Banner

Ce obligatii are colectorul cand contacteaza telefonic un debitor

Tweet this

- colectorul va informa debitorul despre faptul ca lucreaza la agentia de coelctare debite Urban si Asociatii , urmata imediat de mentiunea legata de faptul ca "este posibil ca discutia telefonica sa fie inregistrata" si va cere acceptul debitorului pentru continuarea discutiei;
- daca debitorul isi da acceptul pentru continuarea discutiei telefonice, colectorul va informa debitorul despre numele clientului-creditor , suma care o datoreaza si va cere raspuns de la debitor privind : [1] data cand va opera plata; [2] va solicita debitorului sa trimita prin e-mail/fax/posta dovada platii la momentul efectuarii ei;
- colectorul va informa debitorul asupra faptului ca, este posibil , ca in cazul in care nu plateste debitul datorat, cazul sa fie inaintat avocatilor pentru a fi deferit instantelor de judecata
- colectorul va inscrie textul convorbirii in fisierul dosarului respectiv din softul de colectare debite UPR"




Reclamati abuzurile la adresa office@asistentapentruconsumatori.ro sau la adresa: iulian.urban@gmail.com

Redirectioneaza 2% pentru Asociatia www.asistentapentruconsumatori.ro


Lasa un comentariu

Nume: (Obligatoriu)

eMail: (Obligatoriu)

Site:

Comentariu: