Banner

Nu am internet de 5 luni de zile dar RDS imi trimite facturi de abonament !

Tweet this



Reclamati abuzurile la adresa office@asistentapentruconsumatori.ro sau la adresa: iulian.urban@gmail.com

Redirectioneaza 2% pentru Asociatia www.asistentapentruconsumatori.ro


Lasa un comentariu

Nume: (Obligatoriu)

eMail: (Obligatoriu)

Site:

Comentariu:


Nu am internet de 5 luni de zile dar RDS imi trimite facturi de abonament !

Tweet this




Reclamati abuzurile la adresa office@asistentapentruconsumatori.ro sau la adresa: iulian.urban@gmail.com

Redirectioneaza 2% pentru Asociatia www.asistentapentruconsumatori.ro


16 Comentarii pana acum»

  1. cip said

    am August 27 2008 @ 7:59 am

    happens all the time :)

  2. Mihai said

    am August 27 2008 @ 8:45 am

    Noi am incheiat contractul cu RDS-ul la firma de peste 2 ani… Ei continua sa ne trimita facturi :))

    Batuti in cap

  3. Rares said

    am August 27 2008 @ 9:46 am

    Si eu duc o lupta continua cu un alt provider “celebru”:iLink, reprezentat de CobaltIT. In “goana” lor teribila dupa imbogatire in timpul cel mai scurt, “acapareaza” clienti cu nemiluita, uitand sa mai faca si investitii in echipamente, retelistica, personal etc. Si de aici rezulta servicii de proasta calitate pe care, daca nu le platesti la timp, ti le opresc. Nu stiu ce “rechini” sunt in fruntea acestor companii care nu sunt atinsi de nimic, fiind mai presus de orice autoritate. Pe cei de la CobaltIT i-am reclamat de mai multe ori la OPC, ANRCTI si nimic. Ieri am trimis un mail si la cabinetul Ministrului Telecomunicatiilor, sa vedem… Problema e ca in zona mea nu am alt provider care sa-mi ofere niste parametri tehnici convenabili.

  4. razvan said

    am August 27 2008 @ 10:04 am

    Am patit si eu la fel, in COnstanta, timp de o luna nu rezolvau problema cu internetul, am sunat zilnic, cu promisiuni de rezolvare si nimic, am trimis fax oficial, nimic, am apelat la o cunostinta de-a unei cunostinte care lucra la RDS :) si intr-o ora a rezolvat, mi-a dat pe dynamic IP.

  5. dan03 said

    am August 27 2008 @ 10:29 am

    Cam intr-o situatie asemanatoare sunt si eu, desi nu atat de grava. Am fost tot abonat al firmei decknet iar de cand s-a facut trecerea la rds n-a mai mers nimic. Din fericire contractul meu este “inactiv” dupa spusele celor de la rds si n-am primit nici o factura. Am incercat insa sa anulez contractul (din cele spuse de operatorii de la punctele de lucru s-a rezolvat dar daca sun la call center-ul lor apar cu un contract; am incercat sa cer adeverinta de anulare a contractului la momentul anularii dar replica a fost ca nu pot sa-mi dea asa ceva la un contract care este neactivat) dar fara succes. O sa mai fac o ultima incercare de a obtine acea conexiune si in caz ca nu merge ma las pagubas, doar nu pot sa investesc timp la infinit intr-o relatie contractuala cu niste neseriosi (si incompetenti).

  6. KawaMe said

    am August 27 2008 @ 10:43 am

    @dan03….daca tot esti hotarat ca vrei net de la rds ia si fa un nou contract dar ca sa nu ai surprize pe viitor citeste conditiile contractuale inanite de a semna 😉

  7. Inteleptul said

    am August 27 2008 @ 6:32 pm

    asa… deci, vorbim de rds. pe mine nu ma mai mira nimic din ceea ce fac ei. de fapt, m-ar mira daca ar face ceva bine. credeam ca invata si ei din mers si se redreseaza, dar de unde… din rau in mai rau. suportati, daca vreti servicii de la ei cand exista alti provideri mult mai competenti pe piata

  8. George said

    am August 27 2008 @ 7:39 pm

    Nu sunteti singuri cu probleme rds, am avut un contrac pe persoana juridica cu rds care a functionat pana in octombrie 2005 internet + telefonie, in 2005 am anuntat intreruperea contractului au venit si-au luat echipamentele au retars cablu si am zis ca sa terminat, dar nu suntem in august 2008 si inca primim facturi de la rds pentru telefonie si internet, oare o fi corect ?

  9. Alina said

    am August 28 2008 @ 10:12 am

    oare cat trebuie sa mai vorbim de rds, de bataia lor de joc?

  10. Ironic said

    am August 28 2008 @ 11:32 am

    asa ii trebuie. stiti voi vorba aia: ce semeni, aia culegi? i se aplica perfect. a ales rds, culege facturi :)))) poate invatati toti ceva din asta

  11. Iulian Urban said

    am August 28 2008 @ 1:05 pm

    Raspuns pentru Alina

    Pai pentru asta militez si eu, sa nu mai vorbim sa si reclamam la ANPC !

    Cu stima

    Urban Iulian

  12. bodo said

    am August 28 2008 @ 6:14 pm

    cam aceeasi problema a aparut si la mine,la preluarea de catre rds a firmei estel.contract cu rds din luna NOIEMBRIE 2007..nici pa azi nu a aparut nimeni de la rds.in urma telefoanelor date la rds tehnic mi s-a raspuns ca se “lucreaza pe zona”…am un mic avantaj:n-au avut tupeul sa-mi trimita vreo factura..

  13. George said

    am September 1 2008 @ 12:22 am

    Dupa ce am citit cazurile de aici m-am mai “linistit”. Noi am fost preluati de catre RDS de la DeckNet, de 2 ani asteptam linia telefonica, care nici pana astazi nu a fost instalata, dar incepand cu luna decembrie au inceput sa vina facturi telefonice, cu diferite numere din tara. Dupa zeci de telefoane si o audienta la “serviciul pt probleme speciale” nici acum nu s-a rezolvat. Partea buna e ca Internetul are facturi separate de telefonie, astfel ca facturile telefonice nu le platim si nu le vom plati. Oricum sa facturezi convorbiri care nu au fost facute de noi e frauda, noroc ca nu avem inca linia de telefon instalata, putand dovedi astfel facturile ilegale.Sfatul meu: cereti desfasuratoare, puteti avea convorbiri incarcate fara sa va dati seama.

  14. Ramona said

    am September 9 2008 @ 12:34 pm

    Domnilor, eu pana nu am apelat la Protectia Consumatorului, nu mi s-a rezolvat o simpla problema: legarea la reteaua de internet conform contractului semnat in decembrie anul trecut. Aveau la dispozitie maxim o luna conform acestui contract formulat de ei, si la care ne supunem pt ca, apropo, la noi nu exista termenul de negociere a unor clauze, clauza pe care nu s-au decis sa o onoreze decat dupa vreo 4 luni, si doar dupa implicarea OPC in acest caz. Le-am scris n mailuri, am dat n telefoane, reclamatiile multe la numar nu le puteam discuta decat cu un x-ulescu ce se afla pana la ora 4 la sediul nu stiu care, unde evident, datorita serviciului, nu ma puteam deplasa.
    Le-am spus de cateva ori ca nu sunt acasa decat dupa ora 18:00 – 18:30, pentru ca traversez Bucurestiul sa ajung, si asta in conditiile in care chiar plec la ora 17:00 de la birou sau nu prind vreun DN1 ocupat si raman acolo blocata minim jumatate de ora.
    Deci nu au interes si respect pt nimic, iar ziarele ii ridica in slavi ca ce evolutie au avut si cate firme cumpara ei, “dragii”.
    Aceasta este Romania deziluziilor, taramul unde chiar totul e posibil.

  15. mihai said

    am April 6 2009 @ 8:07 pm

    Buna seara!
    La mine este cel mai interesant caz. Am semnat un contract cu RDS fiind preluat de la un alt provider din Focsani. Netul merge la fel ca inainte, dar facturi de plata ioc. Dupa trei luni ma duc si le reprosez aspectul, refac un nou tip de contract si pe telefonie si pe cablu, mi se da si un mobil cu care mai si vorbesc, dar facturi…..ioc. Astazi ma trezesc in cutia postala cu noua plicuri RDS , nestampilate de posta prin care primesc 9 facturi de plata internet, din luna efectuarii primului contract pana in prezent, intocmite pe 23.03.2009 si cu termen de plata 30.04.2009. In contract scrie ca facturarea trebuie facuta lunar, insa stau si ma intreb cum respecta RDS Codul fiscal, daca in loc de 15 zile termen de facturare ei mi-au facut factura si dupa 270 zile. Este oare LEGAL? Oare ce spune legea domnule Urban? Trebuie sa platesc sau …. Va multumesc!

  16. AA said

    am June 17 2010 @ 9:45 pm

    eu ma duceam frumos la un net cafe si le spargeam serverele!

Comment RSS · TrackBack URI

Lasa un comentariu

Nume: (Obligatoriu)

eMail: (Obligatoriu)

Site:

Comentariu: