Banner

Senatorul Urban Iulian propune alaturi de BOR amendarea legii pasapoartelor biometrice

Tweet this



Reclamati abuzurile la adresa office@asistentapentruconsumatori.ro sau la adresa: iulian.urban@gmail.com

Redirectioneaza 2% pentru Asociatia www.asistentapentruconsumatori.ro


Lasa un comentariu

Nume: (Obligatoriu)

eMail: (Obligatoriu)

Site:

Comentariu:


Senatorul Urban Iulian propune alaturi de BOR amendarea legii pasapoartelor biometrice

Tweet this




Reclamati abuzurile la adresa office@asistentapentruconsumatori.ro sau la adresa: iulian.urban@gmail.com

Redirectioneaza 2% pentru Asociatia www.asistentapentruconsumatori.ro


33 Comentarii pana acum»

  1. Lorelei said

    am February 26 2009 @ 7:43 pm

    Amendamentul propus de dumneavoastra da posibilitatea CETATENILOR ROMANI ca cetateni europeni sa aiba LIBERTATEA DE A ALEGE.
    Era si timpul dupa cei 20 de ani de ratacire politica sa fie lasati specialistii, profesionistii sa-si spuna cuvantul, sa lucreze.
    In contextul impunerii Romaniei a unor masuri legislative impopulare de catre UE putem sa ne sustinem opinia, punctul de vedere cu argumente pertinente.
    Putem fi in stare sa abandonam mentalitatea de supusi daca suntem reprezentati de profesionisti, de oameni care sa-si cunoasca istoria, sa-si respecte trecutul, sa iubeasca aceasta glie, acest popor si sa-si doreasca un viitor in demnitate.

  2. Catalin HN said

    am February 26 2009 @ 9:20 pm

    Domnule senator, NU sunt de acord cu dvs. in ceea ce priveste amendamentul propus, prin care includeti in Art.7, un nou alineat (5), mai exact nu sunt de acord cu continutul acestuia.
    Iata continutul al. 5, propus de dvs:
    ” (5) Persoanele care din motive de constiinta sau religioase nu accepta pasapoartele biometrice, pot solicita eliberarea pasapoartelor temporare.”
    Corect ar fi, cred eu, sa pot solicita eliberarea unui pasaport “NORMAL”, fara cip biometric, nu a unuia temporar. In felul acesta sunt discriminat, stiut fiind ca sunt tari din afara UE care nu acorda vize pt. pasapoarte care expira intr-un termen mai redus de 6 luni de la data solicitarii vizei (daca nu ma insel, Elvetia este un astfel de stat). Intr-o astfel de situatie, a avea un pasaport temporar (care expira in 6 luni de la emitere) este echivalent cu a nu avea pasaport. Iata de ce cred ca ar trebui sa inlocuiti cuvantul “pasapoarte temporare” cu “pasapoarte fara date biometrice”.

  3. ionela said

    am February 26 2009 @ 10:20 pm

    D-le Urban, pe mine ca si crestin ortodox nu ma reprezinta acest domn, consilier personal al IPS Patriarhului Daniel. De ce nu ati dicutat cu cei 100.000 de semnatari impotriva acestor documente?
    Iar afirmatia “romanii sa se obisnuiasca cu ideea pasapoartelor biometrice , si va asigur ca eu cred ca, in cativa ani de zile, vor exista numai solicitari pentru asemenea pasapoarte, si cand cei sceptici vor vedea ca cei care au deja asemenea documente, nu patesc nimic, vor renunta la inhibitii” nu este demna de statutul dumneavoastra de avocat, aparator al drepturilor civile.

  4. UnOrtodox said

    am February 27 2009 @ 2:51 am

    Cum au spus cei dinaintea mea, ca si ortodox nu ma reprezinta consilierul Patriarhului Daniel. Sinodul a luat ieri o hotarare complet neortodoxa si departe de parerile marilor Parinti ai neamului nostru , cat si al Bisericilor Ortodoxe Greaca, Rusa, Sarba, care fiind puse in luarea unei decizii privind acelasi aspect, au fost total impotriva pasapoartelor si actelor biometrice.

    Cu privire la articolul 5: NU sunt de acord cu un pasaport normal TEMPORAR. Nu este o solutie, ci doar o extindere. Vreau un pasaport nebiometric cu termen de valabilitate ca si cel biometric.

    Eu ce fac daca vreau sa studiez si sa muncesc in Canada, cum ma gandesc? Asta presupune mult peste 6 luni, moment in care pasaportul mi-ar expira, deci imi este inutil.

    Va rog sa propuneti o lege in care un crestin ortodox sau orice alt om religios sa poate avea un pasaport normal, cu valabilitate in ani, nu luni. Multumesc.

  5. ionela said

    am February 27 2009 @ 7:26 am

    D-le Urban, ce e asa greu de inteles?
    Noi nu ne vom “obisnui” cu pasaportul cu date biometrice nici acum, nici peste 1 an, nici peste 5 ani, NICIODATA.
    Vrem pasaport NORMAL cu durabilitate NORMALA.

    Oferirea unei alternative, pe o perioada limitata de timp, constituie o restrangere a dreptului fundamental la “libera circulatie al tuturor cetatenilor romani fara deosebire de rasa, nationalitate, sex, limba, religie, convingeri politice sau ocupatie” si, in fond, a libertatii umane data de Dumnezeu, ceea ce reprezinta de facto, pe langa sistemul de supraveghere prin cip RFID, inca un pas spre instaurarea unui stat politienesc totalitar.

  6. Zen said

    am February 27 2009 @ 9:10 am

    Pasaport biometric!?! Domnii mei, chiar nu ma simt ca un animal, in ciuda faptului ca usor dar sigur ni se impune sa ne intoarcem in acest stadiu!!! Cine garanteaza – de parca m-ar interesa o astfel de garantie – ca tehnologia RFID nu influenteaza subiectul purtator si chipurile doar il monitorizeaza? Stiu ce imi veti spune: stai ca de la pasaport pana la cip RFID e cale lunga, dar nu mai e mult pana departe! Tehnologie peRFIDa!!! Satanism pe fata! Si interesant e faptul ca daca facem o analiza la modul superficial vis-a-vis de ce se intampla acum in lume si comparam cu textul Apocalipsei…cine are ochi sa vada!
    P.S: nu sunt un individ deosebit de religios, in ciuda faptului ca am terminat Teologia si cand spun asta ma refer la aspectul credintei oarbe fara a pune intrebari. Crede si nu cerceta se aplica in anumite problematici, sunt de acord, dar mai degraba merg pe ideea – logica de altfel – CERCETEAZA SI CREDE!

  7. Felicia Antip said

    am February 27 2009 @ 9:10 am

    Romania este singura tara din lume (cu exceptia statelor islamiste care se conduc dupa Sharia) in care poate avea loc o asemenea
    dezbatere” ridicola. Un calugar isteric arunca pe piata o gogorita despre “numarul diavolului” (piei drace!) si senatul Romaniei discuta daca trebuie sa se ia sau nu in considerare avertismentul si sa se renunte la tiparirea unor pasapoarte a caror singura caracteristica speciala consta in faptul ca sunt mai greu de falsificat. Hai sa ne manifestam dreptul de a fi liber cerand sa avem pasapoarte, carti de identitate, fise fiscale, abonamente de tramvai si carduri de credit compuse dupa gustul fiecaruia!
    Si nici macar nu ne dam seama de grotescul situatiei, de postura rusinoasa, infamanta, prin care ne punem prin afisarea unei asemenea inapoieri mintale!

  8. Ovidiu said

    am February 27 2009 @ 9:14 am

    Stimate domnule senator Urban Iulian,
    Subscriu si eu colegilor de mai sus, in ideea inlocuirii in textul de lege a termenului de “pasaport temporar” cu termenul de “pasaport normal fara elemente de biometrie”. Daca eu locuiesc in strainatate, voi avea nevoie de 2 pasapoarte anual, ceea ce inseamna pentru mine cheltuieli suplimentare atat ca si bani cat si ca si timp. Intr-o lume in care se presupune ca ar trebui sa ni se garanteze egalitatea, nu este normal stimate domn ca o parte sa fie privilegiati, iar o parte sa fie constransi. Ca atare ca cetatean roman si in acelasi timp cetatean european solicit dreptul meu legal de a avea un pasaport normal fara elemente de biometrie, dar a carui valabilitate sa fie egala cu a celui biometric.
    Va multumesc si fiti alaturi de poporul care v-a ales!
    Cu respect,

  9. senator Urban Iulian said

    am February 27 2009 @ 9:35 am

    Ok, insa eu m-am referit la pasaport temporar simplu asa cum este definit in art. 6, al[1] litera [d], care NU contine elemente de identificare biometrica !

  10. EugenD said

    am February 27 2009 @ 9:59 am

    Domnilor, eu nu inteleg teama asta. Totdeauna am avut asupra noastra datele biometrice (inaltime, culoarea pielii, a ochilor a parului), numai ca in pasaport erau trecute cu pixul. Acum vor fi trecute intr-un chip. Nu cred ca este nimic malefic in asta. Fiti rationali Domnilor, la trecerea frontierei va fi mai usor pentru toata lumea, in avioane si alte mijloace de transport si chair in locurile aglomerate, va fi mai sigur. Asa cred Eu.

  11. Concediaza-ti seful! said

    am February 27 2009 @ 10:01 am

    nu inteleg ce are a face BOR-ul cu toate astea

    si sa fim seriosi, daca pasaportul biometric este o incalcare a libertatilor (lucru pe care eu nu il cred) atunci cu ce este mai bine ca il vom primi doar peste un an doi si nu acum?! repede fugim si calatorim pana atunci

    eu cred ca discutia asta nu are sens

    probabil ca daca intrebai Biserica, nu ar fi fost de acord nici cu brevetarea tiparului, acum 600 de ani (noroc ca nu s-a prins Papa atunci ca dupa un timp nu doar biblii si carti de rugaciuni se vor tipari)

    succes :)

  12. Rucsandra Rares said

    am February 27 2009 @ 10:16 am

    În piete sunt camere video , în magazine , la fel . Sunt scoli cu politisti la usa. Telefoanele fixe , mobile , e-mail-urile sunt citite , ascultate , datele sunt stocate pentru 6 luni.
    Peste tot au aparut banci de date , totul este stocat , controlat , totul este un COD .
    La ce bun acest supercontrol si de ce ?

    Aceasta este viata libera în România ???

    De ce amprente digitale (doar nu suntem infractori!),de ce controlul irisului , a distantei dintre ochi (doar nu jucam într-un film american SF , sau poate DA ?), de ce si de cine suntem priviti “sub microscop”? Nu vreau sa am pasaport cu numarul666, nu vreau sa fiu dependent de carduri si sa devin sclavul unor banci dubioase , nu vreau sa stiti ce am mâncat ieri la ora 20 :3’5″” , nu vreau sa ma sune telefonul mobil si când sunt pe W.C.(scuzati!) , dar asa este ! De ce , de ce acest supercontrol ???

  13. florin said

    am February 27 2009 @ 10:23 am

    In formatul propus de dumneavoastra (pe langa greseala cu pasapoarte temporare – orice pasaport e temporar, are termen de valabilitate limitat – 5, 10 ani), legea nu mai are nici un rost. De ce platim parlamentarii pentru o lege care spune practic: prin lege Pamantul e rotund, dar daca vreti sa credeti ca e plat puteti crede cel putin temporar. O lege trebuie sa spuna clar, negru pe alb: asa sau asa. Daca parlamentul nu e in stare sa isi exprime o parare clara, alegem altul.

    In plus, problemele cu biometria nu sunt cele religioase ci:
    -costurile enorme
    -justificare utilitatii in momentul in care suntem intr-o perioada de criza si nimeni nu ne impune biometria
    -solutia tehnica aleasa si securitatea ei.

    Pe baza acestor probleme, Parlamentul ar trebui sa REFUZE prin vot aplicarea pasapoartelor biometrice, nu sa dea legi tampite care sa permita alternative.

    De ce se discuta biometria in Parlament? Pentru ca firmele care implementeaza RFID si pasapoartele pluseaza cu comisioane bogate acolo unde trebuie.

  14. Mihai said

    am February 27 2009 @ 10:51 am

    Tara arde si baba se piaptana! Sint probleme stringente cu care ne confruntam si ne-am impotmolit la pasapoarte? Si apoi ce dracu , Doamne iarta-ma cauta Biserica in toata aceasta poveste? Dar cu ateii cum ramine? Ei isi pot face pasapoarte biometrice? Pt ca cineva mai sus a evaluat obiectiv acest aspect: sint usor de utilizat, circulatia cetatenilor desfasurindu-se mult mai facil.Oameni buni treziti-va : sintem in sec 21!!!

  15. Stai treeaz! said

    am February 27 2009 @ 11:13 am

    Domnule senator, NU sunt de acord cu dvs. in ceea ce priveste amendamentul propus, prin care includeti in Art.7, un nou alineat (5), mai exact nu sunt de acord cu continutul acestuia.
    Iata continutul al. 5, propus de dvs:
    ” (5) Persoanele care din motive de constiinta sau religioase nu accepta pasapoartele biometrice, pot solicita eliberarea pasapoartelor temporare.”
    Corect ar fi, cred eu, sa pot solicita eliberarea unui pasaport “NORMAL”, fara cip biometric, nu a unuia temporar. In felul acesta sunt discriminat, stiut fiind ca sunt tari din afara UE care nu acorda vize pt. pasapoarte care expira intr-un termen mai redus de 6 luni de la data solicitarii vizei (daca nu ma insel, Elvetia este un astfel de stat). Intr-o astfel de situatie, a avea un pasaport temporar (care expira in 6 luni de la emitere) este echivalent cu a nu avea pasaport. Iata de ce cred ca ar trebui sa inlocuiti cuvantul “pasapoarte temporare” cu “pasapoarte fara date biometrice”.
    Si vom repeta aceasta campanie din nou, cand in 2011 vom avea carti de identitate cu cip fara alternativa;

  16. xyz said

    am February 27 2009 @ 11:20 am

    Voi cei care vreti pasapoarte biometrice si cipuri RFID sunteti foarte ingusti la minte si nu vreti sa priviti imaginea in ansamblu ci va focalizati atentia doar la idea “cu ce ma deranjeaza pe mine daca sunt urmarit ca doar eu nu sunt om rau si nu fac nimic ilegal” si puneti botul la ideiile cum ca ar fi pentru propria noastra securitate ca o sa ne fie mai bine si mai usor cu ele.
    Vreau sa va anunt ca atunci cand veti avea cipurile implantate, nu veti putea cumpara sau vinde fara ele, toata existenta voastra va fi dictata de aceste cipuri si de cei care le controleaza. Nu vor mai exista opini deoarece cipul poate fi oprit si nimeni nu va dori asta si va tacea.
    De la pasaport biometric la cipuri este doar un pas. Vreti cipuri deci votati pasaportul biometric.

  17. dan said

    am February 27 2009 @ 11:23 am

    @florin… ai dreptate. nu cred in ideea ca trebuie 2 tipuri de pasapoarte. accepti acum 2 tipuri de pasapoarte si peste o vreme vor zice ca sunt costuri prea mari cu ambele sisteme. intre timp, ne “obisnuim”, vin si cartile de identitate cu cip, ne “obisnuim”, apar si problemele de securitate, si uite asa ajungem sa ne complicam din ce in ce mai mult. sa se faca referendum daca parlamentul nu stie ce sa faca. am inteles ca parlamentarii sunt intre ciocan (UE – SUA) si nicovala (poporul roman), insa ei trebuie sa reprezinte clar poporul.

  18. florin said

    am February 27 2009 @ 11:38 am

    da. vezi partea frumoasa a discutiei: pe motive religioase nu se poate face referendum, pentru ca vrem nu vrem Romania este un stat laic. din cauza asta mass-media si binevoitorii canalizeaza toata discutiile spre problemele religioase ale biometriei, usor de combatut. pe de alta parte, se poate face un referendum cu intrebarea: vrea poporul roman sa suporte costurile de implementare a biometriei – da sau nu.
    ar fi atat de simplu, din pacate suntem atat de usor de manipulat si nu ne dam seama. axa este in aceasta poveste firmele ce dezvolta solutii biometrice/UE (bani) -> guvern/parlament (comisioane) -> biserica (povestile cu 666,etc) -> poporul (multi,dar usor de manipulat).

  19. maria said

    am February 27 2009 @ 12:23 pm

    E ca si cum ati spune ca pasapoartele temporare sunt pentru cei mai incuiati, care pricep mai greu. Ce sa pricepem? Ca suntem tratati ca niste infractori, ca ni se ingradesc libertatile constitutionale?

    Domnule Urban, credeti ca aveti datoria sa aparati drepturile si libertatile cetatenilor acestei tari, sau doar sa “obisnuiti ” oamenii cu ingradirea acestora?

    Cred ca ar trebui sa putem alege intre un tip de pasaport sau altul, cu aceeasi durata de valabilitate. Si asta si in cazul permiselor auto si al cartilor de identitate.

  20. Razboi întru Cuvânt » E doar inceputul (Noutati 27 februarie 2009) said

    am February 27 2009 @ 2:36 pm

    […] Senatorul Urban Iulian propune alaturi de BOR amendarea legii pasapoartelor biometrice […]

  21. De pe blogul lui Arthur Suciu said

    am February 27 2009 @ 3:15 pm

    arthur suciu

    ironistul liberal
    27 februarie 2009
    Descifrarea codului numeric personal
    Privit? de sus, mi?carea prin Capital? a unei persoane –într-o zi de prim?var?- ar p?rea absurd? unui str?in. El n-ar în?elege de ce acea persoan?, s?-i spunem domnul 1750611325663, intr? într-o cl?dire ?i iese din alta, n-ar ?ti de unde vine ea ?i unde vrea s? ajung?. Fire?te, dup? o s?pt?mân?, lucrurile ar sta cu totul altfel. Str?inul ar putea observa c? persoana urm?rit? face în fiecare zi aproximativ acela?i traseu. În blocul din care iese în fiecare diminea?? ?i se întoarce în fiecare sear? se afl? locuin?a sa. În vila unde st? opt ore trebuie s? fie desigur locul s?u de munc?. Mai exist? o cl?dire unde cel urm?rit intr? ?i, dup? dou? ore, iese cl?tinându-se. Acolo nu este altceva decât un bar. Dac? urm?rirea s-ar prelungi, str?inul ar putea constata, de exemplu, c?, o dat? pe s?pt?mân?, cel urm?rit intr? într-un anumit bloc. Acolo poate locui un prieten, p?rin?ii, amanta. ?i a?a mai departe. În cele din urm?, tot urm?rindu-l, str?inul ar afla despre domnul 1750611325663 destul de multe informa?ii.

    Dar lucrurile ar putea merge ?i mai departe. S? presupunem c? str?inul ar putea avea acces direct la toate informa?iile referitoare la cel urm?rit. Certificatul de na?tere îi arat?, pe lâng? data ?i locul na?terii (e b?iat de la ?ar? poate), cine îi sunt p?rin?ii (amândoi ??rani, s? spunem). Cartea de identitate confirm? prin fotografie c? este vorba despre persoana în cauz? ?i indic? adresa acesteia (eventual str?inul poate afla dac? cel urm?rit locuie?te legal în acel bloc sau nu). Prin consultarea cardului de s?n?tate, întreaga istorie a bolilor este dintr-o dat? dez?luit?: o hepatita B cronic?, despre care patronul unde lucreaz? cel urm?rit nu ?tie nimic, o gonoree la 20 de ani (contacte sexuale neprotejate), pulsul m?rit, probleme cu stomacul. La aceasta se adaug?, urm?rind parcursul ?colar (fi?ele matricole ?i dosarele de ?colar), dou? corigen?e într-a noua, un an repetat în facultate, note mici la bacalaureat, prins fumând în curtea ?colii, în clasa a zecea a b?tut un coleg, a spart fereastra de la clas? cu penarul etc. Str?inul ar putea afla apoi locurile unde cel urm?rit a muncit, dac? este c?s?torit, dac? este divor?at, de ce a divor?at, a cui a fost vina ?i a?a mai departe. Dac? are copii ?i dac? pl?te?te pensie alimentar?. Cât pl?te?te ?i cât îi r?mâne? Dac? î?i viziteaz? în continuare copiii. Cel urm?rit poate s? aib? cazier: a fost prins f?cându-?i nevoile în parc. Str?inul afl? poate c? cel urm?rit are credite la banc? ?i se intereseaz? dac? pl?te?te ratele regulat sau cu întârzieri. Din informa?iile aflate pe cardurile de la supermarket sau de la farmacie, str?inul afl? ce are urm?ritul în dulapuri, în sertare ?i chiar în frigider. Totul culmineaz? cu urm?rirea coresponden?ei electronice ?i a convorbirilor telefonice: str?inul afl? ce gânde?te ?i ce face domnul 1750611325663.

    Nu cred c? trebuie s? explic de ce utilizarea ilegal? sau cu rea-credin?? (cu scopul de a ?antaja sau de a deprecia valoarea cuiva) a acestor informa?ii poate afecta grav libertatea ?i via?a fiec?ruia dintre noi. A? vrea s? explic doar cine este acest domn 1750611325663. El este fiecare dintre noi atunci când suntem privi?i dintr-o perspectiv? neutr?, indiferent?. El este identitatea noastr? construit? obiectiv ?i ?tiin?ific, codul impersonal al fiin?ei noastre. El este noi f?r? noi, f?r? surplusul libert??ii, f?r? miracolul creator al libert??ii.

  22. florin said

    am February 27 2009 @ 3:23 pm

    toate astea se pot face fara biometrie si RFID…nu vad legatura…daca iti stiu numele si te urmaresc, pot sa aflu multe despre tine…nu am nevoie de coduri sau amprente…

    exemplu de scenariu: stii numele cuiva, dai un search pe google, aflii cam pe ce site-uri e inregistrat, eventual o adresa de email, sau un ip, din care poti afla provider-ul de internet, cu un pic de relatii afli cam pe ce site-uri se uita urmaritul, ce downloadeaza, ce cauta pe google cand nu are ce face la servici, etc etc

  23. Filotheu said

    am February 27 2009 @ 7:05 pm

    Doamne, ajut?!

    Sînt p. Filotheu de la M?n?stirea Petru Vod?. Mi-a? fi dorit s? ne putem vedea fa?? c?tre fa??, în vederea preg?tirii discu?iilor din senat pe marginea actelor electronice.
    Nu îmi pot permite s? spun c? vorbesc în numele P. Justin, dar sînt sigur c? s-ar bucura mult dac? a?i putea veni pe la noi. A ?i spus, cu mult? vreme înainte de a se întruni sinodul c? singura noastr? ?ans? este de a face ceva împreun? cu parlamentarii cu fric? de Dumnezeu.

    Cu n?dejde c? ne ve?i bucura cu prezen?a într-una din zilele urm?toare,
    Al domniei voastre frate în Hristos,

    m. Filotheu

  24. UnOrtodox said

    am February 28 2009 @ 2:18 am

    Parinte Filotheu, Dumnezeu sa va binecuvanteze pe dumneavoastra, pe Parintele Iustin si pe toti monahii si preotii care lupta pentru Adevar.

    Pentru cei cu dubii sau pro-biometrie: Romania o fi un stat laic, dar la ultimul recensamant peste 18 milioane romani s-au declarat crestini ortodocsi. Asta inseamna aproape 90% din popor.

    Noi, prin simpla acceptare a acestui sistem biometric, acceptam sa fim parte din acest sistem sclavagist care este doar la inceput, avand scopul final de control total asupra omului.

    Lasand la o parte motivele religioase, biometria nu aduce nimic bun! Este o metoda de degradare umana, de control asupra persoanei si de transformare a sa din fiinta umana in insiruire a codului binar.

    Uitati-va putin la tari ca SUA si Anglia. In Londra DOAR 3% din jafuri s-au rezolvat cu ajutorul camerelor de luat vederi, desi Londra are peste un milion de camere: http://www.guardian.co.uk/uk/2008/may/06/ukcrime1

    In Australia si Canada vor sa cenzureze internetul. De curand nu mai poti face fotografii pe strada fara sa te ia la intrebari politia, barbatii sunt acuzati ca ar fi pedofili doar daca stau langa un copil, chiar daca acel copil e tatal sau o ruda, s-a ajuns la o totala paranoia din motive de securitate impotriva unor teroristi artificiali.

    Vreti sa fiti dependenti de banci complet? Se vede clar tendinta de a trece complet la bani scripturali, deja salariile se dau doar pe card-uri. Deci cine nu are cont in banca nu exista. Ati vazut ce se intampla cand bancile controleaza totul. Criza mondiala, pornita de SUA.

    Deja in SUA unele firme obliga angajatii sa aiba Cip sub piele, pentru securitate de acces. In Anglia vor sa oblige politia sa poarte si ei sub piele Cip Rfid pentru a-i identifica rapid.

    Trebuie sa va dati 2 pasi inapoi si sa priviti ansamblul, cum a mai spus cineva. Acesta este doar un pas, de obisnuire mentala. In curand vor invoca aceleasi motive pentru a va cipa pe voi sau pe copii vostri.

    Imnul Romaniei insusi ne spune: “Viata-n libertate, ori moarte, striga toti!”

  25. ionela said

    am February 28 2009 @ 10:18 am

    Pentru aceia dintre dumneavoastra care nu inteleg pericolul acestor microcipuri (Felicia Antip, EugenD s.a.), va rog din suflet sa va faceti un pic de timp liber si sa studiati site-ul http://fymaaa.blogspot.com/2009/02/emisiuni-si-informatii-noi-despre.html

  26. marcel said

    am March 1 2009 @ 12:06 am

    Donmule URBAN VIOREL, am observat ca aveti o viziune ortodoxa asupra problemelor actuale, asa inca, dat fiind si statutul dvs. de senator, precum si discutiile initiate cu consilierul Prefericitului Patriarh Daniel, puteti pune umarul la sprijinirea liberatatilor cetatenesti si a credintei ortodoxe, in aceste vremuri grele in care cetatenii romani si ortodocsii romani sunt prigoniti prin incercarea de a li se impune, fara acordul lor, o limitare a liberatii religioase, de constiinta si de deplasare, prin introducerea pasaportului si permisului de conducere BIOMETRIC.
    Credem ca trebuie sa propuneti un amendament si la actul normativ care relementeaza si permisele de conducere.
    Este important ca in urma amendamentelor care se vor face, cetatenii Romaniei sa poata avea acte normale clasice (pasapoarte si permise de conducere)pentru aceeasi perioada de valabilitate ca si actele (pasapoartele si permisele de conducere) BIOMETRICE.
    Credem ca eforturile dvs. in sensul mentionat va vor aduce plata si har de la Dumnezeu.

    Dumnezeu sa va ajute !

  27. yuly_an said

    am March 2 2009 @ 9:56 am

    În vremurile antihristului locul idolilor va fi luat de st?pânire, care va cere închinare pentru sine, iar cel ce va respecta legile civice ale societ??ii, de?i f?r? a aduce direct vreo atingere credin?ei, va fi p?rta? al acestei st?pâniri. Atunci se va face desp?r?irea celor buni de cei r?i, potrivit voii lui Dumnezeu, a urma?ilor lui Hristos de slugile lui antihrist.

    Adev?ra?ii credincio?i din împ?r??ia antihristului – societatea vremurilor din urm? – vor vie?ui în singur?tate, departe de lume. Ei nu se vor supune nici unor legi civice ale societ??ii, nu vor avea nici un fel de obliga?ii civice. Cei ce vor recunoa?te legile societ??ii ?i se vor supune, chiar cu nepl?cere, se vor face p?rta?i antihristului prin aceasta ?i vor fi lep?da?i de la fa?a lui Dumnezeu.

    În timpul st?pânirii antihristului va fi minte sataniceasc?, ce va ac?iona politice?te, f?r? s? se ating? de credin?? în chip brutal. Tuturor li se vor acorda drepturi egale, toate sectele vor avea deplin? libertate, de?i, în cele din urm?, st?pânirea antihristului va combate toate sectele ?i religiile. http://traditiaortodoxa.wordpress.com/category/cuvinte-duhovnicesti-pentru-aceste-vremuri-din-urma/

  28. maria gheorghe said

    am March 4 2009 @ 4:13 pm

    domnule urban,pe lumea cealalta la infricosatoarea judecata se va vedea cine si ce pateste pana atunci tineti cont si de parerile noastre si aveti in vedere si permisele auto , nu ne-a intrebat nimeni daca dorim uniune europeana a hotarat statul in locul nostru si atunci ca si acum cu actele biometrice ar trebui sa se faca un referendum sa hotarasca poporul ce vrea si ce nu vrea ,vizionati filmele cu noua ordine mondiala si vedeti unde vom ajunge cu uniunea care ne va pierde sufletele. mai bine murim crestini cum suntem de 2000 ani

  29. senator Urban Iulian said

    am March 4 2009 @ 5:38 pm

    Raspuns pentru Maria Gheorghe

    Voi tine mereu cont de ceea ce va doriti pentru ca de aceea m-ati trimis in Parlament !
    Sper ca acest lucru se vede din activitatea mea din Senat

  30. maria gheorghe said

    am March 6 2009 @ 12:01 pm

    PTR d_l URBAN IULIAN -multumesc din suflet ptr raspuns de obicei poporul are valoare doar inainte de alegeri ptr cei mai multi dintre alesii nostri se pare ca dvs nu sunteti asa si va multumim BUNUL DUMNEZEU SA V-AJUTE SA PUTETI FACE CEVA SI PTR NOI.SUNTEM DESTUL DE DEZAMAGITI DE HOTARAREA SF SINOD CARE NU A FOST UNA PE CARE SI-O DOREA POPORUL ASA CUM A HOTARAT SINODUL GRECIEI PTR POPORUL GREC .POATE ASCULTA CINEVA SI FRAMANTARILE NOASTRE CARE ACUM CEL MAI MULT SUNT DE NATURA SUFLETEASCA ,CELELALTE CONTEAZA MAI PUTIN.SI MAI AM O PROBLEMA-FIICA MEA A LUAT EXAMENUL PTR CARNETUL DE CONDUCERE CE POATE SA FACA SA NU IA PERMIS CU MICROCIP?ACUM ARE LA MANA ACEA DOVADA DE 2 SAPTAMANI CE POATE FACE? VA MULTUMESC SI ASTEPT RASPUNS

  31. ION GHEORGHE said

    am March 6 2009 @ 12:19 pm

    NU VREM NICIUN FEL DE ACT ELECTRONIC!MULTUMIM PTR AJUTORUL ACORDAT

  32. ION GHEORGHE said

    am March 6 2009 @ 1:13 pm

    NOI NE-AM BOTEZAT CU NUME NU CU NUMERE UNDE TE DUCI TE INTREABA CNP SI ALTELE VREM SA RAMANEM FIINTE LIBERE CUM NE-A CREAT DUMNEZEU NU NISTE DETINUTI UNDE GARDIANUL ESTE MICROCIPUL

  33. ION GHEORGHE said

    am March 6 2009 @ 1:20 pm

    DOMNULE URBAN .ESTE BINE CA ATI ADAUGAT AMENDAMENTUL CU NR 5 DAR ADAUGATI SI PERMISELE DE CONDUCERE SI BULETINELE CE VOR VENI NE INTERESEAZA SI ACESTEA MAI MULT DECAT PASAPORTUL . MULTUMESC!

Comment RSS · TrackBack URI

Lasa un comentariu

Nume: (Obligatoriu)

eMail: (Obligatoriu)

Site:

Comentariu: