da, apartine Parlamentului ca si atributie. Codul de conduita este insa apanajul exclusiv al corupului profesional caruia i se adreseaza.

  12. securistu de scarbici said

    am April 26 2009 @ 9:19 pm

    SI POATE CHIAR AJUTATI CU O LEGE DLE SENATOR !!!! SI EA S AR PUTEA NUMI ASA LEGEA RASPUNDERII MATERIALE PT ERORI JUDICIARE DIN VINA UNOR CORUPTI,INCOMPETENTI,DUPLICITARI,OLIGOFRENI ADICA ACEI DOMNI SI DOAMNE DE MAI SUS ! MULTUMIM PT INTELEGERE ! POPORUL ROMAN

  13. faqt said

    am April 27 2009 @ 8:37 am

    Nici macar eu nu-s in acord cu domnul Senator.
    Captatio benevolentis????

    Corpul magistratzilor contzine oameni de inalta probitate. Este adevarat. Dar… ajunge un mar putred…

    Dna Kovesi vorbea zilele trecute la TV despre modul de a ajunge procuror…

    Examene dure… Interviu… Numire… +, zic eu, moshtenire…
    Mai sunt “vechituri” care , deja senile, nu-shi papa pensia….ci o dubleaza cu leafa…
    Valabil shi pentru…

    CSM-ul e organul reprezentativ…sindicatul magistratzilor.
    Firesc ar fi ca in materiile care-i privesc direct, judecatorii sa se abtzina…Ashadar toate “chemarile in judecata” ale statului roman, ale CETATZENILOR , ar trebui judecate de alta instantza…
    La fel shi abaterile disciplinare… Lenea, prostia, reavointza…
    CURTE CU JURI…

    E firesc ca magistratzii sa fie incoruptibili…

    Da’…poarta democratzia in spinare…nu???
    Exista doua moduri de stimulare…morcovul shi biciul.
    Dulce… li s-a tot pus in fatza.

    Firesc sa faca urat daca amenintzi cu diminuarea tainului…
    Anormal sa schimbi regimul… Chiar daca “fanarul” se goleshte…
    Herghelia…de “pur sange” vrea grauntze… ori darama …

    Biciul… nuuu… ca pleaca….
    Unde? Cine-i “tzine”….???daca-shi pierd privilegiile…shi pozitzia???
    Daca … prostia/incompetentza/comanda politica ascultata/… i-ar costa…pe ei shi casta lor…
    Daca preshedintele de instantza ar fi RESPONSABIL (inclusiv administrativ… ) pentru “acoperirea” subalternilor… shi “calificativele” date pe ochi frumoshi i-ar greva cariera…
    Daca “calcatul pe bec” s-ar solda cu pierderea dreptului de a profesa (ca la medici…) shi n-ar avea aurita plasa de salvare a “retragerii ” in avocatura… (Pe care dl senator o doreshte “fara examen”…)
    Daca magistratul nevrednic ar fi condamnat sa RESTITUIE (tot retroactiv…ca “drepturile” cashtigate in instantze….) banii cashtigatzi pe nedrept… Adica diferentza intre leafa unui jurist bugetar (aceleashi studii) shi cea incasata in lungul vremilor, daca nu trece EXAMENE periodice , (de competentza, integritate , psihologice, de sanatate… Cred ca unii s-ar retrage … inainte de testari…
    Daca…

    Dl avocat… Dl senator…

    Avetzi initziativa legislativa….
    Ceva “contra”????
    Parca eratzi adeptul curtzilor cu juri cand nu va aflatzi “on”…

    Ca de sustzinut moral, pe banii altora (ai noshtri….)… nu-i greu…
    Ii cunoashtetzi… (din fatza salii de judecata…) ii iubitzi, ii respectatzi… Cumatrii, nuntzi, chermeze…ca intre colegi…nu??
    De ce oare MAJORITATEA cetatzenilor nu gandesc (chiar…) la fel???
    Atzi avut vreodata placerea (sau “banii”… ca vremea costa…) sa asistatzi la ziua de lucru in public a unui judecator… de la 9 la 16… ca “spectator” implicat intr-un proces minor… fara “intrare”… asha, ca cetatzeanul…???
    E …traumatizant.
    Ash recomanda , ca masura preventiva pentru pushtii rebeli…. in preajma “majoratului” civil, o zi de “schoala vietzii”…la tribunal. Sa capete “incredere” in sistem…

    PS

  14. catalin said

    am April 27 2009 @ 8:45 am

    foarte corect cele spuse de dvs. aveti mare dreptate . de mult timp eu gindesc la fel .cei care condamna in fel si chip justitia habar nu au cu ce se maninca . habar nu au cite dosare trebuie sa judece un judecator intr-o sedinta in fiecare saptamina -va spun eu 60-70-80-90 si chiar 240 de dosare ! nu este o gluma ! chiar asa a fost prin anii 90 si ceva !! media acum este de 70 de dosare pe sedinta vi se par putine? sint enorm de multe!.Asta nu e totul pe linga aceste sedinte judecatorii mai au si alte responsabilitati si fel si fel de evidente pe care trebuie sa le tina saptaminal .Asa ca cei ce condamna justitia de ce nu se fac ei judecatori ? pentru ca nu sint in stare ! a se vedea citi iau examenul la magistratura! totusi in toate comentariile este un mic adevar ,si eu sint de acord sa scapam de acei dinozauri comunisti care mai sint pe la curtile de apel pentru ca justitia sa poata merge normal trebuie sa dispara dinozaurii cu mentalitati comuniste!

  15. catalin said

    am April 27 2009 @ 9:04 am

    era sa uit un amanunt important! cum vedeti dvs aceasta raspundere materiala a magistratilor? sa nu uitam ca o actiune are 2 sau chiar 3 cai de atac deci care dintre judecatori sa raspunda material ?????? in cele 3 instante sint 6 judecatori care judeca !deci care dintre ei sint cei care trebuie sa raspunda material daca sint solutii diferite ?si cum ramine cu independenta magistratilor in a lua decizii? daca vrem sa raspunda material un magistrat, atunci facem sfatul satesc fara cai de atac !si gata!!!!!!!!!! daca o da in bara, plateste ,dar daca nu?????????

Comment RSS · TrackBack URI

Lasa un comentariu

Nume: (Obligatoriu)

eMail: (Obligatoriu)

Site:

Comentariu: