Banner

Scandal monstru in Balotesti : pentru ca Politia refuza arestarea infractorilor, cetatenii vor sa instituie garzi civile ca sa isi apere locuintele !

Tweet this

http://www.urbaniulian.ro/2008/09/25/scandal-monstru-in-balotesti-pentru-ca-politia-refuza-arestarea-infractorilor-cetatenii-vor-sa-instituie-garzi-civile-ca-sa-isi-apere-locuintele/

UPDATE :

problema Mazarache si clan rromi Papusa - Balotesti


 














Viorel Urban <viorel.urban@ gmail.com> Thu, Sep 25, 2008 at 5:02 PM

To: petitii@ mira.gov.ro









 

 

 

Catre M.I.R.A.

 

Va rog sa -mi raspundeti in scris legat de problema extrem de grava de mai jos . Asteptam sa interveniti prompt si rapid .


 

 

 


 

---------- Forwarded message ----------
From: Viorel Urban <viorel.urban@ gmail.com>
Date: 2008/9/25
Subject: problema Mazarache si clan rromi Papusa - Balotesti
To: IPJ ILFOV <ipjilfov@ if.politiaromana.ro>, cabinet@ if.politiaromana.ro, cristina.golis @if.politiaromana.ro
Cc: presa igpr <presa.igpr @gmail.com>, presa@ politiaromana.ro, cabinet @politiaromana.ro





Catre IJP ILFOV

 

 

 



Va rugam sa ne comunicati daca impotriva politistilor vinovati de lasarea in libertate a infractorilor Mazarache Cosmin Iulian si a acolitilor lor din Clanul Papusa se va dispune cercetarea sub aspectul savarsirii infractiunii de neglijenta in serviciu .


Art. 249. - Neglijenta în serviciu


Încalcarea din culpa, de catre un functionar public, a unei îndatoriri de serviciu, prin neîndeplinirea acesteia sau prin îndeplinirea ei defectuoasa, daca s-a cauzat o tulburare însemnata bunului mers al unui organ sau al unei institutii de stat ori al unei alte unitati din cele la care se refera art. 145 sau o paguba patrimoniului acesteia ori o vatamare importanta intereselor legale ale unei persoane, se pedepseste cu închisoare de la o luna la 2 ani sau cu amenda.



Fapta prevazuta în alin. 1, daca a avut consecinte deosebit de grave, se pedepseste cu închisoare de la 2 la 10 ani.


 


asteptam raspunsul in scris pe e-mail

 

ESTE URGENT

 

 

 

VIOREL URBAN
DZ-06-08

E-mail : viorel.urban@ gmail.com

viorel.urban@ yahoo.com


 






 




Reclamati abuzurile la adresa iulian.urban@gmail.com

Redirectioneaza 2% pentru Asociatia www.asistentapentruconsumatori.ro


Lasa un comentariu

Nume: (Obligatoriu)

eMail: (Obligatoriu)

Site:

Comentariu:


Scandal monstru in Balotesti : pentru ca Politia refuza arestarea infractorilor, cetatenii vor sa instituie garzi civile ca sa isi apere locuintele !

Tweet this




Reclamati abuzurile la adresa iulian.urban@gmail.com

Redirectioneaza 2% pentru Asociatia www.asistentapentruconsumatori.ro


39 Comentarii pana acum»

  1. Cristian said

    am September 25 2008 @ 1:49 pm

    DA, DA de 1000 de ori Da si bravo pentru aceasta atitudine.
    Este si oful nostru al celor din Pantelimon.
    Bravo Urbanilor ca au aceasta intiativa.
    Asta este solutia sa scapam de ciorile care fura si talharesc/.
    O sa discut si eu cu vecinii sa vfacem garzi civile si dupa ce o sa bagam in spital 4-5 ciori borate care ne fac viata grea, o sa ne ia frica.
    Politia nu face nimic, vegeteaza pe bani publici si de multe ori impart prada cu hotii !
    Bravoooooo!
    O sa dau link-ul la toti cunoscutii mei

  2. Milica said

    am September 25 2008 @ 1:52 pm

    Ati pus punctul pe i . Da asa este suntem TERORIZATI de tiganii din clanul Papusa.
    Politia nu face nimic si trebuie demisi totii.
    Mie mi-au spus ca astia sunt “periculosi” adica le este frica sa se ia de ei.
    Si barbatul meu este hotarat sa se inscrie in Garda Civila dar sa nu mai vedem picior de militian pe strada .
    Sa vedeti voi ce inseamna sa dea dracii in romani, ca atunci este vai de tigani !
    Subscriem si noi si vrem sa fie dati afara toti politistii de la Postul din Balotesti ca sunt niste fricosi ! si isi fac parte din furturi !

  3. Fairgame said

    am September 25 2008 @ 1:55 pm

    Si ce daca tiganii au arme ? luam si noi topoare, sabii si sa vezi ce macel facem.
    Dar ai dreptate, atunci Politia sa inchida Postul si sa scrie pe el faliment !

    http://www.urbaniulian.ro/2008/09/18/politia-de-proximitate-o-noua-sursa-de-cheltuire-iresponsabila-a-banului-public-la-balotesti-tiganii-fluturau-pe-strada-un-ak-47/

  4. Marian said

    am September 25 2008 @ 2:01 pm

    Hai sa va spun eu ce se intampla la Balotesti : Chioru alis Mazarache Cosmin Iulian, lucreaza acasa la un politist Cristi care este angajat la SPIR.
    Adica in schimbul lasarii in libertate, el presteaza acasa la politisti.
    Chiar acum doua seri s-a dat spargere la o tanti de pe str. IC Bratianu, careia i s-au furat toate orataniile.
    Politia a venit, si a plecat fara sa ia amprente, nimic.

    DACA VREUN PROCUROR VREA SA FARA ROST DE PROBE IMPOTRIVA PAPUSA & CHIORU SA SE DUCA LA EI ACASA SI ACOLO SUNT STOCATE TOATE LUCRURILE FURATE.

    Papusa sunt implicati in trafic de droguri dar nu-i aresteaza nimeni pentru ca sunt pe mana cu politia.

    Eu stau in Cacaleti in Balotesti si ma alatur si eu Garzii Civile. Propun sa ne intalnim sambata la Camin si sa facem planul de aparare.
    Sunt de acord ca Postul Balotesti de Politie sa fie inchis si sa preluam noi cetatenii paza publica.

    PS – Firma de paza Tiger din zona, are angajati NUMAI TIGANI CU CAZIER ! Politia se face ca nu vede

  5. Zoltan said

    am September 25 2008 @ 2:04 pm

    Ce rusine ma..unde s-a ajuns cu nesimtirea asta din Politie..si nu vorbesc de toti indivizii din poltie, ca mai sunt si oameni buni, insa majoritatea lor nu au ce cuata acolo ! Sunt de acord si eu cu astfel de garzi civile insa trebuie facut ceva ca politia sa plateasca pentru aceasta lipsa de actiune pentru ca noi dam bani peste bani si totusi nu vedem nici o imbuntatire a sigurantei si protectiei cetateanului !

  6. Kix_09 said

    am September 25 2008 @ 2:07 pm

    Bai fratilor voi sunteti nebuni ? Intr=-o tara ca asta in care suntem jecmaniti de autoritati ati ajuns sa va faceti singuri dreptatea cu toate sa de la buget s-au alocat sume uriase pentru “aparare ” ?? Ce aparare ma ? a cui ? stiti ce cred eu : CA SUNTETI LASATI BALTA DE CEI PE CARE-I STIMATI SI DE FAPT ASTORA NU LE PASA DE VIATA VOASTRA SAU PASURILE VOASTRE ! puneti mana si faceti ceva, altfel o sa va taie in case si politia o sa zica ca voi sunteti vinovati ..ha ha ha

  7. ARMATA MEA said

    am September 25 2008 @ 2:10 pm

    FOARTE BINE ! BRAVO MA!! SPER SA NE UNIM SI SA FACEM SINGURI CE AVEM DE FACUT CACI NU SE MAI POATE!!!! MERG IN PARC, PLEOSC BANDE DE TZGANI , BANDE DE CRIMINALI, DE UCIGASI…POLTIE NU’I – NICI DAIA COMUNITARA, NICI SPIR, NICI DIAS, NICI NIMENI … SE IAU DE FETE, JEFUIESC BATRANE, BAT COPII CARE REFUZA SA LE DEA BANI !! NU ZIC SA TOTI TZGANII SUNT RAI,, BAI DAR MAJORITATEA LOR TREBUIE SA-SI BAGE MINTILE IN CAP ! MAI BINE MURIM APARANDU-NE DECAT SA STAM CA PROSTII ..

  8. Marian said

    am September 25 2008 @ 2:14 pm

    Ce tot asteptati de la Televizuni ?
    NU-i intereseaza decat daca curge sange , in rest nu dau nici o stire.
    La arme si la autoaparare asta este cheia.

    Cred ca aici este prima oara cand vad si eu ca romanii se unesc si se lupta cu infractorii si tiganii. Asta da atitudine si nu o sa mire pe nimeni daca, dupa ce o sa le dea foc la case la tigani, o sa auziti ca Balotestiul a devenit prima comuna din tara cu infractionalitate ZERO.
    Pentru ca numai asa se poate rezolva ceva.

  9. gusterul de balta said

    am September 25 2008 @ 2:18 pm

    Mergem pe strada..pac interlopi, audi, flashuri, viteza, tandari..amenintari..ma simt ca un om pierdut oanmeni buni ! Politia ..am incredere in ea sau aveam pana cand am vazut la tv episodful craiova…si apoi am cautat sa vad alte interventii ale lor – vezi timpuri noi de anul asta cu drogatii aia de la summit , pac jandarmi, forte speciale, AK-47 , tot , au facut liniste…ma uitam la voi – au 18.000 de masini vedeam acolo de la MIRA – pai si nu sunt in stare sa faca ceva ???? apoi mi-am dat seama : nu se vrea si suntem niste prosti c anu gandim si nu ne unim..insa mai bien o viata de sclavi, de fricosi decat o alianta pentru dreptate si siguranta nu ? sa muriti fericiti taiati si impuscati de rromi! rusine Politie, rusine armata, rusine tuturor si RUSINE NOUA , CA SUNTEM TAMPITI SI DEPASITI ! pa

  10. Popa said

    am September 25 2008 @ 2:25 pm

    pffff…deci siguranta si incredere ? stiti care e problema ? ca nu ne trezim sau ne trezim cu greu si asteptam sa se intample vreun caz ca la stirile protv – sange, familie taiata, mascati ca la hollywood – ca sa realizam ca astia nu au pe cap problemele noastre ci cum sa ne faca, cum sa ne prosteasca, cum sa ne determine sa ne pisam de frica cand Ii vedem; politia ? e o rusine, rusine totala si vreau doar sa adaug ca e inca bine pentru ca nu toti oamenii din POL sunt corupti ci mai exista si din aceia buni, si pa acestia vreau eu sa-i intalnesc su sa scrie aici si sa spunem lucrurilor pe nume !!!! a venit timpul sa luam exemplul americii cu garzile civile si paramilitare si sa asiguram siguranta si linistea; se poate , va asigur ca nu se ajungea aici daca chiar era ..>>siguranta si incredere<< si POL isi facea treaba insa sunt prea nesimtiti sau ocupati. scuze de greseli, am draci pe mine, traim in RO si e o rusine ce se intampla !

    gustere de balta – de acord ma

  11. 666..0 said

    am September 25 2008 @ 2:27 pm

    cititi aici propaganda ‘eftina bai licuricilor :

    ————————–
    STATUTUL POLI?ISTULUI
    LEGE Nr. 360 din 6 iunie 2002

    privind Statutul poli?istului

    Text actualizat în baza actelor normative modificatoare, publicate în Monitorul Oficial al României, Partea I, pân? la 7 martie 2005:

    Legea nr. 281/2003;

    Ordonan?a de urgen?? a Guvernului nr. 89/2003, aprobat? cu modific?ri prin Legea nr. 101/2004;

    Legea nr. 101/2004;

    Ordonan?a de urgen?? a Guvernului nr. 102/2004, aprobat? cu modific?ri prin Legea nr. 24/2005;

    Legea nr. 562/2004;

    Legea nr. 24/2005.

    Parlamentul României adopt? prezenta lege.

    CAP. 1

    Dispozi?ii generale

    ART. 1

    (1) Poli?istul este func?ionar public civil, cu statut special, înarmat, ce poart?, de regul?, uniform? ?i exercit? atribu?iile stabilite pentru Poli?ia Român? prin lege, ca institu?ie specializat? a statului.

    (2) Exercitarea profesiei de poli?ist implic?, prin natura sa, îndatoriri ?i riscuri deosebite.

    (3) Statutul special este conferit de îndatoririle ?i riscurile deosebite, de portul de arm? ?i de celelalte diferen?ieri prev?zute în prezentul statut.

    ART. 2

    (1) Poli?istul este învestit cu exerci?iul autorit??ii publice, pe timpul ?i în leg?tur? cu îndeplinirea atribu?iilor ?i îndatoririlor de serviciu, în limitele competen?elor stabilite prin lege.

    (2) Autoritatea func?iei nu poate fi exercitat? în interes personal.

    ART. 3

    Poli?istul î?i desf??oar? activitatea profesional? în interesul ?i în sprijinul persoanei, comunit??ii ?i institu?iilor statului, exclusiv pe baza ?i în executarea legii, cu respectarea principiilor impar?ialit??ii, nediscrimin?rii, propor?ionalit??ii ?i gradualit??ii.

    ART. 4

    (1) Poli?istul este obligat s? respecte drepturile ?i libert??ile fundamentale ale omului, Constitu?ia ?i legile ??rii, jur?mântul de credin?? fa?? de România, prevederile regulamentelor de serviciu ?i s? îndeplineasc? ordinele ?i dispozi?iile legale ale ?efilor ierarhici privind activitatea sa profesional?.

  12. 666..0 said

    am September 25 2008 @ 2:29 pm

    continuand ideea ….

    ———————————————
    SEC?IUNEA a 2-a

    R?spunderea juridic? ?i sanc?iuni

    ART. 55

    Înc?lcarea de c?tre poli?ist, cu vinov??ie, a îndatoririlor de serviciu angajeaz? r?spunderea sa disciplinar?, material?, civil? sau penal?, dup? caz.

    ART. 56

    Este absolvit de orice r?spundere poli?istul care, prin exercitarea, în limitele legii, a atribu?iilor de serviciu, a cauzat suferin?e sau v?t?m?ri unor persoane ori a adus prejudicii patrimoniului acestora.

    ART. 57

    Constituie abateri disciplinare, dac? nu au fost s?vâr?ite în astfel de condi?ii încât, potrivit legii penale, s? fie considerate infrac?iuni, urm?toarele fapte s?vâr?ite de poli?ist, comise cu vinov??ie:

    a) comportarea necorespunz?toare, în serviciu, familie sau în societate, care aduce atingere onoarei, probit??ii profesionale a poli?istului sau prestigiului institu?iei;

    b) neglijen?a manifestat? în îndeplinirea îndatoririlor de serviciu sau a dispozi?iilor primite de la ?efii ierarhici sau de la autorit??ile anume abilitate de lege;

    c) întârzierea repetat? sau nejustificat? a solu?ion?rii lucr?rilor;

    d) dep??irea atribu?iilor de serviciu ori lipsa de solicitudine în rela?iile cu cet??enii;

    e) absen?a nemotivat? ori întârzierea repetat? de la serviciu;

    f) producerea de pagube materiale unit??ii din care face parte sau patrimoniului Ministerului Administra?iei ?i Internelor;

    g) înc?lcarea normelor privind confiden?ialitatea activit??ii desf??urate;

    h) nerespectarea prevederilor jur?mântului de credin??;

    i) imixtiunea ilegal? în activitatea altui poli?ist;

    j) interven?ia pentru influen?area solu?ion?rii unor cereri privind satisfacerea intereselor oric?rei persoane;

    k) înc?lcarea prevederilor referitoare la îndatoriri, incompatibilit??i, conflicte de interese ?i interdic?iile stabilite prin lege.

    ART. 58

    Sanc?iunile disciplinare care pot fi aplicate poli?istului sunt:

    a) mustrare scris?;

    b) diminuarea drepturilor salariale pentru func?ia îndeplinit? cu 5 – 20% pe o perioad? de 1 – 3 luni;

    c) amânarea promov?rii în grade profesionale sau func?ii superioare, pe o perioad? de la 1 la 3 ani;

    c^1) trecerea într-o func?ie inferioar? pân? la cel mult nivelul de baz? al gradului profesional de?inut;

    d) destituirea din poli?ie.

  13. Magearu said

    am September 25 2008 @ 2:38 pm

    Eu stau pe bd. Unirii in Balotesti.
    Subscriu si ader si eu la Garda Civila.
    Nu mai platesc nici o taxa la Primarie ca sunt pe mana cu ciorile si caralii.
    Normal ca nu-i aresteaza pe cioroi nimeni daca este campanie electorala.
    Lasa ca o sa avem noi grija sa nu mai ajunga la urne alde papusa, chioru, napoleon si alti infractori

  14. Dan said

    am September 25 2008 @ 3:01 pm

    Deci…avea dreptate Basescu cand a spus ieri in Parlament ca Romania a ajuns la cheremul infractorilor.
    Daca politia nu ne apara eu sunt de acord sa ne aparam singuri.

  15. Hota lasat ;liber dupa ce a comis 5 furturi said

    am September 25 2008 @ 3:06 pm

    Hot l?sat în libertate de procurori dup? ce a comis cinci furturi
    • un bic?jean, autor a cinci furturi din auto si locuinte, va fi cercetat în libertate • autorul este recidivist, primul furt petrecîndu-se la nici o lun? de la iesirea din penitenciar •
    Un tîn?r de 23 de ani, din Bicaz, autor a cinci furturi din autoturisme si locuinte, va fi cercetat în stare de libertate. Si asta în conditiile în care Valentin D. a fost liberat conditionat din Penitenciarul Bac?u, în ianuarie 2008, unde a isp?sit o pedeaps? tot pentru furt, din care îi mai r?m?sese de executat 130 de zile. Politistii bic?jeni au reusit s? documenteze activitatea infractional? a tîn?rului, acesta fiind retinut pe baz? de ordonant? pentru o perioad? de 24 de ore, îns? propunerea de arestare nu a fost agreat? de procuror.
    Cercet?rile au ar?tat c? Valentin D. a comis primul furt la nici o lun? de la iesirea din penitenciar, în noaptea de 9/10 februarie 2008, cînd a spart geamul lateral al unui autocamion parcat în apropierea unei benzin?rii din Bicaz. Ulterior, în dou? rînduri, individul a p?truns într-o biseric? din oras, furînd din cutia milei, prima dat?, 200 de lei, iar a doua oar? 250 de lei. În noaptea de 12 spre 13 august, prin spargerea unui geam, a sustras dintr-un autoturism Volkswagen Golf, parcat pe o strad? din Bicaz, un radiocasetofon si o statie auto, valoarea prejudiciului creat fiind de 800 de lei. Bunurile au fost g?site si restituite proprietarului, respectiv un tîn?r din Hangu. În aceeasi noapte, folosind acelasi mod de operare, hotul a sustras dintr-o autoutilitar? Ford Tranzit, proprietatea lui Teodor U., de 51 de ani, din Bicaz, un detector radar, un aparat foto si o sticl? de parfum, bunuri evaluate la 1.350 de lei. Si în acest caz, prejudiciul a fost recuperat. Tot prin efractie, infractorul a p?truns în locuinta lui Ionel S., de 40 de ani, din Bicaz, si a furat o unitate de calculator, un monitor LCD, o tastatur?, un DVD, dou? telefoane mobile si bijuterii, bunurile fiind estimate la 9.300 de lei. Iar acum poate reveni la vechile îndeletniciri, c? tot e liber.

  16. Urban Iulian » Hot nearestat de procurori nici dup? ce a comis cinci furturi said

    am September 25 2008 @ 3:12 pm

    […] Hot nearestat de procurori nici dup? ce a comis cinci furturiBucurestiul este al oamenilor nu al cainilor maidanezi !Danone ne fura la gramajul produselor !Nirvana Underground SRL are de incasat de la Kudos Style SRL peste 50000 leiLife Clean srl Timis la un pas de faliment pentru o datorie de 29434.56 RONProcedura simplificata de calcul al taxei auto, in cazul contractelor de leasing, prin ordin al ANAFAsirom o da in judecata pe mama, pentru ca sta la ultimul etaj si ar fi trebuit sa repare acoperisul blocului! ce pot face ?Raiffeisen Bank isi bate joc de clienti : in caz de atac phishing banca refuza blocarea unui card daca nu se plateste suma de 135 ron !Daca ati platit taxa auto catre firma de leasing, trebuie sa o dati in judecata in solidar cu Fiscul pentru recuperarea banilorScandal monstru in Balotesti : pentru ca Politia refuza arestarea infractorilor, cetatenii vor sa in… […]

  17. Silviu said

    am September 25 2008 @ 3:55 pm

    Daca miscarea asta de revolta impotriva tiganilor s-ar intinde in toata tara, cred ca in scurt timp s-ar simtii romanii mult mai bine.

  18. Georgiu said

    am September 25 2008 @ 3:56 pm

    Sunt multe zone in Romania unde romii si politistii locali impart prada provenita din furturi, am mai auzit povesti de genul asta dar nu am crezut pana acum. Garzi civile ar trebui sa fie si in cartierele rau famate.

  19. Un Roman said

    am September 25 2008 @ 3:58 pm

    Fara a pune paie pe foc si a intetii mai tare ura fata de tzigani (rromi)aceste fapte se intampla in toata tara romaneasca, iar aceasta atitudine trebuie luata de toti romanii (caucazieni), nu numai prin constituirea Garzii Civile ci apleland si la alte metode non violente. Din pacate am acceptat ca tziganul sa ne intre in casa si prin intermediul televiziunii (vezi PRO TV-ul), amendati-l, nu va mai uitati la acest post TV, manele, nu mai cumparati CD-urile si multe alte actiuni, pentru ca intrand in acest joc noi, romanii, ii crestem mari si puternici si astfel ei fac ceea ce vedem astazi.
    Romani, luati atitudine.

    UN ROMAN

  20. Marian said

    am September 25 2008 @ 4:03 pm

    Catre toti cititorii :

    Nu stiu cum sa va explic acest sentiment al celor din Balotesti.

    Stau aseara la TV. Era vreo 10:00 seara. Ma suna un vecin , Dan si imi zice : vezi ca ala, Chioru iti da tarcoale cu unu din clanul Papusa la casa.

    Pai credeti ca am mai dormit toata noaptea !? Este un sentiment de nesiguranta de bataie de joc, stiu ca pot sa chem politia ca nu o sa faca nimic.
    De aia trebuie SA NE APARAM SINGURI si va spun ca o sa auziti la Tv de razboi cu tiganii din Balotesti.
    GATA, NE-A AJUNS CUTITUL LA OS si suntem dispusi sa facem orice numai sa putem si noi dormi linistiti !

  21. Vlad said

    am September 25 2008 @ 4:13 pm

    Hai sa va spun eu una din istoria spagilor si conlucrarii dintre politstii ilfoveni si infractorii din Balotesti.

    Acum cativa ani de zile, un cetatean din zona a reclamat la Politie furtul unor gaste si rate.
    Ma rog a plecat spre Postul de Politie din Balotesti ca sa reclame. Cand ajunge el acolo, in spatele cladirii , isi vede gastele .
    Oau, se bucura omul, domne ce politai avem , asa da promptitudine.
    Intra in Postul de Politie si da sa-i multumeasca politisului.
    Cade cerul pe el cand , militianul zice ” Nu ba, alea sunt gastele mele”
    Va dati seama ca omul isi cunoaste orataniile ca el le dadea sa manance si le crescuse.
    A fost scandal si pana la urma gaborul a fost zburat de acolo, insa asa s-a aflat ca HOTII FURA IN BALOTESTI PENTRU CA ASA PRIMESC “COMENZI SPECIALE ” DE LA POLITISTI.
    Si totul se stie la IJP Ilfov insa nu face nimic nimeni pentru ca prada din furturi se imparte !

    Asa ca, oricine de la Minister sau din presa care vrea sa afle amanunte despre pactul dintre hoti si politisti din Balotesti sa vina sa intrebe cetatenii. O sa aiba vreo 2000 de declaratii IDENTICE !

  22. GARDA DE FIER said

    am September 25 2008 @ 4:15 pm

    uite cati bani si am ajuns sa ne aparam tot singuri !

    ROMANI TREZITI-VA SI PUNETI MANA SI UNITI-VA ! NUMAI UNITI VOM FI PUTERNICI SI VOM PUTEA SA NE ASIGURAM LINISTE SI PROTECTIE ! REFUZATI SA VA MAI LASATI CALCATI IN PICIOARE !

    RECTIFICARE BUGETAR? – 7 miliarde de lei pentru cheltuieli
    25/09/2008vezi toate articolele scrise de Daniel Ionascu Cheltuielile bugetare vor cre?te cu 7 miliarde de lei, dup? ce Guvernul a aprobat ieri a treia rectificare bugetar?.

    Executivul a adoptat o nou? rectificare bugetar? conform c?reia veniturile au crescut cu 6,4 miliarde de lei, iar cheltuielile au sporit cu 7 miliarde de lei, în timp ce deficitul bugetar r?mâne la 2,3% din Produsul Intern Brut. “Pân? miercuri vom scrie toate sintezele pentru to?i ordonatorii de credite, dar plafoanele au fost deja aprobate în ?edin?a precedent?. În aceste condi?ii, deficitul va r?mâne la 2,3% din PIB, pentru c? vorbim de o alt? valoare a produsului intern, de aproximativ 500 de miliarde lei”, preciza recent Varujan Vosganian. Prima rectificare a adus revizuirea în sus a PIB-ului pân? la 440 de miliarde de lei, dup? care rectificarea din iulie a urcat PIB-ul la 475 de miliarde de lei.

  23. Mirel said

    am September 25 2008 @ 4:23 pm

    Rusine si iar rusine Politiei Romane.
    Duceti-va la spatii verzi nesimtitilor

  24. Mirel said

    am September 25 2008 @ 4:53 pm

    Ia uitati ce “bucurie” le puteti face politistilor din Balotesti pentru ca le tot dau drumul la infractori

    Art. 249. – Neglijenta în serviciu

    Încalcarea din culpa, de catre un functionar public, a unei îndatoriri de serviciu, prin neîndeplinirea acesteia sau prin îndeplinirea ei defectuoasa, daca s-a cauzat o tulburare însemnata bunului mers al unui organ sau al unei institutii de stat ori al unei alte unitati din cele la care se refera art. 145 sau o paguba patrimoniului acesteia ori o vatamare importanta intereselor legale ale unei persoane, se pedepseste cu închisoare de la o luna la 2 ani sau cu amenda.

    Fapta prevazuta în alin. 1, daca a avut consecinte deosebit de grave, se pedepseste cu închisoare de la 2 la 10 ani.

  25. Inca un memoriu catre IJP ILFOV said

    am September 25 2008 @ 5:01 pm

    ———- Forwarded message ———-
    From: Viorel Urban
    Date: 2008/9/25
    Subject: problema Mazarache si clan rromi Papusa – Balotesti
    To: IPJ ILFOV , cabinet@if.politiaromana.ro, cristina.golis@if.politiaromana.ro
    Cc: presa igpr , presa@politiaromana.ro, cabinet@politiaromana.ro

    Catre IJP ILFOV

    Va rugam sa ne comunicati daca impotriva politistilor vinovati de lasarea in libertate a infractorilor Mazarache Cosmin Iulian si a acolitilor lor din Clanul Papusa se va dispune cercetarea sub aspectul savarsirii infractiunii de neglijenta in serviciu .

    Art. 249. – Neglijenta în serviciu

    Încalcarea din culpa, de catre un functionar public, a unei îndatoriri de serviciu, prin neîndeplinirea acesteia sau prin îndeplinirea ei defectuoasa, daca s-a cauzat o tulburare însemnata bunului mers al unui organ sau al unei institutii de stat ori al unei alte unitati din cele la care se refera art. 145 sau o paguba patrimoniului acesteia ori o vatamare importanta intereselor legale ale unei persoane, se pedepseste cu închisoare de la o luna la 2 ani sau cu amenda.
    Fapta prevazuta în alin. 1, daca a avut consecinte deosebit de grave, se pedepseste cu închisoare de la 2 la 10 ani.

    asteptam raspunsul in scris pe e-mail

    ESTE URGENT

  26. VIOREL URBAN said

    am September 25 2008 @ 5:27 pm

    Iata bataia de joc : http://www.antena3.ro/EXCLUSIV-Avioane-blindate-si-tehnica-militara-la-Black-Sea-Defence-&-Aerospace-2008-(Foto)_act_54456_ext.html

    Deci blindate si tehnica militara, avion aparat 24/24 de militari inarmati si in Balotesti oamenii sunt disperati ca acel individ si cu altii fac legea . Ma intreb ce nenorocire trebuie sa se intample ca oamenii sa nu mai tolereze asemenea nepasari si sa ia atitudine in numar mare fata de crunta sfidare a autoritatilor ?! Chiar asa de lasi si neputinciosi suntem ?EU CRED CA NU, EU CRED CA PUTEM FACE CEVA SI MACAR AVEM OBLIGATIA MORALA SA INCERCAM.

  27. romani treziti-va !! said

    am September 25 2008 @ 5:31 pm

    stiti care e problema ? ca MIRA are cateva departamente bune de interventii speciale, de mascati , de trupe speciale (si sunt baieti de incredere si acolo, nu toti ce-i drept ) insa…nu se vrea , nu se face nimic ca sa se rezolve treaba asta..

    problema e delicata, cred ca daca oamenii nu se vor organiza si nu vor lua atitudine vor avea de suferit , oricum in zona stiu ca sunt ceva tigani care fura si comit alte ilegalitati insa sunt tolerati , un fapt inacceptabil pentru MIRA si Politia din Balotesti fata de care platim bani grei (faceti calcule anuale sa vedeti cati bani ). Aminti-va de summit-ul din primavara si cum a fost totul facut ca la carte ! TREZIREA BAI ROMANI , TREZIREA !

  28. Terorizati de romi sub ochii Politiei said

    am September 25 2008 @ 5:39 pm

    În ultimele luni, zeci de timi?oreni s-au plâns autorit??ilor c? sunt pur ?i simplu teroriza?i de romi. Reclaman?ii sus?in c? anumite familii de romi din Timisoara îi preseaz? prin metode neortodoxe s? le vând? locuin?ele pe care le de?in, la preturi subevaluate. În aceste condi?ii, prefectul de Timi? împreun? cu ?eful IPJ au vizitat mar?i sear? o parte dintre oamenii amenin?a?i de romi.

    Autorit??ile din Timi?oara primesc din ce în ce mai multe reclama?ii de la cet??eni care se plâng c? sunt amenin?a?i de romii care vor s? le cumpere apartamentele pe nimic. Ei spun c? sunt înjura?i ?i chiar lovi?i.

    Este ?i cazul unui timi?orean care de aproape un an se lupt? la propriu cu o familie de romi care vrea s?-i cumpere casa. În cele dou? ore cât a stat de vorb? cu oamenii, prefectul a aflat prin ce trec românii care au ghinionul s? locuiasc? în acela?i imobil cu familii de romi.

    Autorit??ile spun c? singura solu?ie ar fi ca cei teroriza?i s? depun? plângeri la poli?ie. În urm? cu o lun?, prefectul de Timi? a fost chiar el amenin?at de romi în momentul în care a vrut s? î?i cumpere un apartament într-un imobil din centrul Timi?oarei.

  29. VIOREL URBAN said

    am September 25 2008 @ 5:53 pm

    Daca Politia si celelate autoritati si-ar fi facut datoria, daca oamenii ar fi fost uniti si nu dezbinati si daca sistemul asta dorea bunastarea, siguranta si fericirea omului nu s-ai fi ajuns la asemenea cazuri . Romani puneti mana si treziti-va odata din somnul greu si indolent ! E timpul sa ne aparam si sa ne protejam singuri caci altfel vom avea tragedii in randul celor dragi si al prietenilor. Nu uitati sa luati atitudine FARA FRICA FATA DE POLITISTII SI CELELALTE AUTORITATI CARE VA SFIDEAZA, VA UMILESC SI VA CAUZEAZA SUFERINTA CRUNTA ! E timpul !

  30. Urban Iulian » Cum [nu] ne apara Politia - timisorenii sunt terorizati de romi ! said

    am September 25 2008 @ 6:13 pm

    […] nu platesc impozite statului roman. Situatia este similara si in Ilfov asa cum puteti citi aici http://www.urbaniulian.ro/2008/09/25/scandal-monstru-in-balotesti-pentru-ca-politia-refuza-arestarea… Pentru comentarii sau sugestii pe tema acestui material , ori daca ati trecut prin situatii […]

  31. Marian said

    am September 26 2008 @ 9:39 am

    DOMNULE IULIAN VA ROG NU-I MAI NUMITI RROMI!
    SE NUMESC “TIGANI”, “BORATURI”, “CIORI” ETC. CA IN TOATA EUROPA!

    Acum cativa ani la Praga (daca nu ma insel), un sat de tigani nomazi a fost inconjurat intr-o noapte de un gard din prefabricate din beton de cativa metri inaltime, chiar de catre autoritatile orasului. Cred ca este cea mai buna solutie in aceste cazuri!
    Nu ne mai spun cei din VEST sa le dam drepturi acestor “scursuri” ale societatii? Au vazut si ei cum este sa stai cu satra langa casa…
    Pacat ca MARELE OM DE STAT MARESAL ANTONESCU nu a reusit sa trimita toti tiganii la Bug! Traiam si noi linistiti acum!

  32. bebe said

    am September 26 2008 @ 9:50 am

    Salut initiativa dumneavoastra!
    Locuiesc in com. Moara Vlasiei- Caciulati din dec.2007 si in 10 septembrie 2008 mi s-a spart locuinta.
    Datorita nesigurantei zonei in care locuim vreau sa ma alatur GARZII CIVILE pt. siguranta membrilor familiei si comunitatii, cat si asigurarea bunurilor.
    PS: daca are loc o adunare va rog sa-mi comunicati data

  33. Silviu said

    am September 26 2008 @ 4:11 pm

    Eutanasierea lor (a tiganilor) este singura solitie viabila.
    Nici macar sterilizarea lor nu ne ajuta decat peste vreo 40 de ani cand se raresc natural si ei. Dar pana atunci trebuie sa-i rabdam printre noi. Dar oare trebuie sa-i rabdam? Eu zic ca nu!
    Vor spune unii ca nu toti tiganii fura, ca nu toti sunt talhari la drumul mare. Gresit !!!! Atata vreme cat nu au o meserie si o slujba, numai din infractiuni vor trai.

    Iar daca eutanasierea lor vi se pare prea mult, atunci lagarele de concentrare sunt solutia!!! Cred ca toti romanii sunt dispusi sa cotizeze la salar si sa intretina lagarele, numai sa scapam odata pt totdeauna de jegurile astea dintre noi.

  34. Anto said

    am September 26 2008 @ 6:35 pm

    Tiganii au fost si vor ramane mereu niste smecheri care se cred superiori tuturor amarastenilor! N-ati vazut? si cand cersesc au un zambet de superioritate in coltul gurii…
    Solutia este una radicala – raspuns cu aceeasi moneda dar profesionist: o garda de mascati care, in discretie totala, sa razbune umilinta la care suntem supusi!

  35. Just me said

    am September 27 2008 @ 10:17 pm

    Nu le mai ziceti dom’le rromi.
    Ce e ala rrom?

    Astia-s tigani din tata-n fiu!

    Ciori, si asta spune tot

  36. matilda said

    am January 17 2009 @ 11:11 am

    Salut,
    Ma alatur voua in speranta ca voi gasi ceva ajutor sau macar niste sfaturi in problema noastra.
    Fratele meu a fost batut pentru a doua oara de cate tiganii din balotesti.De data asta au folosit cutite si bate…data viitoare ce va mai fii.Pana acum l-am adus de la urgenta ….data viitoare il voi aduce de la morga…?????cam asa stau lucrurile.Am deschis dosare peste dosare cu hartii de la IML iar POLITIA DIN BALOTESTI le ”pierde” sau nu face nimic cu ele.De data asta trebuie sa facem ceva pentru ca altfel sigur se va ajunge la ce am mentionat mai sus.
    Asadar COMUNA BALOTESTI, destul de frumoasa si linistita pe vremuri este acum REGATUL TIGANILOR. Ei fac legea, noi romanii suntem marionetele tiganilor.Intr-o comuna de romanii tiganii fac legea mana in mana cu POLITIA DIN BALOTESTI.
    In comuna Balotesti se sparg case cu masina Politie pe strada, se ard oamenii de vii pe strada.
    Mai nou tupeul tiganilor a evoluat : iti sparg casa noaptea in timp ce toata familia si copil mic doarme la etaj, ei fura tot de la parter.Ce se intampla daca unul dintre ei cobora jos in timpul spargerii?? nu ii dadea una in cap si il omora pe loc????? cam asta se intampla.
    Asadar cam asta se intampla in comuna Balotesti,,,de 3-4 ani tiganii (ajutati de POLITIE SI DE PRIMARIE totodata–care i-au improprietarit cu zeci de terenuri pentru case in toata comuna), transforma aceasta comuna intr-un ghetou, si totusi nimeni nu face nimic, nimeni nu ne ajuta ca sa scapam de tiganii astia nenorociti.Ca sa ii intreb ACUM PE stimatii DOMNI DIN PRIMARIE -PRIMARUL SI VICELE-de ce au dat tiganilor pamant pentru case in toata comuna, de ce i-au bagat si pe CACALETI???? NU ERA DE AJUNS CA BLOCURILE DE LA INTRAREA IN BALOTESTI SUNT PLINE CU TIGANII???????Sau alta intrebare –de ce sunt tiganii angajati la compania de securitate care face paza pe strazile Balotestiului—daca nu stiati si aia sunt tot de-ai lor– sau de ce tiganii sunt angajati la compania care face curat pe strazile Balotestiului( impropriu spus fac curat- dupa cum bine stiti este o comuna jegoasa).
    Asadar oamenii bunii cam asa stau lucrurile in Balotesti??? si noi ce facem in cazul asta.

  37. De ajuns! said

    am February 14 2009 @ 11:20 pm

    Eu propun sa punem mana de la mana si sa strangem niste bani, sa chemam niste amici de-ai lui Gordunov, dar mai capabili decat el, sa faca curat aici. O noapte alba de “curatenie”. Nu se mai poate ca niste incapabili, prefacuti si complici sa reprezinte legea in Balotesti.

  38. rumburack said

    am January 23 2010 @ 11:38 am

    Era mai bine inainte de ’89 cu Politia Romana? Cand iti era frica sa tragi un vant fara sa te uiti in spate? RASPUNS: Da era mai bine ca stiam de cine sa ma feresc…de Politie si atat. Daca era vreun rrom linistit in siguranta acela se afla in puscarie. Si nu numai rromii, toti cei care incalcau ‘legea’, chiar daca era o mica parte de cetateni care sufereau si erau nevinovatzi asta e . Acum un angajat al M.A.I e supus stresului nu numai din partea sefilor, dar si din partea cetatenilor care sincer nu mai au nici un respect pt politisti, ii injura, scuipa poate si ii ataca si nu patesc absolut nimic, asa ca pt 1200-1400 roni pe luna pt ce sa se implice ei aiurea cand poate sincer au credite la banci familie acasa etc….Singuri sa va faceti dreptate e ca si cum v’ati deschide o usa pt a intra in ouscarie singuri !!! Asta e sistemul de rahat !! De vina nu e politistul care nu face nimic, rromul caruia i se permita sa fure sau voi care vreti sa va faceti dreptate!!! Sistemul e de vina!!! Guvernul care l’ati votat !!!! etc….

  39. melania said

    am December 15 2010 @ 4:19 pm

    Mi-au intrat in casa spre norocul nostru cand nu era nimeni acasa. Au furat aur,argint, bani si aparatura de mica dimensiune cat sa poata pleca neobservati de vecini.Intr-adevar politia ne-a spus din start ca stie despre cine este vorba dar ca nu o sa se rezolve nimic pt ca niciodata nu au probe suficiente. In saptamana aceea se mai dadusera cateva spargeri in Balotesti. Astept cu nerabdare sa vand casa la care am muncit cu greu si am zis ca aici mi-am gait linistea, sa ma mut, dar pana atunci am sa-mi cumpar un pistol si nu am sa stau la discutie daca am sa dau ochi cu vre-unul din acesti indivizi in curtea sau in casa mea

Comment RSS · TrackBack URI

Lasa un comentariu

Nume: (Obligatoriu)

eMail: (Obligatoriu)

Site:

Comentariu: