Ce obligatii are colectorul cand debitorul solicita telefonic sau in scris sa nu mai fie deranjat

Tweet this

- Colectorul a contactat debitorul telefonic : [a] debitorul solicita telefonic sa nu mai fie deranjat - in acest caz colectorul va inscrie in software-ul de colectare UPR acest lucru, indicand numarul de telefon al debitorului la care a purtat convorbirea; il va informa pe debitor ca in acest caz colectarea amiabila va inceta si va fi actionat in judecata de avocatii clientului-creditor; [b] debitorul formuleaza cerere scrisa sa nu mai fie deranjat - se va inscrie in software-ul de colectare UPR prin scanare adresa primita de la debitor si cazul se va propune managerului de caz pentru urmarea cailor procesuale
-Colectorul a contactat in scris prin e-mail / fax / posta debitorul : avem situatiile [a] debitorul solicita telefonic sa nu mai fie deranjat - in acest caz colectorul va inscrie in software-ul de colectare UPR acest lucru, indicand numarul de telefon al debitorului la care a purtat convorbirea; il va informa pe debitor ca in acest caz colectarea amiabila va inceta si va fi actionat in judecata de avocatii clientului-creditor;b] debitorul formuleaza cerere scrisa sa nu mai fie deranjat - se va inscrie in software-ul de colectare UPR prin scanare adresa primita de la debitor si cazul se va propune managerului de caz pentru urmarea cailor procesuale




Reclamati abuzurile la adresa office@asistentapentruconsumatori.ro sau la adresa: iulian.urban@gmail.com

Redirectioneaza 2% pentru Asociatia www.asistentapentruconsumatori.ro


Lasa un comentariu

Nume: (Obligatoriu)

eMail: (Obligatoriu)

Site:

Comentariu: