Ce obligatii are colectorul cand debitorul pretinde telefonic ca nu cunoaste identitatea clientului-creditor si nu este el debitorul

Tweet this

In toate cazurile in care un debitor pretinde telefonic ca nu cunoaste identitatea clientului-creditor si/sau ca nu este debitorul cautat de noi, i se va cere sa emita un punct de vedere in scris prin e-mail si/sau fax de la acesta, astfel incat, conform regulamentului nostru de lucru, sa il prezentam spre analiza clientului. Va trebui sa se explice de catre colector debitorului, faptul ca, este avantajos pentru el sa faca o reclamatie scrisa care sa o trimita catre noi prin fax/ e-mail, intrucat din momentul in care primim reclamatia lui si pana la data la care clientul ne emite un raspuns scris fata de reclamatia debitorului, procedurile de colectare a debitului derulate de noi se suspenda . Se va preciza obligatoriu debitorului de catre colector faptul ca nu se tine seama de reclamatiile verbale.Colectorul este de asemenea obligat sa indice debitorului adresa lui de e-mail si /sau numarul de fax unde trebuie sa trimita reclamatia si eventualele acte doveditoare, si sa il atentioneze ca trebuie sa o formuleze in atentia lui nu a altcuiva.




Reclamati abuzurile la adresa office@asistentapentruconsumatori.ro sau la adresa: iulian.urban@gmail.com

Redirectioneaza 2% pentru Asociatia www.asistentapentruconsumatori.ro


1 Comentariu pana acum»

  1. Mircea said

    am June 6 2009 @ 3:38 pm

    Buna ziua,
    am citit articolul de mai sus si am inteles ca debitorul are dreptul sa stie cine este clientul creditor. Am trecut si eu printr-o situatie asemanatoare, dar cand am solicitat sa mi se comunice identitatea clientului mi s-a spus ca nu se poate.deci, pana la urma, care este varianta reala? Sunt obligate firmele de colectare sa comunice identitatea clientului sau nu? Din cate stiu eu, conform legii 677/2001 privind prelucrarea datelor cu caracter personal, sunt obligati.

Comment RSS · TrackBack URI

Lasa un comentariu

Nume: (Obligatoriu)

eMail: (Obligatoriu)

Site:

Comentariu: